• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Leslie Day
    'Ik kan me nooit zo goed voorstellen dat je geen honger hebt als je wakker bent, ik vergeet het elke keer weer,' glimlach ik naar hem. Ik eet dan een boterham met weet ik veel wat erop. Jake zegt dat ik straks weer mijn bed in kruip.
    'Waarom? Ik voel me prima, ik vind het niet leuk voor jou als ik de hele dag in bed lig,' zeg ik tegen hem.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Axton
    Ik grinnikte en knikte. "Ok, die kan wel werken." grijnsde ik. Ik dronk eens van mijn biertje en keek haar toen weer aan.
    "En welke heb je nog?"

Braxlin
    "Ik ben de enige die erop kan, als Sam of Bram erop gaan liggen ze er meteen af..." ze durfden er eigenlijk al niet meer op.
    Ik nam de teugels van Belle Vue en begon haar naar de stal te leiden.
    "Het komt wel goed. Het is mijn paard, ik weet hoe ik ermee moet omgaan... Ik rijd er al jaren op."

“To live will be an awfully big adventure.”

Jake
    'We kunnen gezelschapspelletjes of zo spelen als je in je bed ligt. Ik blijf bij je, ik vind het niet erg. En als ik even weg moet is Katherine er.' glimlach ik en kijk hoe ze eet.

Leslie Day
    'Ik kan slecht tegen mijn verlies, maar dat lijkt me wel leuk,' zeg ik dan met een klein lachje. Ik stop de slechte herinneringen weg en maak alleen plaats voor goede. 'En waarom moet je weg?' vraag ik dan met een opgetrokken wenkbrauw. Ik eet verder en kijk Jake vragend aa.

Alexi
    'Zeg ik niet anders zijn ze niet geheim meer.' zeg ik en wiebel terug met mijn wenkbrauwen.
    Ik speel wat met mijn flesje en drink wat.

Joshua
    Toch voel ik me niet gerust door haar woorden. Ik til Jasmine ook op het hek.
    Ik volg Braxlin met mijn ogen.

Jake
    'Ik heb mijn moeder belooft om vandaag naar Kate's graf te gaan.' lieg ik en schenk een tas thee voor mezelf in.
    Ik nip er wat van.

Axton
    "N'aww." pruilde ik zachtjes. "Alsjeblieft?" Ik keek haar met puppy-oogjes aan.
    Plots voelde ik nu wat getrommel op mijn been. Het was opnieuw Tyler, maar nu begon Mayra ook. Hij had haar wat geleerd...

Braxlin
    Ik breng Belle Vue terug naar haar stal en loop naar de stal van Prince. Sam en Bram stonden net na te hijgen van het opzadelen.
    "Jullie kunnen Belle Vue en Utah afzadelen... Oh, en bedankt voor het riskeren van jullie leven." grinnikte ik.
    "Dat is wel het laatste wat je kan zeggen." mopperde Sam en ze dropen af naar de andere stallen. Ik opende de staldeur en nam de teugels van Prince.
    Hij wou beginnen stijgeren, dat zag ik al meteen aan zijn manier van doen. Meteen trok ik eens aan de teugels en hij hinnikte verontwaardig. Voor hij nog iets kon uitspoken leidde ik hem naar buiten.
    "Doe je een de poort dicht?" vroeg ik glimlachend aan Joshua, terwijl ik Prince de piste in leidde. Zijn ogen schoten alle kanten op en zijn oren lagen plat. Ik wreef geruststellend over zijn hals.
    "Het is goed, rustig maar." Hij stond te dansen van ongeduld, maar bleef min of meer op zijn plaats staan.

I'm going.. Ik ga tv kijken en heb hooftpijn.. Dus ga snel slapen. :3

Don't be like the rest of them, darling

Slaap lekker Ellie <3

Leslie Day
    Hij zegt dat hij beloofd heeft om naar Kate's graf te gaan en ik knik begrijpend. 'Ik kan anders wel meegaan, ik ben ook al even niet bij Kate geweest en zou het wel fijn vinden.' Nate en ik hebben het ook heel kort over Kate gehad, maar dat was zodat ik van de lijst af zou kunnen.

Alexi
    Ik grinnik zachtjes en schud mijn hoofd. Ik kijk naar Tyler en Mayra die op zijn been aan het trommelen zijn.
    'Onze 2 kleine drummertjes.' mompel ik met een glimlachje.

