• (De rechten van dit topic gaan naar Nibug)

    One direction, de wereldberoemde boyband die op zeer korte tijd aan popularitait won. Ze worden aanbeden door duizenden fans en ze beleven de droom die ze altijd al wouden. Het moet dus wel een zegen zijn, maar niemand die er aan dacht dat het sterrendom ook een keerzijde had.
    Naast Lovers staan ook haters en een wel heel op geldbewuste management. De jongens willen niemand teleurstellen en willen zowel het management als hun fans en haters tevreden te stellen. Is het wel gezond om zo jong beroemd te worden? Elk van hen komt steeds dieper de put in. Elk van hen heeft zijn eigen probleem. Hoelang nog voor iemand van hen zelfmoord als enige uitweg ziet? Wie zal hen helpen voor het te laat is?


    (Slechte intro. :s)


    I can be selfish, be so impatient
    Sometimes I feel like Marilyn Monroe
    I'm insecure, yeah, I make mistakes
    Sometimes I feel like i'm at the end of the road

    I can get low, I can get low
    Don't know which way is up
    Yeah, I can get high, I can get high
    Like I could never come down

    Call it a curse!
    Or just call me blessed
    If you can't handle my worst
    You ain't getting my best
    Is this how Marilyn Monroe felt?
    Must be how Marilyn Monroe felt

    Om de zoveel tijd plaats ik een artikels waarin 1D wordt afgekraakt of verafgood. Op deze artikels moet je inspelen. Deze artikels kunnen krantenartikels, blogberichten, tijdschriften enz. zijn.

    __________________________________________________________________________



    Rollen:

    One Direction:
    ~Niall James Horan. - Nibug
    ~Liam James Payne. - Crudelis
    ~Zayn Jawaad Malik. - AfterWinter
    ~Louis William Tomlinson. - Sikowitz
    ~Harry Edward Styles. - Crudelis

    Vrienden: (Gaan mensen helpen)
    ~Joanne Mikayla Brights. - Curlies
    ~Nickolas Anderson. - Nyan
    ~Elena Victoria Vasquez. - Pebble
    ~Violet Skyler Todd. - xAmnesia

    Regels:
    Ø Je mag een relatie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    Ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    Ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    Ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    Ø Je mag maximum 2 personages per persoon hebben.
    Ø Geen one-liners!
    Ø Naamsverandering doorgeven
    Ø Als iemand vraagt voor een samenvatting, geef die dan ook!


    Artikels:

    Harry’s nieuwe vlam?
    One Direction bandlid, Harry Styles is gespot met een onbekend meisje. Verschillende fans en journalisten hebben het jonge koppel hand in hand zien wegrennen. De drukte werd hen waarschijnlijk wat teveel nadat Harry handtekeningen zat uit te delen aan zijn vrouwelijke fans. Misschien een nieuwe liefde? Waarschijnlijk wel, want Harry Styles staat nu eenmaal bekend als de manwhore van de band.
    Het was de fans ook niet ontgaan dat de jonge popster helemaal niet in zo’n goede beu was. Een 10-jarige fan werd afgeblaft door Harry Styles hemzelf toen ze hem vroeg voor een handtekening.
    Er is duidelijk wat aan de hand in de band. Is de roem en de faam naar zijn hoofd gestegen? Daar lijkt het op, maar de fans zijn ook slim genoeg om diva-gedrag niet goed te keuren en zullen snel hun zinnen op een beroemdheid te zetten wiens voeten nog op de grond staan.
    Eerder waren er ook al geruchten dat Liam Payne verwikkeld was in een motorongeluk, maar dit wordt duidelijk al in de doofpot gestoken.


    Harry Styles date Violet Todd
    De geruchten dat harry Styles en de 18 jarige Violet Todd aan het daten zijn, blijken dus te kloppen. Dit is bevestigd door Louis Tomlinson, bedemandlid van Harry Styles.
    Helaas werd duidelijk dat Louis Tomlinson helemaal niet tevreden was met het kersverse koppeltje. Dit werd vooral duidelijk uit zijn beschrijving van Violet als “een hoer”.
    Maar Louis leek nog lang niet klaar met zijn gal over Harry te spuiten. De feiten dat Harry een manwhore, verslaafd aan seks is, kloppen dus helemaal. Aldus Louis Tomlinson.
    Het ziet ernaar uit dat het niet langer nog rozengeur en maneschijn is in 1D-land. Blijven de boys bij elkaar of zit er al een break-up te naderen? Alleen tijd zal uitwijzen.

