• Wat als een paar ouders van drie 16 jarige jongens ineens bedenken dat die jongens eindelijk maar eens een vriendin moeten zoeken? Wat als ze negen 16 jarige meisjes uitnodigen om samen met de jongens voor een tijdje in een huis te gaan zitten? Zal het plan van de ouders slagen en vind elke jongen een meisje of gaat het helemaal mis? Zullen er nieuwe vriendschappen ontstaan of zal iedereen elkaar gewoon vervelend gaan vinden of erger zelfs, haten? Aan het einde is het wel de bedoeling dat de jongens een keuze maken tussen de meisjes, maar willen de meisjes dan nog wel? Of vinden de meisjes de jongens helemaal niet leuk meer? De keuze ligt bij jullie ;)

    Huisregels
    Iedereen is aanwezig bij het avond eten van 6.00 tot 7.00
    Voor de rest van de dag staat er een buffet met eten waar je van mag eten wanneer je maar wilt
    Elke vrijdag avond is er een feestje van 8.00 tot later
    Iedereen mag na 11.30 niet meer naar buiten
    Elke dinsdag ochtend kunnen de mensen uit het huis naar de stad
    Contact met de rest van de wereld kan allen met brieven die verstuurd worden vanuit de stad waar je ze dinsdagochtend heen kan brengen
    Op elke kamer hangt een belletje waar je aan kan trekken voor je bediendes

    Regels:
    - Alle normale regels van quizlet gelden ook hier
    - Geen mensen buitensluiten of afkraken
    - Geen andere personages besturen, wil je een gesprek met iemand voeren vraag het dan even
    - Minimaal 200 woorden per stukje! Dat is makkelijk te halen!
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Niemand behalve ik opent hier topics voor
    - Niet in een dagje stoppen doe dan gewoon niet mee
    - Melden als je afwezig zal zijn voor een aantal dagen
    - 16+ mag, maar zet het erbij voor de mensen die het liever niet lezen
    - OOC tussen haakjes [({})]

    Rollen:
    Jongens
    -James Julian Mathers BigFatLiar
    -Damian Nathaniël Wright ShatterMe
    -Murno Parker Hunter Seaver

    Meisjes
    -Melody Sarah McNeckle BigFatLiar
    -Leah Isabella McGeorge pebble
    -Abdel "Abbey" Felicia Thompson chocolover13
    -Rosely Moore Ruexx
    -Amy-Louisa Flora Campbell Squib
    -Hailey Mary King Squib
    -Ness Allison Candler nessje
    -Cat Summers xJules001
    -Nereah "Reah" Aserianachtkat


    De slaapkamers (voor de jongens blauw met groen in plaats van geel rood):



    Zitkamer:



    Kamerindeling
    Kamer 1: James Julian Mathers, Damian Nathaniël Wright en Murno Parker Hunter
    Kamer 2: Leah Isabella McGeorge, Ness Allison Candler en Abdel "Abbey" Felicia Thompson
    Kamer 3: Amy-Louisa Flora, Melody Sarah McNeckle en Cat Summers
    Kamer 4: Rosely Moore, Hailey Mary King en Nereah "Reah" Aseria

    Het begin
    Alle drie de jongens net in het huis. Dat betekent dat ze het zelf ook nog niet hebben verkent. De meisjes zullen nu langzaam 1 voor 1 binnen komen. Het is ongeveer 3 uur in de middag.

    Nu ergens
    Iedereen gaat langzaam maar zeker naar het eten, het eten is alles wat jullie kunnen verzinnen en het is de bedoeling dat ze elkaar ook tijdens het eten beter leren kennen omdat ze dan ook echt met ze allen zitten. Verzin maar wat, een voorstel rondje, ik kan ik kan wat jij niet kan etc :)

    Het praat topic

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 20:11 ]


    Dont say why me, say try me

    Squib schreef:
    (...)
    [Hailey is wel in hun eigen kamer]


    woeps! sorrysorrysorry, zag je gb pas later


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Squib schreef:
    (...)
    [Hailey is wel in hun eigen kamer]


    |woeps! sorrysorrysorry, zag je gb pas later k ga hem meteen aanpassen;)|


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Amy-Louisa Flora Campbell
    'Amy, Melody of Cat?' vroeg iemand.
    Ik kwam overeind en zag een meisje staan. 'Amy,' zei ik glimlachend. 'En jij bent? Duidelijk niet een van mijn kamergenoten want dan had je geen drie namen genoemd maar wie je dan wel bent zou ik ook echt niet weten.'
    Ik kwam van mijn bed. 'De bedden hier liggen in elk geval goed, of ik heb toevallig geluk.'


