• Vijf normale jongens die leven in het Wilde Westen zijn het zat dat hun dorpje steeds wordt geplunderd door drie meiden die een groep vormen. Als de sheriff van het dorp dan ook nog eens neergeschoten wordt zetten ze hun cowboyhoed op en gaan ze in het zadel zitten. Het wordt tijd om af te rekenen met die bende, goedschiks of kwaadschiks. Kunnen de jongens deze meiden stoppen voordat hun dorpje met hun families en vrienden nog wordt platgebrand? Overleven ze deze opdracht wel? Al deze vragen worden beantwoord door het lot, het lot dat vele ruzie’s, relaties en doden heeft veroorzaakt.
    (Dit idee is bedacht door xAmore en SerpentsKiss.)


    Regels:
    -Geen one-liners.
    -16+ mag.
    -Als je na drie dagen niet reageert mag je personage gedood worden of door iemand anders bestuurd worden.
    -Heb je een reden om niet te reageren geldt dit niet. ^^ Maar geef het wel even door.
    -Off-topic tussen haakjes.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Maximaal twee personages per persoon en dan wel van het verschillende geslacht.
    -In deze tijd waren er geen mobieltjes, computers of moderne kleding. Wees realistisch en ga dus niemand opbellen of de auto raadplegen.
    -Alleen xAmore en SerpentsKiss maken en beheren de topics.


    Naam:
    Leeftijd (minimaal 18, tenzij het een bijpersoon is.) :
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Paard (uiterlijk en naam, bijpersonen hoeven dit niet per se in te vullen) :
    Slecht in/zwakte:


    Jongens.
    -Niall James Horan. Curlies
    -Harry Edward Styles. Depay
    -Zayn Jawaad Malik. Amoria.
    -Louis William Tomlinson. SerpentsKiss.
    -Liam James Payne. Crudelis.

    Meisjes (max 3)
    - Catherine Elenor Dawson. Amoria.
    - Zora Arwen Johnson. Brookie
    - Xari Amilia Jarrett. LexLover.

    Overige personages (familie, dorpsbewoners enz.)
    - Evelynn "Eve" Lauren Tomlinson. Crudelis.
    -Melody Eliza Payne, SerpentsKiss
    -Brady Sam Horan. Brookie

    Het is vandaag zoals altijd broeierig warm. Water wordt in het dorp bij de put gehaald en het dorpje is meteen in volle zaken. Hoefgekletter, gerinkel van glazen en rijdende koetsen.
    De groep criminelen/plunderaars wonen samen in een klein vertrek met een waterput in de buurt. Deze plek ligt verscholen, maar dicht in de buurt van het dorp. De vlaktes zijn woestijnachtig en water zal schaars zijn op paardenritten. Zorg dat je voldoende water en proviand meeneemt, want het enige water wat je zal vinden is bij het dorp, een oase of bij het verscholen vertrek bij de meiden.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:04 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Catherine Elenor Dawson
    Ik schrik op als ik Zora opeens zie staan. Eindelijk, ik was haar aan het zoeken en ze had mij gewoon gevonden. Ik bijt op mijn lip als ze mijn hele naam zegt. Ik richt me weer op Harry. 'Mijn hele naam is Catherine, maar ik heb liever dat mensen me Cath noemen,' leg ik hem uit. Van het hele verhaal klopt geen bal meer. Ik wilde dat Zora me kwam halen, maar nu eigenlijk helemaal niet meer. Straks had Harry me door, of liever gezegd ons. Zora was hier zonder haar paard, en mijn paard had ik vastgebonden.
    'Ik was gewoon hier,' zei ik tegen Zora en schud daarna gelijk mijn hoofd. 'Hij valt me niet lastig, dit is Harry,' zeg ik tegen haar. Alles ging fout, Harry had me heus wel door, zo dom was hij nu ook weer niet.
    'Sorry Harry maar ik moet er weer van door,' zeg ik snel en ik trek Zora mee aan haar arm. Ze kon er natuurlijk ook niks aan doen, maar ze kwam heel erg ongelegen.


