• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Leslie Day
    Ik denk na, houd ik van Nate? Nee, dat is onmogelijk. Dat is ziekelijk. Ik ga niet hetzelfde krijgen als Jake die Luna ineens leuk vond of van hield in plaats van mij. 'Nee, niet waar,' fluister ik. 'Dat doe ik niet. Het was gewoon het moment. Ik ben slecht met afscheid nemen, Nate die deed heel lief of soort van tenminste en gewoon. Nate is gekwetst en gebroken, door jou. I-ik kon het gewoon niet aanzien, zo erg hij Elena mist. Het was medelijden.'

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Nick
    Ik zucht als ik mijn mobiel hoor en open het sms'je dat van Leslie blijkt te komen, geweldig. blijkbaar was er iets en moest ik Katherine ophalen 'Ben zo terug, waarschijnlijk duurt het niet eens een minuut. Moet even Katherine ophalen' zeg ik en laat een uitgebreid ontbijt verschijnen op haar voeten eind voordat ik verdwijn en verschijn in het huis van Jake en Leslie en ik zie Katherine al snel. 'Heey' Zeg ik met een glimlacht en ze zegt glimlachend hoi terug, 'ga je met mij mee? Dan kun je ook direct wat eten aangezien ik denk dat je wel honger hebt' Zeg ik en ze knikt en ik pak haar hand vast waarna ik met haar terug naar school verschijn. 'Wat wil je eten?' Vraag ik haar dan vervolgens en ze gaat op mijn.. oude bed zitten en haalt haar schouders op. Ik laat op het bed ook zo'n ontbijt verschijnen als op Hayden haar bed.

Don't be like the rest of them, darling

[I'm back !!]

LIZZLLLL!

Jake
    'Ik heb ook medelijden met mensen maar dan zeg ik niet dat ik van hen houd.' zeg ik en kijk haar even aan. 'Ik wil even alleen zijn Leslie.' zeg ik en kijk weer van haar weg. Ik trek mijn benen op en leun erop.

Leslie Day
    'Ik weet ook niet waarom ik het zei, maar ik meende het niet,' zeg ik dan zacht en sla mijn ogen neer. Het doet me pijn als Jake zegt dat hij alleen wil zijn. Ik slik een keer en knik dan. 'Oké,' zeg ik, als een fluistering. 'Katherine is trouwens bij Nick.' Ik bijt hard op mijn lip en ik sta dan op. 'Haat je me?'

Jake
    'Ik kan jouw niet haten.' zeg ik met een zwakke glimlach. Ik leun terug met mijn hoofd tegen de boom aan en pruts wat aan de bloem die ik tussen mijn handen had laten verschijnen. Ik laat hem groter en kleiner worden.

Leslie Day
    'Maar houden van is iets anders,' vul ik zelf aan. Ik sta op en er lopen alweer tranen over mijn wangen. 'Sorry, volgens mij hoor ik echt in dat hoerenhuis thuis.' Ik kijk Jake niet meer aan. 'Ik ga naar huis.' Voordat Jake hierna nog iets kan zeggen, laat ik mezelf naar huis verschijnen en ren naar boven. Ik ben zo blij dat Katherine hier nu niet is. Ik ga in bed liggen en begin weer echt te huilen. Doordat ik gewoon echt een hoer ben, of slechter nog, een slet.

Jake
    Ik zucht en stuur nog een bericht voor ze iets doms doet. Ik hou wel nog van je, geef me gewoon tijd.... stuur ik en zucht dan. De roos in mijn hand is perongeluk verschrompelt en ik gooi het weg.

[Wat voor ergs kan ik Leslie laten doen? :3]

[snijden, anorexia, boulemie, drugs, drankverslaving, idk xd]

[Hm... Snijden is denk ik de makkelijkste :3 zonder dat Jake het doorheeft. Dan kunnen zij en Alexi gezellig samen praten c:

Nee oke, snijden is wel een serieus kut onderwerp, maar ja. Ik denk dat ze dat gaat doen >_<]

[thaha oke xd]

Leslie Day
    Ik sta op, ik hoorde mijn telefoon niet, en ik loop richting de badkamer. Ik slik dan en laat een scherf verschijen, ik denk er niet meer bij na, ik wil gewoon mezelf... pijnigen voor wat ik Jake aandoe? Of gewoon mijn eigen pijn vergeten. Ik zet langzaam de scherf in mijn bovenarm en voel hoe er wat warm vocht uit sijpelt, bloed. Normaal zou ik flippen als ik bloed zie, maar dat gebeurt -gek genoeg- dit keer niet. Ik kijk ernaar via de spiegel en het loopt in kleine, langzame straaltjes naar beneden. Het doet pijn, maar dat is dan ook het enige waar ik aan denk en eigenlijk voelt het wel goed.

Jake
    Ik wrijf even over mijn tattoo. De tattoo van Leslie eigenlijk. Het hartje met vleugels en L. Ik zucht en ga door mijn haar.
    Plots zit er iemand naast me. Mijn moeder, ze trekt me tegen haar aan en streelt over mijn haren. 'Het komt wel goed.'