• (De rechten van dit topic gaan naar Nibug)

    One direction, de wereldberoemde boyband die op zeer korte tijd aan popularitait won. Ze worden aanbeden door duizenden fans en ze beleven de droom die ze altijd al wouden. Het moet dus wel een zegen zijn, maar niemand die er aan dacht dat het sterrendom ook een keerzijde had.
    Naast Lovers staan ook haters en een wel heel op geldbewuste management. De jongens willen niemand teleurstellen en willen zowel het management als hun fans en haters tevreden te stellen. Is het wel gezond om zo jong beroemd te worden? Elk van hen komt steeds dieper de put in. Elk van hen heeft zijn eigen probleem. Hoelang nog voor iemand van hen zelfmoord als enige uitweg ziet? Wie zal hen helpen voor het te laat is?


    (Slechte intro. :s)


    I can be selfish, be so impatient
    Sometimes I feel like Marilyn Monroe
    I'm insecure, yeah, I make mistakes
    Sometimes I feel like i'm at the end of the road

    I can get low, I can get low
    Don't know which way is up
    Yeah, I can get high, I can get high
    Like I could never come down

    Call it a curse!
    Or just call me blessed
    If you can't handle my worst
    You ain't getting my best
    Is this how Marilyn Monroe felt?
    Must be how Marilyn Monroe felt

    Om de zoveel tijd plaats ik een artikels waarin 1D wordt afgekraakt of verafgood. Op deze artikels moet je inspelen. Deze artikels kunnen krantenartikels, blogberichten, tijdschriften enz. zijn.

    __________________________________________________________________________



    Rollen:

    One Direction:
    ~Niall James Horan. - Nibug
    ~Liam James Payne. - Crudelis
    ~Zayn Jawaad Malik. - AfterWinter
    ~Louis William Tomlinson. - Sikowitz
    ~Harry Edward Styles. - Crudelis

    Vrienden: (Gaan mensen helpen)
    ~Joanne Mikayla Brights. - Curlies
    ~Nickolas Anderson. - Nyan
    ~Elena Victoria Vasquez. - Pebble
    ~Violet Skyler Todd. - xAmnesia

    Regels:
    Ø Je mag een relatie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    Ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    Ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    Ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    Ø Je mag maximum 2 personages per persoon hebben.
    Ø Geen one-liners!
    Ø Naamsverandering doorgeven
    Ø Als iemand vraagt voor een samenvatting, geef die dan ook!


    Artikels:

    Harry’s nieuwe vlam?
    One Direction bandlid, Harry Styles is gespot met een onbekend meisje. Verschillende fans en journalisten hebben het jonge koppel hand in hand zien wegrennen. De drukte werd hen waarschijnlijk wat teveel nadat Harry handtekeningen zat uit te delen aan zijn vrouwelijke fans. Misschien een nieuwe liefde? Waarschijnlijk wel, want Harry Styles staat nu eenmaal bekend als de manwhore van de band.
    Het was de fans ook niet ontgaan dat de jonge popster helemaal niet in zo’n goede beu was. Een 10-jarige fan werd afgeblaft door Harry Styles hemzelf toen ze hem vroeg voor een handtekening.
    Er is duidelijk wat aan de hand in de band. Is de roem en de faam naar zijn hoofd gestegen? Daar lijkt het op, maar de fans zijn ook slim genoeg om diva-gedrag niet goed te keuren en zullen snel hun zinnen op een beroemdheid te zetten wiens voeten nog op de grond staan.
    Eerder waren er ook al geruchten dat Liam Payne verwikkeld was in een motorongeluk, maar dit wordt duidelijk al in de doofpot gestoken.


    Harry Styles date Violet Todd
    De geruchten dat harry Styles en de 18 jarige Violet Todd aan het daten zijn, blijken dus te kloppen. Dit is bevestigd door Louis Tomlinson, bedemandlid van Harry Styles.
    Helaas werd duidelijk dat Louis Tomlinson helemaal niet tevreden was met het kersverse koppeltje. Dit werd vooral duidelijk uit zijn beschrijving van Violet als “een hoer”.
    Maar Louis leek nog lang niet klaar met zijn gal over Harry te spuiten. De feiten dat Harry een manwhore, verslaafd aan seks is, kloppen dus helemaal. Aldus Louis Tomlinson.
    Het ziet ernaar uit dat het niet langer nog rozengeur en maneschijn is in 1D-land. Blijven de boys bij elkaar of zit er al een break-up te naderen? Alleen tijd zal uitwijzen.

    (Miss Bloempot)

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 12:40 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles.

