• Bij het lootjes trekken van de familie van mijn moeders vriend, heb ik mijn moeder's vriend's dochter getrokken, dus mijn 'stiefzus'.
    Nou heb ik haar maar twee keer in mijn hele leven gezien. Ik ben onderhand over het obstakel 'wat moet ik maken?' heen. Omdat ik weet dat ze heel erg van Engelstalige Fatasy-boeken houdt, ga ik een nest met een draken-ei maken.
    Ik heb een ballon opgeblazen, en bezig met hem papier-machéën, en hier is mijn vraag:
    Wie weet hoe een draken-ei open gaat in de fantasy-films/boeken. Want dan doe ik daar iets mee hoe ze hem open moet maken(in het ei komt haar cadeau).
    Gaan ze in de fik (dat gebeurde geloof ik in de film Eragon, maar dat ga ik niet, want dan gaat haar cadeau de fik in), gaan ze gewoon open zoals een kippenei (dat gebeurde in HP), of is er iets anders?
    Dus, weet iemand dat? (A)


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Ik zou zeggen dat het verschilt, net als bij de vampier verhalen...dus kijk op welke manieren ze allemaal open gaan en kies een leuk uit, die te doen is ^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Skylla schreef:
    Ik zou zeggen dat het verschilt, net als bij de vampier verhalen...dus kijk op welke manieren ze allemaal open gaan en kies een leuk uit, die te doen is ^^

    Was ook mijn plan, maar dan moet ik dus wel weten wat de mogelijkheden zijn x'D


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    In Eragon kraakt het ei gewoon open en dat word over het algemeen ook gehanteerd. Tenminste zo heb ik het ervaren met alle boeken die ik gelezen heb.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 21:10 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    In Eragon kraakt het ei gewoon open en dat word over het algemeen ook gehanteerd. Tenminste zo heb ik het ervaren met alle boeken die ik gelezen heb.

    Heel erg bedankt!


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    WearyEyed schreef:
    (...)
    Heel erg bedankt!

    No problem. Ik ben gek op de Eragon boeken, ghehehe. Zoals je kunt zien aan mijn username (tenminste, dat zou je weten als je ook de boeken hebt gelezen) :Y)

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 21:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.



    like a boss


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.