• (De rechten van dit topic gaan naar Nibug)

    One direction, de wereldberoemde boyband die op zeer korte tijd aan popularitait won. Ze worden aanbeden door duizenden fans en ze beleven de droom die ze altijd al wouden. Het moet dus wel een zegen zijn, maar niemand die er aan dacht dat het sterrendom ook een keerzijde had.
    Naast Lovers staan ook haters en een wel heel op geldbewuste management. De jongens willen niemand teleurstellen en willen zowel het management als hun fans en haters tevreden te stellen. Is het wel gezond om zo jong beroemd te worden? Elk van hen komt steeds dieper de put in. Elk van hen heeft zijn eigen probleem. Hoelang nog voor iemand van hen zelfmoord als enige uitweg ziet? Wie zal hen helpen voor het te laat is?


    (Slechte intro. :s)


    I can be selfish, be so impatient
    Sometimes I feel like Marilyn Monroe
    I'm insecure, yeah, I make mistakes
    Sometimes I feel like i'm at the end of the road

    I can get low, I can get low
    Don't know which way is up
    Yeah, I can get high, I can get high
    Like I could never come down

    Call it a curse!
    Or just call me blessed
    If you can't handle my worst
    You ain't getting my best
    Is this how Marilyn Monroe felt?
    Must be how Marilyn Monroe felt

    Om de zoveel tijd plaats ik een artikels waarin 1D wordt afgekraakt of verafgood. Op deze artikels moet je inspelen. Deze artikels kunnen krantenartikels, blogberichten, tijdschriften enz. zijn.

    __________________________________________________________________________



    Rollen:

    One Direction:
    ~Niall James Horan. - Nibug
    ~Liam James Payne. - Crudelis
    ~Zayn Jawaad Malik. - AfterWinter
    ~Louis William Tomlinson. - Sikowitz
    ~Harry Edward Styles. - Crudelis

    Vrienden: (Gaan mensen helpen)
    ~Joanne Mikayla Brights. - Curlies
    ~Nickolas Anderson. - Nyan
    ~Elena Victoria Vasquez. - Pebble
    ~Violet Skyler Todd. - xAmnesia

    Regels:
    Ø Je mag een relatie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    Ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    Ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    Ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    Ø Je mag maximum 2 personages per persoon hebben.
    Ø Geen one-liners!
    Ø Naamsverandering doorgeven
    Ø Als iemand vraagt voor een samenvatting, geef die dan ook!


    Artikels:

    Harry’s nieuwe vlam?
    One Direction bandlid, Harry Styles is gespot met een onbekend meisje. Verschillende fans en journalisten hebben het jonge koppel hand in hand zien wegrennen. De drukte werd hen waarschijnlijk wat teveel nadat Harry handtekeningen zat uit te delen aan zijn vrouwelijke fans. Misschien een nieuwe liefde? Waarschijnlijk wel, want Harry Styles staat nu eenmaal bekend als de manwhore van de band.
    Het was de fans ook niet ontgaan dat de jonge popster helemaal niet in zo’n goede beu was. Een 10-jarige fan werd afgeblaft door Harry Styles hemzelf toen ze hem vroeg voor een handtekening.
    Er is duidelijk wat aan de hand in de band. Is de roem en de faam naar zijn hoofd gestegen? Daar lijkt het op, maar de fans zijn ook slim genoeg om diva-gedrag niet goed te keuren en zullen snel hun zinnen op een beroemdheid te zetten wiens voeten nog op de grond staan.
    Eerder waren er ook al geruchten dat Liam Payne verwikkeld was in een motorongeluk, maar dit wordt duidelijk al in de doofpot gestoken.


    Harry Styles date Violet Todd
    De geruchten dat harry Styles en de 18 jarige Violet Todd aan het daten zijn, blijken dus te kloppen. Dit is bevestigd door Louis Tomlinson, bedemandlid van Harry Styles.
    Helaas werd duidelijk dat Louis Tomlinson helemaal niet tevreden was met het kersverse koppeltje. Dit werd vooral duidelijk uit zijn beschrijving van Violet als “een hoer”.
    Maar Louis leek nog lang niet klaar met zijn gal over Harry te spuiten. De feiten dat Harry een manwhore, verslaafd aan seks is, kloppen dus helemaal. Aldus Louis Tomlinson.
    Het ziet ernaar uit dat het niet langer nog rozengeur en maneschijn is in 1D-land. Blijven de boys bij elkaar of zit er al een break-up te naderen? Alleen tijd zal uitwijzen.

    (Miss Bloempot)

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 12:40 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Het had geen zin gehad om te zwijgen want Harry had het doorgehad en de zweer was het diepen weer ingegooid. En ik was nu niet echt de aangewezen persoon deze weer op te halen. Ik wiebelde met mijn voeten heen en weer en liet mijn blik weer zakken, terwijl ik mijn lippen iets tuiten. Dat deed ik altijd als ik het even niet meer wist. "Straks missen we het interview." Zei ik zacht. Niet dat ik dat erg vond. Ik zat er nog steeds enorm tegenop. Ik wilde niet eens weten wat voor vragen ze voor ons klaar hadden. Ik had gewoon mijn mond moeten houden.
    Dus ergens hoopte ik dat het nog wel even zou duren voordat we hieruit waren. aan de andere kant. ik had nog steeds enorme honger en dat liet mijn maag ook duidelijk horen. Een enorm gebrom kwam eruit en even keek ik verbaast naar Harry waarna ik begon te lachen. dat klonk echt heel stom.

