• Hooi! (:


    Gisteravond gingen mijn moeder en ik op aanraden van een kennis van mijn moeder even kijken bij het boogschieten. Het scheen vol te zitten met jeugd die -net als ik- geen aansluiting kan vinden in de omgeving maar wél met elkaar.

    We zijn dus even wezen kijken, en ik vind het echt helemaal ge-wel-dig! We werden direct al hartelijk ontvangen en mensen vonden het leuk dat we er waren! Een mevrouw heeft me een klein beetje geleerd hoe ik moet schieten, en het ging beter dan verwacht! Natuurlijk kwamen lang niet alle pijlen in het bord, maar toch al wel een aantal! Iedereen was echt ontzettend vriendelijk en wilde me wel helpen en gaf me uitleg.

    Op een gegeven moment heb ik me maar gemengd bij de jongelui. I mean, ik ben het intussen wel gewend dat hier in de omgeving de buitenstaander degene is die contact moet maken. Dus dat heb ik dan ook maar gedaan.
    Normaal gesproken ben ik iemand die in nieuwe situaties ''de kat uit de boom kijkt'' en eerst bekijkt wie de mensen allemaal zijn, hoe ze zijn en of ik alles wel een beetje leuk vind. Ik hou mezelf dus een beetje op een afstand. Maar dat was gisteravond gewoon helemaal niet aan de orde. Ik kon gewoon mezelf zijn en heb gelachen met iedereen en het klikte eigenlijk wel. Ik schaamde me niet eens voor mijn tics, en dat is iets wat ik eigenlijk nooit echt eerder gehad heb in het openbaar!

    De mensen gingen er eigenlijk ook wel vanuit dat ik bleef, omdat het zo gezellig was. Ze hebben ons dan ook al uitgenodigd voor de BBQ over een paar weken, haha.

    Het sociale gedeelte was dan ook gewoon echt veel leuker dan ik had verwacht, en ik vind het boogschieten zelf eigenlijk ook wel heel erg leuk. Wat betekend dat ik me ga inschrijven voor de basiscursus en daarna hoogstwaarschijnlijk wel gewoon echt bij de club wil. Zo te merken heb ik een nieuwe hobby erbij; Boogschieten! :3 hihi!

    Wat zijn jullie hobby's? Nog meer mensen die aan boogschieten doen?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ah wat mooi!


    26 - 02 - '16

    Super vet! Zie, ik zei toch dat er leuke dingen gingen komen! Maar ik ben blij dat je een leuke hobby hebt gevonden. En boogschieten klinkt ook ontzettend super leuk.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wat leuk voor je! Ikzelf badminton, ga naar de chiro en speel piano, al zou ik badminton laten vallen als er een boogschietclub zou zijn in mijn dorp!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wat fijn! Ik heb zelf ook een keertje geschoten met een boog en was hartstikke leuk! Super dat je deze nieuwe hobby gevonden hebt.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Wat leuk, Yo! *O*

    Mijn broertje heeft ook een tijdje op boogschieten gezeten, maar blijkbaar was dat slechts een cursus, want na een aantal weken stopte de leraar er alweer mee. :') Wel jammer, want hij vond het ook heel leuk.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    @Erieka
    thanks! :3

    @Manon
    Haha jaa, na regen komt zonneschijn. c:

    @Blitzkrieg
    Wat is ''chiro''?

    @Tesla
    Jaaa, het is ook heel leuk idd! c: thanks

    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 10:54 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wiarda schreef:
    Wat leuk, Yo! *O*

    Mijn broertje heeft ook een tijdje op boogschieten gezeten, maar blijkbaar was dat slechts een cursus, want na een aantal weken stopte de leraar er alweer mee. :') Wel jammer, want hij vond het ook heel leuk.


    Buh, das wel jammer dat het alleen een cursus was. :/ Geen echte vereniging in de buurt?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat ontzettend fijn voor je! :) Het maakt de sport des te leuker als je het met mensen kunt doen waarmee je jezelf op je gemak voelt. Zelf heb ik me nog nooit aan het boogschieten gewaagd, maar het lijkt me wel ontzettend tof.


    She's imperfect but she tries

    Palinoia schreef:
    @Erieka
    thanks! :3

    @Manon
    Haha jaa, na regen komt zonneschijn. c:

    @Blitzkrieg
    Wat is ''chiro''?

    Een jeugdbeweging c;


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mignon schreef:
    Wat ontzettend fijn voor je! :) Het maakt de sport des te leuker als je het met mensen kunt doen waarmee je jezelf op je gemak voelt. Zelf heb ik me nog nooit aan het boogschieten gewaagd, maar het lijkt me wel ontzettend tof.


    Haha jaa, dat is het zeker. Of je iets leuk vindt hangt inderdaad vaak ook af van of je de mensen leuk vindt. (:
    Het is ook zeer tof om te doen! Wel even letten op je houding, maar dat valt wel aan te leren. ^^

    BIitzkrieg schreef:
    (...)
    Een jeugdbeweging c;


    Oh zo, klinkt leuk. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat is echt heel fijn om te horen. ;3


    Your make-up is terrible

    Wat leuk Yo


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Echt heel leuk! En heel fijn dat het zo goed klikte met de rest! Ik ben echt blij voor je.
    En boogschieten is echt heel leuk. Ik heb het een paar keer op kamp gedaan en ik vond het geweldig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb wel een paar keer boog geschoten en vind het jammer dat het niet in de buurt kan, want het is heel tof.
    Vooral ontzettend leuk dat je je zo thuis voelde daar. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wow wat leuk! Boogschieten lijkt idd heel erg leuk:)
    Helaas heb ik al twee hobby's die al wat centjes kosten hoor:')
    Paardrijden en chiro(jeugdbeweging)

    :S
    Anders zou ik ook boogschieten willen doen hoor(K)


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful