• Wat als een paar ouders van drie 16 jarige jongens ineens bedenken dat die jongens eindelijk maar eens een vriendin moeten zoeken? Wat als ze negen 16 jarige meisjes uitnodigen om samen met de jongens voor een tijdje in een huis te gaan zitten? Zal het plan van de ouders slagen en vind elke jongen een meisje of gaat het helemaal mis? Zullen er nieuwe vriendschappen ontstaan of zal iedereen elkaar gewoon vervelend gaan vinden of erger zelfs, haten? Aan het einde is het wel de bedoeling dat de jongens een keuze maken tussen de meisjes, maar willen de meisjes dan nog wel? Of vinden de meisjes de jongens helemaal niet leuk meer? De keuze ligt bij jullie ;)

    Huisregels
    Iedereen is aanwezig bij het avond eten van 6.00 tot 7.00
    Voor de rest van de dag staat er een buffet met eten waar je van mag eten wanneer je maar wilt
    Elke vrijdag avond is er een feestje van 8.00 tot later
    Iedereen mag na 11.30 niet meer naar buiten
    Elke dinsdag ochtend kunnen de mensen uit het huis naar de stad
    Contact met de rest van de wereld kan allen met brieven die verstuurd worden vanuit de stad waar je ze dinsdagochtend heen kan brengen
    Op elke kamer hangt een belletje waar je aan kan trekken voor je bediendes

    Regels:
    - Alle normale regels van quizlet gelden ook hier
    - Geen mensen buitensluiten of afkraken
    - Geen andere personages besturen, wil je een gesprek met iemand voeren vraag het dan even
    - Minimaal 200 woorden per stukje! Dat is makkelijk te halen!
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Niemand behalve ik opent hier topics voor
    - Niet in een dagje stoppen doe dan gewoon niet mee
    - Melden als je afwezig zal zijn voor een aantal dagen
    - 16+ mag, maar zet het erbij voor de mensen die het liever niet lezen
    - OOC tussen haakjes [({})]

    Rollen:
    Jongens
    -James Julian Mathers BigFatLiar
    -Damian Nathaniël Wright ShatterMe
    -Murno Parker Hunter Seaver

    Meisjes
    -Melody Sarah McNeckle BigFatLiar
    -Leah Isabella McGeorge pebble
    -Abdel "Abbey" Felicia Thompson chocolover13
    -Rosely Moore Ruexx
    -Amy-Louisa Flora Campbell Squib
    -Hailey Mary King Squib
    -Ness Allison Candler nessje
    -Cat Summers xJules001
    -Nereah "Reah" Aserianachtkat


    De slaapkamers (voor de jongens blauw met groen in plaats van geel rood):



    Zitkamer:



    Kamerindeling
    Kamer 1: James Julian Mathers, Damian Nathaniël Wright en Murno Parker Hunter
    Kamer 2: Leah Isabella McGeorge, Ness Allison Candler en Abdel "Abbey" Felicia Thompson
    Kamer 3: Amy-Louisa Flora, Melody Sarah McNeckle en Cat Summers
    Kamer 4: Rosely Moore, Hailey Mary King en Nereah "Reah" Aseria

    Het begin
    Alle drie de jongens net in het huis. Dat betekent dat ze het zelf ook nog niet hebben verkent. De meisjes zullen nu langzaam 1 voor 1 binnen komen. Het is ongeveer 3 uur in de middag.

    Nu ergens
    Iedereen gaat langzaam maar zeker naar het eten, het eten is alles wat jullie kunnen verzinnen en het is de bedoeling dat ze elkaar ook tijdens het eten beter leren kennen omdat ze dan ook echt met ze allen zitten. Verzin maar wat, een voorstel rondje, ik kan ik kan wat jij niet kan etc :)

    Het praat topic

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 20:11 ]


