• (De rechten van dit topic gaan naar Nibug)

One direction, de wereldberoemde boyband die op zeer korte tijd aan popularitait won. Ze worden aanbeden door duizenden fans en ze beleven de droom die ze altijd al wouden. Het moet dus wel een zegen zijn, maar niemand die er aan dacht dat het sterrendom ook een keerzijde had.
    Naast Lovers staan ook haters en een wel heel op geldbewuste management. De jongens willen niemand teleurstellen en willen zowel het management als hun fans en haters tevreden te stellen. Is het wel gezond om zo jong beroemd te worden? Elk van hen komt steeds dieper de put in. Elk van hen heeft zijn eigen probleem. Hoelang nog voor iemand van hen zelfmoord als enige uitweg ziet? Wie zal hen helpen voor het te laat is?

(Slechte intro. :s)

I can be selfish, be so impatient
    Sometimes I feel like Marilyn Monroe
    I'm insecure, yeah, I make mistakes
    Sometimes I feel like i'm at the end of the road

I can get low, I can get low
    Don't know which way is up
    Yeah, I can get high, I can get high
    Like I could never come down

Call it a curse!
    Or just call me blessed
    If you can't handle my worst
    You ain't getting my best
    Is this how Marilyn Monroe felt?
    Must be how Marilyn Monroe felt

Om de zoveel tijd plaats ik een artikels waarin 1D wordt afgekraakt of verafgood. Op deze artikels moet je inspelen. Deze artikels kunnen krantenartikels, blogberichten, tijdschriften enz. zijn.

Rollen:

One Direction:
    ~Niall James Horan. - Nibug
    ~Liam James Payne. - Crudelis
    ~Zayn Jawaad Malik. - AfterWinter
    ~Louis William Tomlinson. - Sikowitz
    ~Harry Edward Styles. - Crudelis

Vrienden: (Gaan mensen helpen)
    ~Joanne Mikayla Brights. - Curlies
    ~Nickolas Anderson. - Nyan
    ~Elena Victoria Vasquez. - Pebble
    ~Violet Skyler Todd. - xAmnesia

Regels:
    Ø Je mag een relatie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    Ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    Ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    Ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    Ø Je mag maximum 2 personages per persoon hebben.
    Ø Geen one-liners!
    Ø Naamsverandering doorgeven
    Ø Als iemand vraagt voor een samenvatting, geef die dan ook!

Artikels:

Harry’s nieuwe vlam?
    One Direction bandlid, Harry Styles is gespot met een onbekend meisje. Verschillende fans en journalisten hebben het jonge koppel hand in hand zien wegrennen. De drukte werd hen waarschijnlijk wat teveel nadat Harry handtekeningen zat uit te delen aan zijn vrouwelijke fans. Misschien een nieuwe liefde? Waarschijnlijk wel, want Harry Styles staat nu eenmaal bekend als de manwhore van de band.
    Het was de fans ook niet ontgaan dat de jonge popster helemaal niet in zo’n goede beu was. Een 10-jarige fan werd afgeblaft door Harry Styles hemzelf toen ze hem vroeg voor een handtekening.
    Er is duidelijk wat aan de hand in de band. Is de roem en de faam naar zijn hoofd gestegen? Daar lijkt het op, maar de fans zijn ook slim genoeg om diva-gedrag niet goed te keuren en zullen snel hun zinnen op een beroemdheid te zetten wiens voeten nog op de grond staan.
    Eerder waren er ook al geruchten dat Liam Payne verwikkeld was in een motorongeluk, maar dit wordt duidelijk al in de doofpot gestoken.

