• Camp Wolfe | RPG.



    “2102. Het is volstrekt verboden in deze tijd om op hetzelfde geslacht te vallen. Hoewel het eerder in de tijd misschien wel mocht, heeft het kamp zowat de wereld over genomen. Alleen al elkaar op een intieme manier aankijken is taboe. Het minste of geringste en ze geven je een straf. Volwassenen zullen opgelegd krijgen dat ze zullen weg rotten of verbrand worden, terwijl de jongeren nog een kans krijgen. Zij worden naar een kamp gestuurd waar het eruit gedrild word. Martelmethodes zijn niets nieuws en het kamp is beroemd doordat ze al meerdere mensen van hun ‘ziekte’ geholpen hebben.”


    – Begeleiders [tussen de 20 en 30 jaar]
    – Caleb Seth Wolfe • Tortura.
    – Ace Dante Ferreira • Assassin.
    – Lucy Mae Ackerley • Gipsy.

    – Meisjes [tussen de 16 en 21 jaar]
    – Aurora Ryler • Smokeless.
    – Rayne Hazel Crowley • Aurorea.
    – Rye Liston • Assassin.
    – Roxana Asia Salome • Tortura.
    – Alexa Veritas • Lexus.
    – Brookelle Nina Danielle Sheen • Purrfect.
    – Taylor-Ann Reyes • Ardina.

    – Jongens [tussen de 16 en 21 jaar]
    – Jeremiah Franco Boyd • Exasperated.
    – Gregory 'Greg' Lorenzo Hojem • Flitwick.
    – Devin Ochoa • Gasai.
    – Noah Forrister • Rechazame.
    – Ethan Smith • ForbesBrooks.

    ROLLENSTORY.


    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, maar je moet deze niet verwaarlozen.
    • Er komt een rollenstorie.
    • Alleen je eigen personage(s) besturen. Anderen vinden het niet zo fijn als je die van hen bestuurt.
    • Geen ruzies, behalve in de RPG zelf.
    • 16+ en al het andere is gewoon toegestaan.
    • Het minimum is zeker 200 woorden [8-10 zinnen] schrijven. Ik wil dan liever ook wat ervaren RPG-ers er tussen hebben zitten.
    • Mary Sue’s aren’t allowed. Also, Gary-Stu isn’t.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Houd je er gewoon aan.
    • Ik zal de martelmanieren verzinnen. Voor diegene die een begeleider spelen, zal ik een PB sturen. Geen dingen erbij verzinnen dus.

    Het begin: De begeleiders hebben een boot geregeld om alle kampeerders zo naar het eiland te laten brengen. Ze zijn al bij het kamp aan gekomen en vanaf daar leggen de begeleiders alles uit. Deze dag zal vooral gebruikt worden om mensen te leren kennen en zo het kamp + de regels te leren kennen.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 22:45 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

          Jeremiah Franco Boyd.
    De handdoek had ik om mij heen geslagen als een oud omaatje en zo liep ik ook terug naar het hutje. Ik mocht van geluk spreken dat het zomer was en het mooi weer was. Anders liep ik nou koukleumend terug naar het hutje – al deed ik dit wel een beetje, maar ik lette er niet zoveel op. Ook mocht ik van geluk spreken dat Devin mij redde. Misschien moest ik wel even op mijzelf letten.
    Eenmaal aangekomen bij de slaapzaal pakte ik mijn tas met kleding erbij. Deze stonden nog op mijn bed. Een simpel, zwart t-shirt met een V-hals haalde ik uit mijn tas samen met een lichtbruine, korte broek en een bijpassende riem.
    Waar zou Devin zijn? Ik keek om mij heen en het was leeg. Het viel mij nu pas op dat hij niet in de slaapzaal is. Ach, ik zou hem vanzelf wel weer tegenkomen.
    Mijn kleding en handdoek pakte ik samen met het spul om te douchen en liep richting de douches toe. Hier was ik nog niet eerder gekomen, dus het verbaasde mij eigenlijk best dat het er nog zo uitzag – aangezien wij in zo'n houten hutje moesten verblijven.
    Vier douchecabines staan naast elkaar en tegenover waren bankjes met spiegels. Zelf liep ik helemaal naar achteren en legde daar op het bankje mijn kleding. In de zwarte, glanzende tegels kon ik een beetje mijn spiegelbeeld zien.
    Op het moment dat ik de deur wilde openen van mijn douchecabine hoorde ik uit het niets gelach. Vaagjes keek ik op en keek ik rond. Iemand anders was nu ook aan het douchen in een van de eerste cabines. Ik had de neiging om er iets op te zeggen, maar deed dit niet.
    Ik begon mij met uitkleden en hoopte dat er nu niemand binnen zou komen. Ik zou mijn natte kleding namelijk naast het bankje leggen waar ook mijn droge kleding op lag. Ik wilde niet riskeren dat mijn droge kleding nat zou worden, maar mijn boxer en handdoek legde ik wel over de rand van de deur. Toen deed ik de douche aan en stond ik binnen enkele seconden onder een iets wat warmere straal dan lauwwarm.

