• Vijf normale jongens die leven in het Wilde Westen zijn het zat dat hun dorpje steeds wordt geplunderd door drie meiden die een groep vormen. Als de sheriff van het dorp dan ook nog eens neergeschoten wordt zetten ze hun cowboyhoed op en gaan ze in het zadel zitten. Het wordt tijd om af te rekenen met die bende, goedschiks of kwaadschiks. Kunnen de jongens deze meiden stoppen voordat hun dorpje met hun families en vrienden nog wordt platgebrand? Overleven ze deze opdracht wel? Al deze vragen worden beantwoord door het lot, het lot dat vele ruzie’s, relaties en doden heeft veroorzaakt.
    (Dit idee is bedacht door xAmore en SerpentsKiss.)


    Regels:
    -Geen one-liners.
    -16+ mag.
    -Als je na drie dagen niet reageert mag je personage gedood worden of door iemand anders bestuurd worden.
    -Heb je een reden om niet te reageren geldt dit niet. ^^ Maar geef het wel even door.
    -Off-topic tussen haakjes.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Maximaal twee personages per persoon en dan wel van het verschillende geslacht.
    -In deze tijd waren er geen mobieltjes, computers of moderne kleding. Wees realistisch en ga dus niemand opbellen of de auto raadplegen.
    -Alleen xAmore en SerpentsKiss maken en beheren de topics.


    Naam:
    Leeftijd (minimaal 18, tenzij het een bijpersoon is.) :
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Paard (uiterlijk en naam, bijpersonen hoeven dit niet per se in te vullen) :
    Slecht in/zwakte:


    Jongens.
    -Niall James Horan. Curlies
    -Harry Edward Styles. Depay
    -Zayn Jawaad Malik. Amoria.
    -Louis William Tomlinson. SerpentsKiss.
    -Liam James Payne. Crudelis.

    Meisjes (max 3)
    - Catherine Elenor Dawson. Amoria.
    - Zora Arwen Johnson. Brookie
    - Xari Amilia Jarrett. LexLover.

    Overige personages (familie, dorpsbewoners enz.)
    - Evelynn "Eve" Lauren Tomlinson. Crudelis.
    -Melody Eliza Payne, SerpentsKiss
    -Brady Sam Horan. Brookie

    Het is vandaag zoals altijd broeierig warm. Water wordt in het dorp bij de put gehaald en het dorpje is meteen in volle zaken. Hoefgekletter, gerinkel van glazen en rijdende koetsen.
    De groep criminelen/plunderaars wonen samen in een klein vertrek met een waterput in de buurt. Deze plek ligt verscholen, maar dicht in de buurt van het dorp. De vlaktes zijn woestijnachtig en water zal schaars zijn op paardenritten. Zorg dat je voldoende water en proviand meeneemt, want het enige water wat je zal vinden is bij het dorp, een oase of bij het verscholen vertrek bij de meiden.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:04 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Melody Eliza Payne
    Ik keek Liam met een blik aan dat ik echt de waarheid sprak en hij dus echt niet hoefde te twijfelen of bezorgd hoefde te zijn. 'Dat komt goed uit, want het is ook de waarheid' zei ik met een glimlach en gaf hem nog een knuffel. Ik keek even naar Louis en zag dat hij op zijn lip beet, om vervolgens langzaam te knikken.
    'Ja, gaan jullie maar, want het gaat hartstikke goed met mij' zei ik en glimlach even als Liam een kus op mijn voorhoofd drukt, om vervolgens Liam in de richting van Louis en Snowwhite te duwen.
    'Is goed en succes met wat dan ook...Doe alsjeblieft voorzichtig, maar natuurlijk zeg ik dat tegen mama. Geen rekening met het eten en geen vragen tot je terug bent..komt goed.'
    Snel geef ik Liam nog een knuffel en zet een paar stappen naar achter.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Evelynn Lauren Tomlinson.

    Eenmaal boven moest ik eventjes lachen om Zayn's beleefdheid. Natuurlijk was het mooi meegenomen dat hij manieren had, maar mijn moeder was toch geen vreemde meer voor hem? Ach ja, ik was ook beleefd bij de eerste paar keren, daarna smeet ik het door een raam.
    "Dank je." zei ik met een glimlach, waarna ik op het bed ging zitten en even nerveus rondkeek. Ik haatte stiltes, maar ik wist even niets te zeggen. Wat moest ik zeggen dan? Dat hij er hartstikke leuk uitzag en ik al tijden verliefd op hem was?
    Ik schopte mijn laarzen uiteindelijk maar uit en ging in kleermakerszit zitten, waarna ik Zayn even aankeek. "Je mag wel zitten hoor, als je wilt." zei ik tegen hem om vervolgens op mijn lip te bijten. Ja, daar zat je dan... Op een kamer met de jongen die je leuk vond zonder enige gespreksstof.
    "Je eet toch wel varkensvlees?" vroeg ik uiteindelijk, nadenkend over het eten wat we vandaag kregen. Ik wist niet eens zeker wat Zayn at...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne.

