• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 20:43 ]


    El Diablo.

    Zayn Malik

    Ik plof naast Cris neer, 'wat doet híj hier' vraag ik. hij haalt zijn schouders op.
    'Hij kwam hier opeens, viel mij aan zonder reden.' mompelt hij en ik voel me boos worden...


    El Diablo.

    Niall Horan
    Half luister ik het gesprek mee.
    Het deed pijn dat Zayn zo deed, ik was misschien wel veranderd amar daar kon ik niets aan doen..
    "Wat!?" vraag ik ongelovig en kijk Cris aan met grootte ogen.
    "Ga je nu mij de schuld geven? Ik bood alleen mijn excusses aan en jij duwt me ineens op de grond en slaat me" zeg ik op een rustige toon.
    Dus hij ging het zo spelen...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    'Ga niet liegen' snauw ik naar Niall. Ik sta op en voel me woedend.
    'Je bent verdomme veranderd, denk je dat ik je nog geloof?!' schreeuw ik naar hem...


    El Diablo.

    Niall Horan
    Vol ongeloof kijk ik hem aan.
    "Je geeft hem zijn zin Zayn, hij wilt niet dat je met ons omgaat.
    Ik lieg echt niet, ga het maar vragen aan Cher die heeft het gezien" zeg ik zacht en zucht even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    Al snel kwam ik aangehuppeld. 'Zayn? Cristiano sloeg Niall eerst, liet hem bijna stikken et cetera. Niall liegt niet' verbeterde ik Zayn en ik zwaaide vrolijk. 'Maar iedereen weet nu wel dat Cristiano een eikel is die iedereen pijn wilt doen' giechelde ik. 'Je mag geen meisjes slaan, aardappel!' grijnsde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    mackenzie Foy
    En voor je het wist was iedereen weg.
    Ik ging op zoek naar, ik wist niet wat en vond een kamer met instrumenten.
    Glimlachend pak ik een gitaar en begin ik te zingen.
    Mijn stem klonk nog kinderlijk en nog niet volgroeid, maar ik was blij dat ik kon zingen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    'Ja vast' snuif ik. Ik plof weer neer en sla mijn armen over elkaar. 'Ik wil roken' mompel ik.
    Cris kijkt me even aan, 'ik weet het bro, die beau gast heeft sigaretten' grijnst hij..


    El Diablo.

    Niall Horan
    "Serieus Zayn?" vraag ik zacht.
    "Cher heeft het gezien" roep ik hopeloos.
    Het had geen nut meer, hij zal me voor altijd overal de schuld van geven.
    "waarom ben jij niet een Liam zeg, die zou me een kans geven, in zien dat hij" ik sprak hij vol walging uit en keek boos naar Cris "hier fou zat. Zag je niet dat het me pijn deed, ik had spijt Zayn maar blijkbaar is het niet genoeg. Laat maar, Laat alles maar zitten, ik kan beter dood zijn" roep ik hard uit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Iets in me zei dat Niall gelijk had, maar Cris kwam er al snel tussendoor.
    'Zayn, niet luisteren. Je weet dat hij liegt, hij wil je weghebben van ons' zegt Cris een beetje dwingend terwijl hij een gebaar maakt naar zichzelf en de drie anderen.
    Ik kon er niks aan doen, ik moest hem geloven. Waarom zou hij liegen?


    El Diablo.

    Niall Horan
    "Jij wilt gewoon dat One Direction nooit meer terug komt!, jij gunt zijn allergrootte passie en liefde niet. Je bent gewoon een vieze vuile klootzak!" schreeuw ik overstuur naar Cris. Waarom? waarom geloofd hij me niet. Ze konden zogenaamd zien of ik loog of niet waarom nu niet meer?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher lloyd

    'Pardon?' Mijn mond zakte open. 'Denk jij dat ik hier sta te liegen, Zayn Malik?' vroeg ik ongelovig. Ik ging vóór Zayn staan en keek kwaad. 'Hoe durf jij te zeggen dat ik lieg? Ik lieg nooit! Ik ben altijd eerlijk' Mijn mondhoeken krulden omlaag.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cristiano Ronaldo

    "Jij wilt gewoon dat One Direction nooit meer terug komt!, jij gunt zijn allergrootte passie en liefde niet. Je bent gewoon een vieze vuile klootzak!" schreeuwt hij. Ik kijk even naar Zayn die maar naar zijn verband staart en soms wat eraan trekt.
    Ik kijk weer naar Niall en grijns gemeen... Zayn kijkt even op naar Cher, en haalt dan zijn schouders op waarna hij zijn hoofd weer laat zakken...

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 19:12 ]


    El Diablo.

    Niall Horan
    Ik kijk hopeloos naar Zayn "zie je dan zijn gemene grijns niet! Hij heeft het me verteld toen hij me bijna wurgde ja. Zijn plan om ons uit elkaar te houden.
    Ik zat eraan te denken om weer terug te gaan maar ik denk dat de jongens je dankbaar zullen zijn Zayn. Ja ik ben verliefd op je, heb fouten gemaakt en je gelooft me daarom niet meer. Weet je niet hoe moeilijk het was voor mij, om het uberhaupt toe te geven.Waarom denk je verdomme dat ik zolang gewacht heb, weetje hoe jaloers ik was op de meiden die je mee nam zoals Perrie maar ik hield me in Zayn, ik was ongelukkig zodat jij gelukkig kon zijn" schreeuw ik hysterisch.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    "zie je dan zijn gemene grijns niet! Hij heeft het me verteld toen hij me bijna wurgde ja. Zijn plan om ons uit elkaar te houden.
    Ik zat eraan te denken om weer terug te gaan maar ik denk dat de jongens je dankbaar zullen zijn Zayn. Ja ik ben verliefd op je, heb fouten gemaakt en je gelooft me daarom niet meer. Weet je niet hoe moeilijk het was voor mij, om het uberhaupt toe te geven.Waarom denk je verdomme dat ik zolang gewacht heb, weetje hoe jaloers ik was op de meiden die je mee nam zoals Perrie maar ik hield me in Zayn, ik was ongelukkig zodat jij gelukkig kon zijn" schreeuwt hij hysterisch waardoor ik even in elkaar krimp.
    Ik trek mijn benen op en sla mijn armen erom heen. De woorden van Cris en Niall spoken door mijn hoofd. Waarom is het zo moeilijk allemaal..


    El Diablo.

    [En negeer Cher maar]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."