• Ja dat dus. Een of andere nieuwe trend van de -gestoorde- fans die zichzelf gaan snijden in de hoop dat Justin zo stopt met te blowen. Verschrikkelijk gewoon, dat die meisjes zo hypocriet zijn om te denken dat Justin werkelijk gaat stoppen, kom op man.
    Maar ach ja, hun ouders zullen vast heel trots zijn :').

    Toen ik die trend eens doorbladerde op Twitter merkte ik ook dat er heel veel Nederlandse meisjes tussen zaten, ik hoop echt dat er zo geen gestoorde freaks hier op Q zitten die zichzelf even gaan verminken.
    Er is niets mis met 'fan' zijn van iemand maar dit gaat er toch echt wel over..

    Any thoughts?

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 jan 2013 - 20:52 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik hoorde het van mijn broertje. Ik hoopte dat het een van zijn idiote verzinsels zou zijn, maar dat is het duidelijk niet. Gadverdamme.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 20:00 ]


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik vroeg me al af wanneer het hier kwam. Het is trouwens een hoax, bedacht door 4chan die valse profielen aanmaakten, zogenaamd JB fans waren en die plaatjes posten met dat soort dingen erbij, meisjes gingen meedoen en bam. Idioten, stelletje domme meelopers. Hoe hoog is het IQ van een gemiddelde JBfan nou?


    Your make-up is terrible

    Ondanks het feit dat ik een belieber ben, gaat ook mij dit tever. Het schijnt zelfs dat een organisatie dit heeft gestart, zodat -fans- beliebers zich gaan snijden. Echt belachelijk. En c'mon, justin word ook ouder en wilt van alles proberen. Net zoals iedereen die dezelfde leeftijd heeft.
    Het meisje rechts boven heeft er voor gezorg dat het een TT werd, zij werkt bij die organisatie...

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 20:06 ]

    Assassin schreef:
    Ik vroeg me al af wanneer het hier kwam. Het is trouwens een hoax, bedacht door 4chan die valse profielen aanmaakten, zogenaamd JB fans waren en die plaatjes posten met dat soort dingen erbij, meisjes gingen meedoen en bam. Idioten, stelletje domme meelopers. Hoe hoog is het IQ van een gemiddelde JBfan nou?


    Dit bewijst dan nog maar eens hoe naïef & hypocriet die meisjes wel niet zijn. Ik hoop voor hun dat die littekens nooit weggaan, dat ze voor altijd met de herinnering moeten leven dat ze zich zo dom hebben gedragen. Zal misschien een goede les zijn voor de volgende generatie.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik hoorde het vandaag op school. Echt, hoe psychisch kan een mens zijn?


    The odds are néver in our favor.

    JB zou geen wiet gerookt hebben, maar zijn soort van dubbelganger wel. Op Tumblr zijn er zat bewijzen van!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Die denken echt niet na, he. Nu even sterk zijn voor Bieber en jezelf pijn doen, dan geneest het en dan is alles weer goed. Ja, vast. Ik heb bij mezelf een keer (per ongeluk, mind you) met een figuurzaag in mijn arm gesneden, niet diep en het was twee jaar terug. Het heeft nooit gebloed, maar het litteken zit er gewoon nog steeds. Die littekens duren dan waarschijnlijk minstens tien jaar om te verdwijnen en daar loop je dan met je stoere gedrag voor Justin Bieber en je hele onderarm onder de littekens. Tot zover t-shirts dragen...


    From these ashes, I will rise

    Lol ze hadden zelfs al sneden op hun armen :'D Dit is gewoon een reden voor hun om het weer eens te doen.


    -

    Roche schreef:
    JB zou geen wiet gerookt hebben, maar zijn soort van dubbelganger wel. Op Tumblr zijn er zat bewijzen van!

    Klopt, maar Robin Verrecas was het ook niet, dat heeft die heel vaak lopen tweeten en ik heb m zelf gedm't.
    TMZ heeft het niet goed gephotoshopt, aangezien er gee ntattoo's op zn arm zitten op de foto van TMZ, net zoals geen tattoo op zn been en die is wel te zien vanaf de voorkant. En als je goed inzoomt op de "joint" lijkt het heel veel op een pretzel....

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 20:09 ]

    Bieberen schreef:
    (...)
    Klopt, maar Robin Verrecas was het ook niet, dat heeft die heel vaak lopen tweeten en ik heb m zelf gedm't.
    TMZ heeft het niet goed gephotoshopt, aangezien er gee ntattoo's op zn arm zitten op de foto van TMZ, net zoals geen tattoo op zn been en die is wel te zien vanaf de voorkant. En als je goed inzoomt op de "joint" lijkt het heel veel op een pretzel....


    Wow, serieus? Al die fans snijden zich en jullie gaan je druk maken of JB zijn wietplaatje nep is?


    Your make-up is terrible

    B-e-l-a-c-h-e-l-i-j-k.
    Ik vind dat 1: geen fans van Justin meer pshycho's... en 2: Justin moet zelf weten wat hij moet doen, toch?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Assassin schreef:
    (...)

    Wow, serieus? Al die fans snijden zich en jullie gaan je druk maken of JB zijn wietplaatje nep is?

    Ik maak me er niet druk om. Justin moet t zelf weten, hij is ook jong en wilt t proberen. Net zoals normale tieners van die leeftijd.

    Bieberen schreef:
    (...)
    Ik maak me er niet druk om. Justin moet t zelf weten, hij is ook jong en wilt t proberen. Net zoals normale tieners van die leeftijd.


    Hou dan op met die foto uit te vergroten en onderzoeken. x'D


    Your make-up is terrible

    Dafuck. D:


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    .. en alweer is elke 'Belieber' een zielig en naïef kind, dat meedoet met deze zieke troep. Ik ben ook Belieber, en lach erom. De foto was - zoals al boven me is gezegd - gewoon nep, klaar. Dat zag je gewoon, en al waren de foto's echt .. laat hem lekker. Maar goed, het laat maar eens zien HOE iedereen beïnvloed wordt door elkaar ..
    Maar whatever, ik blijf zeggen; iemand met een gezond verstand laat zich niet overhalen tot dit soort dingen.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 20:15 ]


    To infinity and beyond •