    Ik liet Melody me naar Louis duwen en keek nerveus weg, terwijl ik even zwakjes wist te glimlachen. "Dat is mooi, Melody." zei ik om vervolgens weer op te kijken en natuurlijk weer op Louis' prachtige zeeblauwe kijkers te landen. Waarom was hij toch zo aantrekkelijk? Waarom was hij zo... perfect? En waarom viel ik op jongens en was ik een of andere falende kluns die nooit iets goed deed?
    "W-We zullen voorzichtig zijn." stamelde ik om vervolgens mezelf uit deze trance te wekken en Melody nog een glimlach toe te werpen. Ik keek naar Louis, wachtte totdat hij in het zadel zat en klom er uiteindelijk ook nogal onhandig op, maar ik zat. Ik sloeg mijn armen weer rond zijn middel en slikte eventjes. "Nu op zoek naar die meiden." fluisterde ik tegen hem terwijl ik mijn cowboyhoed weer goed rechtzette en iets zekerder ging zitten. Ik mocht er niet uitzien alsof ik bang was, wat zouden die meiden dan wel denken als ze zich toevallig omdraaiden?!


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik
    Eve gaat op haar bed zitten. Ik knik even en bijt op mijn lip. Ik ga naast Eve op bed zitten. Ik glimlach even naar haar. Ze was echt een mooi meisje. Kom op Zayn, houd jezelf een sterk. Verliefd worden op het zusje van je vriend? Doe normaal! Dat herhaalde mijn gedachten een paar keer. Ik mocht de vriendschap met Louis niet op het spel zetten. En wat dacht je als het niet zou lukken tussen Eve en mij, dan was ik Eve ook kwijt! Nee, dat wilde ik niet.
    Ik knik. 'Ik eet zowat alles,' zeg ik tegen haar. In een dorpje zoals deze moest dat wel. Water was schaars, dus moesten we altijd eten wat de pot schaft. Wel goed eigenlijk, zo lust ik nu bijvoorbeeld best veel dingen. En ik heb echt vieze dingen moeten eten naar mijn mening.


    I've become so numb

    Evelynn Lauren Tomlinson.

    Ik knikte goedkeurend en maakte een instemmend geluidje. Zelf at ik ook vrijwel alles, behalve bonen. Nee, met die waterige dingen moest je niet bij mij komen aanzetten... Ik haalde uiteindelijk mijn witte cowboyhoed van mijn hoofd af en schudde met mijn hoofd zodat mijn haren een beetje beter zouden vallen. Moeder hield er niet van als we hier nog met een cowboyhoed rondliepen.
    Ik vroeg me af waaraan Zayn dacht nu hij een hele tijd niks zei. "Waar dacht je aan?" vroeg ik dan ook, veel te nieuwsgierig natuurlijk. Ik hield mijn hoofd een tikkeltje schuin en keek hem onschuldig aan. Mijn handen omklemden de lakens stevig en ik waagde het om hem in zijn ogen te kijken, niet-wetend welke impact dit nu eigenlijk op mezelf zou hebben. Eerlijk gezegd had het dat nu al, want de vlinders in mijn buik begonnen hevig te fladderen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Melody Eliza Payne

    Ik trok aan Liam's shirt na zijn blik als teken dat ik hem iets wilde zeggen, maar hij het alleen mocht horen. Mijn woorden zou hij waarschijnlijk wel weten, maar dan moest hij me een keer geloven. 'Je verspilt jullie tijd, maar natuurlijk is dat mooi, grote broer' zei ik. De blikken en reacties van Louis en Liam toen hij leken echt precies op elkaar en hier hoefde je niet heel slim voor te zijn of gedachten voor te kunnen lezen, maar waarom zagen zij dat toch niet in.
    'Dat is alles wat ik wil horen..nou ja bijna alles' zei ik en glimlachte ook toen Liam me een glimlach toewierp.
    Louis wist echt niet at te zeggen of te doen volgens mij en klom al snel weer op Snowwhite om vervolgens toe te kijken hoe Liam er ook op klom.
    Het gene wat Liam en Louis fluisterde kon ik niet helemaal verstaan, maar dat van Louis leek op iets in de richting van. 'Als het echt moet..dan gaan we op zoek.'
    Nadat Liam zijn cowboyhoed weer had recht gezet en iets zekerder op het paard zat, zwaaide ik vrolijk. 'Veel plezier samen en succes met wat dan ook.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne.

