• (De rechten van dit topic gaan naar Nibug)

    One direction, de wereldberoemde boyband die op zeer korte tijd aan popularitait won. Ze worden aanbeden door duizenden fans en ze beleven de droom die ze altijd al wouden. Het moet dus wel een zegen zijn, maar niemand die er aan dacht dat het sterrendom ook een keerzijde had.
    Naast Lovers staan ook haters en een wel heel op geldbewuste management. De jongens willen niemand teleurstellen en willen zowel het management als hun fans en haters tevreden te stellen. Is het wel gezond om zo jong beroemd te worden? Elk van hen komt steeds dieper de put in. Elk van hen heeft zijn eigen probleem. Hoelang nog voor iemand van hen zelfmoord als enige uitweg ziet? Wie zal hen helpen voor het te laat is?


    (Slechte intro. :s)


    I can be selfish, be so impatient
    Sometimes I feel like Marilyn Monroe
    I'm insecure, yeah, I make mistakes
    Sometimes I feel like i'm at the end of the road

    I can get low, I can get low
    Don't know which way is up
    Yeah, I can get high, I can get high
    Like I could never come down

    Call it a curse!
    Or just call me blessed
    If you can't handle my worst
    You ain't getting my best
    Is this how Marilyn Monroe felt?
    Must be how Marilyn Monroe felt

    Om de zoveel tijd plaats ik een artikels waarin 1D wordt afgekraakt of verafgood. Op deze artikels moet je inspelen. Deze artikels kunnen krantenartikels, blogberichten, tijdschriften enz. zijn.

    __________________________________________________________________________



    Rollen:

    One Direction:
    ~Niall James Horan. - Nibug
    ~Liam James Payne. - Crudelis
    ~Zayn Jawaad Malik. - AfterWinter
    ~Louis William Tomlinson. - Sikowitz
    ~Harry Edward Styles. - Crudelis

    Vrienden: (Gaan mensen helpen)
    ~Joanne Mikayla Brights. - Curlies
    ~Nickolas Anderson. - Nyan
    ~Elena Victoria Vasquez. - Pebble
    ~Violet Skyler Todd. - xAmnesia

    Regels:
    Ø Je mag een relatie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    Ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    Ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    Ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    Ø Je mag maximum 2 personages per persoon hebben.
    Ø Geen one-liners!
    Ø Naamsverandering doorgeven
    Ø Als iemand vraagt voor een samenvatting, geef die dan ook!


    Artikels:

    Harry’s nieuwe vlam?
    One Direction bandlid, Harry Styles is gespot met een onbekend meisje. Verschillende fans en journalisten hebben het jonge koppel hand in hand zien wegrennen. De drukte werd hen waarschijnlijk wat teveel nadat Harry handtekeningen zat uit te delen aan zijn vrouwelijke fans. Misschien een nieuwe liefde? Waarschijnlijk wel, want Harry Styles staat nu eenmaal bekend als de manwhore van de band.
    Het was de fans ook niet ontgaan dat de jonge popster helemaal niet in zo’n goede beu was. Een 10-jarige fan werd afgeblaft door Harry Styles hemzelf toen ze hem vroeg voor een handtekening.
    Er is duidelijk wat aan de hand in de band. Is de roem en de faam naar zijn hoofd gestegen? Daar lijkt het op, maar de fans zijn ook slim genoeg om diva-gedrag niet goed te keuren en zullen snel hun zinnen op een beroemdheid te zetten wiens voeten nog op de grond staan.
    Eerder waren er ook al geruchten dat Liam Payne verwikkeld was in een motorongeluk, maar dit wordt duidelijk al in de doofpot gestoken.


    Harry Styles date Violet Todd
    De geruchten dat harry Styles en de 18 jarige Violet Todd aan het daten zijn, blijken dus te kloppen. Dit is bevestigd door Louis Tomlinson, bedemandlid van Harry Styles.
    Helaas werd duidelijk dat Louis Tomlinson helemaal niet tevreden was met het kersverse koppeltje. Dit werd vooral duidelijk uit zijn beschrijving van Violet als “een hoer”.
    Maar Louis leek nog lang niet klaar met zijn gal over Harry te spuiten. De feiten dat Harry een manwhore, verslaafd aan seks is, kloppen dus helemaal. Aldus Louis Tomlinson.
    Het ziet ernaar uit dat het niet langer nog rozengeur en maneschijn is in 1D-land. Blijven de boys bij elkaar of zit er al een break-up te naderen? Alleen tijd zal uitwijzen.

