• - Misschien al een topic over -
    - Laatste topic van mij voor vandaag -

    Hebben jullie dit al gezien , buiten dat ze over Haylor zingt is het ook gewoon super goed.
    Op haar tumblr kan je ook haar nieuwe song 'S.O.S' luisteren die ook wel over Haylor gaat ..
    maar toch niet helemaal zeg maar. Meer haar 'liefde' voor Harry.
    Ah fijn , luister maar.



    wat vinden jullie ?


    Danmarks Dynamite.

    Die heb ik al gezien. Moest stiekem toch wel lachen, hehe.

    Wat/Wie is Haylor?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Rembrandt schreef:
    Wat/Wie is Haylor?

    Harry Styles - Taylor Swift


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ken ik al ja.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 23:05 ]


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Lol, het schijnt dat het al uit is tussen Taylor en Harry. :3


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Pokemoniall schreef:
    Lol, het schijnt dat het al uit is tussen Taylor en Harry. :3


    Ja omg dat hoorde ik dus ook !


    Danmarks Dynamite.

    BRYS schreef:
    (...)

    Ja omg dat hoorde ik dus ook !


    Ja, Taylor is gezien terwijl ze hand in hand liep met iemand van 27 en ze heeft gezegd dat Harry boring is.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    'seriously fuck this haylor bullshit' haha
    ze kan wel beter zingen als taylor vind ik


    What by Zeus' beard is going on????

    Pokemoniall schreef:
    (...)

    Ja, Taylor is gezien terwijl ze hand in hand liep met iemand van 27 en ze heeft gezegd dat Harry boring is.


    hahahaha , omg. Stom kind dat ze is.


    Danmarks Dynamite.

    BRYS schreef:
    (...)

    hahahaha , omg. Stom kind dat ze is.


    Alleen maar omdat ze hand in hand heeft gelopen met iemand van 27 en heeft gezegd dat ze Harry boring vind?

    Ze is een vrouw en geen kind.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Alleen maar omdat ze hand in hand heeft gelopen met iemand van 27 en heeft gezegd dat ze Harry boring vind?

    Ze is een vrouw en geen kind.


    Er is wel meer vooraf gegaan , als alleen dat.
    Dat's toch gaar als je om de maand een nieuw iemand heb, dan ben je toch een slet.
    Sorry dat ik het zeg hoor. Ik heb niet bepaald iets tegen haar, maar hoe zij met haat ex-en omgaat is niet normaal.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 15:44 ]


    Danmarks Dynamite.

    BRYS schreef:
    (...)

    Er is wel meer vooraf gegaan , als alleen dat.
    Dat's toch gaar als je om de maand een nieuw iemand heb, dan ben je toch een slet.
    Sorry dat ik het zeg hoor. Ik heb niet bepaald iets tegen haar, maar hoe zij met haat ex-en omgaat is niet normaal.


    Maar het kwam op mij over dat je haar alleen daarom een stom kind vind.

    Dat je om de maand een nieuwe vriend wil nog niet zeggen dat je een slet bent. Hoewel ik het wel bewonderingswaardig vind hoe snel ze verliefd kan worden en de jongen/man in kwestie kan over halen om een relatie met haar te hebben.

    Ik weet alleen dat haast altijd liedjes schrijft als het uit gaat met haar vriend. Ik snap wel dat je de eerste of tweede keer zoiets moet verwerken. Maar na de tiende heb ik wel zoiets van, dan kun je toch wel verwachten wat je te wachten staat?


    Physics is awesome

    BRYS schreef:
    (...)

    Er is wel meer vooraf gegaan , als alleen dat.
    Dat's toch gaar als je om de maand een nieuw iemand heb, dan ben je toch een slet.
    Sorry dat ik het zeg hoor. Ik heb niet bepaald iets tegen haar, maar hoe zij met haat ex-en omgaat is niet normaal.


    Stiekem zit ik me hier dood te lachen omdat jij alles gelooft wat er op internet/ in magazines verteld wordt.
    Grow up.


    The soul needs autumn.

    cherish schreef:
    (...)

    Stiekem zit ik me hier dood te lachen omdat jij alles gelooft wat er op internet/ in magazines verteld wordt.
    Grow up.


    Oh, ik ben al opgegroeid. c:
    Ik zeg alleen mijn mening en als dat jouw niet aanstaat hoef je niet te reageren.
    Misschien zit ik wel fout, maar toch vind ik haar niets..


    Danmarks Dynamite.

    Eyes schreef:
    (...)

    Maar het kwam op mij over dat je haar alleen daarom een stom kind vind.

    Dat je om de maand een nieuwe vriend wil nog niet zeggen dat je een slet bent. Hoewel ik het wel bewonderingswaardig vind hoe snel ze verliefd kan worden en de jongen/man in kwestie kan over halen om een relatie met haar te hebben.

    Ik weet alleen dat haast altijd liedjes schrijft als het uit gaat met haar vriend. Ik snap wel dat je de eerste of tweede keer zoiets moet verwerken. Maar na de tiende heb ik wel zoiets van, dan kun je toch wel verwachten wat je te wachten staat?


    Ja, ik ben het wel met je eens hoor.
    Ik kan er gewoon niet tegen hoe zij zeg maar 'onschuldige' jongens zo gebruikt. (dat's ook niet altijd zo.. maar vaak wel.)


    Danmarks Dynamite.