    Dont say why me, say try me

    Melody Sarah McNeckle
    Ineens schoten ze keihard in de lach. Ik geloof niet dat ik ooit zo rood ben geweest! Hulpeloos rood en nat stond ik naast een halfnaakte netzo hulpeloze en blozende jongen die totaal geen richtings gevoel heeft tegeover 2 meisjes die ons eigenlijk heel hard aan het uitlachen. Gelukkig wees ze de richting van een badkamer aan waar we "verder" konden. 'Eh ja dankje wel veel geluk met je kamer vinden...', zei ik omdat ik nou eenmaal iets moest zeggen en zorgde dat ik zo snel mogelijk weg was van hier. Dit was zo akward. Het meisje had gelijk gehad niet veel later vonden we inderdaad een badkamer. Ik pakte een handoek voor mezelf en smeet er een in James zijn gezicht. 'Lekkere eerste indruk hebben we gemaakt', zei hij. 'Ja kan niet beter'. Ik proeste het uit terwijl ik dat zei. Heboeld je slechte timing. James had in middels zijn boven lichaam afgedroogd, zijn onder lichaam was hopeloos met die broek aan. Hij haalde de handoek door zijn haar en droogde het zo goed als af. 'Wat zit je haar toch prachtig', zei ik. Niet dus het sprong alle kanten op. Mezelf afdrogen was hopeloos dus ik besloot dat het nutteloos was om hier te blijven staan. 'Ik denk dat ik me maar eens moet gaan omkleden ik zie je zo bij het eten weer' zei ik maar. 'Eh ja, ik denk dat ik ook niet veel verder kom met afdrogen zo...', zei hij. Hij liep naar zijn kamer wat kamer 1 was en ik naar de mijne, kamer 3 die recht tegenover de zijne was. Daar aangekomen trok ik mijn donald duck tas open, daar ergens had ik nog wat kleren zitten. Natuurlijk ook in mijn koffer, maar daar zat ook mijn laptop een aangezien ik nog steeds niet droog was opende ik hem maar niet. Na een minuutje hulpeloos in mijn tas te hebben lopen graaien kieperde ik hem gewoon om op het bed wat ik had uitgekozen. Het was de gene die het dichts bij de deur zat. Eindelijk vond ik wat ik zocht. Een kort donkerblauw broekje en een wijd Grijs t-shirt wat je scheef hoorde te dragen met een hemdje of je bikinie er onder. Alleen jammer dat ik mijn hemdjes in mijn koffer had of aan. Dus ik droeg hem maar zonder hemdje wat er wel voor zorgde dat ik een klein beetje van mijn buil blood lied maar dat deet er niet toe. Natuurlijk stond er iets van Disney op, maar dit keer was het alleen het woord 'Disney' wat er in het zwart op stond. Ik trok zwarte lage alstars aan en deed mijn doorweekte haarband van mickey mouse er uit en wisselde hem voor mijn andere. Ja ik had er twee, voor als ik er eentje kwijt was. Omdat ik het door het zwemmen toch wel koud had trok ik mijn jack aan. Hij was gewoon plain zwart met een capuchon die ik niet op deed. Gelukkig had mijn haar zicht nu opgedroogd en ik keek om me heen op zoek naar mijn mobiel toen het tot me doordrong dat hij nog bij het zwembad lag, samen met al mijn andere spullen. Nauja dat kwam later wel nu eerst eten! Ik liep de gang op en daar zag ik james net weer naar buiten komen ook weer normaal aangekleed, jammer zijn sixpack was wel leuk. Hij gluurde eventjes naar mijn haarband, maar ik legde beschermend mijn hand er op. 'Onze spullen liggen nog bij het zwembad', zei ik. Hij sloeg zijn hand voor zijn mond. 'O shit dat is waar ook!' riep hij. We liepen de trap af en om een of andere reden konden we de eetzaal wel in een keer vinden. Ik liep naar binnen en hoopte dat die meisjes van net er nog niet waren. Ik had niets tegen ze, maar na onze ondmoeting van net....


    Dont say why me, say try me

    {Nope, wel in de buurt en ze is er wel geweest... Moet ik haar er weer naar toe sturen?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [niet dat ik weet, maarja het is niet mijn kamer dus ik lette er niet zo heel erg op en choco kijk uit met personages besturen, ik vind het niet erg dat je me laat blozen of me laat lachen ofzo, maar er zijn mensen die dat liever niet hebben. Waarom ik james en melody zoveel laat doen? ze zijn allebij mijn personages ;)
    O en iets zegt me dat mijn stukjes iets te lang zijn.... vinden jullie dat vervelend? dan doe ik er wat aan namelijk :) het is gewoon dat ik vaak niet door heb dat ik al zoveel heb geschreven :S]


    Dont say why me, say try me

    Oja nessje als je iets te doen wil James en Melody zijn in de eetkamer btw wat vinden jullie een leukere afkorting voor melody? mello of mel?


