• (De rechten van dit topic gaan naar Nibug)

    One direction, de wereldberoemde boyband die op zeer korte tijd aan popularitait won. Ze worden aanbeden door duizenden fans en ze beleven de droom die ze altijd al wouden. Het moet dus wel een zegen zijn, maar niemand die er aan dacht dat het sterrendom ook een keerzijde had.
    Naast Lovers staan ook haters en een wel heel op geldbewuste management. De jongens willen niemand teleurstellen en willen zowel het management als hun fans en haters tevreden te stellen. Is het wel gezond om zo jong beroemd te worden? Elk van hen komt steeds dieper de put in. Elk van hen heeft zijn eigen probleem. Hoelang nog voor iemand van hen zelfmoord als enige uitweg ziet? Wie zal hen helpen voor het te laat is?


    (Slechte intro. :s)


    I can be selfish, be so impatient
    Sometimes I feel like Marilyn Monroe
    I'm insecure, yeah, I make mistakes
    Sometimes I feel like i'm at the end of the road

    I can get low, I can get low
    Don't know which way is up
    Yeah, I can get high, I can get high
    Like I could never come down

    Call it a curse!
    Or just call me blessed
    If you can't handle my worst
    You ain't getting my best
    Is this how Marilyn Monroe felt?
    Must be how Marilyn Monroe felt

    Om de zoveel tijd plaats ik een artikels waarin 1D wordt afgekraakt of verafgood. Op deze artikels moet je inspelen. Deze artikels kunnen krantenartikels, blogberichten, tijdschriften enz. zijn.

    __________________________________________________________________________



    Rollen:

    One Direction:
    ~Niall James Horan. - Nibug
    ~Liam James Payne. - Crudelis
    ~Zayn Jawaad Malik. - AfterWinter
    ~Louis William Tomlinson. - Sikowitz
    ~Harry Edward Styles. - Crudelis

    Vrienden: (Gaan mensen helpen)
    ~Joanne Mikayla Brights. - Curlies
    ~Nickolas Anderson. - Nyan
    ~Elena Victoria Vasquez. - Pebble
    ~Violet Skyler Todd. - xAmnesia

    Regels:
    Ø Je mag een relatie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    Ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    Ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    Ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    Ø Je mag maximum 2 personages per persoon hebben.
    Ø Geen one-liners!
    Ø Naamsverandering doorgeven
    Ø Als iemand vraagt voor een samenvatting, geef die dan ook!


    Artikels:

    Harry’s nieuwe vlam?
    One Direction bandlid, Harry Styles is gespot met een onbekend meisje. Verschillende fans en journalisten hebben het jonge koppel hand in hand zien wegrennen. De drukte werd hen waarschijnlijk wat teveel nadat Harry handtekeningen zat uit te delen aan zijn vrouwelijke fans. Misschien een nieuwe liefde? Waarschijnlijk wel, want Harry Styles staat nu eenmaal bekend als de manwhore van de band.
    Het was de fans ook niet ontgaan dat de jonge popster helemaal niet in zo’n goede beu was. Een 10-jarige fan werd afgeblaft door Harry Styles hemzelf toen ze hem vroeg voor een handtekening.
    Er is duidelijk wat aan de hand in de band. Is de roem en de faam naar zijn hoofd gestegen? Daar lijkt het op, maar de fans zijn ook slim genoeg om diva-gedrag niet goed te keuren en zullen snel hun zinnen op een beroemdheid te zetten wiens voeten nog op de grond staan.
    Eerder waren er ook al geruchten dat Liam Payne verwikkeld was in een motorongeluk, maar dit wordt duidelijk al in de doofpot gestoken.