    Louis kuste terug en zijn handen zochten die van mij weer op, waardoor ik lichtjes glimlachte en wat dichter tegen hem aan kroop. Ik wist dat het een beetje vreemd was dat ik hem eerst bedroog en daarna zei dat ik van hem hield, maar het was een feit. Ik hield ook echt van hem, alleen moest ik mezelf ervan overtuigen dat ik moest kiezen tussen hem en Violet en niet ze allebei kon geven wat ze wilden. Ik liet mijn gedachtes varen en kuste hem ietsjes ruwer, terwijl ik zachtjes op zijn onderlip begon te bijten en mijn vingers met die van hem verstrengelden.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Ik voelde Harry zijn glimlach tegen mijn lippen aan en ik kreeg er zelf Automatisch ook een. Toen hij iets dichter naar me toe kroop en zacht op mijn onderlip begon te bijten, wist ik dat het goed zat. We hadden geen ruzie meer. Harry verstrengelde onze vingers en vrijwillig opende ik mijn mond en liet ik mijn tong langs die van hem glijden. Het gevoel wat er binnen door me heen raasten, was niet te beschrijven. En dat terwijl ik wist dat hij vanavond nog met violet in bed kon liggen. Ik hoopten het niet, maar wist dat de kans bestond. Het kon me even niets meer schelen. Nu was hij even van mij. En alleen van mij.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 6:44 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Tevreden liet ik mijn tong zijn mond verkennen toen Louis zijn mond had geopend. Op dit vlak kon ik ook nog wel eens kinderachtig zijn, hoor... Ik ging mokken als het niet precies ging zoals ik wilde. Verschrikkelijk vervelend voor anderen af en toe, maar zo was ik nou eenmaal. Nu ging het nog beter dan ik had verwacht en was ik dus tevreden genoeg om niemand te onderbreken. Ik draaide soepele cirkeltjes rondom Louis' tong heen met een langzaam aangenomen tempo terwijl ik zijn handen voorzichtig losliet en cirkeltjes begon te tekenen op zijn benen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Harry Liet mijn handen los en begon cirkeltjes te tekenen op mijn benen. Meteen greep ik met een hand zijn wang vast en schoof ik nog ietsje dichterbij. Volgens mij snapte hij net zo goed dat hij me volledig gek makten. Alsof ik dat nog niet was na gister. De zoen leek zo als vanzelf te gaan. Mijn vingertoppen liet ik over zijn wang trippelen en met mijn andere hand trok ik aan de zoom van zijn shirt.

    [tering, min voeten verdwenen gewoon letterlijk in de sneeuw. En er zijn enorm veel problemen met de metro. Wat ik wel niet moet doorstaan om op school te komen ;c]

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 7:18 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (;o! Bij ons ligt er niks, maar ik mag dadelijk op mijn fietsje stappen... ;p Ik reageer na drieën pas weer, want die test is in vier uren verdeeld en daarna heb ik twee uur reanimatie. -_-)

    Harry Edward Styles.

    Louis zij hand greep naar mijn wang die hij begon te strelen en zijn andere hand trok aan mijn shirt, waardoor ik eventjes grijnsde tegen zijn lippen aan en mijn vingers naar zijn bovenbenen bracht om daar verder te tekenen. Ik wist heus wel dat ik met mijn geplaag genoeg kon uitlokken. Ik verbrak de zoen eventjes om met mijn lippen langs zijn kaaklijn te gaan, een zachte kus in zijn hals te drukken en weer terug te glijden naar zijn lippen, waar ik een nieuwe zoensessie startte. Zelf werd ik er helemaal gek van om Louis zo te zien en dat zou ik tonen ook.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Mijn adem stokte in mijn keel toen Harry zacht mijn kaak kusten en zijn hand naar mijn bovenbeen gleed. Ik slikte nog hoorbaar voordat Harry me weer zoenden en meteen liet ik mijn tong over zijn gehemelte glijden. Mijn hand liet ik afzakken naar zijn nek, waar ik zachtjes in kriebelden en en mijn andere hand liet in naar zijn borst glijden, waar ik op mijn beurt rondjes begon te tekenen. Heel de boze wereld om ons heen vergat ik even en ik voelde me even heel gelukkig. Zo zou ik wel eeuwig opgesloten kunnen zitten hier.

    [nou. Hier ligt een enorme laag. En ik zit nu gewoon weer thuis omdat er niets naar Rotterdam rijd. ;o gewoon dik een uur voor niets op het station gestaan. ;c
    Maar jij succes ;3]

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 14:23 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik woon in Den Haag en er zijn nu twee scholen die dicht zijn, inclusief de mijne ;D ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    [Ik woon in Den Haag en er zijn nu twee scholen die dicht zijn, inclusief de mijne ;D ]


    Welke school zot je dan? Ja ik woon ook in den haag, maar moet naar Rotterdam. Maar er rijd niets.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)

    Welke school zot je dan? Ja ik woon ook in den haag, maar moet naar Rotterdam. Maar er rijd niets.]


