• Vijf normale jongens die leven in het Wilde Westen zijn het zat dat hun dorpje steeds wordt geplunderd door drie meiden die een groep vormen. Als de sheriff van het dorp dan ook nog eens neergeschoten wordt zetten ze hun cowboyhoed op en gaan ze in het zadel zitten. Het wordt tijd om af te rekenen met die bende, goedschiks of kwaadschiks. Kunnen de jongens deze meiden stoppen voordat hun dorpje met hun families en vrienden nog wordt platgebrand? Overleven ze deze opdracht wel? Al deze vragen worden beantwoord door het lot, het lot dat vele ruzie’s, relaties en doden heeft veroorzaakt.
    (Dit idee is bedacht door xAmore en SerpentsKiss.)


    Regels:
    -Geen one-liners.
    -16+ mag.
    -Als je na drie dagen niet reageert mag je personage gedood worden of door iemand anders bestuurd worden.
    -Heb je een reden om niet te reageren geldt dit niet. ^^ Maar geef het wel even door.
    -Off-topic tussen haakjes.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Maximaal twee personages per persoon en dan wel van het verschillende geslacht.
    -In deze tijd waren er geen mobieltjes, computers of moderne kleding. Wees realistisch en ga dus niemand opbellen of de auto raadplegen.
    -Alleen xAmore en SerpentsKiss maken en beheren de topics.


    Naam:
    Leeftijd (minimaal 18, tenzij het een bijpersoon is.) :
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Paard (uiterlijk en naam, bijpersonen hoeven dit niet per se in te vullen) :
    Slecht in/zwakte:


    Jongens.
    -Niall James Horan. Curlies
    -Harry Edward Styles. Depay
    -Zayn Jawaad Malik. Amoria.
    -Louis William Tomlinson. SerpentsKiss.
    -Liam James Payne. Crudelis.

    Meisjes (max 3)
    - Catherine Elenor Dawson. Amoria.
    - Zora Arwen Johnson. Brookie
    - Xari Amilia Jarrett. LexLover.

    Overige personages (familie, dorpsbewoners enz.)
    - Evelynn "Eve" Lauren Tomlinson. Crudelis.
    -Melody Eliza Payne, SerpentsKiss
    -Brady Sam Horan. Brookie

    Het is vandaag zoals altijd broeierig warm. Water wordt in het dorp bij de put gehaald en het dorpje is meteen in volle zaken. Hoefgekletter, gerinkel van glazen en rijdende koetsen.
    De groep criminelen/plunderaars wonen samen in een klein vertrek met een waterput in de buurt. Deze plek ligt verscholen, maar dicht in de buurt van het dorp. De vlaktes zijn woestijnachtig en water zal schaars zijn op paardenritten. Zorg dat je voldoende water en proviand meeneemt, want het enige water wat je zal vinden is bij het dorp, een oase of bij het verscholen vertrek bij de meiden.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:04 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson'
    Wat Liam zei was wel waar, maar dat had ook zou z'n redenen. 'Ja, maar dat komt omdat als jij het zegt ook altijd waar is en iedereen het gelooft, maar zal mijn best doen' zei ik, waarna ik knikte en weer glimlachte. 'Dan is het goed.' zei ik.
    Na zijn volgende woorden en meelevende blik keek ik met grote ogen naar Neera en weer terug naar Liam. Vervolgens liep ik naar hem toe om hem een knuffel te geven. 'Het was leuk om je gekend te hebben' zei ik zacht en maakte een snik geluidje. 'Nee, het komt goed en succes met Snowwhite dan.'
    Ergens vond ik het lief Liam dat hij me vertrouwde en dacht dat ik wel op Neera zou kunnen rijden...Iets wat we eigenlijk nog maar af moesten wachten aangezien dat het altijd is.
    Met een glimlach keek ik toe hoe Liam zijn armen om Melody heen sloeg en haar optilde toen ze hem naderde en een rondje met haar draaide. Melody leek het nog geweldig te vinden en lachte vrolijk. Ergens had ik het idee dat er twijfelde wat ze moest antwoorden bij zijn vraag, maar uiteindelijk knikte ze toch. 'Natuurlijk ben ik veilig aangekomen en anders liep ik hier nu toch niet zo.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik
    Ik knik en denk na. 'Dat klopt,' mompel ik. 'We kunnen het stelen van die meiden, dat is eerlijk,' zeg ik tegen haar. Er was vast wel een moment waarop alle drie van hun weg waren, dan konden wij mooi hun schuilplaats in en naar revolvers zoeken.Ze zouden er vast wel een paar hebben. En kogels, die hadden ze vast ook wel. Het was de enigste manier. Niemand had zo veel geld voor 5 revolvers en ook nog een heleboel kogels.
    Ik slik even als Eve haar hand in de mijne laat glijden. Het geeft een fijn gevoel dat wel, maar toch mag dit niet. Onze handen in elkaar mocht wel, maar ik mocht niet zo denken. Louis zou het echt niet goed vinden, en ik wilde geen ruzie met hem. 'Maakt me niets uit,' zei ik tegen haar en ik glimlachte even.


