• Ik zoek dus stories om te lezen...

    * graag ABN
    * liefst in verleden tijd
    * liefst in ik-vorm
    * TH fanfic's zijn altijd welkom^^(BK)
    * stories met onbekenden lees ik ook graag
    * lots of drama please^^
    * liefst geen dansverhalen, nickelodeonfanfic's of happy/richies
    * lange stories of stories waar regelmatig aan gewerkt wordt
    * GEEN twincest aub
    * GEEN jb aub
    * GEEN hp aub
    * GEEN kleffe verhalen aub

    Er zijn veel eisen, I know...
    Dus, als je een goede story hebt, dump hem hieronder aub.

    Alvast heel erg dankjeeewell x

    [ bericht aangepast op 11 april 2011 - 20:30 ]


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Game of Gods
    Onbekende mensen, drama zat want Zeus heeft het op de mensheid gemunt xD... 50 hoofdstukken en wordt nog steeds aan gewerkt.

    Even heaven is hell without you DM
    Kiss from a rose


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    al mijn story's:P


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Het Doolhof
    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders als ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb er wel vier voor je. :'D
    Ladies, Bugs & Ladybugs
    This is War
    Klaprozen
    & Sailing on the Ocean van Defensive. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Misschien vind je hier iets naar jouw smaak. x')
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=92630


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kijk maar eventjes bij mij.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Love me, boy
    Deze verhaal is nieuw. Ik heb het verhaal gebaseerd op feiten rond loverboys. Er zit wel een beetje drama in. Misschien lijken de eerste hoofdstukken saai maar ik wil de spanning opbouwen. Ja het wordt zeker nog spannender. :P

    Het is jouw leven, niet de mijne [drama, misdaad]
    Dit is mijn eerste verhaal. Het gaat over criminaliteit en misdaad. Hier komt ook drama in voor en criminaliteit. Ook in dit verhaal komt de spanning pas als het verhaal echt op gang is. Er komt later ook een beetje actie in voor met thriller.

    Als je wil, wil je me zeggen wat je van de verhalen vindt? ^^

    [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 22:16 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Het is geen verleden tijd...

    http://www.quizlet.nl/stories/47752/ik-kan-geesten-zien/
    Ik, Sammy, ben een doodnormaal meisje. Er is alleen één ding anders aan me: ik kan geesten zien.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Faith.
    Lees maar gewoon (:


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    http://www.quizlet.nl/stories/47046/black-and-white-dancing-together-bill-kaulitz/

    Hij is pas begonnen, er gaat nog heel wat drama in voorkomen EN het is met Bill Kaulitz ;D
    ik hoop dat je er wat aan hebt.


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    Net begonnen, maar wel in ik-vorm, verleden tijd geschreven, abn, en over onbekende personen. En eht is niet van dat kleffige gedoe. www.quizlet.nl/stories/48049/kiss-it-al-better/

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 23:10 ]


    We can't spend our lives waiting to live.

    When a gymnast meets a singer. [BK]
    Maaike is een ritmisch gymnaste van 17 jaar oud. Ze turnt op competitie niveau. Maaike en Friedolien zijn beide grote fan van Tokio Hotel.Op een dag gaat ze na een training samen met haar vriendin Friedolien langs het concertgebouw waar die avond Tokio Hotel optrad, wat er toen gebeurde was ongelofelijk! Maaike en Bill bleven contact houden, maar Maaike wou dat er meer was dan alleen maar vriendschap, maar wil Bill dit wel? Twijfels nemen de bovenhand, maar wanneer Maaike geselecteerd word om mee te doen aan de Olympische Spelen, word alles duidelijk...

    Status : In ontwikkeling.
    Voorlopig 125 hoofdstukken online.


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Left [Tom Kaulitz]
    Een klein meisje 5 jaar oud. Haar naam is Sarah. Ze is ongeveer een jaar geleden achtergelaten door haar ouders, ze weet niet waarom. Ze zwerft nu ergens in Duitsland rond. Ze is nooit als vermist opgegeven. Sarah heeft een klein hondje, Dink, noemt ze hem. Dink loopt altijd met Sarah mee. Samen met Dink en haar Poeh Beer tasje loopt ze rond door de straten van Duitsland.
    Zal ze ooit door iemand in huis worden genomen?

    Actief
    23 Hoofdstukken
    34 Abo's


    She's a Rebel [TOKIO HOTEL]
    Wat als je je eigen gang gaat?

    Een verhaal over een meisje in een tehuis, ze leidt haar eigen leven. Niemand zegt wat ze moet doen, niemand zou haar kunnen commanderen. Ze heeft het nu wel goed in dat tehuis, maar wat als haar rebelse gedrag dat teveel voor de andere mensen in het tehuis wordt? Wat gaan zij doen?

    Actief
    46 Hoofdstukken
    19 Abo's


    Stand Alone's
    Beetje actief
    4 Hoofdstukken
    2 Abo's

    Die stand alones zijn eigenlijk gewoon verhalen om wat van me af te schrijven. Dus ik maak er eigenlijk geen reclame coor, daarom maar 2 abo's x]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik ben er nog maar net aan begonnen, maar ben er wel mee bezig.
    Yin and Yang reunited

    [ bericht aangepast op 13 april 2011 - 7:49 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"