    Ik slikte eventjes en wierp Melody nog een blik toe als teken dat ze haar mond moest houden, aangezien ik de dubbelzinnigheid in haar woorden duidelijk kon horen. Mijn vingers verstrengelden zich weer in elkaar en ik hield Louis' middel zo stevig mogelijk vast terwijl ik weer tegen hem aanleunde. Ik zou dit eeuwig kunnen volhouden...
    Ik grinnikte even zacht toen Melody zwaaide en knikte. "Dank je." zei ik, ook al vond ik het nog steeds niet leuk om die dubbelzinnigheid steeds aan te moeten horen. Ik wachtte totdat Snowwhite het teken kreeg om te lopen en hield me lekker aan Louis vast.
    "Lou..." begon ik op een zachte toon. "Hoe gaan we die schuilplaats nou vinden?" vroeg ik hem. "Gaan we gewoon rondrijden op de prairie?"
    Niet dat ik dat erg zou vinden, met Louis rondrijden onder een sterrenzee en wat gesprekken voeren terwijl we wat meisjes zochten.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik beet op mijn lip na de woorden van Melody en de dubbelzinnigheid in haar woorden was me niet ontgaan. Zou ze ondertussen doorhebben wat ik werkelijk dacht of voelde? Maar dan was de vraag hoe ze dat dan wist, want niemand wist het. Ik zag Melody even onschuldig kijken voor ze zich omdraaide en langzaam in de richting van het huis liep. Ik voelde de vlinders weer toen Liam mijn middel zo stevig mogelijk vasthield en weer tegen me aanleunde. Op momenten als dit vond ik het gewoon moeilijk om me zo normaal mogelijk te gedragen en sommige dingen niet te doen.
    'Geen dank.' zei Melody terwijl ze even over haar schouder keek en ook deze keer was de dubbelzinnigheid niet te missen. Ik gaf Snowwhite een teken om te lopen en keek heel even over mijn schouder naar Liam.
    'Ja..?' vroeg ik op dezelfde zachte toon en luisterde. 'Met jou in de buurt en het geluk moet het lukken' antwoordde ik zacht en knikte langzaam. 'Waarschijnlijk is dat wel het beste plan.'
    Om eerlijk te zijn was dat iets wat niet verkeerd klonk en ook was het iets wat ik totaal niet erg vond.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne.

    Ik glimlachte om zijn woorden en voelde mezelf even rood kleuren om vervolgens even met mijn voorhoofd tegen zijn rug aan te leunen. Zijn huid voelde warm aan en het gaf een fijn gevoel. "Dat klonk lief." zei ik met een schorre stem, wetend dat ik nog weinig ging zeggen als het zo doorging. Het liefste had ik Snowwhite nu stop gezet en had Louis van het paard afgetrokken om vervolgens te zoenen in het zand, maar dat zou ik nooit van mijn leven proberen. Ik was niet de zekerste persoon in de familie, dat was zeker weten Melody...
    Ik wachtte geduldig totdat we bij de rand van de prairie aankwamen en klampte me angstig vast aan Louis waarna ik zachtjes piepte. "We gaan toch niet in galop?" vroeg ik hem met dezelfde piepstem om vervolgens even bijtend op mijn lip over de vlakte heen te turen. In galop was altijd sneller, maar ik durfde het niet meer sinds ik van Neera was afgevallen en mijn neus had gebroken. Vallen maakte me weinig uit, maar in galop leek ik wel een of ander angsthaasje te zijn... We zouden toch amper kunnen galopperen omdat we moesten rondkijken voor een of ander huisje dat zeker weten verscholen lag, want anders was het te makkelijk om te vinden.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Op het moment dat de woorden waren uitgesproken had ik door wat ik had gezegd, maar gelukkig had hij bij dit niet door dat ik het ook deels op een andere manier bedoelde. 'Het is de waarheid en daarbij valt er niets slechts over je te zeggen.' zei ik zacht en keek weer recht voor me uit, wetende dat het anders nog eens verkeerd kon aflopen. Het was moeilijk..dat was iets wat zeker is, maar het verbergen ervan gaat nog wel goed. Al vraag ik me af voor hoe lang.
    Ik keek rond toen we bij de rand van de prairie aankwamen, maar richtte als snel mijn blik op Liam toen hij zich angstig aan me vastklampte waarna hij zachtjes piepte. 'Niet als je dat niet wilt' antwoordde ik en hoopte hem zo ook wat gerust te stellen. Ik legde mijn hand op de zijne en bleef Liam aankijken. Zijn gedachten waren duidelijk door zijn reacties, maar ook doordat ik hem beter kende. Ik zou niets doen wat hij niet wilde en galopperen was ook geen goed idee als we moesten rondkijken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xAmore schreef:
    Evelynn Lauren Tomlinson.

