• (De rechten van dit topic gaan naar Nibug)

    One direction, de wereldberoemde boyband die op zeer korte tijd aan popularitait won. Ze worden aanbeden door duizenden fans en ze beleven de droom die ze altijd al wouden. Het moet dus wel een zegen zijn, maar niemand die er aan dacht dat het sterrendom ook een keerzijde had.
    Naast Lovers staan ook haters en een wel heel op geldbewuste management. De jongens willen niemand teleurstellen en willen zowel het management als hun fans en haters tevreden te stellen. Is het wel gezond om zo jong beroemd te worden? Elk van hen komt steeds dieper de put in. Elk van hen heeft zijn eigen probleem. Hoelang nog voor iemand van hen zelfmoord als enige uitweg ziet? Wie zal hen helpen voor het te laat is?


    (Slechte intro. :s)


    I can be selfish, be so impatient
    Sometimes I feel like Marilyn Monroe
    I'm insecure, yeah, I make mistakes
    Sometimes I feel like i'm at the end of the road

    I can get low, I can get low
    Don't know which way is up
    Yeah, I can get high, I can get high
    Like I could never come down

    Call it a curse!
    Or just call me blessed
    If you can't handle my worst
    You ain't getting my best
    Is this how Marilyn Monroe felt?
    Must be how Marilyn Monroe felt

    Om de zoveel tijd plaats ik een artikels waarin 1D wordt afgekraakt of verafgood. Op deze artikels moet je inspelen. Deze artikels kunnen krantenartikels, blogberichten, tijdschriften enz. zijn.

    __________________________________________________________________________



    Rollen:

    One Direction:
    ~Niall James Horan. - Nibug
    ~Liam James Payne. - Crudelis
    ~Zayn Jawaad Malik. - AfterWinter
    ~Louis William Tomlinson. - Sikowitz
    ~Harry Edward Styles. - Crudelis

    Vrienden: (Gaan mensen helpen)
    ~Joanne Mikayla Brights. - Curlies
    ~Nickolas Anderson. - Nyan
    ~Elena Victoria Vasquez. - Pebble
    ~Violet Skyler Todd. - xAmnesia

    Regels:
    Ø Je mag een relatie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    Ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    Ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    Ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    Ø Je mag maximum 2 personages per persoon hebben.
    Ø Geen one-liners!
    Ø Naamsverandering doorgeven
    Ø Als iemand vraagt voor een samenvatting, geef die dan ook!


    Artikels:

    Harry’s nieuwe vlam?
    One Direction bandlid, Harry Styles is gespot met een onbekend meisje. Verschillende fans en journalisten hebben het jonge koppel hand in hand zien wegrennen. De drukte werd hen waarschijnlijk wat teveel nadat Harry handtekeningen zat uit te delen aan zijn vrouwelijke fans. Misschien een nieuwe liefde? Waarschijnlijk wel, want Harry Styles staat nu eenmaal bekend als de manwhore van de band.
    Het was de fans ook niet ontgaan dat de jonge popster helemaal niet in zo’n goede beu was. Een 10-jarige fan werd afgeblaft door Harry Styles hemzelf toen ze hem vroeg voor een handtekening.
    Er is duidelijk wat aan de hand in de band. Is de roem en de faam naar zijn hoofd gestegen? Daar lijkt het op, maar de fans zijn ook slim genoeg om diva-gedrag niet goed te keuren en zullen snel hun zinnen op een beroemdheid te zetten wiens voeten nog op de grond staan.
    Eerder waren er ook al geruchten dat Liam Payne verwikkeld was in een motorongeluk, maar dit wordt duidelijk al in de doofpot gestoken.


    Harry Styles date Violet Todd
    De geruchten dat harry Styles en de 18 jarige Violet Todd aan het daten zijn, blijken dus te kloppen. Dit is bevestigd door Louis Tomlinson, bedemandlid van Harry Styles.
    Helaas werd duidelijk dat Louis Tomlinson helemaal niet tevreden was met het kersverse koppeltje. Dit werd vooral duidelijk uit zijn beschrijving van Violet als “een hoer”.
    Maar Louis leek nog lang niet klaar met zijn gal over Harry te spuiten. De feiten dat Harry een manwhore, verslaafd aan seks is, kloppen dus helemaal. Aldus Louis Tomlinson.
    Het ziet ernaar uit dat het niet langer nog rozengeur en maneschijn is in 1D-land. Blijven de boys bij elkaar of zit er al een break-up te naderen? Alleen tijd zal uitwijzen.