    (Miss Bloempot)

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 12:40 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles.

    Ik piepte geschrokken toen Louis mijn shirt vastgreep en wilde iets ondernemen, totdat ik zijn gezicht tegen mijn borstkas voelde en ik eventjes een zachte zucht slaakte. Aarzelend sloeg ik mijn armen om hem heen en trok ik hem iets dichter tegen me aan. Ik durfde het eerst niet te doen, maar nu Louis het al zelf deed hield ik het niet meer tegen.
    "Ik ook niet, Louis. Ik ook niet..." zei ik zachtjes, terwijl ik zijn rug twijfelend streelde en wat woordjes toefluisterde die hem moesten sussen, ook al had ik het gevoel dat het niet zou gaan werken. "Het liefste vergat ik nu alles en begon ik compleet opnieuw, twee dagen terug. Ik meen het, Louis. Ik wil je niet kwijt... Ik ben gewoon bang dat ik je weer pijn doe, daarvoor wil ik je juist behoeden." zei ik zachtjes, terwijl ik een enkele keer door zijn haren streek en voelde hoe zoute tranen door mijn shirt drongen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    (xAmore => Crudelis.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik
    Ik voelde wat beweging, waarschijnlijk stapte Elena uit bed. Mooi niet dat ze me hier uit ging krijgen. Ik verdween nog liever in het niets. 'Hier, pak dit, het helpt.' Ik negeerde haar en bleef gewoon in mijn eigen holletje liggen. Mijn ogen gesloten, probeerde ik weer terug in slaap te vallen, ver weg van deze nare plek. Helaas werd dit verstoord doordat de deken voorzichtig van me af getrokken werd. Het werd rood achter mijn oogleden door het zonnetje dat de hotelkamer inkwam. Stug bleef ik liggen, zoals ik lag, me niet verroerend. Stiekem hoopte ik dat ze het zou opgeven, zich aan zou kleden en weg zou gaan. Maar ze had natuurlijk nog steeds geen sleutel. Slim Zayn. Wat ben je ook weer een aardige vriend. Met dat in mijn achterhoofd, kwam ik steunend en kreunend overeind. Een beetje duf en ingezakt bleef ik zitten en keek omhoog naar Elena.
    'Wat?' vroeg ik met nog een rauwe rasperige stem van het slapen. 'Er is toch niks vandaag?' Ik kon het altijd fout hebben natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:23 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Louis William Tomlinson
    Ik wist dat Harry zijn worden me gerust moesten stellen maar het hielp Totaal niet. Mijn handen hadden Harry's shirt vastgeknepen en langzaam haalde ik mijn gezicht uit Harry zijn borstkas. Ik snoof even mijn neus en met rode betraande ogen keek ik Harry aan. Ik voelde me echt een aansteller. Mijn onderlip trilde en ik kneep mijn ogen even dicht waarna ik op mijn lip beet. "Het doet ook pijn als we zo afstandelijk doen." Fluisterde ik zacht.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elena Victoria Vasquez.
    Nadat ik de dekens van Zayn af had getrokken, bleef hij gewoon liggen. Ik wist dat hij hoopte dat ik weg zou gaan, maar dat deed ik niet. De enige manier om Zayn uit bed te krijgen was om vol te houden. En daarbij, als ik naar huis zou gaan, zou ik alsnog geen sleutel hebben. Kreunend en steunend kwam hij overeind. Duf en ingezakt bleef hij zitten en keek met zijn donkere ogen en prachtige wimpers omhoog naar mijn gezicht. 'Wat?' vroeg hij met zijn ochtendstem. 'Er is toch niks vandaag?' Ik grinnikte zacht en reikte hem het glas water en de twee aspirines aan. Ondertussen ging ik naast hem zitten. 'Nee, jullie moeten vandaag nog wel wat doen. Gelukkig voor jou alleen in de ochtend, de rest van de dag is vrij.' Het bleef even stil tussen ons. Na een tijdje keek ik opnieuw naar hem. 'Waarom drink je zoveel?' vroeg ik me hardop af.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Harry Edward Styles.

