• - Misschien al een topic over -
    - Laatste topic van mij voor vandaag -

    Hebben jullie dit al gezien , buiten dat ze over Haylor zingt is het ook gewoon super goed.
    Op haar tumblr kan je ook haar nieuwe song 'S.O.S' luisteren die ook wel over Haylor gaat ..
    maar toch niet helemaal zeg maar. Meer haar 'liefde' voor Harry.
    Ah fijn , luister maar.



    wat vinden jullie ?


    Danmarks Dynamite.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Daar bedoel ik meer mee dat ik het ontzettend schijnheilig van haar vind om steeds maar breakup songs te schrijven over hoe pijnlijk haar relaties wel niet waren terwijl zij zelf degene is die van de een op de andere hopt.


    Mee eens.


    SHABOOYA

    Lol, ik las vanochtend ergens dat ze al uit elkaar zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ze zijn uit elkaar :'D


    •*• Lululu •*•

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Daar bedoel ik meer mee dat ik het ontzettend schijnheilig van haar vind om steeds maar breakup songs te schrijven over hoe pijnlijk haar relaties wel niet waren terwijl zij zelf degene is die van de een op de andere hopt.


    Elke artiest haalt hun inspiratie uit 'ervaringen' en Taylor doet dat nou eenmaal uit breakups. Verder is het niet haar schuld dat ze zo in de smaak valt. Het meeste schijnheilige is waarschijnlijk Taylor niet eens zelf maar een gegeven imago. Ik erger me net als vele gewoon aan de vreselijke jaloezie. That's what I had to say.


    "It is the east, and Juliet is the sun"

    Djeesun schreef:
    (...)

    Elke artiest haalt hun inspiratie uit 'ervaringen' en Taylor doet dat nou eenmaal uit breakups. Verder is het niet haar schuld dat ze zo in de smaak valt. Het meeste schijnheilige is waarschijnlijk Taylor niet eens zelf maar een gegeven imago. Ik erger me net als vele gewoon aan de vreselijke jaloezie. That's what I had to say.


    Ik heb niets tegen break up songs en ook niet tegen Taylor. Nooit gehad, ik vind haar liedjes wel goed, maar ik vind wel dat ze door haar liedjes laat blijken dat het nooit haar schuld is, maar die van een ander. Het kan aan mij liggen, maar ergens kan ik daar niet tegen. Je mag zo'n liedjes schrijven, maar dan moet je ook over je eigen fouten kunnen schrijven. ^^


    Take me to wonderland

    Dacht ik dat het gezeik over Taylor en Harry eindelijk over zou zijn. Beginnen mensen er over dat Taylor triest is dat ze liedjes over haar ex-en schrijft ._.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aurorea schreef:
    Dacht ik dat het gezeik over Taylor en Harry eindelijk over zou zijn. Beginnen mensen er over dat Taylor triest is dat ze liedjes over haar ex-en schrijft ._.


    Echt hè?
    En over Harry Styles zeggen ze niks. Hypocrieten.


    26 - 02 - '16

    Aurorea schreef:
    Dacht ik dat het gezeik over Taylor en Harry eindelijk over zou zijn. Beginnen mensen er over dat Taylor triest is dat ze liedjes over haar ex-en schrijft ._.


    Ik vind het niet triest maar ik vind wel dat het wat zegt over haar als persoon.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik vind het niet triest maar ik vind wel dat het wat zegt over haar als persoon.


    Dat is gewoon haar manier om het te verwerken.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 17:01 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Dus mensen moeten allemaal maar voor zich houden wat ze van iemand vinden, zelfs als de kans nihil tot 0 is dat de persoon (Taylor in dit geval) het ooit zal lezen/horen? Come on, alsof jij nooit roddelt.


    Hm, maar of het nou tegen een Celebrity wordt gezegd, of tegen een vriend van je, ik vind en blijf het niet normaal vinden dat je tegen iemand zegt dat 'ie maar Zelfmoord moet gaan plegen.
    En trouwens, het wordt vaak genoeg tegen d'r gezegd via allerlei social media. Als het 100x op Facebook, Twitter, etc. staat, zie je het vanzelf wel. Want dat gebeurt.

    En om te blijven bij mijn punt, mensen veroordelen niet, ze zeggen gewoon dat Taylor een Slet is. Als je iemand niet aardig vind, maar diegene heeft jou niks aangedaan, loop je toch ook niet naar hem toe, om recht in zijn gezicht te zeggen dat je 'm niet aardig vind.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 18:34 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik snap er niks van wat er hier allemaal gezegd wordt?!


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Aurorea schreef:
    (...)

    Dat is gewoon haar manier om het te verwerken.


    Verwerken? Een "fling" van 2 maanden?


    SHABOOYA

    Rissl schreef:
    (...)

    Verwerken? Een "fling" van 2 maanden?


    Dat het maar twee maanden duurde wil nog niet zeggen dat het alleen maar een "fling" was.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Don't feel like wasting 3.27 minutes of my life on that.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurorea schreef:
    (...)

    Dat het maar twee maanden duurde wil nog niet zeggen dat het alleen maar een "fling" was.


    Het getuigt in ieder geval niet van een serieuze, lange, heftige, vaste relatie. Dus het is nogal overdreven naar mijn mening.


    SHABOOYA