• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik loop naar buiten en laat de auto staan. Ik laat mezelf verschijnen niet ver van Kate's graf en loop er dan naartoe.
    Ik laat me neerzakken. In mijn hand verschijnt een mooie bloem die ik op het graf leg. 'Alles loopt terug in het honderd.' zucht ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik krijg geen antwoord en er verschijnen weer tranen i mijn ogen. Wat is er mis gegaan? Ik voel dat er iets is mis gegaan. Jake? Leef je nog? Antwoord, alsjeblieft. Waar ben je? Ik maak me zorgen. Ik kom anders naar Nate toe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik lees zuchtend het smsje en ik wrijf onder mijn ogen zodat ik niet huil. Ik leef nog stuur ik gewoon en laat mijn hoofd rusten tegen de boom bij het graf. Ik laat nog wat bloemen rond het graf groeien.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik krijg dit keer wel een sms'je terug en lees met opluchting de woorden. Wat bedoelde Jake, met waarom? ik moet het toch vragen, ondanks dat het onheilspellend klinkt. Ik bijt op mijn lip om verdere tranen te voorkomen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Snapt ze het echt niet. Waarom zei je het... ah laat maar... Ik gooi mijn gsm wat verder van me af.
    Ik wil het zelf niet weten aangezien het toch kwetsend word.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik krijg een sms terug. Waar heeft Jake het over? Waarom zei ik wat. Oké. De dingen op een rijtje. Hij is bij Nate geweest, of is er nog. Nate wil Jake vermoorden of kwetsen. Dat is dus denk ik gelukt door iets wat ik gezegd heb. Dan valt het kwartje. Jake heeft iets gezien. Waar ben je? Laat het me uitleggen, alsjeblieft. En als je het niet verteld doe ik het via mijn gave. En dan ben ik heel erg uitgeput.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik slik zachtjes en kijk naar de gsm.
    Kate stuur ik terug en leun terug met mijn hoofd tegen de boom.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [altijd leuk als je een vv krijgt op fb en je niet weet wie die persoon is ...]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik krijg een sms terug en ik weet dan waar ik heen moet. 'Katherine, ik moet naar Jake toe,' zeg ik dan en ik loop naar beneden. Ik zie haar en glimlach eventjes. 'Sorry schat, maar ik kan je niet meenemen. Is het goed als je naar papa gaat?' Ze knikt en ik stuur Nick een sms dat hij haar moet komen ophalen. 'Hij komt zo wel, daar zorg ik voor.' Ik druk een kus op haar voorhoofd en trek haar in een knuffel. 'Ik hou van je, als je dat maar weet Katherine.' Ze knikt dan weer en ik laat me dan verschijnen bij Jake. Ik zie hem zitten bij het graf van Kate en ik slik een keer. Ik ben warm aangekleed omdat ik me gisteren ziek voelde. 'Jake? Wat heb je gezien? Ik kan het je uitleggen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    [altijd leuk als je een vv krijgt op fb en je niet weet wie die persoon is ...]


    Lol :') dat heb ik ook weleens :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ja mr ook dat het eerste dat die persoon zegt : snelle, is?]

    Jake
    Ik kijk haar aan. 'Welk bedoel je? Het filmpje waar je van Nate houd of het filmpje waarin je zegt dat ik niet je ware ben?'
    Ik kijk weer weg. Het doet pijn om het uit te spreken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Mijn blik staat vol met schaamte en ik kijk omlaag. Ik slik een keer. 'Die momenten,' mompel ik dan. 'Ik heb niet gezegd dat je de ware niet bent,' begin ik dan. 'Ik zei dat we niet voorbestemd waren, maar heb je het helemaal gezien? Dan wist je dat ik daarna heb gezegd dat ik van je hou. Dat ik niemand anders wil dan jij. En weet je wat ervoor is gebeurt? Ik voel en voelde me gebruikt, een slet. Ik was daarvoor net verkracht door een klant. En Nate die deed lief tegen me. Ik dacht dat je me niet meer zou willen, maar hij zei dat je dat nog steeds zou willen.' Ik slik een keer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Natuurlijk zou ik je nog willen, je bent alles voor mij.' zeg ik zachtjes. 'Nou ja, alles behalve een slet toch.'
    Ik kijk nog steeds voor.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Jij ook voor mij, Jake,' zeg ik oprecht tegen hem. Ik ga bij hem zitten. 'Ik hou van jou en jij bent de enige die ik wil. Ik zou niet weten wat ik moet zonder jou,' zeg ik zachtjes. Er lopen weer tranen over mijn wangen. Ik heb nog niet gezegd of überhaupt bedacht waarom ik tegen Nate zei dat ik van Nate houd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Nou je houd ook van Nate.' zeg ik en kijk haar even aan voor ik mijn hoofd terug tegen de boom leg.
    Ik leg mijn gsm voor mijn voeten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'