    (Miss Bloempot)

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 12:40 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    ik reageerde niet echt op harry zijn worden en kon enkel grijnzen, terwijl mijn tong langs die van hem streelde. Ik voelde hoe hij mijn shirt een stuk omhoog trok en zijn kouden vingers gleden hierbij even over mijn naakte huis heen wat kippelval over heel mijn lahceem bezorgden. hebberig bleef ik Harry doorzoenen en ging ik iets beter op zijn onderlichaam zitten door mijn knieen op de grond te zetten. Mijn nagels liet ik over zijn zij heen glijden en en op mijn beurt liet ik mijn handen onder zijn shirt verdwijnen. Mijn vingers tekende de lijntjes op zijn buik na en langzaam stopte ik de zoen waarna ik zijn kaaklijn weer zachtjes begon te kussen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik maakte een tevreden geluidje toen ik Louis' nagels over mij zij voelde glijden, het gaf een goed gevoel. Zijn handen gleden onder mijn shirt en zijn lippen weken af naar mijn kaaklijn, waardoor ik een zachte kreun uit mijn mond liet ontsnappen. Ik sloot mijn ogen en boorde mijn nagels in zijn vel, terwijl ik op mijn lip beet toen ik zijn volledige gewicht op mijn onderlichaam voelde drukken. Ik kon je vertellen dat mijn lid er ook al redelijk blij van werd. Louis wist gewoon dat hij me gek maakte en hij liet het gewoon gebeuren ook, de gemenerik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    ik rilde even toen harry zijn nagels in mijn vel borden, maar dat weerhield me niet en zachtjes ging ik door, al hellemaal na de zachte kreun die hij slakte. zachtjes sabbelde ik op zijn oorlel toen mijn mond daar was beland en mijn nagels krasten over zijn tepels heen. Zachtjes zetten ik mijn tanden in het kliene lapje vlees en trok er even aan.ik liet het los en kusten langzaam mijn weg terug tot ik weer bij zijn lippen uitkwam. Harry zijn ogen waren gesloten en een kleine glimlach sierde mijn mond en grijnzend verplaatste ik mijn onderlichaam iets naar onder, waarna ik hem weer zoenden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik beet hard op mijn onderlip toen ik zijn nagels over mijn tepels voelde krassen en zijn tanden in mijn huid voelde. Zijn nagels deden een beetje pijn, maar dat was juist hetgeen wat het genot des te groter maakte. Ik voelde hoe mijn ademhaling versnelde toen Louis zijn onderlichaam nog iets meer naar onderen drukte en ik drukte begerig mijn lippen op die van hem toen ik de kans had, terwijl ik mijn handen weer tot zijn billen liet afzakken. Ik zette mijn tanden in zijn onderlip en trok eraan, waarna ik de kus verbrak en het niet kon laten om een zuigzoen in zijn hals te zetten. We hadden nu wel een excuus waarom we niet op het interview konden zijn...


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Ik ben kapot, dus ik ga naar mijn bedje toe... ;p Morgen rond negenen reageer ik even, daarna heb ik een tussenuur op school, dan les en dan weer een uur waar ik kan reageren. x'D Ik reageer dus redelijk veel morgen.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    toen ik Harry zijn lippen in mijn nek voelde, wist ik zeker dat er straks een zuigzoen zou zitten. En ik had me nog wel zo netjes ingehouden geen sporen achter te latent ik beet op mijn lip, maar toen Harry's handen ook nog een naar mijn kont liet afzakken kwam er toch een goedkeurend kreuntje verliet mijn mond. Dit zou sowieso uit de hand lopen n ik hoopten maar dat er geen camera's hingen hier. Al was het te laat om daar nog over na te denken. Daarbij wilde ik hellemaal niet mee denken. Mijn onderlichaam duwde ik ietsje uitdagend tegen die van hem aan en ik zou toch zweren dat et allemaal als vertrouwd aanvoelden. Alsof et zo hoorden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [is goed. Ik heb niet zulke interessante lessen dus zal ook wel veel reageren. Tenminste. Als ik me beter voel dan nu. Want als ik me morgen nog zo beroert voel, blij ik lekker thuis ;c]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Louis liet een zachte kreun weerklinken en dit gaf me de aanzet om nog even op zijn huid te bijten, net waar een mooie, rode plek stond van mijn zuigzoen. Louis daagde me uit door zijn onderlichaam tegen dat van mij aan te trekken en mijn adem stokte even in mijn keel, waarna ik ons omdraaide zodat ik bovenop zat en zijn shirt uit probeerde te trekken, iets wat na een tijdje sjorren lukte. Ik boog me naar Louis toe en drukte een zacht kusje op zijn lippen, kaaklijn, hals en werkte zo langzaam af naar zijn tepels, waarna ik er een in mijn mond pakte en er speels aan trok.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Een raar geluidje verliet mijn mond toen Harry ons opeens omdraaiden en ik onder hem lag. Ik keek hem met gewinkelde de ogen aan en keek speels toe hoe hij mijn shirt probeerde uit te trekken. Na even trekken lukte het hem en meteen wilde ik hem terug kussen toen hij zijn lippen op die van mij drukten. Ik kreeg hier maar even de kans voor wat zijn lippen werkten zich een weg naar beneden. Mijn handen hand ik nog steeds onder zijn shirt en mijn nagels krasten zachtjes over zijn rug heen. Ik zetten mijn nagels iets harder in zijn huid, kneep mijn ogen dicht en slaakte een kreun toen Harry zijn tand in mijn tepel zetten. Ik trok daardoor automatisch zijn onderlichaam dichter tegen die van mij aan. Ik begon hier toch wel steeds meer zin in te krijgen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Dit is de laatste keer geweest dat ik in de kantine ben gaan zitten... Er zijn hier alleen maar jongens die een vleeskeuring houden. ;s)

    Harry Edward Styles.