    Ik knikte langzaam. "D-Dat weet ik." zei ik zachtjes, terwijl ik mijn eigen tranen bedwong. Ik ging nu niet huilen, dan zaten we hier beiden te vechten tegen de tranen en daar had ik absoluut geen zin in. Ik veegde met mijn vingers een aantal tranen van Louis' wangen af en ik keek even naar mijn shirt, waardoor ik toch eventjes waterig lachte.
    "Kunnen we niet... opnieuw beginnen of zo?" vroeg ik aarzelend. Ik wilde het liefste alles vergeten, maar ik wist niet of Louis dat wel kon. Ik keek hem twijfelend aan en meteen weer voelde ik me schuldig. Die rode ogen van het huilen en de trillende onderlip maakte me kapot vanbinnen, wetend dat ik de oorzaak was.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Ik knikte langzaam. Proberen kon altijd. De tijd zou duidelijk maken of we dit ook echt zouden kunnen. "weetje nog." mijn stem trilde en ik slikte even. "toen we elkaar voor het eerst zagen op de wc." dat ik meteen in een klap verlieft op hem was, maar even achterwegen. "en dat we meteen naar elkaar toevlogen toen we horden dat we een groep werden." langzaam liet ik Harry's schirt los en speelde met mijn vingers. "dat wil ik weer." ik sloeg mijn ogen neer en beet weer op mijn lip waarna ik mijn hand naar hem uitstak. "hoi, ik ben Louis."


