• Vijf normale jongens die leven in het Wilde Westen zijn het zat dat hun dorpje steeds wordt geplunderd door drie meiden die een groep vormen. Als de sheriff van het dorp dan ook nog eens neergeschoten wordt zetten ze hun cowboyhoed op en gaan ze in het zadel zitten. Het wordt tijd om af te rekenen met die bende, goedschiks of kwaadschiks. Kunnen de jongens deze meiden stoppen voordat hun dorpje met hun families en vrienden nog wordt platgebrand? Overleven ze deze opdracht wel? Al deze vragen worden beantwoord door het lot, het lot dat vele ruzie’s, relaties en doden heeft veroorzaakt.
    (Dit idee is bedacht door xAmore en SerpentsKiss.)

Regels:
    -Geen one-liners.
    -16+ mag.
    -Als je na drie dagen niet reageert mag je personage gedood worden of door iemand anders bestuurd worden.
    -Heb je een reden om niet te reageren geldt dit niet. ^^ Maar geef het wel even door.
    -Off-topic tussen haakjes.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Maximaal twee personages per persoon en dan wel van het verschillende geslacht.
    -In deze tijd waren er geen mobieltjes, computers of moderne kleding. Wees realistisch en ga dus niemand opbellen of de auto raadplegen.
    -Alleen xAmore en SerpentsKiss maken en beheren de topics.

Naam:
    Leeftijd (minimaal 18, tenzij het een bijpersoon is.) :
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Paard (uiterlijk en naam, bijpersonen hoeven dit niet per se in te vullen) :
    Slecht in/zwakte:

Jongens.
    -Niall James Horan. Curlies
    -Harry Edward Styles. Depay
    -Zayn Jawaad Malik. Amoria.
    -Louis William Tomlinson. SerpentsKiss.
    -Liam James Payne. Crudelis.

Meisjes (max 3)
    - Catherine Elenor Dawson. Amoria.
    - Zora Arwen Johnson. Brookie
    - Xari Amilia Jarrett. LexLover.

Overige personages (familie, dorpsbewoners enz.)
    - Evelynn "Eve" Lauren Tomlinson. Crudelis.
    -Melody Eliza Payne, SerpentsKiss
    -Brady Sam Horan. Brookie

Het is vandaag zoals altijd broeierig warm. Water wordt in het dorp bij de put gehaald en het dorpje is meteen in volle zaken. Hoefgekletter, gerinkel van glazen en rijdende koetsen.
    De groep criminelen/plunderaars wonen samen in een klein vertrek met een waterput in de buurt. Deze plek ligt verscholen, maar dicht in de buurt van het dorp. De vlaktes zijn woestijnachtig en water zal schaars zijn op paardenritten. Zorg dat je voldoende water en proviand meeneemt, want het enige water wat je zal vinden is bij het dorp, een oase of bij het verscholen vertrek bij de meiden.

[ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:04 ]

Reading a good book is like taking a journey.

Louis William Tomlinson

Ik beet op mijn lip, want was bang dat ik me op een of andere manier toch deels verraden had. Tenminste de manier waarop de woorden gezegd werden, verraadde het. Volgende keer moet ik toch echt is opletten voor ik wat zou zeggen. Ik keek naar Liam die zijn mond opende, maar toch al snel weer dicht klapte.
    Ik sloeg mijn ogen neer toen hij hoorbaar slikte en uiteindelijk ook zijn blik afwendde. Waar was ik ergens mee bezig? het antwoord was toch al duidelijk en dit zou alleen een vriendschap verpesten.
    Met een vragende blik keek ik toch heel even naar Liam toen hij mijn naam noemde. Waarschijnlijk zouden dit de woorden zijn die ik liever niet wilde horen. 'Je weet dat je me altijd alles kan vertellen, toch? Wat het ook is.. je raakt echt niet ineens een van je vrienden kwijt.' zei ik om hem een beetje gerust te stellen en ergens wist ik dat deze woorden echt meende.

[ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 21:45 ]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Liam James Payne.

Ik hoorde zijn woorden aan en knikte kort, maar snel. Waarom vertelde ik het niet gewoon eerlijk? Louis leek het toch te menen, of niet soms? Ik slaakte een korte zucht, aarzelde eventjes en schudde uiteindelijk mijn hoofd. "Als ik het zeg ben ik je wel kwijt." zei ik zachtjes om vervolgens even mijn ogen neer te slaan en peinzend op mijn lip beet. Wat moest ik doen?! Ik stond in tweestrijd met mezelf. Ik wilde het Louis vertellen, maar aan de andere kant durfde ik het gewoon niet.
    "Lou, ik..." begon ik, wetend dat ik het toch eens kwijt zou moeten, anders zou Melody het wel doen. "Ik wil je gewoon niet kwijtraken, maar... Ik... Ehm, ik vind je leuk, meer dan leuk zelfs. Ik zie onze vriendschap op een andere manier dan jou... Ik denk dat ik um... ja..."
    God, ik had me dit toch wel een beetje anders voorgesteld! Ik stamelde alleen maar wat en volgens mij was ik onderhand ook nog eens bloedrood van de zenuwen.

[ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 21:56 ]

Louis William Tomlinson

Ik keek hem aan en wist eigenlijk niet meer wat te denken. Het kwam niet heel vaak voor dat Liam ergens over twijfelde of iets niet zei. Het was duidelijk dat hij in tweestrijd met zichzelf stond. Gelukkig zag ik wel dat hij ook wist dat ik elk woord van net meende, en er geen grapjes over maakte. 'Je raakt me echt niet kwijt...wat je ook wilt zeggen, Liam, want daar ben je me veel te belangrijk voor.' zei ik net zo zachtjes.
    Ik luisterde naar wat hij vertelde of zover je het vertellen kon noemen en kon de woorden bijna niet geloven. Ik had dan ook heel even nodig om ze tot me door te laten dringen.
    'Maar ik weet niet wat te zeggen...Het...jij...wij..dit allemaal' Ik beet op mijn lip en wist dat het niet ging lukken om nu een normale zin te zeggen. Inplaats daarvan druk ik zacht een kus op zijn lippen en kijk Liam dan weer met een grijns aan. 'Maar moet dan ook gelijk toegeven dat je schattig bent als je wat stamelt en bloedrood van de zenuwen bent.'

Liam James Payne.

Ik wilde eventjes mezelf van het paard af laten vallen toen Louis niet uit zijn woorden kwam, totdat ik zijn lippen tegen de mijne aanvoelde en ik verbluft op het paard zat. Ik leek wel verlamd te zijn...
    "W-Wat?" vroeg ik hem verward om vervolgens nog iets roder te kleuren en onzeker te glimlachen. Was ik nou de hele tijd zo zenuwachtig geweest voor niets? Niets?! Oh, wacht... onze ouders. Melody vond het niet erg dat wij iets zouden hebben en mijn ouders waarschijnlijk ook niet, maar die van Louis wist ik niet zeker.
    "Lou?" vroeg ik zacht. "Wat zeggen jouw ouders hiervan?" Spelbreker die ik was, lekker het moment verpesten. Ik hield mijn armen dit keer strak om zijn middel heen en hield dit keer wel zijn hand vast. Nu ik het zeker wist durfde ik alles aan! Behalve paardrijden...

Louis William Tomlinson

Ik grinnikte zacht door Liam zijn reactie en het zien van zijn gezicht, want zo te zien had hij alles verwacht behalve dit en dat maakte het juist nog leuker om te doen. En vooral omdat het ook nog echt zo was en niet een of andere grap.
    'Wat er is -is dat ik verliefd op je ben' antwoordde ik en een zachte grinnik verliet mijn mond toen hij nog iets roder kleurde en toen onzeker glimlachte.Het was vreemd om er zo met je gedachten naast te kunnen zitten en zo bang voor iets te zijn terwijl het helemaal niet nodig blijkt te zijn.
    'Ja?' vroeg ik net zo zacht en beet op mijn lip bij het horen van zijn vraag, 'Mijn moeder zou het niet er vinden, maar mijn vader zou me hoogstwaarschijnlijk op straat zetten...Niet dat het wat uitmaakt, want zolang ik op die manier bij jou kan zijn...' antwoordde ik zacht en moest niet denken aan de preken die ik dan zou krijgen. Deze keer sloeg ik met een glimlach ook mijn om hem heen en keek even naar onze hand voor ik nog een kus op zijn lippen drukte. 'Nu het toch kan' grinnikte ik zacht.
    ( Moet nu echt gaan, want krijg ruzie anders.....let niet op spelfouten want zit op mijn telefoon)

Liam James Payne.

Ik glimlachte, legde mijn hoofd op Louis' schouder en slaakte een zachte zucht. "Eindelijk bevestiging." zei ik zachtjes om vervolgens eventjes te slikken. Oh, ja... zijn vader. Ik had kunnen weten dat hij tegen jongens was die op jongens vielen. Als Louis op straat werd gezet vergaf ik het mezelf nooit, echt nooit! "Je komt niet op straat te staan, Lou. Beloofd." zei ik om vervolgens iets dichter tegen hem aan te schuiven en een zacht kusje in zijn hals te drukken, nadat hij er een op mijn lippen had gegeven. Ik legde mijn hoofd terug op zijn schouder en beet eventjes peinzend op mijn lip. "Nu kan het, ja... Maar eerst moeten we het vertrek van die meiden zoeken. Dan mag jij weer kusjes geven."

Louis William Tomlinson

Ik ging iets anders zitten om vervolgens mijn arm om Liam heen te slaan. 'Kan er niets anders over zeggen, maar ben wel blij dat die er eindelijk is.' zei ik zachtjes en beet heel even op mijn lip. Waarschijnlijk zou ik binnenkort wel preken krijgen, maar dat was wel het laatste waar ik me zorgen om maakte. Ik was oud en wijs..Oké oud genoeg om zelf alles te weten. 'Dat is lief van je, maar je moet je daar echt geen zorgen om maken, Liam.' zei ik en sloeg mijn arm iets strakker om hem heen om vervolgens te glimlachen. 'Vertel, waar denk je aan of zit je mee? Maar Lou is het niet eens met jou keuze, want wil niet nog zolang wachten.' En trok een pruillipje bij de laatste woorden.

