• - Misschien al een topic over -
    - Laatste topic van mij voor vandaag -

    Hebben jullie dit al gezien , buiten dat ze over Haylor zingt is het ook gewoon super goed.
    Op haar tumblr kan je ook haar nieuwe song 'S.O.S' luisteren die ook wel over Haylor gaat ..
    maar toch niet helemaal zeg maar. Meer haar 'liefde' voor Harry.
    Ah fijn , luister maar.



    wat vinden jullie ?


    Danmarks Dynamite.

    Rissl schreef:
    (...)

    Het getuigt in ieder geval niet van een serieuze, lange, heftige, vaste relatie. Dus het is nogal overdreven naar mijn mening.
    Liedjes zijn nog altijd mooier als ze uit het hart komt. Als Taylor dat weet te krijgen door liedjes te schrijven uit eigen ervaring, dan doet ze dat.

    Van wat ik gelezen heb, wilde Taylor Harry terug, maar Harry zat al ergens met een ander meisje. Ik weet niet of het waar is, maar als het waar is, dan is Harry hier ook niet echt een engeltje.


    Take me to wonderland

    Nibug schreef:
    Van wat ik gelezen heb, wilde Taylor Harry terug, maar Harry zat al ergens met een ander meisje. Ik weet niet of het waar is, maar als het waar is, dan is Harry hier ook niet echt een engeltje.


    Zoiets was al eerder bekend, Harry zou zijn vreemd gegaan maar toen waren ze toch weer bij elkaar gekomen, volgens dat verhaal omdat Taylor zo verliefd op Harry was.


    Physics is awesome