    [ik heb nu keuze werktijd. Verveel me als een malle ;c]

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 13:11 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Ik ben nu uit. :3)

    Harry Edward Styles.

    Ik lachte schamper. Het interview... daar had ik sowieso geen zin in gehad, alleen maar gedoe leverde het op. "We hebben een duidelijk excuus, niet?" vroeg ik aan Louis, waarna ik zachtjes zuchtte en weer voor me uitkeek. Vragen over Violet, daar had ik totaal geen zin in... Vooral niet de vraagstelling. Ik werd uit mijn gedachte opgewekt door Louis' maag, die duidelijk anders dacht erover dat we vastzaten. Toen ik de vrolijke lach van Louis door de ruimte hoorde galmen begon ik ook te lachen, het was aanstekelijk. Ik voelde dat mijn krullen zachtjes op en neer wiebelden terwijl ik zelf voorover geklapt aan het lachen was, waarna ik mijn hoofd schudde en Louis weer normaal aan probeerde te kijken, maar ik moest op mijn lip bijten om niet opnieuw in de lach te schieten.
    "Volgens mij heb jij bijna evenveel honger als Niall." zei ik met een grijns, om vervolgens zachtjes in zijn buik te prikken.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Toen ook Harry begon te lagen hield ik het ook niet meer. "Ik wet zelfs nog maar." Giechel ik als hij over Niall begint. Ik beweeg spastisch met mijn bovenlichaam als Harry in mijn buik prikt. "Nohhhh." Weet ik lachen uit te brengen en greep Harry zijn hand vast om hem over me schoot te trekken en min handen in zijn zij te plaatsen.

    [ik heb nu pauze en straks nog 2 uur thema ;c]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Succes alvast! <3)

    Harry Edward Styles.

    Ik deed alsof ik verschrikkelijk schrok. "Meer dan Niall?!" riep ik verbaasd uit, waarna Louis een spastische beweging maakte en nog harder begon te lachen. Ik grinnikte even, maar al snel werd ik naar voren getrokken en belandde ik op Louis' schoot. Ik liet een piep weerklinken en voelde hoe zijn handen in mijn zij werden geplaatst, waarna ik met een smekende blik opkeek. "Niet doen!" zei ik met een kinderlijke ondertoon, waarna ik me wist te draaien zodat ik met mijn rug op zijn schoot lag en hem kon aankijken, ook al lagen zijn handen nog steeds in mijn zij. Ik giechelde zachtjes en deed mijn best om niet teveel te kronkelen, des te meer het zou kietelen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Mijn vingers gleden over Harry zijn zij heen. "Waarom niet?" Grijnsde ik toen Harry riep dat ik het niet moest doen en zich omdraaide en me nu aankeek. "Vind je het niet leuk?" Lachte ik onschuldig en ging gewoon door. Ik moest me echt inhouden me niet voorover te buigen en hem te zoenen. Dat zou waarschijnlijk een enorm akward moment opleveren. Daarbij moest ik nog steeds boos op hem zijn. Al was ik dat nu even vergeten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik maakte een zacht, verontwaardigd geluidje toen zijn vingers over mijn zij gleden en probeerde van Louis weg te kruipen, maar helaas zonder succes. "Het kietelt." zei ik zacht, terwijl ik hem strak bleef aankijken toen hij doorging, maar een lach uit mijn mond ontsnapte. Ik kronkelde wat op zijn schoot en probeerde mijn hoofd te schudden, iets wat heel moeilijk leek te gaan. "Boo, stop!" riep ik lachend uit, terwijl een aantal krullen half voor mijn ogen vielen. Ik blies ze weg en gaf hem een smekende blik. "Lou Lou..." zei ik zacht, terwijl er nog steeds een lach op mijn gezicht stond en ik mijn best deed om niet als een gek te gaan spartelen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Langzaam hield ik mijn vingers stil toen Harry smeekbedes uitkraamden. "Omdat je het zo lief vraagt." Glimlachten ik. Wel liet ik mijn handen liggen en beet ik zachtjes op mijn lip terwijl ik Harry aankeek. Even was ik van slag af en wist ik totaal niet meer wat ik moest doen. Snel liet ik zijn blik los en begon ik me de zoom van zijn shirt te spelen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik glimlachte zwakjes en voelde hoe Louis zijn handen liet liggen, maar het was al goed dat hij was gestopt. Ik hield van stoeien, maar niet van kietelen. Ik had dan altijd zo'n gevoel van onmacht en Louis wist dat ik daar totaal niet tegen kon. Ik keek toe hoe Louis op zijn lip beet en voelde mijn wangen lichtroze kleuren. Hij mocht niet op zijn lip bijten, dan ging ik dingen doen die later voor ruzie zouden zorgen... Ik maakte het mezelf gemakkelijk op zijn schoot, nestelde me iets dichter tegen zijn buik aan en maakte een zacht, goedkeurend geluidje. Louis was lekker warm. "Je ligt lekker." zei ik zachtjes.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Ik glimlacht toen Harry het zich gemakkelijk maakten en zich tegen mijn buik aan nestelde. Ik grinnikte even en steunde met mijn hoofd tegen de want en mijn vingers speelde met het stof van zijn shirt. Ik wilde zeggen dat hij lekke was maar hield mijn mond en tuiten mijn lippen iets. "Denk je dat ze ons snel komen halen?" Vroeg ik zacht terwijl ik hem weer aankeek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Tot nu toe ging het goed, dit was hoe ik ons weer voorstelde. Dit was ook precies wat ik wilde, Louis' aandacht lekker voor me alleen. Ik wist dat Louis ook mijn honderd procent aandacht verdiende, echt waar. Ik sloot mijn ogen even en maakte een onwetend geluidje. "Ik weet het niet..." zei ik zacht, waarna ik mijn ogen weer opende en naar Louis opkeek. "Wil je dat dan?"
    Het leek me wel logisch dat hij niet meer vast wilde zitten, maar ik bedoelde het op een andere manier. De manier om te vragen of hij van me af wilde. Ik keek hem vragend aan terwijl ik met mijn vingers kleine, zachte cirkeltjes op de rug van zijn hand begon te tekenen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Ik beet verlegen op mijn lip en schudden mijn hoofd. Eerlijk gezegd vond ik het wel prima zo. Alleen met Harry, geen Violet die hem nu van me af kon pakken en we konden allebei niet wegrennen. "Ik vind het wel fijn zo." Gaf ik eerlijk toe en sloeg verlegen mijn ogen neer en tuiten mijn lippen weer iets. Ik moest daar echt eens mee gaan stoppen. Ik kreeg kippenvel van Harry zijn aanrakingen en de rillingen liepen over mijn rug.

