• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik knik en wacht tot ze gedaan heeft. 'En nu hup je bed in.' glimlach ik en begin alles weer af te ruimen.
    Ik sta recht en wacht op haar;

    Alexi
    Ik lach. 'Ja een heel knap mysterie.' lach ik terug en kijk naar Mayra en Tyler.
    Ik zie dat ze moe zijn van het spelen en til hen op. 'Slaaptijd.' glimlach ik.

    Joshua
    Ze grijnst maar ik voel me niet in de staat om te glimlachen.
    'Zeg me wat er gebeurt.' zeg ik en draai me om.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik glimlachte en stond op om haar mee naar de kinderkamer te volgen.
    Ik deed het hekje voor haar open, zodat ze door kon.

    Braxlin
    Ik wou hem laten stoppen en begon hem rustig in te houden, maar blijkbaar was dat niet wat hij wou. Hij begon weer te bokken. Ik vloekte luid en had gehoopt dat dit niet nodig was, maar hij moest maar luisteren.
    "Jasmine, gooi me die zweep daar eens toe!" riep ik en wees naar de zweep vlak naast haar. Ik kon hem tijdens het bokken wat meer in hun richting sturen. Nu hopen dat ik het ding kon vangen...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Jake zegt dat ik nu mijn bed in moet, met een glimlach en hij wacht dan op me. 'Ja ja, dokter Jake,' zeg ik dan en ik loop voor hem uit naar boven. Ik ga in de slapakamer weer op het bed liggen onder de dekens. 'Zo goed?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik glimlach even en leg dan de kindjes in hun bedje. Ik stop ze in en druk een kus op hun voorhoofd.
    'Slaapzacht.' zeg ik fluisterend en doe een stap achteruit.

    Jasmine
    Ik kijk haar even met grote ogen aan en pak dan met moeite de zweep. 'Joshua gooi jij? Ik kan niet zo ver.' zeg ik pruilend.
    Hij draait zich terug om en pakt de zweep. Hij gooit hem naar Braxlin;


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Perfect.' glimlach ik en ga naast haar zitten. Ik druk een kus op haar voorhoofd.
    Ik ga in de zetel zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach eventjes naar Jake, ja, nu heeft hij zeker geen last van me. Dit doet me ook weer denken aan Nate. Waarbij ik alleen op mijn eigen kamer mag blijven. 'Ga anders nu alvast langs Kate, dan ga ik nog even slapen nu Katherine ook nog slaapt,' stel ik voor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik twijfel, dan moet ik Nate bellen om te zeggen dat hij vroeger moet komen.
    Ik schud mijn hoofd. 'Mijn tante is daar na, we wisselen af, omdat het precies 3 maanden geleden is.' Ik zucht iets triest.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik word er even stil van. Is het nu al drie maanden geleden? De tijd gaat zo snel eigenlijk. Ik mis Kate wel, ondanks dat ik haar niet zo goed ken. 'O, oké,' zeg ik dan zacht. Ik ga echt liggen in bed, aangezien Jake wil dat ik rust. 'Waarom slaapt Katherine zo lang eigenlijk? De vorige keer stond ze al vroeg aan ons bed.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Misschien is ze moe door alle emoties van de laatste dagen?' glimlach ik en kijk haar aan.
    Ik leg een deken over mijn schouders zodat ik het niet koud krijg, ik heb geen zin om mezelf te verwarmen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik glimlach even en leg dan de kindjes in hun bedje. Ik stop ze in en druk een kus op hun voorhoofd.
    'Slaapzacht.' zeg ik fluisterend en doe een stap achteruit.

    Jasmine
    Ik kijk haar even met grote ogen aan en pak dan met moeite de zweep. 'Joshua gooi jij? Ik kan niet zo ver.' zeg ik pruilend.
    Hij draait zich terug om en pakt de zweep. Hij gooit hem naar Braxlin;

    Axton
    Ik sloeg glimlachend mijn arm om haar heen, terwijl ik naar de kleintjes keek.
    Ze zouden zo snel groot worden, al snel zou er niet veel van die schattigheid overblijven. Al zouden ze altijd mijn kleintjes blijven. We hadden we geluk dat die puberjaren ook niet zo lang als gewoonlijk zouden duren...

    Braxlin
    Ik ving de zweep en even dacht ik dat ik mijn evenwicht zou verliezen, maar zat al snel weer goed. Ik nam de teugels stevig in 1 hand en hief het zweepje op. Met een grimmig gezicht keek ik voor me uit. Ik deed dit niet graag, maar hij moest leren wie de baas was. Bovendien was die zweep nu ook weer niet zo pijnlijk voor hem. Hij kreeg er niet eens een blauwe plek of zo van. Hij voelt het nauwelijks.
    Ik sloeg hard op zijn kont en geschrokken begon hij harder te bokken, maar ik bleef slaan tot hij eindelijk ophield en weer gewoon begon te galopperen. Opnieuw trok ik zacht aan de teugels, maar deze keer ging hij vlotjes over in draf. Ik klopte even op zijn schouder als bewoning en begon in een rustige draf verder te rijden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kijk Axton aan en glimlach naar hem. Ik druk een kus op zijn lippen. 'Mijn 3 schatten.' glimlach ik en leun terug tegen Axton aan.
    Ik leg het nachtlampje aan en knip het gewone licht uit.

    Joshua
    Ik adem iets rustiger en Jasmine grinnikt.
    'Je staat bijna te hyperventileren.' zegt ze lachend. Jep ze kent moeilijke woorden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ja, stom dat ik daar zelf niet aan gedacht heb,' mompel ik dan. Ik kijk even voor me uit en ik zie dat Jake een dekentje voor zichzelf heeft laten verschijnen. 'Als je wilt mag je er wel bij komen liggen,' zeg ik tegen hem. 'Maar ik denk wel dat ik zo nog even ga slapen, Katherine is niet de enige die moe is.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Slaap dan maar lieverd.' glimlach ik en laat een boek verschijnen.
    Ik begin daarin te lezen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik knik en ik glimlach dan. 'Is goed, maak me wakker als je me nodig hebt,' zeg ik tegen hem. Ik ga dan op mijn andere zij liggen en val dan al snel in slaap.

    [ik moet naar musicalles. Jake mag weg als hij wil ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik kijk Axton aan en glimlach naar hem. Ik druk een kus op zijn lippen. 'Mijn 3 schatten.' glimlach ik en leun terug tegen Axton aan.
    Ik leg het nachtlampje aan en knip het gewone licht uit.

    Joshua
    Ik adem iets rustiger en Jasmine grinnikt.
    'Je staat bijna te hyperventileren.' zegt ze lachend. Jep ze kent moeilijke woorden.

    Axton
    Ik grinnikte en zoende haar zachtjes. Na een tijd trok ik me terug en met zachte hand leidde ik haar de slaapkamer van de kindjes uit. Ik zette de eerder geplaatste babyfoon aan en liep met haar naar de woonkamer.
    "Zo, wat wil je nu nog eens gaan doen?"

    Braxlin
    Ik deed even wat simpele dressuuroefeningen en liet hem toen weer galopperen.
    Ik bleef verder doen tot we beiden hijgden, zowel ik als Prince, en hij vanzelf ophield. Hij begon rustig te stappen en gaf hem lange teugel, terwijl ik hem wat liet uitstappen. Ik draaide mijn hoofd naar Joshua en glimlachte.
    "Zie je wel, viel toch mee?"


    “To live will be an awfully big adventure.”