Harry Styles date Violet Todd
    De geruchten dat harry Styles en de 18 jarige Violet Todd aan het daten zijn, blijken dus te kloppen. Dit is bevestigd door Louis Tomlinson, bedemandlid van Harry Styles.
    Helaas werd duidelijk dat Louis Tomlinson helemaal niet tevreden was met het kersverse koppeltje. Dit werd vooral duidelijk uit zijn beschrijving van Violet als “een hoer”.
    Maar Louis leek nog lang niet klaar met zijn gal over Harry te spuiten. De feiten dat Harry een manwhore, verslaafd aan seks is, kloppen dus helemaal. Aldus Louis Tomlinson.
    Het ziet ernaar uit dat het niet langer nog rozengeur en maneschijn is in 1D-land. Blijven de boys bij elkaar of zit er al een break-up te naderen? Alleen tijd zal uitwijzen.

(Miss Bloempot)

[ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 12:40 ]

Reading a good book is like taking a journey.

Pebble schreef:
    Elena Victoria Vasquez.
    Zayn gooide de deur met een harde klap achter zich dicht en ik liet mijn hoofd in mijn handen vallen. Fantastisch gedaan Elena, waarom moet je je dan ook overal mee bemoeien! Ik wilde ze alleen maar helpen, maar Zayn wilde niet geholpen worden. En daarbij, als hij een of twee keer dronken is, heeft hij niet meteen een drankprobleem. Zuchtend stond ik op van het bed en liep naar een stoel in de hoek van de kamer, waar ik de kleren die ik gisteren aanhad had liggen. In een sloom tempo trok ik ze aan en deed in de spiegel mijn haar wat fatsoenlijk, wat niet lukte, dus ik maakte er maar een vlecht in. De vlecht gooide ik over een schouder en ik wreef de uitgelopen make-up onder mijn ogen weg, waardoor ik er nog redelijk aantoonbaar uit zag. Ik wilde mijn tanden eigenlijk nog poetsen, maar had geen spullen bij, dus zou het met mijn vinger en wat tandpasta moeten doen. Daarbij wilde ik mijn excuses aan Zayn aanbieden, omdat ik me zo met hem bemoeide. Ik liep naar de deur toe en klopte er zacht op. Hij was al wel een tijdje in de badkamer, normaal zou hij al wel klaar geweest zijn. 'Zayn?' vroeg ik. Was er misschien iets mis?

Zayn Malik
    Fijn zo'n overgeef bui. Het kwam in vlagen, met telkens tussenpozen zodat ik even op adem kon komen. Of nou ja, niet echt op adem komen, meer even snel een adem teug nemen zodat ik niet dood zou neervallen. Al voelde het wel zo. Uiteindelijk hield het op. Ik schoof mezelf weg van de wc-pot, niet eens doorgespoeld. Ik leunde mijn rug tegen de koude muur van de badkamer en sloeg mijn armen om mijn opgetrokken knieën. Met man en macht probeerde ik niet te gaan huilen, alleen ik hield het niet. Langzaam stroomde de vochtige zoute druppels over mijn wangen. Waarom deed ik mezelf dit aan? Waarom overkwam dit mij? Het ging toch goed? Ik had alles, wat bezielde me?
    Ik hoorde maar net boven mijn gedachten uit het zachte klopje op de deur en daarna mijn naam. Elena. Veel puf had ik niet meer, dus liet ik niks horen. Ik sloot mijn ogen en liet mijn hoofd op mijn knieën steunen. Fuck this whole world!

"Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

[moet de rest ondertussen niet naar het interview dan? ;x]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Elena Victoria Vasquez.
    Ik bleef stil en luisterde naar de geluiden die uit de badkamer kwamen. Overgeef geluiden. Een misselijk gevoel overspoelde me maar ik hield me sterk, ik moest Zayn nu even helpen. Ik voelde aan de deurklink en gelukkig ging de deur open, waardoor de geur van braaksel mijn neusgaten binnendrong. Mijn maag kneep samen bij de geur, maar ik weerhield het. Zayn zat naast de wc-pot op de grond, met zijn blote rug tegen de muur aan. Zijn armen had hij over zijn opgetrokken knieën getrokken en zijn gezicht was wit weggetrokken. Met grote ogen en een geschrokken gezicht keek ik naar het spektakel. Tranen dwarrelden over zijn wangen en even had ik geen idee wat ik moest doen, maar liep toen toch naar hem toe. Zonder een woord te zeggen, ik wilde niet dat hij opnieuw boos op me werd, spoelde ik de wc door zodat die vreselijke geur enigszins weg was, en maakte een washandje nat, waarmee ik zachtjes en voorzichtig zijn gezicht mee schoon maakte. Gehurkt zat ik voor hem terwijl ik de restjes van zijn avondeten en de alcohol van zijn gezicht veegde, terwijl mijn ogen hem nauwkeurig in de gaten hielden. Hoe ik moest reageren op het feit dat hij zat te huilen wist ik niet, ik zou er zo wel wat op verzinnen. Langzaam stond ik op om het washandje af te spoelen onder de warme kraan, waarna ik deze op het aanrecht legde. Met een nauwelijks hoorbare zucht draaide ik me weer naar de jongen op de grond om. Hij zag er enorm hulpeloos en zielig uit, en daarbij had ik hem nog nooit zien huilen. De zoute tranen bleven maar over zijn wangen rollen en ik ging, zover het kon, naast hem zitten. Zachtjes streelde ik met mijn hand door zijn haar en probeerde hem te troosten. Een eenzame traan die over zijn wang gleed, veegde ik voorzichtig van zijn wang terwijl ik wat kalmerende woordjes naar hem fluisterde. Ik was een ramp in jongens troosten, ik voelde me altijd ongemakkelijk als ik een jongen zag huilen, geen idee waarom. Vooral nu bij Zayn. Ik wilde hem niet zien huilen, ik wilde dat hij weer zijn oude ik was, de vrolijke, stille, mysterieuze Zayn. Die lieve jongen die graag luisterde.

Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

Sikowitz schreef:
    [moet de rest ondertussen niet naar het interview dan? ;x]

[Zijn Haz en Lou daar al dan?]

[nee, die Zitten opgesloten in de lift. Maar waar hun een uur veder zijn. Is de rest 5 minuten veder. ]

(Daarom post ik even niets, anders lopen wij zover voor... ;p)

[ja oke, klopt, snap ik.]

[Sorry dat ik een tijdje niet meer heb gereageerd, ik ben de laatste tijd nogal moe en heb dan vaak na huiswerk niet zo'n zin meer om op Internet rond te hangen.. Ik zal kijken of ik dit weekend weer kan reageren!
    En anders doe ik dan wel dat Zayn en Elena ook 1 uur verder zijn..]

[2012Hangover --> AfterWinter]

(Zal ik gewoon verder gaan? Alles gaat zo dood.)

[is goed. ;3]

Sikowitz schreef:
    Louis William Tomlinson
    Ik beet even op mijn lip en en sloeg mijn ogen neer. Gelukkig legde Harry zijn kin op mijn schouder en hoefde ik hem niet aan te kijken. Ik durfde het ergens niet te vertellen. Uiteindelijk zuchten ik en consenteerde ik me op Harry zijn krullen die tegen mijn wang kietelde. "Om je weer kwijt te raken." Ik kneep mijn ogen stijf dicht, bang voor zijn reactie. Ik klemde mezelf aan hem vast.

Harry Styles.

Mijn kin bleef op de schouder van de tengere Louis liggen en ik begroef mijn gezicht in het kuiltje van zijn nek, waarna Louis' woorden tot me doordrongen en ik zijn handen aan mijn shirt voelde klemmen. Ik slikte een brok in mijn keel weg en zweeg even terwijl ik over zijn woorden probeerde na te denken. Ik wilde wel zeggen dat het niet zou gebeuren, maar wat als het wel zo zou verlopen? Ik was na één keer seks met mijn beste vriend niet bepaald verandert. Natuurlijk voelde ik steeds meer voor hem, maar dat nam niet weg dat ik hem had bedrogen met Violet en misschien nog eens de fout in zou gaan. Ik bleef egoïstisch en af en toe nogal zelfzuchtig.
    "Ik laat je ook niet meer gaan." maakte ik er uiteindelijk maar van, iets waar ik wel tevreden mee was. Ik zou het ook niet laten gebeuren. "Onthoud, je blijft nog steeds van mij."
    Ja, wie Louis van me afnam was nou niet bepaald mijn beste vriend. Ik begreep nu wel beter hoe Louis zich zou moeten voelen. Ik was ook van hem weggelopen en voor hem voelde dat alsof Violet me had afgepakt. Nee, ik moest echt aan mezelf gaan werken.