    (Miss Bloempot)

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 12:40 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik
    Ik hoorde duidelijk haar zucht, maar ik schudde alleen mijn hoofd. Waarom had ze het nou door! 'Zayn, je hebt wel gedronken. Je was dronken gisterenavond. Een kater krijg je niet gewoon zomaar.'
    'Ik. Heb. Niet. Gedronken.' Ik was weer overeind gekomen en keek terwijl ik elk woord duidelijk uitsprak, recht in haar ogen. Daarna stond ik op, waarbij ik half merkte dat ik alleen mijn boxer aanhad -hoe was dat gebeurd?- om vervolgens boos naar de badkamer te stampen. Bij de deur draaide ik me nog om. 'Ik heb gewoon slecht geslapen, daar kan je ook hoofdpijn van krijgen.' Na dat gezegd te hebben gooide ik de deur met een harde klap dicht. Ik ging voor de spiegel kijken, mijn handen geplaatst aan weerszijde van de wastafel en mijn gezicht naar beneden. Ik wilde niet zien hoe erg ik er aan toe was, niet accepteren dat het niet goed met me ging. Toch hief ik mijn hoofd op en staarde recht in twee doffe bruinige ogen. Mijn ogen! Mijn ogen die alleen maar verdorvenheid uitstraalde. De verdorvenheid die ik was. Precies op dat moment kreeg ik een misselijkheidsaanval en moest ik naar de wc vliegen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Elena Victoria Vasquez.
    Zayn gooide de deur met een harde klap achter zich dicht en ik liet mijn hoofd in mijn handen vallen. Fantastisch gedaan Elena, waarom moet je je dan ook overal mee bemoeien! Ik wilde ze alleen maar helpen, maar Zayn wilde niet geholpen worden. En daarbij, als hij een of twee keer dronken is, heeft hij niet meteen een drankprobleem. Zuchtend stond ik op van het bed en liep naar een stoel in de hoek van de kamer, waar ik de kleren die ik gisteren aanhad had liggen. In een sloom tempo trok ik ze aan en deed in de spiegel mijn haar wat fatsoenlijk, wat niet lukte, dus ik maakte er maar een vlecht in. De vlecht gooide ik over een schouder en ik wreef de uitgelopen make-up onder mijn ogen weg, waardoor ik er nog redelijk aantoonbaar uit zag. Ik wilde mijn tanden eigenlijk nog poetsen, maar had geen spullen bij, dus zou het met mijn vinger en wat tandpasta moeten doen. Daarbij wilde ik mijn excuses aan Zayn aanbieden, omdat ik me zo met hem bemoeide. Ik liep naar de deur toe en klopte er zacht op. Hij was al wel een tijdje in de badkamer, normaal zou hij al wel klaar geweest zijn. 'Zayn?' vroeg ik. Was er misschien iets mis?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Harry Edward Styles.

