• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Leslie Day
    Een treurig glimlachje staat op mijn gezicht en ik laat dan de scherf weer verdwijnen. Ik sluit even mijn ogen om me op de pijn te concentreren. Zo, nu kan ik rustig worden. Ik pak een doekje en maak de wond schoon. Ik laat dan een trui verschijnen en trek die eroverheen aan, zodat Jake het niet ziet of zal zien.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake S.
    Ik vertel haar wat er gebeurt is en ze zucht. 'Jake toch.' fluistert ze en veegt mijn wangen droog.
    'Ga naar Leslie.' zegt ze. Ik kijk haar aan. 'Maar ze houd van Nate.' zeg ik zachtjes. 'Misschien, maar ze houd ook van jou en als je haar niet wil verliezen aan Nate dan moet je haar vergeven en verder gaan.' zegt ze en gaat dan weer weg.

Leslie Day
    Ik vind het raar, dat ik me nu opgelucht kan voelen en haast goed. Net zoals het overgeven van gisteren, dat zijn beiden dingen die ik normaal niet prettig vind, maar nu opluchten. Ik veeg mijn tranen weg en kijk nog een laatste keer in de spiegel. Ik loop dan weer de slaapkamer in en ik kijk even om me heen. Ik ga op zoek naar mijn gitaar en vind die al snel. Ik ga een lied voorbereiden, voor Jake.

Jake
    Ik blijf zitten. Ik snap het best. Ik zucht en sta na een tijdje recht. 'Maar ik ga wel rijdend naar huis.' Ik laat mijn auto hier verschijnen en stap in. Dan ben ik tenminste niet direct thuis;

Leslie Day
    Ik leg mijn gitaar na even weg, ik ken het nummer nu wel goed genoeg. Ik heb sowieso wel een handigheid met instrumenten en het zingen gaat me makkelijk af. Mijn weg vervolg ik naar beneden en ik pak daar dan wat drinken in de keuken. Ik leun tegen het aanrecht aan en kijk even voor me uit.

Jake
    Veel te snel sta ik voor het huis. Ik slik en slenter dan naar de voordeur. Ik pak mijn sleutel en open de deur.
    'Ben thuis.' roep ik zachtjes en hang de sleutel aan het rekje.

Leslie Day
    Ik hoor de deur open gaan en ik kijk in de richting ervan, hoewel ik het niet kan zien vanuit de keuken. Dan hoor ik een zachte 'Ben thuis.' Het is Jake, gelukkig. Ik hoop dat hij nu genoeg tijd alleen heeft gehad, zachtjes zucht ik. Dan loop ik richting Jake. 'Hee,' zeg ik dan tegen hem. 'Mag ik je iets laten horen? Iets voor je spelen?' vraag ik aan hem.

Jake
    Ik zucht iets vermoeid maar knik dan. 'Oke.' zeg ik en denk er achteraan: maar dan kruip ik in bed, het kan me niet schelen dat het nog niet eens 16u is. Ik kijk haar afwachtend aan.

Leslie Day
    Hij zucht vermoeid en bijna wil ik het afblazen, maar ik zet het toch door. De betekenis van het lied, zegt namelijk wat ik voor Jake voel.
    Ik hou van jou
    Voor nu en voor altijd
    Mijn hart en ziel
    Willen je nooit meer kwijt

Ik heb je lief
    Mijn hele leven lang
    Ik wist meteen toen ik je daar zag staan
    Dat dit nooit meer weg zou gaan

Want ik hoor bij jou
    Met alles wat ik ben kies ik vandaag voor jou
    Dwars door de zee van tijd
    Breng ik je de eeuwigheid
    Ik hoor bij jou

Al zijn de golven nog zo hoog
    De liefde sleept ons er doorheen
    Ik voelde het nog nooit zo sterk als nu

Ik hoor bij jou
    Zelfs als mijn hart ooit stopt
    Behoort het toe aan jou
    Aan jou en aan jou alleen
    Ik wil nergens anders heen
    Ik hoor bij jou

Ik hou van jou..

Jake
    Ik glimlach nu iets echter naar haar. 'Ik hou ook van jouw Les, dat kan niets of niemand veranderen.' Ik omhels haar voorzichtig en druk een teder kusje op haar mondhoek. Ik houd haar een tijdje vast en laat haar dan los. Nog niet alles is goed maar ik voel me toch iets beter. 'Vind je het erg als ik even ga slapen?' vraag ik haar zachtjes.

Leslie Day
    Hij glimlacht en ik zie dat die oprechter lijkt, maar het voelt alsnog niet goed aan. Hij omhelst me dan en drukt een kusje op mijn mondhoek. Ik kijk hem aan en glimlach zwakjes. Hij vraagt dan zachtjes of ik het erg vind als hij gaat slapen. Ik schud mijn hoofd. 'Ga maar slapen, ik maak wel het avondeten,' zeg ik dan en kijk hem even aan. Ik vraag me af of hij me vergeven heeft, ik twijfel eraan.

Jake
    'Dank je.' zeg ik zachtjes en loop naar boven. Ik kleed me terug uit tot op mijn boxer en doe de lichten uit.
    Ik kruip dan onder de lakens en val direct als een blok in slaap.

Leslie Day
    Hij bedankt me, maar ik weet niet precies waarvoor. Hij gaat dan naar boven en ik naar de keuken. Ik laat weer een scherf verschijnen. Eentje maar, maar een kleine. Ik doe de trui uit en doe het dan op mijn andere bovenarm. Ik zet de scherf er weer in en maak een snee. Niet diep, gewoon oppervlakkig. Het voelt opluchtend en ik zucht dan zachtjes. De scherf verdwijnt en ik laat mijn arm bloeden.

Jake
    *slaapt*

Droog x´D

Leslie Day
    Wanneer het bloed te duidelijk wordt, pak ik weer een doekje en veeg het weg. Het zal vanzelf wel dichten, ik ben een demon, dat gaat snel dicht. De pijn voelt goed en ik trek de trui weer aan. Jake weet niets hierover, Jake zal het ook niet weten. Dat is toch niet nodig? Ik glimlach weer eventjes en laat het bebloede doekje verdwijnen, anders dan treft Jake het straks aan in de prullenbak.