    Harry Styles date Violet Todd
    De geruchten dat harry Styles en de 18 jarige Violet Todd aan het daten zijn, blijken dus te kloppen. Dit is bevestigd door Louis Tomlinson, bedemandlid van Harry Styles.
    Helaas werd duidelijk dat Louis Tomlinson helemaal niet tevreden was met het kersverse koppeltje. Dit werd vooral duidelijk uit zijn beschrijving van Violet als “een hoer”.
    Maar Louis leek nog lang niet klaar met zijn gal over Harry te spuiten. De feiten dat Harry een manwhore, verslaafd aan seks is, kloppen dus helemaal. Aldus Louis Tomlinson.
    Het ziet ernaar uit dat het niet langer nog rozengeur en maneschijn is in 1D-land. Blijven de boys bij elkaar of zit er al een break-up te naderen? Alleen tijd zal uitwijzen.

    (Miss Bloempot)

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 12:40 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Oh, ik zie nu pas dat ik echt niet normaal lang over een hoofdstukje heb gedaan...)

    Harry Edward Styles.

    Toen Louis uit me kwam en zijn lippen in mijn nek drukte liet ik mezelf op de grond zakken, waarna ik me omdraaide en Louis tegen me aantrok. Onze harten leken uit onze borstkassen te springen en ik drukte een aantal zachte kusjes op zijn lippen, voorhoofd en neus.
    "Je was geweldig, Boo." zei ik zachtjes, terwijl ik een grote glimlach rondom mijn lippen kreeg en mijn armen om hem heen sloeg. Ik liet mijn neus tegen de zijne aanwrijven en bleef stilletjes liggen. Ik was uitgeput, maar vooral voldaan.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [sorry. Ben aan het werk heb nu pauze en ben om 5 uur klaar ;c]

    Louis William Tomlisnon
    Harry draaide zich om en trok me meteen tegen zich aan. Een iets trotse glimlach verscheen op mijn lippen en even wilde ik vragen of het beter was dan met Violet. Maar ik wist dat, dat absoluut het moment zou verpesten. Dus hield ik wijs mijn mond. "Het was geweldig." Mijn lippen raakte die van Harry weer en ik liet me iets naast hem zakken zodat ik mijn arm om hem heen kon slaan en mijn neus uiteindelijk in Harry's wang te duwen. Mijn adem blies uitgeput tegen zijn kaak aan en ik sloot genietend mijn ogen. Wetend dat het maar van korte duur zou zijn, aangezien we nog steeds in de lift zaten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles = Sikowitz