    [Dalton (: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Hier zijn scholen nooit dicht voor sneeuw. -.-
    Wat heb ik trouwens gemist? :p]


    Take me to wonderland

    [het is de volgende dag en de jongens hebben vandaag een interview. Zayn wil zijn bed niet uitkomen en Harry en Louis zitten samen opgesloten in de lift en hebben het goed gemaakt. Liam staat in de gang en violet staat daar ook nog.]

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 10:14 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Bedankt, je hebt de sneeuwbui naar ons gedreven toen ik op de fiets zat. x'D En omg... die test was verschrikkelijk kinderachtig, die vrouw leek wel ingesteld als robot toen ze begon uit te leggen. ;s)

    Harry Edward Styles.

    Louis slikte hoorbaar en ik grinnikte zachtjes tegen zijn lippen aan. Zijn tong zorgde voor rillingen over mijn rug en zijn warme aanrakingen maakten kippenvel bij me los. Ik liet mijn handen via zijn bovenbenen naar zijn shirt glijden en begon er zachtjes aan te trekken, of spelen. Het hing er vanaf hoe je het wilde noemen. De rondjes op mijn borstkas leken elke keer weer in brand te vliegen en ik zoende Louis ietsjes ruwer dit keer. Ik was klaar met het plagen op dit moment, hij maakte me gek.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Pebble schreef:
    Elena Victoria Vasquez.
    Nadat ik de dekens van Zayn af had getrokken, bleef hij gewoon liggen. Ik wist dat hij hoopte dat ik weg zou gaan, maar dat deed ik niet. De enige manier om Zayn uit bed te krijgen was om vol te houden. En daarbij, als ik naar huis zou gaan, zou ik alsnog geen sleutel hebben. Kreunend en steunend kwam hij overeind. Duf en ingezakt bleef hij zitten en keek met zijn donkere ogen en prachtige wimpers omhoog naar mijn gezicht. 'Wat?' vroeg hij met zijn ochtendstem. 'Er is toch niks vandaag?' Ik grinnikte zacht en reikte hem het glas water en de twee aspirines aan. Ondertussen ging ik naast hem zitten. 'Nee, jullie moeten vandaag nog wel wat doen. Gelukkig voor jou alleen in de ochtend, de rest van de dag is vrij.' Het bleef even stil tussen ons. Na een tijdje keek ik opnieuw naar hem. 'Waarom drink je zoveel?' vroeg ik me hardop af.


    Zayn Malik
    Ik kreeg een glas gevuld met water en twee paracetamolletjes aangereikt. Kreunend pakte ik ze aan en richtte mijn blik weer naar beneden. Elena ging naast me zitten, maar ik keek haar niet aan. Ik stopte een van de witte pilletjes in mijn mond om daarna een grote slok water te nemen. Ook de andere volgde, waarna ik het hele glas leegdronk.
    'Nee, jullie moeten vandaag nog wel wat doen. Gelukkig voor jou alleen in de ochtend, de rest van de dag is vrij.' Ik keek haar even vragend aan. Voor zover ik me kon bedenken wist ik niet wat we hadden. En wat konden we nou zo vroeg hebben, meestal waren concerten toch 's avonds. En fotoshoots plande we ook 's middags. Een interview? Ik vervloekte stilletjes de persoon die dat had bedacht. Mijn blik gleed weer naar beneden waar ik met mijn vingers aan elkaar pulkte.
    'Waarom drink je zoveel?' Verschrikt keek ik gelijk weer omhoog.
    'Wat- Wie- Hoe-' Ik maakte al mijn zinnen niet af. Ik liet me achterover vallen en sloot zuchtend mijn ogen. 'Ik heb helemaal niet gedronken.'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Louis William Tomlinson
    Elke keer als ik wat kreeg wilde ik meer. En dit kreeg ik ook op het moment dat Harry me steeds ruwer begon te zoenen. Ik wikkelde mijn benen om zijn lichaam en de hand die in zijn nek lag liet ik iets afglijden en mijn vingers gleden in de hals van zijn shirt. mijn vingertoppen trippelde over zijn warmen huid en ik maakte wikkelkeurige vieguurtjes. Mijn hartslag ging steeds sneller kloppen en ik leek het steeds warmer te krijgen. mijn tong speelde speelde een spelletje met die van Harry en volgens mij hadden die het wel naar hun zin.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Louis zijn benen waren om mijn lichaam gewikkeld en ik slaakte een zachte zucht toen ik zijn vingers over mijn huid voelde trippelen. "Lou..." mompelde ik tegen zijn lippen aan, terwijl ik hem zo dicht mogelijk tegen me aantrok en ik mijn handen langzaam onder zijn shirt liet glijden. Ik streelde zijn buik zachtjes en grinnikte toen ik zijn spieren kon voelen. Louis zijn spieren voelen was veel beter dan bekijken, ik had hem namelijk al vaak genoeg zonder shirt gezien. Alleen raakte ik hem amper aan als hij halfnaakt was, maar nu kon het.


    Reading a good book is like taking a journey.