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik luisterde naar Louis en knikte met een zwakke glimlach. Dat kon ik me nog zo goed herinneren, dat was een van de mooiste herinneringen uit mijn hoofd. Ik had het gevoel gehad alsof ik Louis nooit meer zou kunnen loslaten... We werden zulke goede vrienden en deelde alles met elkaar, totdat ik een aantal weken terug gevoelens voor hem begon te krijgen. Het werden kleine rillingen en uiteindelijk zijn het hartkloppingen geworden. Nu was het ietsjes minder, maar ik wist zeker dat het zou terugkomen. De chemie was er immers wel.
    Louis stak zijn hand naar me uit en meteen nam ik hem aan, waarna ik het niet kon laten om er even bemoedigend in te knijpen. "Leuk je te ontmoeten, mijn naam is Harry." speelde ik zijn spelletje mee, waarna ik eventjes zachtjes wist te grinniken. Het zou nog wel even duren als we dit alles moesten gaan herhalen...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Ik veegde mijn tranen weg en een heel klein glimlachje verscheen op mijn lippen toen Harry mijn hand aannam en zich voorstelde. Ik beet even op mijn lip en wist even niet meer te zeggen. "Kom je hier vaker?" Vroeg ik voorzichtig en fronste mijn wenkbrauwen iets waarna ik over mijn lippen heen likte om de zoute tranen eraf te halen. Ik liet langzaam onze handen zakken en begon weer met zijn vingers te spelen. Dat was iets waar ik nooit mee zou stoppen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik schudde lachend mijn hoofd. "Niet bepaald, nee." antwoordde ik, waarna Louis alweer met mijn vingers begon te spelen en ik naar onze handen keek. "Vertel eens wat over jezelf." zei ik zacht, waarna ik opkeek en eventjes op mijn onderlip sabbelde. Ik slaakte een zachte zucht en ontspande me, wetend dat alles voorlopig koek en ei was. Wel, zo ver als mogelijk dan. Louis likte net over zijn lippen heen en ik slikte even hoorbaar, een bekende rilling liep over mijn rug en ik sloot mijn ogen eventjes, waarna ik ze weer opende en afwezig knipperde.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Ik sloeg mijn ogen weer naar boven en keek Harry aan toen hij vroeg of ik wat over mezelf wilde vertellen. Ik knikte langzaam. "Ik ben 21 jaar oud, kom uit Doncaster, ik heb 5 zusjes en ik hou van Voetbal en zingen." Zei ik en glimlachte even zwak. "En mijn beste vriend heet Harry." Voegde ik er na enkele seconde van stilte heel zacht achteraan. Meteen sloeg ik mijn ogen weer neer. Totaal niet weten wat ik aangericht zou hebben met deze worden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik luisterde naar Louis en knikte geïnteresseerd, ook al wist ik dit allang. Het bleef leuk om over Louis te horen. "Je klinkt heel interessant." zei ik met een lachje, waarna ik even hoorbaar slikte en schaapachtig knikte. Beste vrienden, ja... Betekende dat -dat ik mijn kansen bij hem nou echt verspeeld had? Ik beet op mijn lip en ik keek afwezig voor me uit. "Doen jullie veel samen?" vroeg ik tussen neus en lippen door, terwijl ik mijn ogen langzaam sloot en dit ook zo hield voor deze ene keer.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Ik slikte moeizaam, maar bedacht me wel dat dit een mooie kans was om te vertellen wat me nu echt dwars zat. Langzaam knikte ik, maar Harry zag het al niet meer omdat hij zijn ogen gesloten had. "We deden altijd alles samen. Twee handen op een buik. Hij was degene waar ik alles mee deelden." Begon ik zachtjes mijn verhaal. "Hij was degene die me boven water hield als ik het moeilijk had en we konden altijd bij elkaar terecht." Ik slikten even en kneep in zijn hand. "Maar toen deden we allebei helle stomme dingen en kregen we ruzie." Ik bleef Harry al die tijd gewoon aankijken, wat nu een stuk makkelijker ging vanwege zijn gesloten ogen. "Maar ondanks dat, betekend hij nog steeds alles voor me. Maar dan hij ooit zou begrijpen. Meer dan ik zelf ooit zou begrijpen en meer dan iemand anders ooit zou kunnen." En nu sloeg ik mijn ogen wel neer. "Ik hou van hem." En voorzichtig liet ik Harry zijn hand los op het moment dat de eerste traan weer op mijn broek uit elkaar spaten.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 0:18 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Louis begon een heel verhaal en ik sloeg elk woordje in me op, terwijl ik af en toe glimlachte en die dan weer wegvaagde. Ik voelde Louis zijn blik de hele tijd op me branden, maar ik hield mijn ogen dicht. Ikzelf zou het makkelijker vinden om tegen iemand over zoiets te praten als diegene me niet de hele tijd zou aanstaren. Ik beet op mijn lip na zijn laatste regels en opende mijn ogen langzaam, waarna ik onder mijn wimpers naar Louis keek. Zijn ogen waren neergeslagen en ik voelde hoe een vlindertje door mijn buik begon te fladderen. Waarom had ik nou zo idioot gereageerd gisteren? Het zou perfect geweest kunnen zijn... Correctie, het kon nog steeds perfect zijn. Louis liet mijn hand los na zijn woorden en ik keek hem een beetje verward aan, maar ik wist wat me te doen stond.
    "Ik ook van jou, Lou." zei ik zachtjes, waarna ik mijn lippen vederlicht op de zijne drukte met een lichte aarzeling. Ik twijfelde wel erover, maar ik kon niet anders. Het was nu of nooit.

    (Ik reageer morgenvroeg weer, ik heb morgen een of andere DAT-test en moet al om zes uur op, oeps... ;$)

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 0:25 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Er verscheen een kleine glimlach op mijn lippen en mijn lichaam werd warm. Wat ik niet verwachten was zijn lippen die hij vlinderzacht op die van mij drukten. Ik wist even totaal niet meer hoe onze relatie er nu voor stond maar dat kon me ook even totaal niet schelen. De negatieve worden die achter in mijn hoofd opspeelden als, -als je echt van me hou, waarom heb je me dit dan aangedaan. Negeerde ik volkomen en kon alleen nog maar de vlinders in mijn buik voelen. Zachtjes en net zo voorzichtig kuste ik hem terug en meteen greep ik zijn handen weer vast. Was deze opsluiting toch nog ergens goed voor.

    [Ik ben er morgen ook al om een uurtje of 6. Moet kwart over 8 op school zijn, maar moet een uur van tevoren al vertrekken van huis ;c weltrusten ;3]

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 0:49 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''