• - Misschien al een topic over -
    - Laatste topic van mij voor vandaag -

    Hebben jullie dit al gezien , buiten dat ze over Haylor zingt is het ook gewoon super goed.
    Op haar tumblr kan je ook haar nieuwe song 'S.O.S' luisteren die ook wel over Haylor gaat ..
    maar toch niet helemaal zeg maar. Meer haar 'liefde' voor Harry.
    Ah fijn , luister maar.



    wat vinden jullie ?


    Danmarks Dynamite.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Iedereen (ver)oordeelt. Denk maar eens aan die persoon uit jou klas die je niet mag. Ken jij diegene dan door en door? Oordelen is menseigen, en mensen die zichzelf in de spotlight zetten, zijn extra kwetsbaar voor dit soort dingen. But that's life.


    Dat maakt het niet goed om Taylor een slet te noemen.
    Het geeft mij niet het recht om andere mensen de grond in te boren omdat dat nu eenmaal het leven is.
    Dat is bijna hetzelfde als iemand gepest wordt. Als er iemand naar mij komt en smeekt om hulp omdat ze hem/haar een slet, een hoer en weet ik veel wat allemaal noemen. Of als ze tegen hem/haar zeggen dat hij/zij beter zelfmoord kan plegen, moet ik dan ook reageren met: "Sorry, but that's life,"?

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 0:19 ]


    Take me to wonderland

    Nibug schreef:
    (...)

    Dat maakt het niet goed om Taylor een slet te noemen.
    Het geeft mij niet het recht om andere mensen de grond in te boren omdat dat nu eenmaal het leven is.
    Dat is bijna hetzelfde als iemand gepest wordt. Als er iemand naar mij komt en smeekt om hulp omdat ze hem/haar een slet, een hoer en weet ik veel wat allemaal noemen. Of als ze tegen hem/haar zeggen dat hij/zij beter zelfmoord kan plegen, moet ik dan ook reageren met: "Sorry, but that's life,"?

    Dus mensen moeten allemaal maar voor zich houden wat ze van iemand vinden, zelfs als de kans nihil tot 0 is dat de persoon (Taylor in dit geval) het ooit zal lezen/horen? Come on, alsof jij nooit roddelt.


    ars moriendi

    Om me hier ook maar even in te mengen;

    Als telkens dat Taylor een nieuwe vriend, het haar niet gegunt word, dan loopt de relatie ook wel snel mis. Wel vind ik dat de tweet: 'fuck you directioners' ook niet getweet had hoeven worden.

    En als hun nou gelukkig met elkaar zijn, dan is het toch goed?


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Ik ken het het hele One Direction fandom niet, of niet goed iig, maar ik geloof in Larry


    None but ourselves can free our minds.

    Barnabas schreef:
    Boeieeeeeeeeeend!
    Stelletje zeikerds. :') Wat een first world problems zeg!
    Wat mij betreft schaffen ze al die boybands af.



    26 - 02 - '16

    Snap d'r niks van.
    O, en die tweet van Taylor 'fuck you Directioners' (wat een kutwoord) : I totally agree with her. :Y)

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 16:15 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Nightray schreef:
    Snap d'r niks van.
    O, en die tweet van Taylor 'fuck you Directioners' (wat een kutwoord) : I totally agree with her. :Y)


    Nou, ik niet. Dat je boos bent omdat veel fans commentaar op je relatie hebben maar dan denk je gewoon niet aan de fans die gewoon blij zijn dat Harry gelukkig is.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Nou, ik niet. Dat je boos bent omdat veel fans commentaar op je relatie hebben maar dan denk je gewoon niet aan de fans die gewoon blij zijn dat Harry gelukkig is.


    Dan moet je je gewoon niet aangesproken voelen he. Ik vind het wel duidelijk dat ze degenen die haar haatberichtjes sturen bedoeld.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Eyes schreef:
    (...)

    Nou, ik niet. Dat je boos bent omdat veel fans commentaar op je relatie hebben maar dan denk je gewoon niet aan de fans die gewoon blij zijn dat Harry gelukkig is.


    Alsof dat wat uitmaakt. Als ik ooit fans zou hebben zou het mij geen flikker kunnen schelen of ze blij voor me waren of niet.


    26 - 02 - '16

    Eyes schreef:
    (...)

    Nou, ik niet. Dat je boos bent omdat veel fans commentaar op je relatie hebben maar dan denk je gewoon niet aan de fans die gewoon blij zijn dat Harry gelukkig is.


    Het was waarschijnlijk ook alleen op de fans bedoelt die haar haat stuurden. Trouwens, de grote meerderheid van die "directioners' hebben ook een haat aan Haylor.
    Ik vind dat Taylor trouwens gelijk had met dat "fuck you directioners". Want er zijn wel meerdere dingen die directioners doen waarvan ik denk: "Wat een bende kleine kinderen is dit,".
    Maar ik gok dat de meerderheid van de directioners ook echt nog maar kleine kinderen zijn.


    Take me to wonderland

    Sorry dat ik jullie moet teleurstellen, maar die tweet van Taylor is fake :Y)
    Ooit gehoord dat je tweets kan scripten en zo het echt kan uitschijnen, terwijl het op en top nep is?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Liefde voor One Direction, pf. <3


    Pretty is just a pretty word.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Oke, no offence maar what the hell, hoeveel vriendjes heeft zij nou al niet gehad in twee jaar tijd? Slut

    Veel, maar maakt dat iets uit?

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 11:27 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Madhouse schreef:
    (...)
    Veel, maar maakt dat iets uit?

    Daar bedoel ik meer mee dat ik het ontzettend schijnheilig van haar vind om steeds maar breakup songs te schrijven over hoe pijnlijk haar relaties wel niet waren terwijl zij zelf degene is die van de een op de andere hopt.


    ars moriendi

    Omg ik hou van haar, haha! Geniaal!


    SHABOOYA