    [Wie wilt zo een gezellig gesprekje met Jeremiah beginnen? :'3]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Devin Ochoa

    Ik lachte nog steeds om mijn eigen gedachten. Zo onderhand was ik klaar met mijzelf te wassen en af te spoelen, maar besloot om er nog eventjes onder te blijven staan. Het warme water voelde heerlijk.
    'Waar ben je?' vroeg ik opeens hard op. Mijn hoofd deed ik schuin en zuchtte vervolgens. 'Hopelijk ergens beter dan hier.' Ik deed de douche uit en schrok lichtelijk omdat ik nog steeds stromend water hoorde. Zou diegene mij gehoord hebben? Gauw droogde ik mijzelf af, kleedde mij aan en ging samen met mijn spullen gauw terug naar de hut. Mijn natte kleding kneep ik eventjes buiten uit, rolde alles op in de handdoek en legde die zo lang maar eventjes achter mijn bed. Wat zal ik nu eens gaan doen. Ik liet mijzelf op het bed vallen en keek naar het stikkertje dat nog steeds boven het bed hing. Even ging ik met mijn vinger langs mijn nek, veerde overeind en haalde mijn mp3 uit mijn tas. Ik deed de doppen in mijn oren en zette hem vervolgens aan. Mijn mobiel stopte ik ook in mijn broek zak, niet dat ik verwachtte dat iemand mij ging bellen. Niet dat dat kon met dat geweldige bereik van hier. Ik haalde mijn schouders op, ging de hut uit en ging vervolgens rennen. Een mooie kans om zo de eiland een beetje te verkennen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

          Jeremiah Franco Boyd.
    Op het moment dat ik mijn haar aan het inzepen was met mijn lekker geurende shampoo, hoorde ik iemand wat zeggen. Het was niet zo duidelijk. In ieder geval, ik kon het niet goed horen. Het zal vast eenmalig zijn, dus ik haalde mijn schouders op en ging door met mijn haar inzepen en uitspoelen, terwijl ik een deuntje neuriede van het nummer 'Play That Funky Music' van 'Wild Cherry'.
    'Hopelijk ergens beter dan hier.' Hoorde ik de bekende stem zeggen.
    Verbaasd keek ik op nadat ik al het zeep uit mijn haar had gespoeld. De neiging om hier wat op te zeggen was heel groot, maar ik hoorde diegene al het water uitdoen. Na enkele korte seconden hoorde ik de deur open en dicht gaan.
    Ik zou vanzelf wel zien wie het was, als diegene dan in de slaapzaal blijft. Anders wist ik niet wie het was.
    Zachtjes begon ik te grinniken en begon weer het nummer te neuriën.
    Na mij gedoucht te hebben stap ik onder het water vandaan, doe dit uit, droog mijzelf af en kleedt mij vervolgens aan. Waarna ik de slaapzaal weer inliep.
    Ik keek rond, maar ik zag niemand. Huh? Ah, shitties. Nu wist ik niet wie het was. Met een pruilende onderlip ging ik doelloos op mijn bed zitten. De gedachtes van het trainen kwam weer in mijn op en als sneeuw voor de zon verdween mijn pruilende onderlip. Mijn handen reikten naar mijn tas en haalden hier een paar gewichten uit.
    Goed, Jeremiah. Aan de slag met je lichaam. Je wilt je goede conditie behouden. Sprak ik mijzelf toe in mijn gedachten en ik begon met trainen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caleb Wolfe.

