• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Joshua
    'Iewl!' zeggen ze en ik zucht. Ik sla mijn arm om Braxlin's middel en kijk hen aan.
    'Wat willen jullie nu doen.'

    Braxlin
    "Maakt niet uit." glimlachte ik. Eigenlijk was ik echt moe nu. Ik had me hard in het zweet gewerkt en de laatste tijd was ik ook altijd zo snel moe.
    Ik legde mijn hoofd tegen Joshua zijn schouder aan.


    Axton
    Ik glimlachte toen de akkoorden weer begonnen te lukken en nam een vers biertje.
    "Jij ook een biertje?" riep ik weer vanuit de keuken. "En oefen maar verder, ze gaan al heel goed, maar dat kan beter." zei ik met de glimlach in mijn stem.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    'Misschien gaan we beter naar huis en dan kunnen jullie met jullie nieuwe spullen spelen.' zeg ik als ik zie dat ze moe is.
    We gaan terug het huis in voor hun spullen te halen.

    Alexi
    'Nee geen bier dank je, en jij hebt makkelijk praten, jij hebt minimum 50 jaar de tijd gehad.' mompel ik.
    Ik concentreer me terug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'slaapt*


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zucht. Wat moet ik nu doen? Ik loop naar de woonkamer en zet de tv aan, zonder er echt naar te kijken. Misschien dat mijn problemen nu wel overgaan, als Jake me echt vergeeft. Dan is alles weer goed en ik heb een manier om met moeilijke dingen om te gaan gevonden. Ik glimlach een keertje oprecht en sta dan weer op, terwijl de tv aan blijft staan. Ik ga maar even op de computer internetten ofzo.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    *slaapt*

    [misschien moeten we een paar uur doorspoelen xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lijkt me handig >_<

    Dan is Les ondertussen aan het eten begonnen. Wordt Jake dan wakker? Ga k een post met Les maken :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik wrikkel wat en zucht maar ben nog niet helemaal wakker.
    Ik zit net aan het einde van de droom.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Het is een paar uur later en ik heb gewoon online blogs gelezen. Ik ben nu in de keuken en ben al aan het eten begonnen. De kip heb ik al klaargemaakt en staat nu te braden in de oven. Voor mij liggen de groente op een snijplank en in mijn hand het mes. Ik hak de verse groente en neurie zachtjes een liedje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik word na een tijdje wakker en strompel mijn bed uit. Ik pak een trainingbroek en doe die aan. Ik loop dan naar beneden terwijl ik zorg dat ik niet val. Een heerlijke lucht vult het huis. 'Ruikt lekker.' mompel ik en ga aan de keukentafel zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk even om als ik Jake ineens iets hoor zeggen. 'Goedemorgen, of eigenlijk avond,' zeg ik tegen hem. 'Ik neem aan dat je nog niet echt trek hebt?'vraag ik dan. 'De kip moet toch nog een halfuur.' Dit keer onthoud ik wel dat Jake niet gelijk hongerig is, als hij wakker is. Ik loop dan naar de koelkast. 'Wil je wat te drinken?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Mijn keel voelt droog aan. 'Water alsjeblief.' mompel ik en leg mijn hoofd dan op mijn armen.
    Ik kijk naar haar ondertussen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake vraagt om water en ik knik dan. Ik doe de koelkast weer dicht en pak uit de kast een glas. Ik zet de kraan aan en laat die even lopen, zodat het water goed koud is. Dan houd ik het glas eronder en zet, wanneer het glas gevuld is, de kraan uit. Het glas zet ik bij Jake neer en ik ga weer verder met de groente te snijden. Ik let niet echt op of ik voorzichtig snijd ofzo. Ik ben minder bang voor pijn geworden, zelfs minder bang voor bloed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik drink er wat van en kijk haar nog steeds aan. 'Moet ik je helpen met iets?' fluister ik dan.
    Ik weet niet echt wat te doen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk achterom naar Jake en let daardoor niet op wat ik doe. Ik snijd per ongeluk in mijn vinger en kijk ernaar. 'Oeps,' mompel ik en stop even mijn vinger in mijn mond, om het bloed weg te halen. 'Hm, de kip wordt al gebraden en de groente snijd ik. Je kan de aardappelen doen?' Ik kijk weer even naar mijn vinger waar nog wat bloed uit komt. Ik zucht en stop hem weer in mijn mond.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Dat helpt niet.' zeg ik en sta recht. Ik hou haar vinger onder water en laat dan een pleister verschijnen die ik er stevig om doe. 'Zo.' Dan begin ik aan de aardappelen omdat ik iets wil doen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'