    I've become so numb

    Liam James Payne.

    Ik keek naar Louis en wilde iets zeggen, totdat ik al een knuffel kreeg en mijn hart leek te dansen tegen mijn borstkas aan. Liam! Melody stond vlak naast je...
    "Uh... Ja, denk ik." maakte ik er maar van, waarna ik even slikte. "M-Maar... Zou Harry me Dusty niet gewoon kunnen lenen? Die is toch net een slak." antwoordde ik grinnikend.
    Tevreden zoals ik was aaide ik Melody nog even over haar hoofd, aangezien ze mijn cowboyhoed nu zeker aan moeder had gegeven. Of ze was hem kwijt... Ik hoorde wel een twijfeling in haar antwoord.
    "Mel... Wat is er gebeurd?" vroeg ik aan haar, terwijl ik haar een vragende blik toestuurde en bezorgd slikte. "Je ben toch niet lastig gevallen?! Wie was het?! Waar woont die idioot?!" Rustig Liam, er is nog niks bevestigd...

    Evelynn Lauren Tomlinson.

    Ik lachte stilletjes om zijn woorden, maar knikte uiteindelijk toch. "Oké, dat klopt inderdaad. En als je geluk hebt, hebben ze ook nog reserves daar liggen. Ik hoop alleen voor je dat ze die niet meenemen als jullie gaan plunderen." zei ik om vervolgens te glimlachen. Ik hoopte maar dat de jongens wisten wat ze deden, anders zou er nog een hoop misgaan...
    Ik hoorde Zayn even slikken toen ik zijn hand vastpakte en ik beet even onzeker op mijn lip, maar ik liep uiteindelijk toch maar naar mijn huis. Ik was toch alleen en Louis was er -hopelijk- ook nog niet. Ik had toch al niet veel tijd met Zayn samen, alleen... Normaal gesproken hing iedereen erbij. Dit was dus toch een mooie kans, niet?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Melody Eliza Payne
    Ik beet op mijn lip om geen verkeerde dingen te zeggen toen Liam een knuffel van Louis kreeg. Ik zou er alles aandoen om die twee bij elkaar te krijgen, want ze horen gewoon bij elkaar en ben er bijna zeker van dat Lou hetzelfde denkt als mijn broer.
    'Niet dan?' vroeg Louis grinnikend. 'Maar dat zou je aan Hazza moeten vragen, maar denk dat je Dusty wel kunt lenen. Het is wel waar, want daar valt gewoon niet over te twijfelen' antwoordde hij toen.
    Vrolijk gaf ik Louis ook een knuffel en kroop toen weer tegen Liam aan. 'Er is echt niets gebeurd' beantwoordde ik eerlijk zijn vraag. 'Je weet dat als er wat was ik al naar je toe was gekomen. Maar al er wat was zou ik er ook niet zo bijlopen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik
    Ik knik. 'Dat hoop ik ook, we moeten maar gewoon gaan kijken en als het daar niet ligt hebben we pech gehad,' zeg ik tegen haar. Dat was waarschijnlijk het enigste dat we konden doen. En als daar niks lag, dan moesten we maar wat anders verzinnen. Voor nu, kon ik alleen maar op dit komen.
    We liepen naar het huis van Eve. Ik had Vanity ook meegenomen en had haar aan mijn andere hand vast. Het voelde goed zo, hand in hand lopen met Eve, alleen mocht ik het niet goed vinden voelen. Ik wilde het zusje van één van mijn vrienden niet leuk vinden, dat brengt alleen maar problemen en ik wil Eve en Louis niet allebei kwijtraken.
    'We moeten wel in de gaten houden hoelang Louis en Liam weg zijn,' zeg ik nog even.


    I've become so numb

    Liam James Payne.