Liam James Payne.

Ik glimlachte eventjes en liet mijn hoofd nog steeds op zijn schouder leunen terwijl ik met Louis' vingers speelde die in mijn handen vrij makkelijk te bewegen waren. Ik slikte eventjes hoorbaar en haalde mijn schouders langzaam op. "Dat weet ik, maar... Je weet maar nooit, Lou." zei ik stilletjes om vervolgens eventjes te glimlachen. Ik kon nu wel conclusies gaan trekken, maar misschien gebeurde er wel helemaal niets en kon Louis dadelijk gewoon normaal naar zijn huis gaan. Ik keek voor me uit en probeerde Louis te negeren, maar het ging vrij moeilijk. "Niet dat pruillipje, Lou!" protesteerde ik om vervolgens snel een kus op zijn wang te drukken en weer voor me uit te kijken alsof er niets gebeurd was.

Louis William Tomlinson

Ondanks de vragen en dingen die nog te wachten stonden, kon ik toch niets anders dan glimlachen en voelde hoe Liam met mijn vingers speelde. Mijn blik ging naar Liam en een vreemd geluidje verliet mijn mond. 'Als het gebeurd dan gebeurd het, maar heb jou, Liam, en dan is het belangrijkste. Daarbij ben ik anders oud genoeg om dan voor mezelf te zorgen en de juiste beslissingen te nemen.' zei ik zachtjes. Het zou gewoon nog even afwachten zijn, al zou het wel handig zijn om erop voorbereid te zijn. Het was bij ons thuis zo veranderlijk als het weer...Oké misschien niet het weer hier, omdat het hier altijd warm was. Ik wilde Liam in zijn buik porren, maar dat leek me niet handig aangezien we nog op Snowwhite zaten. 'Negeer mij niet' waren de woorden die ik wel nog kon zeggen. 'Dat pruillipje helpt altijd, dus dat blijft' zei ik en trok expres nog een pruillipje voor er weer een grijns op mijn gezicht verscheen door de kus op mijn wang. 'En dat bedoel ik dus.'

Brady Sam Horan

Ik zuchtte geïrriteerd en liep maar bij Niall weg. 'Jij bent zo saai' zei ik over mijn schouder en ik zette mijn cowboyhoed weer goed op. Uiteindelijk was ik maar een paar meter verder gelopen, waar ik uitkwam bij twee meisjes en Harry. 'Harry!' zei ik vrolijk. Ik liep naar hem toe en keek omhoog. 'Mag ik met jou mee? Niall is zóóó saai' zuchtte ik, waarna ik omhoog naar de andere twee meisjes keek. De zwarte laarzen en de hoed zeiden met genoeg. 'Dat is één van die drie meisjes' siste ik naar Harry, waarna ik het andere meisje goed bekeek. Zij kwam me ook bekend voor. Ik verschool me dit keer een beetje achter Harry en bleef naar de vrouw kijken, die me geen één blik gunde.

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

[En met Harry wacht ik nog steeds op een reactie van Zora want die van Catherina was tegen haar gericht..]

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

[En mag ik ook van mijn vakantie genieten zonder dat ik gezeik aan mijn kop krijg?]

Brookie schreef:
    [En mag ik ook van mijn vakantie genieten zonder dat ik gezeik aan mijn kop krijg?]

[Mijn reactie was zeker geen gezeik, maar aangezien in een waarschuwing in mijn gastenboek kreeg, of ik kon reageren, gaf ik het even aan. Ik heb niet gezegd dat je nu moet reageren, geef alleen een reden waarom ik op dit moment niet met Harry kan reageren. Lijkt me gewoon normaal.]

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

( De reactie van ons was ook niet bedoeld als gezeik, maar het was gewoon eigenlijk om te kijken wie wel en niet meer meewilde doen....Eigenlijk omdat er zo weinig gereageerd werd)

Depay schreef:
    (...)

[Mijn reactie was zeker geen gezeik, maar aangezien in een waarschuwing in mijn gastenboek kreeg, of ik kon reageren, gaf ik het even aan. Ik heb niet gezegd dat je nu moet reageren, geef alleen een reden waarom ik op dit moment niet met Harry kan reageren. Lijkt me gewoon normaal.]

[Je schreef het op een drammerige toon. Dat beschouw ik namelijk als gezeik. En ik wil echt niet gemeen zijn, om ik snap jullie wel, maar als ik me van tevoren heb gemeld dat ik naar Londen ga, is het nogal logisch dat ik niet reageer. Mijn familie is groot en ik wil zoveel mogelijk tijd doorbrengen met Catherine]