    Ik slaakte een zucht toen mijn broekknoop werd losgemaakt. Het gaf een hele opluchting en mijn kleine vriend had nu vrijer spel, waardoor ik meteen de vrijere ruimte kwijtspeelde. Louis zijn handen gleden in mijn broek en ik kon een kreun niet onderdrukken wanneer ik zijn vingers over mijn huid voelde trippelen.
    "Jij mag het doen." mompelde ik zachtjes. Als Louis geen ervaring had wilde ik hem niet meteen gaan forceren. Natuurlijk was ikzelf liever de dominantste, maar als Louis het niet gewend was kon ik hem per ongeluk pijn doen. Dat wilde ik niet, tenzij hij het per se wilde natuurlijk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinon
    ik beet even op mijn lip en knikten. Ik vond het wel een fijn idee dat ik het mocht doen. Harry had vast enorm veel ervaring op het gebiet met jongens en ik niet. Ik drukten mijn lippen weer op die van hem en kneep even in zijn kont waarna ik ons weer omdraaiden. Ik plaatsten mijn knieën naast zijn heupen en mijn nagels krasten over zijn borstkas en toen ik bij zijn broekrand kam trok ik deze stukje bij beetje naar beneden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik glimlachte zwakjes. Louis zei er weinig over, maar hij leek een beetje zenuwachtig te zijn. Ik kuste hem zachtjes terug en liet mijn tong over zijn lippen glijden, waarna Louis ons omdraaide en zijn knieën naast mijn heupen plaatste. Ik boorde mijn nagels in Louis' schouders bij het voelen van zijn krassende nagels over mijn borstkas en ik beet op mijn lip toen ik mijn broek langzaam naar beneden voelde glijden. Ik duwde mijn heupen omhoog en maakte een zacht, aandringend geluidje waarna een kreun volgde.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Ik grijnsden tegen Harry zijn lippen aan. Zijn broek had ik tot zijn enkels getrokken en ik liet mijn handen terug naar boven glijden. Ze verdwenen even in zijn boxer via de pijpjes. Mijn hart ging als een razende tekeer en ik probeerdemezelf wijs te maken dat het was niet heel ander zou zijn. Daarbij was het Harry. Ik verplaatste mijn benen zodat ik nu tussen zijn benen zat en zachtjes begon ik Harry zijn kaak te kussen. Tergend langzaam ging ik naar beneden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik schopte mijn broek uit zodra hij mijn enkels had bereikt en voelde zijn handen in mijn boxer, waardoor ik zachtjes, maar opgewonden piepte. Louis ging tussen mijn benen inzitten en kuste zijn weg op een slakkentempo naar beneden, waardoor ik nog dat extra beetje opgewonden werd en ik ongeduldig toekeek, terwijl er af en toe een genietend geluidje uit mijn mond kwam. "Lou, toe nou..." smeekte ik zachtjes, terwijl ik mijn ogen sloot en mijn hoofd naar achteren liet hangen zodat mijn lichaam ietsjes naar boven werd geduwd.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Ik giechelde zachtjes en was pas bij Harry's tepel toen hij al aan begon te dringen. Ik liet mijn tong er een rondje om draaien en gaf toen toe aan Harry. Met een ruk trok ik zijn boxer uit en liet ik mijn oog even vallen op zijn erectie. Mijn adem stokte ik mijn keel en ik beet even op mijn lip. Ik had Harry al vaker naakt gezien maar niet in deze staat. Ik zakten naar onder en kusten zachtjes zijn sekslijntjes. Ik moest gewoon goed wat ik ook lekker vond.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik maakte een goedkeurend geluidje toen Louis toehapte en slaakte een zachte zucht van opluchting toen het stukje stof van mijn erectie was verwijderd, zodat die meteen vrijsprong. Louis leek ineens een stukje onzekerder te worden maar begon toch kusjes te plaatsen op mijn sekslijntjes, waardoor ik even geruststellend door zijn haren streek. Hij deed het goed, genoeg om mij te plezieren. Zeker weten.
    "Je doet het prima, Boo Bear..." murmelde ik tussen neus en lippen door, terwijl ik zwakjes glimlachte.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Ergens was ik opgelucht na Harry zijn worden en het maakte me al iets zelfverzekerder. Ik keek door mijn wimpers naar de krullenbol en liet mijn vingertoppen over zijn borstkas glijden waarna ik uiteindelijk zachtjes aan Harry's eikel zoog. Ik bleef mezelf maar wijsmaken dat ik gewoon moest doen hoe ik het zelf ook het liefst had. Ik bleef naar Harry staren en probeerde zijn reactie te pijlen voordat ik met mijn tong langs de lengte van zijn erectie gleed.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik liet een zachte kreun weerklinken toen ik zijn lippen rondom mijn eikel voelde en zette mijn nagels dieper in zijn hoofdhuid. Zijn tong gleed langs mijn lengte en ik voelde rillingen over mijn rug heen gaan, waarna ik een genietend geluidje maakte en mijn ogen sloot. Hij deed het goed zo, ook al leek het zijn eerste keer met een jongen te zijn. Ik was niet snel ontevreden en Louis deed het zeker prima, hij mocht wel wat zelfverzekerder zijn. Maar dat zou wel komen, toch? "Lou, alsjeblieft... Toe nou." mompelde ik stilletjes.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Harry spoorde nog meer aan en toen ik zijn nagels bijna door mijn hoofdhuid heen boorden besloot ik maar te doen wat hij zo graag wilde. Ik nam zijn erectie in mijn mond en begon langzaam te zuigen terwijl ik geen en weer bewoog. Mijn vingers gleden langs zijn zij en mijn nagels krasten in zijn huid. Als de lft het nu weer ging doen hadden we een probleem. Maar ergens vond ik het wel spannend.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 23:15 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Toen Louis mijn erectie in mijn mond nam en me op de juiste manier begon te pijpen kreunde ik even en voelde zijn nagels in mijn huid krassen, iets wat een extra kik gaf aan het hele spelletje. De spanning nam ook toe omdat de lift elk moment open gedaan zou kunnen worden of dat hier camera's hingen...
    Ik genoot van Louis' aanrakingen en lippen rondom mijn erectie. Het leek wel alsof hij precies wist wat hij moest doen en zijn zenuwen leken weg te ebben. Ik streek door zijn haren heen en duwde mezelf half overeind met mijn ellebogen, zodat ik tenminste kon zien hoe Louis het deed. En ja, dat gaf me wel weer een beetje opgewondenheid erbij.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Volgens mij ging het me redelijk goed af. Maar dat was nog niet alles en het echte werk moest nog beginnen. Maar alles op zijn tijd en eerst dit. Toen ik zag hoe Harry iets op zijn ellebogen begon te steunen en zichzelf iets overeind duwde maakte ik mijn bewegingen iets sneller en ik liet een hand naar zijn ballen afzakken om deze zachtjes te masseren. Ik bleef Louis al die tijd van onder mijn wimpers aankijken en ik zou het snel genoeg zien of horen als ik iets fout deed.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 13:19 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik bleef naar Louis zijn handelingen kijken en slaakte een zachte kreun toen Louis het tempo versnelde. Zijn handen masseerden mijn ballen en ik rilde even, waardoor ik mijn ademhaling hoorde versnellen en ik Louis' naam zachtjes prevelde. Het beeld gaf me een verschrikkelijk goed gevoel in mijn onderbuik en ik liet mijn hoofd in mijn nek hangen, waardoor ik zijn lippen nog beter leek te voelen. Ik wilde dat hij een stapje verderging zodat hij zichzelf ook nog kon plezieren, maar ik wilde hem niet opjagen. Het gevoel zoals dit wilde ik ook niet kwijt zijn, maar als hij aan het echte werk zou beginnen zou dat overtreffend zijn. Nou ja, ik wachtte wel, dit voelde namelijk hartstikke goed aan.


    Reading a good book is like taking a journey.