• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Jaimes zeg me welke!!! :([


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Okeeeeeee, maar alleen als jij door gaat posten nu met Jake :Y)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 6:41 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [als ik weet welke...]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Die waarin ze zegt dat Jake de ware niet is :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ow xd oke xd]

    Jake
    Ik kijk wat naar het pc scherm en zoek wat in het rond maar vind niet echt iets. Ik open een map met filmpjes. Elena, beveiligheidsfilmpjes. Ik klik op de map met beveiligheidsfilmpjes. Ik scrol en zie een paar keer Leslie staan. Ik klik op de ene. 'Hij zal je nog willen, ken je het woord de ware? Dat ben jij voor hem, dat is mijn moeder voor mijn vader, dat was Luca voor Kate. Die relaties overleven tot de dood hen scheid. En ik reken er op dat hij er kapot van gaat zijn, dat is de bedoeling.' hoor ik Nate mompelen en zie ze op het bed liggen. 'Ja, ik ken het woord, maar het begint haar betekenis te verliezen,' gromt ze dan naar Nate. 'Het kan nooit, maar dan ook helemaal nooit, zo zijn dat Jake en ik voorbestemd zijn voor elkaar of wat dan ook. Daarvoor overkomen ons teveel dingen, slechte dingen.' Ik zit als versteend achter de pc.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ofcourse doe je precies dat filmpje -.-

    Maar ik kan zelfs daar wel iets op verzinnen :Y) vast wel :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [lol hij gaat het "ik hou van je" filmpje ook zien xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    O... Okay ^^

    Awesome :3 dan heeft Leslie heel wat uit te leggen :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik knik na een tijdje het 2de filmpje open. 'Ik ga je missen, Nate,' zegt Leslie met een klein glimlachje. Dan steekt ze haar pols naar hem uit. 'Mag deze alsjeblieft af?' Vraagt ze. 'Ik hou van je, Nate,' zegt ze dan en ze slaat een hand voor haar mond. Niet veel later drukt hij even zijn lippen op de hare Ze houd van Nate? Ik probeer de prop in mijn keel weg te slikken .


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Arme Jakey c:

    En dan komt Nate natuurlijk zo en dan..

    O NO. JAKE WIL NU TOCH NIET DOOD HÈ?!

    NOOOOOHHHH!

    En als dat zo is dan hoop ik dat Nate het niet wil doen zodat Jake 'gekweld' wordt o 3o


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Natuurlijk, ze voelt wat ik voel. Ik maak mezelf rustig door een keer adem te halen en kijk naar haar. 'Ik maak me niet erg zorgen. Hij was gewoon ineens weg en ik wist niet waarheen, maar dat weet ik nu wel. Maak je geen zorgen, lief.'


    Katherine
    Ze probeert zichzelf rustig te maken, maar ik kan nogsteeds voelen dat ze bezorgt is. 'Ik maak me niet erg zorgen. Hij was gewoon ineens weg en ik wist niet waarheen, maar dat weet ik nu wel. Maak je geen zorgen, lief' Zegt ze dan. 'Waar is hij dan?'


    Don't be like the rest of them, darling

    {Ik ga vanmiddag (Na half 4) Met iemand afspreken -een meisje dat bij mij op judo zit-.. Dus ben er waarschijnlijk niet tot 6 uur vanavond ofzo}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ze vraagt waar hij is en ik kijk haar aan. 'Hij is naar zijn neef toe, Katherine,' zeg ik op een normale toon. 'En ik weet dat je voelt, wat ik voel, maar jij hoeft je nergens zorgen over te maken. Behalve dat we moeten gaan oefenen dat je je gave uit kan zetten. Dat zou toch wel fijn voor je zijn? Alleen vandaag kan het niet, ik moet rusten, van Jake, want gisteren en vanochtend was ik een beetje ziekjes.'
    Hoewel ik nu niet kan rusten, nu ik weet waar Jake is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jake
    aarzelend pak ik mijn gsm terug. Ik open een smsje. De pijn in mijn borst word erger. Ik stuur naar Leslie één berichtje met één woord. Waarom? Ik klik de filmpjes na een tijdje weg en draai me om. Ik zie Nate staan. Eerst kijkt hij woedend, maar als hij in mijn ogen kijkt kalmeert hij. 'Doet pijn he.' zegt hij enkel en ik storm langs hem heen het huis uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik krijg ineens een sms'je en ik pak snel mijn mobiel en zie dat het Jake is. Of in ieder geval Jake's mobiel. Misschien dat het Nate wel is met een nare boodschap... Met een naar gevoel open ik het berichtje en ik ben verbaasd om de inhoud. Er staat alleen maar 'Waarom?'. Ik kijk even naar Katherine. 'Liefje, ga maar even wat doen beneden, oké?' Ze knikt dan en loopt weg. Ik kijk weer naar het sms'je. Waarom? Waarom wat? Is alles oké? X hvj


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.