    Remember to be ridiculous.

    nachtkat schreef:
    (...)

    |woeps! sorrysorrysorry, zag je gb pas later k ga hem meteen aanpassen;)|

    niet nodig


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    (...)
    niet nodig


    |heb ik net dus wel gedaan, wacht ff, dan verander ik het weer terug, maar em pc is vet sloom nu:(|


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Cat Summers
    Hij vroeg me of ik geen honger meer had. Even keek ik hem vragen aan. Had ik het goed begrepen. Toen keek ik naar het broodje in mij handen. Ik was totaal vergeten dat ik hier eigenlijk heen ging om te eten. Toen pas merkte ik het hongergevoel weer op en knorde mijn buik. Ik school in de lach en nam snel een grote hap van mijn broodje. 'Tuurlijk heb ik nog honger' lachte ik hard. Al snel hield ik op met lachen. Ik lachte eigenlijk nooit meer echt omdat ik zelf niet kon horen hoe het klonk. misschien klonk het wel echt heel raar. Mijn lachen ging over in een glimlach. 'Wat zijn je hobby's eigenlijk' vroeg ik in een poging hem beter te leren kennen.


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Nereah "Reah" Aseria

    'Amy,' zei ze glimlachend. 'En jij bent? Duidelijk niet een van mijn kamergenoten want dan had je geen drie namen genoemd maar wie je dan wel bent zou ik ook echt niet weten.'
    Ze kwam van heer bed. 'De bedden hier liggen in elk geval goed, of ik heb toevallig geluk.'
    Ik grinnikte. `Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, het enige wat ik heb gedaan is mijn spullen gedumpt. Ik hem me zelfs nog niet omgekleed. Maar ik ben trouwens Nereah. Je mag ook gewoon Reah zeggen, hoor. Wat zijn je hobbies?´


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Amy-Louisa Flora Campbell
    Ik haalde mijn schouders op. 'Dan kom je daar vanzelf wel achter,' zei ik op haar reactie over mijn opmerking over de bedden.
    'Maar ik ben trouwens Nereah. Je mag ook gewoon Reah zeggen, hoor. Wat zijn je hobby's?'
    'Een beetje van alles, met mijn vrienden rondhangen, hardlopen, skaten, balletje trappen met mijn vrienden, mijn tijd verdoen op tumblr, het leven van mijn docenten verzieken en dat soort dingen. Waar verdoe jij je tijd zoal mee?'


    Remember to be ridiculous.

    Nereah "Reah" Aseria

    Ik grinnikte om haar laatste reactie. We lagen echt niet ver van elkaar af. `De mijne zijn me ouders en leraren vervelen. Paardrijden, skaten met vrienden, facebook'en en nog meer.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    |moet ff weg, maar zit wel op mn BB, dus mocht het niet lukken, kan je dan voor mijn reageren als ik mijn reactie naar je toe PB(A)|