    Dont say why me, say try me

    {Ik zou voor Mel gaan, Ness is daar al dus kan meteen daarmee reageren. Maar zal ik haar dan gewoon naar ze toe sturen of zijn ze al in een gesprek?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Niet echt nee. Ze praten wel maar ze komen zo binnen laat ze maar hooi zeggen als je wil
    en mel it is
    ik moet nu eten en afwassen dus ik weet niet waneer ik weer reageer hopelijk binnen een uur]

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 0:14 ]


    Dont say why me, say try me

    Ness Allison Candler
    Ik kijk om me heen en besluit om te gaan zitten. Niemand hier die een ‘hoi’ terug zei dus niemand om mee te praten. Ik zucht en wacht op het eten. Waarom is er niet een leuk iemand om mee te praten? Ineens komt er een van de jongens binnen. Samen met een meisje. Ze zien er wel aardig uit wat me doet opstaan. Ik loop naar ze toe en glimlach. “Hey.” Van beide krijg ik een begroeting terug wat me wel weer vrolijk maakt. Ik steek mijn hand naar voren. “Ik ben Ness, en jullie?” Ik kijk ze beide aan. Als ze zich hebben voorgesteld knik ik. “Weet iemand toevallig hoe laat het is? Ik heb honger.” Ik bloos lichtjes en ga weer aan tafel zitten. Lekker begin, meteen zeggen dat je honger hebt… Ik kijk van onder mijn wimpers naar ze, dit is gewoon in één woord: idioot. Ik hestel me en kijk weer op. “Sorry, dat moest er gewoon even uit.” Ik glimlach en wijs naar de stoelen naast me ten teken dat ze kunnen zitten. “Dus, hoe kennen jullie elkaar dan? Hebben jullie elkaar gewoon hier ontmoet of waren jullie al bevriend voor dit idee kwam?”


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Oke BigFatLiar srry:$ en jij ook ruexx zal je personage niet meer zo besturen xx srry *pruillipje van vergeef me*]

    James Julian Mathers
    Ik en mel stapte de kamer in. Een meisje kwam op ons af gelopen ze stelde zig voor als ness. Ze vroeg hoe laat het was en ging toen zitten. Mel ging naast haar zitten ik weer naast mel. 'Nee sorry we zijn onze mobieltjes een beetje kwijt', zei ik. 'We hebben elkaar ondmoed omdat we honger hadden op zoek naar eten gingen. Helaas konden we niks anders vinden dan deuren en badkamers, maar een troost we hebben het zwembad ondekt. Jammer genoeg lieten we onze spullen even achter om een handoek te zoeken bij de badkamers en konden we die toen niet vinden. Gelukkig kwamen we twee mensen tegen die ons de weg naar een badkamer wezen', Zei mel. Bij het laatste stuk bloosde we allebij heel erg, omdat het nog steeds best wel erg was dat ze dachten dat we aan het zoenen waren ofzo! Nauja, dat probleem word wel weer uit de wereld geholpen.... hoop ik. 'Ja, dat klopt wel ongeveer, maar wat heb jij tot nu toe gedaan?' Vroeg ik.

    [choco zoals ik al zei, ik vind het niet zo erg, maar ja misschien vinden andere het wat minder anders kan je altijd vragen of de gene waar jij veeel gesprekken mee hebt het erg vind als je ze soms kleine dingen laat doen :) of net zei ik zo tegen nessje van laat ze maar hoi zeggen ofzo, je kan ook vragen mag ik je hooi laten zeggen?

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 1:06 ]


    Dont say why me, say try me

    Ness Allison Candler
    "We hebben elkaar ontmoet omdat we honger hadden op zoek naar eten gingen. Helaas konden we niks anders vinden dan deuren en badkamers, maar een troost we hebben het zwembad ondekt. Jammer genoeg lieten we onze spullen even achter om een handoek te zoeken bij de badkamers en konden we die toen niet vinden. Gelukkig kwamen we twee mensen tegen die ons de weg naar een badkamer wezen" Vertelde Melody. "Ja, dat klopt wel ongeveer, maar wat heb jij tot nu toe gedaan?" Ik haal mijn schouders op. "Vergeleken bij jullie heb ik niks gedaan. Ik ben aangekomen heb mijn spullen in mijn kamer gezet en ben muziek gaan luisteren." Grijns ik. "Maar jullie zijn zo te zien wel de hele middag bezig geweest." Ik grijns. Ik weet nu al dat ik het goed met ze kan vinden. Ze zijn allebei heel druk wat mij ook weer druk maakt. Ik had verwacht dat er hier alleen maar saaie mensen zouden zijn, ze de hele dag zouden zeiken en daarna zouden slapen, maar dit is gewoon gewelldig. Ik kijk ze even aan. "Hebben jullie ook iets samen, of is dat te ver gezocht?" Ik kijk ze vragend aan.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Melody Sarah McNeckle
    Ik kleurde rood tot diep in mijn nek. Hoe vaak ging ik dat nog doen vandaag? 'Wa wat? Wij? Waarom lijkt iedereen dat te denken?'. Aan het begin van mijn zin stamelde ik een beetje, maar gelukkig ging dat over anders zou ze me ZEKER niet geloven. Niet dat het waar was, maar wij leken de enige die dat dachten. 'Wij heben helemaal nog niks', zei James. Zei hij nou 'nog niks'? of lach dat aan mij. Ik besloot er niet op in te gaan. 'Dus als je intresse hebt, hij is vrij om te gaan en staan waar hij wil', zei ik. Ik meende het niet serieus, maar het was eigenlijk wel het idee achter dit hele gebeuren. Niet mijn idee, maar die van mijn ouders enzo.


    Dont say why me, say try me

    Damien Nathaniël Wright
    'Is het trouwens niet bijna etenstijd' vroeg ze.
    'Ik denk het ook, maar ze zullen wel komen als het tijd is. Wil je soms van me af?' vraag ik met een geamuseerd gezicht.
    Het kon zijn dat ze me echt al beu was, wat ik helemaal zou begrijpen aangezien hier nog twee andere jongens rondlopen die alle twee ook aardig waren en waarschijnlijk voor hun ook niet mis. Ik zou het zelf niet weten wat ze mooi vonden of niet. Ik viel niet op jongens ook al had ik niks tegen homo's, lesbische en bi's. Het maakte me niet uit, zolang ze maar gelukkig zijn. Als mijn 'vrienden' hun pesten geef ik hun altijd een stomp omdat ik het niet grappig vond. Ik was even helemaal in gedachten verzonken dat ik waarschijnlijk een serieus gezicht had getrokken. Ik glimlach verontschuldigend naar haar voor als ze iets tegen me had gezegd en ik het niet had gehoord.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [Nou toneel, straks schrijf ik nog een stukje x]

    [ik heb ook toneel :) maar niet nu elke zaterdag ochtend
    btw of iedereen zig nu naar de eetkamer wil brengen want tja anders kan het eten niet beginnen]


    Dont say why me, say try me

    Amy-Louisa Flora Campbell
    Ik luisterde naar haar antwoord en grimaste. 'Ik ben dus niet de enige die geen zin heeft om hier opzoek te gaan naar een vriendje.'
    Ik keek de kamer weer een keer rond. Het huis was mooi en normaal zou ik het geweldig vinden om hier te zijn maar het contact met de buitenwereld was afgesneden, ik zat hier met acht andere meiden en de drie jongens waren bedoeld als mijn potentiele vriendje. Ik wist wel iets leukers, zoals heir met al mijn vrienden een week of twee, misschien drie zitten. Het huis zou naderhand niet meer in leven zijn maar we zouden zonder enige twijfel ontzettend veel lol hebben. Rustig waren we niet, wat verwachtte je dan ook van een stel tienerjongens met slechts een meisje? Lol hadden we gelukkig wel altijd, ik kende niemand met wie ik het zo gezellig kon hebben als met mijn beste vrienden. Ik wist dat mijn broers het ook niets vonden dat ik hierheen gestuurd was. Ze hadden sowieso liever dat ik voorlopig geen vriendje vond, ze vonden het helemaal verschrikkelijk dat onze ouders me hadden gedwongen hierheen te komen. Ik had gelukkig wel een heel goede band met mijn broers, die met mijn ouders liet nogal te wensen over. Na drie jongens waren ze dolblij met een dochter maar ze hadden volgens mij liever gezien dat ik een meisje meisje was.

    Hailey Mary King
    Ik gaf het meisje dat me was voorgesteld als Leah ook een knuffel. Ik knuffelde heel vaak mensen. Als je het mij vroeg werd er veel te weinig geknuffeld in de wereld en vandaar dat ik mensen ook zo vaak knuffels gaf. Mijn vrienden en ik gaven elkaar op een dag ontzettend veel knuffels maar ik was mijn hug-buddies nu even kwijt dus ging ik de mensen heir maar aansteken met het hug-virus. 'Ik ga heel graag mee iets drinken,' zei ik tegen Murno toen ik Leah weer losliet. 'Ik ben Hailey,' stelde ik me nog voor aan het meisje.


    Remember to be ridiculous.