• - Misschien al een topic over -
    - Laatste topic van mij voor vandaag -

    Hebben jullie dit al gezien , buiten dat ze over Haylor zingt is het ook gewoon super goed.
    Op haar tumblr kan je ook haar nieuwe song 'S.O.S' luisteren die ook wel over Haylor gaat ..
    maar toch niet helemaal zeg maar. Meer haar 'liefde' voor Harry.
    Ah fijn , luister maar.



    wat vinden jullie ?


    Danmarks Dynamite.

    Niet alle fans reageren zo, maar wel de meerderheid. De meerderheid van dit fandom is nu eenmaal een bende geobsedeerde meisjes die denken dat ze een kans maken bij de jongens. Ik heb mijn respect voor de meeste directioners al lang verloren. Maar er zijn inderdaad directioners die niet zo denken en Taylor en alle vriendinnetjes van 1D respecteren. Alleen is die groep veel kleiner.


    Take me to wonderland

    Eyes schreef:
    (...)

    Wat?! Nou ja, er zijn ook "Directioners" (ik gebruik liever het woord fans) die ze wel een leuk koppel vinden dus ik vind het wel raar dat ze dat doet. Nu doet ze alsof alle fans zo reageren op haar relatie met Harry.


    Het misschien niet slim van haar, maar wel begrijpelijk.
    Als je overal ziet staan dat je "slecht voor Harry bent" en dat "je hem alleen gebruikt om nieuwe liedjes te kunnen schrijven".

    Het meeste domme vind ik nog dat voor dat ze iets met Harry kreeg, ik nog nooit ergens een vuilwoord over haar heb zien staan, en als ze met Harry krijgt staat er bijna overal dat ze een kutwijf is en een slet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vind de discussies daarrond alleen maar hilarisch...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Aurorea schreef:
    (...)

    Het misschien niet slim van haar, maar wel begrijpelijk.
    Als je overal ziet staan dat je "slecht voor Harry bent" en dat "je hem alleen gebruikt om nieuwe liedjes te kunnen schrijven".

    Het meeste domme vind ik nog dat voor dat ze iets met Harry kreeg, ik nog nooit ergens een vuilwoord over haar heb zien staan, en als ze met Harry krijgt staat er bijna overal dat ze een kutwijf is en een slet.


    Ik schrik er niet van. Directioners zijn hetzelfde als beliebers en zelfs daar is ruzie tussen. :p


    Take me to wonderland

    Aurorea schreef:
    Ik word echt gestoord van al dat gezeik random Harry&Taylor.

    Geen wonder dat ze: 'Fuck you Directioners' tweette.


    Ex astris, sciencia

    Eyes schreef:
    (...)

    Wat?! Nou ja, er zijn ook "Directioners" (ik gebruik liever het woord fans) die ze wel een leuk koppel vinden dus ik vind het wel raar dat ze dat doet. Nu doet ze alsof alle fans zo reageren op haar relatie met Harry.


    Ik vind het sowieso stom dat directioners het per se goed moeten keuren of niet, wat een gezeik zeg. Die directioners moeten er niet zo'n punt van maken. Ze zijn nou eenmaal samen of niet, weet ik veel, maar dat is toch hun zaak en niet die van de fans?

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 19:46 ]


    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:
    (...)

    Ik vind het sowieso stom dat directioners het per se goed moeten keuren of niet, wat een gezeik zeg. Die directioners moeten er niet zo'n punt van maken. Ze zijn nou eenmaal samen of niet, weet ik veel, maar dat is toch hun zaak en niet die van de fans?


    Ja maar als jouw idool een relatie krijgt dan heb jij daar toch ook een mening over of niet?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ja maar als jouw idool een relatie krijgt dan heb jij daar toch ook een mening over of niet?


    Natuurlijk, maar daar maak ik niet zo'n heisa om

    Directioners moet maar eens beseffen dat ze zelf toch nooit iets met hun idool kunnen krijgen, in plaats van alle vriendinnen van ze af te kraken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eyes schreef:
    (...)

    Ja maar als jouw idool een relatie krijgt dan heb jij daar toch ook een mening over of niet?


    Ik vind het nog steeds belachelijk dat we daar commentaar op moeten hebben. Ik geef ook geen commentaar op wie er met mijn nicht samen is.


    Take me to wonderland

    Aurorea schreef:
    (...)

    Natuurlijk, maar daar maak ik niet zo'n heisa om

    Directioners moet maar eens beseffen dat ze zelf toch nooit iets met hun idool kunnen krijgen, in plaats van alle vriendinnen van ze af te kraken.


    Dat zijn de woorden die ik zocht, maar even niet kon vinden. Danku c:


    26 - 02 - '16

    Hahaha ik vind het zo grappig om te zien hoeveel mensen wel niet denken dat Taylor elke maand een nieuw vriendje heeft. Harry is in totaal haar 7e vriendje en vergeleken jullie beweringen valt dat reuze mee. En ik vind het triest dat jullie Taylor gaan haten, omdat ze een relatie heeft met een beroemd iemand. Alsof jullie hem zouden kunnen krijgen....

    Swizzle schreef:
    Hahaha ik vind het zo grappig om te zien hoeveel mensen wel niet denken dat Taylor elke maand een nieuw vriendje heeft. Harry is in totaal haar 7e vriendje en vergeleken jullie beweringen valt dat reuze mee. En ik vind het triest dat jullie Taylor gaan haten, omdat ze een relatie heeft met een beroemd iemand. Alsof jullie hem zouden kunnen krijgen....

    Fuck man, wat interesseert mij dat*. Gelukkig heb ik een vriend die een stuk mannelijker is dan die hele Harry. En ja, ik vind Taylor schijnheilig omdat ze zich zo schattig en american sweetheart opstelt en dan constant nieuwe mannen heeft.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 20:50 ]


    ars moriendi

    Weet je waar ik echt gek van wordt? Brys, je noemt Taylor Swift een Slet. Niet alleen jij, maar veel mensen hebben meteen een woordje voor haar klaar liggen. Hou daar eens mee op, allemaal. We kennen d'r niet eens. Net zoals als je een zanger, etc, 'haat' vanwege zijn slechte muziek. We kennen ze niet, dus we moeten niet over ze oordelen. Misschien zit er een heel verhaal achter, maar hé, dat weet ik ook niet. Net zoals dat jij dat niet weet. Dus kap ermee mensen te oordelen, omdat jij denkt dat je het recht hebt dat te doen zonder iemand te kennen.


    Tijd voor koffie.

    Boeieeeeeeeeeend!
    Stelletje zeikerds. :') Wat een first world problems zeg!
    Wat mij betreft schaffen ze al die boybands af.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Kwijt schreef:
    Weet je waar ik echt gek van wordt? Brys, je noemt Taylor Swift een Slet. Niet alleen jij, maar veel mensen hebben meteen een woordje voor haar klaar liggen. Hou daar eens mee op, allemaal. We kennen d'r niet eens. Net zoals als je een zanger, etc, 'haat' vanwege zijn slechte muziek. We kennen ze niet, dus we moeten niet over ze oordelen. Misschien zit er een heel verhaal achter, maar hé, dat weet ik ook niet. Net zoals dat jij dat niet weet. Dus kap ermee mensen te oordelen, omdat jij denkt dat je het recht hebt dat te doen zonder iemand te kennen.

    Iedereen (ver)oordeelt. Denk maar eens aan die persoon uit jou klas die je niet mag. Ken jij diegene dan door en door? Oordelen is menseigen, en mensen die zichzelf in de spotlight zetten, zijn extra kwetsbaar voor dit soort dingen. But that's life.


    ars moriendi