    Langzaam slentert hij de kamer wat verder in en gaat op de stoel tegenover mij zitten. Kort zucht hij en kijkt om zich heen, terwijl hij zijn vingers één voor één laat knakken. Het geluid irriteert me iets, waardoor ik mijn ogen naar hem laat dwalen, slecht gehumeurd. “Laat dat.” Vertel ik hem met een strenge stem, welke absoluut geen tegenspraak duld. Ethan haalt zijn neus even op, terwijl ik hem nog wel in de gaten houd in mijn ooghoeken, maar wel alvast een pen pak. De desbetreffende papieren die over Ethan gaan liggen voor mijn neus, waar ik dan ook mijn ogen weer op richt.
    Er is niet veel waar ik tegen kan, dus wanneer hij aan zijn nagels begint te friemelen, kijk ik opnieuw ongeduldig op. Hij maakt het me erg lastig hem nu niet alvast te gaan martelen, echter houd ik me in. Al had ik wel zo’n idee dat Ace zich niet had ingehouden, maar goed, dan heb ik het ook over iemand. Wij zijn totaal verschillend van elkaar, hoewel we wel dezelfde meningen hebben over het martelen. We zijn er in elk geval net zo hardvochtig in.
    Wanneer Ethan de stoel waarop hij zit wat verschuift, kijk ik hem opnieuw iets slecht gehumeurd aan. Hij is erg ongeduldig, maar wanneer hij het hier wil redden, moet hij maar naar mij luisteren. Zijn wenkbrauwen die licht omhoog zijn getrokken negeer ik dan ook maar. “Goed Ethan,” begin ik dan maar, omdat ik gewoonweg niet nog langer kan dulden van zijn ongeduldigheid. "Biseksueel dus, hé?" Mijn gezicht vertrok iets bij deze woorden, terwijl ik hem opnieuw bestudeerde. Niet te geloven dat iemand op hetzelfde geslacht kon vallen, dat is gewoon fout. Heel fout, ik wil er niet eens over na denken..
    "Vertel eens, hoezo denk je dat je ook op.. jongens valt? Wat is je reden daartoe?" vervolg ik, terwijl ik mijn gezicht emotieloos intact probeer te houden, zonder dat ik deze weer vertrek. Gelukkig werkt het dit keer wel, maar ik weet zeker dat als hij iets onpasselijk gaat zeggen, mijn gezicht direct weer sporen vertoond van misselijkheid.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 19:52 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    -Zijn er toevallig nog persoontjes vrij?-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexa wil best meeten, ik moet geloof ik ook nog een post met haar maken?


    Aan niets denken is ook denken.

    iemand nog iets voor noah?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    -Ik vind alles best, zodat ik maar iets heb om erop te reageren-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik maak zo wel even een post


    Aan niets denken is ook denken.

    Rechazame schreef:
    iemand nog iets voor noah?

    Ik wil Jeremiah er wel op afsturen?


    † Love? I want to sleep.

    Noxious schreef:
    (...)
    Ik wil Jeremiah er wel op afsturen?


    is goed


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    (...)

    is goed

    Waar is jouw personage of moest je nog een stukje schrijven?

    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 21:23 ]


    † Love? I want to sleep.

    Noxious schreef:
    (...)
    Waar is jouw personage of moest je nog een stukje schrijven?


    in zaal 3. laat je jouw personage daarheen gaan of moet ik eerst naar buiten komen?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    (...)

    in zaal 3. laat je jouw personage daarheen gaan of moet ik eerst naar buiten komen?

    Kun je jouw personage naar buiten sturen? Mijn personage laat ik namelijk effe goed joggen. (':


    † Love? I want to sleep.

    Noxious schreef:
    (...)
    Kun je jouw personage naar buiten sturen? Mijn personage laat ik namelijk effe goed joggen. (':


    is goed ik laat hem wel ff naar buiten gaan


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]