    Ik keek Melody nog even met vernauwde ogen aan, maar uiteindelijk legde ik me erbij neer en knikte langzaam. "Goed dan, ik geloof je." antwoordde ik, waarna ik nog even met haar haren speelde en me ondertussen op Louis richtte. "We kunnen weer gaan, ik heb Melody nu toch gezien." zei ik met een grijns om vervolgens te bukken en een kus op Melody's voorhoofd te drukken.
    "Ik en Louis zijn pas laat terug vanavond, waarschijnlijk... Zeg jij tegen mama dat ik bij Louis ben? Hou maar geen rekening met het eten. En geen vragen stellen, Mel... Ik leg het uit als ik terug ben."
    Zo, dat was duidelijk gemaakt. Nu maar hopen dat Melody niet bleef hameren op het feit dat ik haar nog niets vertelde.

    Evelynn Lauren Tomlinson.

    Ik knikte begrijpend. "Dan hoop ik maar dat Louis en Liam hun schuilplek kunnen vinden." zei ik, waarna ik glimlachte en verder liep. Vanity liep aan de andere kant van ons en ik had even de neiging om te vragen of we nog een ritje konden maken, maar ik moest toch echt even naar huis... Als het goed was, was moeder al thuis met het avondeten bezig. Nou, dan kon Zayn in Louis' plaats mee-eten, toch?
    "Ja, we hebben thuis toch die koekoeksklok." zei ik grinnikend om vervolgens naar Vanity te kijken. "Je kan haar wel even in Snowwhite's stal zetten."
    Moeder zou het geen probleem vinden. Ze mocht Zayn graag, net zoals de andere jongens... Alleen moest ik nog een smoes verzinnen waarvoor Louis niet mee zou eten, want moeder wilde niet dat hij gevaarlijke dingen deed. Iets wat ik wel kon begrijpen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Zijn wij drie echt nog de enigste die reageren? o: ]


    I've become so numb

    (Zo te zien, ja. ;p Ik stuur de mensen die vandaag niet meer reageren een berichtje... Ik weet wel dat xTomlinsterde komende dagen niet kan reageren omdat ze naar Disney gaat. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [En ik ben twee weken in Londen, dus vaak reageren kan ik ook niet]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ( Yep dat klopt, maar reageer donderdag/vrijdag weer)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik ben de draad een beetje kwijt.. D: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (De samenvatting:

    De jongens, Liam, Louis en Zayn, hebben afgesproken om de meidenbende op te sporen en ze te stoppen. Niall en Harry zal diezelfde vraag nog gesteld worden.
    Eve en Zayn lopen nu naar Evelynn's huis, Eve mocht niet mee op tocht en Zayn blijft bij haar.
    Liam en Louis zijn bij Melody om even te zeggen dat ze weggaan en gaan daarna de meiden zoeken.
    Niall is nog steeds bij Brady, bij de put. ;p
    Harry is volgens mij met Catherine en Zora ook bij de put om water te drinken, Harry weet niet dat dit twee van de drie meisjes van de bende zijn.
    Xari hangt nog rond bij het verscholen huisje van de meiden.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Okay. Dan sta ik nog bij de put xd]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Jawaad Malik
    'Vast wel, Louis en Liam zijn slim,' zeg ik tegen haar. Ze zouden zichzelf echt niet in gevaarlijke situaties brengen en ze wisten wat ze moesten doen. Gewoon volgen en dan weer weg gaan.
    Ik knik even. 'Dat is handig. Zullen we dan afspreken als ze om half tien nog niet terug zijn, we ze gaan zoeken?' vraag ik aan Eve. Ik had er wel het vertrouwen in dat ze gewoon daarvoor weer terug zouden zijn, alleen we moesten toch een plan B hebben. Ik knik weer. 'Oke, dat zal ze niet erg vinden,' zeg ik glimlachend en ik kijk even naar Vanity, ze was zo makkelijk.


    I've become so numb

    Evelynn Lauren Tomlinson.

    Ik haalde mijn schouders op en knikte uiteindelijk. 'Half tien is goed genoeg..." zei ik met en grijns eventjes. Ik bedacht alvast de smoes dat Louis bij Liam zou eten vanavond omdat Liam paardrijles zou krijgen. Dan zou moeder toch niet helemaal naar mevrouw Payne gaan lopen om het te controleren. Ik liep naar de stallen, opende Snowwhite's staldeur en wachtte totdat Zayn Vanity erin had gezet.
    "Je mag trots zijn op zo'n prachtpaard." zei ik gemeend, waarna ik glimlachte naar hem. Ik had er toch daarnet nog op gereden en ze was inderdaad hartstikke makkelijk... En nog een mooi beestje ook.


    Reading a good book is like taking a journey.