    [het sneeuwt hier fucking hard. Ik ben echt bang dat de metro straks net meer rijd ofzo ;c]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Bij ons is het alleen maar fucking glad. ;s)

    Harry Edward Styles.

    Ik slikte eventjes toen Louis weer op zijn lip beet. Ik werd er nerveus van en vooral een beetje trillerig. Een zwakke manier van trillerig... Ik wierp Louis een glimlach toe na zijn antwoord en grijnsde onschuldig. "Mooi zo." zei ik zachtjes, terwijl ik merkte dat Louis kippenvel op zijn armen kreeg. Ik deed alsof ik het niet gezien had en tekende rustig verder, terwijl ik mijn handen ietsjes naar boven liet glijden. Plagen, daar was ik goed in. Als Louis kon plagen, kon ik het zeker. "Vertel eens, Lou... Heb je nog steeds honger?" vroeg ik met een onschuldige ondertoon, terwijl ik hem vragend aankeek.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Shit! Sorry, ik weet niet waar ik op moet/kan reageren... Staat dat in dit topic of nog in het andere? Al gevonden! Reactie komt er aan!]

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 17:24 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Louis William Tomlinson
    Harry ging gewoon door met kriebelen en had de neiging om mijn hand weg te trekken omdat het kriebelde. Ik deed het alleen niet omdat ik van de aanraking van Harry genoot. Mijn maag gaf antwoord op Harry zijn vraag en knorde hard wat ervoor zorgde dat ik weer begon te lagen. "Ja." Piepten ik uiteindelijk en boog me voorover om vervolgens met mijn tanden Harry zijn shirt bij zijn schouder omhoog te trekken. "Heel erg." Zodra ik mijn mond opende viel zijn shirt weer goed en met grote ogen keek ik Harry aan. Ik had altijd de gewoonte me als een klein kind te gedragen als ik honger had.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik lachte toen ik het geknor hoorde, vooral omdat ik het hartstikke goed kon horen omdat ik tegen Louis' buik aanleunde. Ik wou dat ik zo voor eeuwig kon blijven liggen. Lachen met Louis en af en toe wat geplaag, niemand die pijn had en niemand die gebroken was. Op dit moment dan... Ik grinnikte zacht toen Louis zijn tanden in mijn shirt boorde en het een stuk omhoog trok, voordat hij het weer losliet en me met grote ogen aankeek. Ik beet op mijn lip en zocht in mijn zakken waar ik uiteindelijk nog een aantal kauwgommen in kon vinden en ze maar aan Louis gaf. "Meer heb ik niet." zei ik met een verontschuldigde glimlach terwijl ik mijn hand aarzelend naar Louis uitstak en een plukje van zijn zachte haren bij zijn voorhoofd wegpakte en het weer netjes op zijn plaats liet vallen. Ik grinnikte zachtjes en prikte in zijn wang, waarna ik mijn tong uitstak en weer ging liggen alsof ik niets gedaan had.


    Reading a good book is like taking a journey.