Louis William Tomlinson
    Harry had gelijk. Ik was zijn eigendom. Ik zou waarschijnlijk alles doen wat hij me vroeg en hem alles vergeven wat hij fout deed. Maakte niet uit hoeveel pijn het me deed. En wat was hij van mij? Ik riep altijd wel dat Harry van mij was, maar vervolgens ging hij toch echt zijn eigen gang. Hij was noch van mij, noch van violet. Morgen lag hij waarschijnlijk weer met iemand anders in bed. Ik voelde me een heel sneu persoon die niet voor zijn eigen rechten kon spelen. Heel zwak. Toch knikte ik. Zoals ik al zei. Het was Harry en voor hem zou ik alles doen.
    Nogmaals werd er op de deur van de lift gebonkt. er was plots allemaal lawaai te horen maar ik reageerde er niet op. Als verstijfd bleef ik tegen Harry aanstaan en staarde ik naar de muur. ik wilde hier niet weg.

Harry Styles.

Louis knikte en het gaf me eventjes een gelukzalig gevoel, wetend dat hij het nu begreep. Wel, hij leek het te begrijpen. Ik leek wel iemand die een slavenmarkt aan het opbouwen was. Iedereen die ik wilde hebben zou ik krijgen ook, net zoals ik Louis nu weer voor mezelf wilde hebben. Het mooiste van alles was dat hij het nog liet gebeuren. Ik leek wel de bestuurder van marionetten.
    "Jij moet eten..." zei ik zacht toen ik het gebonk hoorde. Alleen leek Louis wel verlamd te zijn en staarde hij naar de wand van de lift. Hij stond enkel tegen me aan, bang om die liftdeuren open te zien gaan. Uiteindelijk nam ik het voortouw en worstelde ik me los uit Louis' greep. "Het komt goed, Louis." daarmee wilde ik enkel aanduiden dat hij me niet weer zou verliezen. Tenminste, dat hoopte ik toch wel.
    Ik slaakte een zachte zucht en verhief mijn stem even, waarna ik het op een schreeuwen zette. Het om hulp roepen klonk niet bepaald overtuigend, maar goed.

Louis William Tomlinson
    Ik bleef staan waar ik stond en deed niets. Keek niet op of om toen Harry om hulp begon te roepen en mijn blik bleef strak op de muur gericht en ik wist niet waarom. ik leek het allemaal niet door te krijgen. Ik reageerde zelfs niet toen mijn buik hard begon te knorren. ''Er zit iemand in!'' ze moesten is weten. ''geen onverwachte bewegingen maken. De deur word opgebroken.'' Ze moesten eens weten wat voor bewegingen we net hadden gemaakt. Eindelijk kwam ik weer in beweging en ik greep Harry zijn pols vast en de jongen me aan te laten kijken. mijn blik stond strak en ik staarde hem aan. ''Doe me niet opnieuw pijn straks.'' mijn stem was lang niet zo zeker als mijn houding. Hij was net zo klein als ik me voelde en langzaam liet ik Harry zijn pols los om mijn blik weer af te wenden. Wat dacht ik wel niet. Natuurlijk zou Harry me pijn blijven doen. En ik. Ik zou keer op keer weer als een puppy terugkomen als hij daar om vroeg.
    Het was hard, maar de waarheid.