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Damian Nathaniël Wright

    . 'Tuurlijk heb ik nog honger' lachte ze hard en het was een mooi geluid. Het was spijtig dat ze het zelf niet kon horen. 'Wat zijn je hobby's eigenlijk'
    'Zo'n beetje alles wat met sport te maken heeft, maar vooral boksen, hardlopen, fitnessen en zwemmen. Voor de rest heb ik een serieuze kick op horror films, gitaar spelen en ik kan ook een goed boek lezen, maar dat is dan als ik niks van sport kan doen. En jij?' vraag ik dan nieuwsgierig.
    Ik was wel benieuwd met wat zij zich bezig houd. Ik hoopte langs een kant dat ze ook iets met sport had, maar die kans zou klein zijn. Dat betekent niet dat ik haar dan minder leuk zou vinden. Daar moest ze zich al als een bitch voor gedragen om te zorgen dat ik haar niet leuk vond. Ik keek tevreden toe terwijl ze haar broodje op eet. Dit was al een pluspunt voor haar bij mij. Ik vraag me eigenlijk ook af of de rest al een interessant meisje had gevonden. Het was niet alsof er niet genoeg meisjes waren om uit te kiezen. Er zal toch wel één zijn die ze leuk vinden? Misschien zelf meerdere. Daarvoor deden onze ouders dit ook. Ik was blij dat ik ondertussen al twee mensen had ontmoet, maar vooral omdat ik Cat had ontmoet. Doordat ze doof was was ze anders dan de anderen en dat vond ik wel leuk aan haar. Het was niet alsof ik de andere geen kans gaf, maar momenteel stond Cat toch nog op nummer één kun je zeggen.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    chocolover13 schreef:
    [Ik zou de rol van brookie heeeeeeeeeel graag willen overnemen:$ Maar ik heb dit wel nog niet zo lang. Als je het goed vind dat ik de rol overneem heb ik wel 2 vraagjes, cominuseren jullie behalve hier nog ergens met elkaar? & hoe vaak moet ik ongeveer wat schrijven?]


    seaver heeft je vraagjes al beandwoord (danku) en jij mag wat mij betreft de rol overnemen :) zoek wel even op waar in het huis ze is (volgens mij is ze er wel al)


    Dont say why me, say try me

    Cat Summers
    Hij noemde zijn hobby's op. 'Echt! Boksen' riep ik uit. 'Ik boks ook. Echt een van mijn favoriete sporten! Verder doe ik nog wat meer vechtsporten en vind ik het leuk om af en toe eens een stukje te gaan hardlopen'. Hij vertelde ook dat hij graag horrorfilms keek. Daar hield ik minder van en dat vertelde ik hem ook eerlijk. Hoe meer ik met de jongen voor me praatte hoe leuker ik hem begon te vinden. Maar nogsteeds wist ik zijn naam niet. Ik schaamde me er best wel voor. 'Kun je je naam misschien opschrijven?' Vroeg ik verontschuldigend. 'Waarschijnlijk zal ik hem nooit leren uitspreken maar ik vind het fijn om te weten hoe je heet'


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Damian Nathaniël Wright

    Mijn glimlach word breder als ze het blijkt dat ze ook van sporten houd. Dat was altijd heel erg belangrijk voor mij geweest. Voor mij was sporten om mijn onzekerheden en frustraties uit te werken, ik weet niet hoe het voor haar zit. Lievelingsfilm genre is meestal altijd anders, maar dat maakt niet uit. Niet iedereen houd van bijvoorbeeld romantiek of horror films. Dus het maakte mij niet uit dat ze niet zo voor horror films was. Het was raar om te weten dat we toch een paar dingen gemeen met elkaar hadden. Het was ook raar dat ik haar met de minuut nog leuker begin te vinden. Zouden James en Murno dat ook hebben op dit moment? Hadden ze ook al een meisje gevonden die iets met hun gemeen hebben? Ik zou het wel te weten komen als we gingen slapen.
    'Kun je je naam misschien opschrijven? Waarschijnlijk zal ik hem nooit leren uitspreken maar ik vind het fijn om te weten hoe je heet' vraagt ze en ik knik met een glimlach.
    Ik zocht een stuk papier en een pen. Ik had geluk dat er hier een blocnote lag en een pen er naast. Ik liep er naar toe en schreef mijn naam erop in drukletters. Je kon anders mijn geschrift niet lezen. Ik had een echt jongens geschrift zoals ze zeggen. Ik schuurde het stuk papier eraf en liep met een glimlach terug naar Cat toe en gaf het klein papiertje aan haar.
    'Het maakt niet uit of je het verkeerd uit spreekt. Ik vind het leuk om je te horen praten en dat je het tenminste vraagt.'


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Amy-Louisa Flora Campbell
    Ik glimlachte opgewekt toen ik haar hobby's hoorde. Ze leek ergens best wel een beetje op mij. 'Fijn dat hier een asfaltweg is,' zei ik. 'Anders zouden we onze skates kapot rijden.'
    Ik had mijn skates vrijwel altijd bij me, ik gi g meestal ook op skates naar school. Beschermers droeg ik daarbij nooit waardoor ik in het verleden al regelmatig schaafwonden en een gebroken pols had gehad.


    Remember to be ridiculous.