    Ik knikte goedkeurend en maakte een instemmend geluidje. Zelf at ik ook vrijwel alles, behalve bonen. Nee, met die waterige dingen moest je niet bij mij komen aanzetten... Ik haalde uiteindelijk mijn witte cowboyhoed van mijn hoofd af en schudde met mijn hoofd zodat mijn haren een beetje beter zouden vallen. Moeder hield er niet van als we hier nog met een cowboyhoed rondliepen.
    Ik vroeg me af waaraan Zayn dacht nu hij een hele tijd niks zei. "Waar dacht je aan?" vroeg ik dan ook, veel te nieuwsgierig natuurlijk. Ik hield mijn hoofd een tikkeltje schuin en keek hem onschuldig aan. Mijn handen omklemden de lakens stevig en ik waagde het om hem in zijn ogen te kijken, niet-wetend welke impact dit nu eigenlijk op mezelf zou hebben. Eerlijk gezegd had het dat nu al, want de vlinders in mijn buik begonnen hevig te fladderen.


    (Voor het geval dat je het niet gezien had... Ik reageer morgen op Lou en dus ook -waarschijnlijk- op Zayn, aangezien ik verschrikkelijk moet oppassen of mijn ouders me dadelijk komen vermoorden. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Hey, volgens mijn pc zit er een virus op Quizlet wat mijn pc kan aantasten. Ik ben nu ingelogd via de pc van school, maar ik weet niet hoe snel ik weer kan reageren. Ik zal vanavond kijken of ik thuis weer kan inloggen. xx]


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    ( tadadadadada nu staat die weer bovenin bij mijn topics XD )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    LexLover schreef:
    [Hey, volgens mijn pc zit er een virus op Quizlet wat mijn pc kan aantasten. Ik ben nu ingelogd via de pc van school, maar ik weet niet hoe snel ik weer kan reageren. Ik zal vanavond kijken of ik thuis weer kan inloggen. xx]



    ( ja klopt was door een foto die door iemand was geplaatst maar die is verwijderd en nu kan je er weer gewoon op of anders moet je klikken op betreden op eigen risico want er is niets meermop de site (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    SerpentsKiss schreef:
    Louis William Tomlinson

    Op het moment dat de woorden waren uitgesproken had ik door wat ik had gezegd, maar gelukkig had hij bij dit niet door dat ik het ook deels op een andere manier bedoelde. 'Het is de waarheid en daarbij valt er niets slechts over je te zeggen.' zei ik zacht en keek weer recht voor me uit, wetende dat het anders nog eens verkeerd kon aflopen. Het was moeilijk..dat was iets wat zeker is, maar het verbergen ervan gaat nog wel goed. Al vraag ik me af voor hoe lang.
    Ik keek rond toen we bij de rand van de prairie aankwamen, maar richtte als snel mijn blik op Liam toen hij zich angstig aan me vastklampte waarna hij zachtjes piepte. 'Niet als je dat niet wilt' antwoordde ik en hoopte hem zo ook wat gerust te stellen. Ik legde mijn hand op de zijne en bleef Liam aankijken. Zijn gedachten waren duidelijk door zijn reacties, maar ook doordat ik hem beter kende. Ik zou niets doen wat hij niet wilde en galopperen was ook geen goed idee als we moesten rondkijken.


    Liam James Payne.

    Ik slikte eventjes en kon iets horen in zijn stem, iets wat me een beetje hoop gaf op de een of andere manier. Ik opende mijn mond en wilde hem vertellen wat ik voor hem voelde, maar al snel klapte ik hem weer dicht. Ik kon het niet, het risico was te groot.
    Ik zuchtte eventjes en knikte langzaam, totdat ik zijn hand op de mijne voelde en hoorbaar slikte. Zijn blik die op mij rustte maakte het allemaal niet veel makkelijker en ik wendde uiteindelijk mijn blik af. "Louis..."
    Zou ik het zeggen? Het waren maar drie woordjes, Liam. Kom op, zeg het! Ik beet even op mijn lip en slaakte een zucht. "Niks, laat maar." Dat waren drie woorden, maar niet de juiste.


    Reading a good book is like taking a journey.