Joshua
    Ik doe de poort dicht en kijk nerveus naar Braxlin.
    'Jasmine, als ik flip, hou me tegen.' mompel ik tegen mijn zusje.
    Ze kan al een beetje dingen laten verschijnen.

Jake
    'Nee jij blijft in je bed. We kunnen gaan als je je op en top terug voelt.'
    Het voelt vreselijk om te liegen tegen haar maar ik wil niet dat ze zich opjaagt.

Axton
    Ik grinnikte en Tyler stak zijn tong uit.
    Mayra keek hem ook eerst even twijfelend aan. Grijnzend keek ik toe hoe hij het nog eens deed en Mayra dan ook.
    "Haha, nu kunnen ze het allebei al." grijnsde ik.

Braxlin
    Ik keek even naar Joshua.
    "Als jullie liever gewoon eens bij de paardjes gaan kijken, ga maar, hoor." ik dacht niet dat hij dit wou zien. Dit zou meer rodeo dan rijden worden, aangezien Prince al zo lang stil stond.
    In een snelle beweging stak ik mijn voet in de stijgbeugel en steeg op. Ik nam de teugels meteen goed vast en lette erop dat ik goed achteruit leunde. Gelukkig ook, want Prince begon meteen te bokken. Ik klemde mijn bovenbenen vast. Niet mijn onderbenen, want anders zou hij des te sneller gaan en leunde zoveel mogelijk achteruit, zodat ik niet over zijn hoofd zou worden gekatapulteerde, terwijl hij afwisselend zijn kont uitsmeet en een klein beetje stijgerde.

Leslie Day
    Jake is er best wel op gesteld dat ik in bed blijf. 'Ik ga niet in bed blijven liggen als jij weg bent, dat vind ik niet leuk voor Katherine,' breng ik er tegenin. Ik voel me eigenlijk prima genoeg om mee te gaan naar Kate, maar blijkbaar wil Jake me niet meehebben. Ik schuif mijn eten een beetje heen en weer en eet nog wat verder van mijn fruit.

Alexi
    Ik schud grinnikend mijn hoofd.
    'Ze zijn toch o zo netjes, van wie zouden ze dat nu ook alweer geleerd hebben?' zeg ik en tik op mijn kin alsof ik nadenk.

Joshua
    Ik wil over het hek springen en haar daaraf halen maar Jasmine ziet het en laat een glazen deur voor me verschijnen waardoor ik op de grond val.
    'Joshii, er is nog niets gebeurt.' zegt ze.

Jake
    'Ok dan de zetel of zo maar je moet rusten.' zeg ik en zucht.
    'Ik wil niet dat je ziek word, dat zou erg zijn aangezien we niet ziek kunnen worden.'

Leslie Day
    'Ik zal rusten,' zeg ik tegen hem. 'En dingen die niet kunnen, zijn niet echt meer op mij van toepassing sinds ik een mens geworden was.'
    Ik ben klaar met eten en ik leg dan de overige spullen weg. Ik ben niet echt misselijk meer, het ontbijt heeft me goed gedaan.

LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik schud grinnikend mijn hoofd.
    'Ze zijn toch o zo netjes, van wie zouden ze dat nu ook alweer geleerd hebben?' zeg ik en tik op mijn kin alsof ik nadenk.

Joshua
    Ik wil over het hek springen en haar daaraf halen maar Jasmine ziet het en laat een glazen deur voor me verschijnen waardoor ik op de grond val.
    'Joshii, er is nog niets gebeurt.' zegt ze.

Axton
    Ik grinnikte.
    "Geen idee." grijnsde ik. "Dat is een mysterie."

Braxlin
    Ik concentreerde me gewoon op het blijven zitten, terwijl Prince zich uitleefde. Na een tijd hield hij op. Ze hielden er sowieso ooit mee op. De kunst was er tot dan op te blijven zitten. Ik nam de teugels weer stevig vast en spoorde hem zachtjes aan. In plaats van te beginnen stappen, schoot hij meteen in galop.
    Ik had het wel verwacht en schrok er dus niet veel van. Bovendien hield ik er eigenlijk van als hij zo snel ging. Ik bleef toch een beetje achteruit leunen, terwijl hij de piste rond sprintte, want als hij plots zou stoppen, zou ik anders toch nog vallen.
    Ik kon er niet aan doen. Een grijns verscheen om mijn lippen, gewoon omdat ik hier zo van hield.