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Sorry! Ik reageer meteen... ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [is goed hoor ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik knikte beamend en hijgde nog zachtjes uit, terwijl ik glimlachend Louis' handelingen volgde. Ik liet het toe dat hij tegen me aanlag en zelf nestelde ik me nog iets dichter tegen hem aan, waarna ik mijn hoofd naar hem toedraaide en een zacht kusje op zijn neus drukte.
    "Heb je nog steeds honger?" vroeg ik zachtjes met een schorre stem, terwijl ik mijn kleren alvast naar me toe begon te trekken. Ik had namelijk geen zin in paparazzi bij de lift en die dan foto's gingen maken van ons tweetjes, poedelnaakt. Ik had trouwens nog wat van mijzelf op de grond van de lift laten slingeren, als je begrijpt wat ik bedoel. "Ik heb geen dweil." piepte ik zachtjes, grinnikend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Harry vroeg of ik nog hanger had en knikte langzaam. Zelfs nog meer dan eerst nu ik er over nadacht. Ik zag hoe Harry zijn kleding al begon te pakken en ik giechelde zacht na zijn worden. "Lik je het op." Maakte ik er een grapje van en drukten mijn lippen nog kort op die van Harry waarna ik ook mijn kleden naar me toetrok. Ik wilde niet opstaan en veder gaan met hè normale leven. Het was hoe veel fijner.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik grinnikte even en stak mijn tong uit. "Jij bent diegene die honger heeft." kaatste ik terug, waarna ik eventjes glimlachte toen ik Louis' lippen op die van mij voelde en hem nog even plagend over zijn onderlip likte, voordat ik weer overeind ging zitten en mijn kleding begon aan te trekken. Ik vroeg me af hoe het nu verder moest... Zou ik Violet echt moeten laten staan als het ware of zou Louis diegene zijn die ik als vriend moest blijven beschouwen? Eigenlijk begon ik nu weer oneerlijk te doen... Ik zweeg voorlopig maar even, ik had wel genoeg gezegd.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Ik volgde Harry zijn voorbeeld en al snel was ik weer helemaal aangekleed. "Is dit het moment dat we om hulp moeten gaan gillen?" Vroeg ik stil. Ik wilde echt niet terug baarde boze werelds ik wist maar al te goed dat na deze seksscene, nog lang niet alles goed was en Harry Nog steeds niet voor mij gekozen had. Maar hier was hij wel van mij. Zonder waarschuwing trok ik Harry naar me toe en drukte ik mijn neus in zijn wang. Heel even nog.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 9:36 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik keek naar Louis en haalde mijn schouders op. We konden ook hier blijven zitten, maar ik vroeg me af of dat veel nut ging hebben. "Ik denk het..." mompelde ik, voordat ik een geschrokken kreet slaakte toen Louis me ineens tegen zich aantrok en zijn neus in mijn wang drukte. Mijn uitdrukking veranderde al snel in een flauw glimlachje en ik draaide mijn gezicht ietsjes naar Louis toe.
    "Waarom zo... aanhankelijk?" vroeg ik zacht. Het voelde alsof we afscheid namen. Tenminste, zo kwam het op mij over.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Ik haalde even mijn schouders op. Ik ging em. Net vertellen waar ik bang voor was. "Gewoon even knuffelen." Mompelde ik. Ik moest er net meer over nadenken. De tijd zou zelf wel uitwijzen wat er ging gebeuren. Ik haalde mijn neus weer uit zijn wang en keek hem glimlachend aan. "Mag dat niet dan?" Ik beet even op mijn lip en drukte daarna zachtjes mijn lippen op die van hem. "Gil om hulp dan." Fluisterde ik tegen zijn lippen aan, waarna mijn buik begon te knorren.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik knikte eventjes en wilde iets zeggen, maar al snel schudde ik mijn hoofd weer. "Jawel, dat mag..." antwoordde ik stilletjes, terwijl ik naar Louis staarde en uiteindelijk zijn lippen op de mijne voelde. Zijn woorden lieten me steken in mijn maag voelen en ik klampte me aan hem vast. Ik wilde eigenlijk niet weg, ik wilde niet naar een interview waar alles weer compleet werd kapotgemaakt.
    "Ik wil niet..." mompelde ik zachtjes, terwijl ik mijn lippen van die van Louis verwijderde en hem schuldbewust aankeek.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Ik was ergens blij om Harry zijn worden. Ik was dus niet de enige die niet wilde. Ik drukten mijn neus tegen die van hem aan en glimlachte flauw. "Ik ook niet." Gaf ik aan hem toe en sloot mijn ogen neer. "Ik ben bang." Gaf ik daarna ook toe en klampte me aan zijn shirt vast. Bang dat als de deuren open zouden gaan ik Harry weer zou verliezen. Ik ademde diep in en keek Harry uiteindelijk weer aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik slaakte een zachte zucht en keek Louis doordringend aan in zijn helblauwe ogen. De ene keer vond ik ze ijsblauw en de andere keer helblauw... Ze waren in ieder geval blauw.
    "Bang waarvoor?" vroeg ik zo zacht mogelijk, terwijl ik Louis bleef aankijken en mijn armen uiteindelijk om zijn middel sloeg, zodat ik hem nog dichter tegen me aan wist te trekken. Ik liet mijn kin op zijn schouder zakken en mijn krullen kriebelde langs zijn wang.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Ik beet even op mijn lip en en sloeg mijn ogen neer. Gelukkig legde Harry zijn kin op mijn schouder en hoefde ik hem niet aan te kijken. Ik durfde het ergens niet te vertellen. Uiteindelijk zuchten ik en consenteerde ik me op Harry zijn krullen die tegen mijn wang kietelde. "Om je weer kwijt te raken." Ik kneep mijn ogen stijf dicht, bang voor zijn reactie. Ik klemde mezelf aan hem vast.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''