    Ik beet ietsjes door toen ik Louis zijn nagels dieper in mijn huid voelde. Ik hoorde hem nog een kreun slaken en ik liet zijn tepel langzaam los om vervolgens een goedkeurend geluidje te maken toen onze onderlichamen tegen elkaar aan leken te kleven. Mijn vingers maakte korte, bondige rondjes rondom zijn tepels en ik kroop een klein stukje omhoog, waardoor onze onderlichamen tegen elkaar aan schuurden en ik Louis grijnzend aankeek, mijn blik vragend. Ik wist niet of hij verder wilde en ik ging hem nergens toe dwingen, het was zijn keuze.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [dat was bij mij voorig jaar pas erg. Toen zat ik misschien met 10 meisjes op school en ik hoefde maar 1 stap te zetten of iedereen leek zich om te draaien. Echt debiel. Maar verloopig zit ik vandaag ziek thuis ;c]

    Louis William Tomlinson
    Harry schuurden zijn onderlichaam tegen die van mij aan en ik kreeg steeds meer moeite met normaal ademhalen. Langzaam opende ik mijn ogen weer en zag dat Harry me aankeek. Hij grijnsde, maar zijn blik was vragend. Ik slikte een keer hoorbaar en knikten. Nu ik redelijk opgewonden was moest het gebeuren ook. Nu was het dus ook mij. Beurt om Harry's shirt uit te trekken en het ging een stuk makkelijker dan bij mij. Ik gooide de stof in de hoek en trok Harry aan zijn nek weer naar hem toe om vervolgens ruw mijn lippen op die van hem te drukken.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 11:14 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Ah! Beterschap! :3 Ik heb nu nog een uurtje en dan kan ik weer reageren. ;p)

    Harry Edward Styles.

    Louis slikte en ik vroeg me af hoeveel ervaring hij met jongens had, want dit leek onzeker. Ik grijnsde toen mijn shirt van mijn huid werd verwijdert en zijn lippen weer op die van mij belandden, waarna ik hem net zo ruw terug zoende en op zijn onderlip sabbelde, terwijl ik wat plagend heen en weer bewoog op zijn onderlichaam. Ik zat toch half rechtop, dus dit was geen probleem. Ik giechelde eventjes en ging rustig verder waar ik mee bezig was.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ja Dankje, jij succes in de les ;3]

    Louis William Tomlinson
    Rare, zachten kreunden verlieten mijn mond toen Harry zijn onderlichaam over dat van mij bewoog en dat van mij reageerde ook vrijwel meteen. Ik voelde mijn lid, wakker worden en ik liet mijn handen naar Harry zijn borstkas afdwalen. Mijn vingertoppen trippelde naar beneden terwijl ik mijn mond opende toen Harry op mijn onderlip sabbelde en mijn tong meteen om die van hem heen wikkelde. Mijn nagels krasten boven zijn broekrand. Harry Freek veel meer voor mekaar, dan dat ik bij een andere jongen ooit zou durven. Maar het ging allemaal zo vanzelf.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 11:27 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik grijnsde toen ik Louis zijn opkomende erectie tegen mijn bovenbeen aandrukken en ik hapte even naar adem. Ik speelde een spelletje met Louis zijn tong en voelde zijn nagels boven mijn broekrand krassen. Ik maakte een zacht, aandringend geluidje en probeerde mijn onderlichaam dichter tegen het zijne aan te drukken, voor zover dat kon dan. Ik had nooit gedacht dat dit zo makkelijk met mijn beste vriend zou gaan, ook al wist ik niet zeker of we hierna nog wel beste vrienden waren. Zou het meer of minder worden? Ik drukte mijn gedachten snel weg en hield me bezig met Louis' tong, lippen en mijn handen die over zijn borstkas gleden.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Toen Harry Aandrong en zijn onderlichaam nog dichter tegen die van mij aandrukten hield ik het niet meer. Met een simpele beweging maakte ik zijn knoop open en streelde ik met mijn tong over zijn gehemelte. Mijn handen streelde langs zijn zij naar zijn onderrug en ik liet mijn handen achter in zijn vroeg verdwijnen. Tot nu toe was alles hetzelfde als met een meisje. Als de rest me maar net zo goed afging.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''