    I've become so numb

    Zora Arwen Johnson

    'Wacht even, Catherine' siste ik en ik rukte me los. 'Ik heb de kan niet gehad om Harry te ontmoeten' zei ik en mijn ogen kwamen onder mijn hoed uit. Ik stak netjes mijn hand uit. 'Zora' zei ik en ik bekeek Harry goed. Hij had duidelijke krullen, was redelijk groot en de eerste indruk die hij op me maakte was dat hij Catherine aan het praten had geregen. Dat had ik niet verwacht. 'Catherine? Mag ik trouwens vragen waarom je weg ging?' Siste ik naar haar en ik keek haar even waarschuwend aan. Als ze dit nog een keer flikte... Al snel realiseerde ik me dat Harry er ook nog was. Ik zette weer een nep-glimlach op en knikte met mijn hoofd, zodat mijn hoed weer net voor mijn ogen viel en Harry me niet in mijn ogen aan kon kijken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Jawaad Malik
    Ik kijk Eve even aan. Ze was zo eigenwijs. Dit soort gesprekken moesten we ook niet bij haar voeren. 'Eve ik denk dat jij beter op Melody en Brady kan passen als wij weg zijn,' zeg ik tegen haar. Al had ik niet echt het idee dat ze naar mij zou luisteren.
    Ik richt me even op Liam. 'Rustig maar Liam, wij zorgen ervoor dat je heelhuids heen en terug komt,' zeg ik met een glimlach tegen hem. Ik zou niet willen dat er iets met Liam zou gebeuren.
    Ik kijk even naar Korzo. 'Weet je wat, Eve en ik brengen Korzo wel terug,' zeg ik tegen Louis en ik geef hem een blik dat hun er dan over kunnen praten zonder Eve. Begrijp me niet verkeerd. Eve was een schat van een meid, maar ze zou echt niet mee kunnen. En ik wist dat Louis er hetzelfde over dacht dus dat zou geen probleem zijn. Ik kijk Eve even aan. 'Kom je?' vraag ik.


    I've become so numb

    Catherine Elenor Dawson
    Ik zucht diep en kijk Zora even waarschuwend aan, niet dat dat hielp. Daar trok ze zich toch niks van aan. Waarom moest ze zich nu voorstellen? Waarom konen we niet gewoon gaan. Dat was typisch Zora, en dat vond ik niet altijd even leuk. Er was een grote kans dat Harry haar zou herkennen, ook al was ze hier zonder paard.
    'Ik had dorst,' zeg ik tegen Zora om nog enigszins bij mijn verhaal te blijven wat ik voor Harry opgehangen had. Het was echt zo mega vaag niet normaal. Waarom konden we niet gewoon weg gaan? 'Ben je klaar?' sis ik naar Zora en ik kijk naar Thunder die nog steeds vastgebonden staat. Ik zou zo eerst even mijn cowboyhoed weer willen pakken, en uit deze belachelijke jurk hijsen. Dat ding zat echt voor geen meter. Een gewone broek en blouse zaten toch veel lekkerder, ik snapte niet hoe sommige meiden hierin konden lopen.


    I've become so numb

    Evelynn Lauren Tomlinson.

    Ik trok mijn wenkbrauwen op. "Hoezo? Mag Niall dan ook al mee?" vroeg ik hem, waarna ik hem een verontwaardigde blik toestuurde. Nou zeg... ik mocht ook nooit wat! Ik was twee jaar jonger dan die jongens, minstens! Ik wilde geen babysitter spelen terwijl de anderen lekker op de prairie mochten rennen met de paarden...
    Ik mokte stilletjes en griste de teugels uit Zayn's handen, waarna ik begon te lopen en Louis nog een ziedende blik toewierp. Af en toe kon ik hem de nek wel omdraaien en dit was nou precies een van die momenten. Zul je zien dat hij dadelijk diegene was die gewond thuiskwam... Nou, dat zou dan de eerste keer zijn dat ik hem ermee liet zitten. Egoïst, ik mocht niet eens plezier hebben... Alles werd me hier afgenomen.

    Liam James Payne.

    Ik keek nog even naar Eve en Zayn en richtte me toen weer tot Louis. "Ze draait wel weer bij, denk ik. Ik zou in haar plaats hetzelfde hebben gereageerd, maar ik begrijp wel waarom ze niet mee kan." zei ik zacht, waarna ik een glimlach opzette en Louis eventjes in zijn ogen wist aan te kijken. Zijn oceaanblauwe ogen die een rijke schoonheid haar hart nog sneller liet kloppen. Ik hoorde nu ook dat mijn hart in mijn keel bonsde, maar ik drukte het gevoel weg.
    "Dus... Wat is het plan?" vroeg ik me hardop af. Zonder plan konden we namelijk niks...


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik ga slapen. Nightnight!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson
    Ik keek Zayn met een dankbare glimlach aan, want hier zouden we echt niet zomaar uitkomen. Ergens snapte ik de reactie van Eve wel, maar het probleem is dat ze mijn reactie gewoon niet snapte..of dat idee had ik tenminste. Haar blik toen te langs liep negeerde ik en richtte mijn blik op Liam. 'Hopelijk heb je gelijk en draai ze snel bij. Wat je zegt is wel waar, maar soms zijn de juiste en veiligste keuzes voor de andere niet altijd even leuk' zei ik met een zwakke glimlach. Ik keek Liam eventjes terug aan in zijn ogen, maar wendde al snel mijn blik af. Die jongen wist niet wat hij met me deed, maar hoopte dat er ooit een moment zou zijn dat hij het wel wist...en het niet al te rampzalig uitpakte.
    'Het plan...uh de meiden volgen en hopen dat we niet gesnapt worden?' vroeg ik. Om eerlijk te zijn had ik geen plan en ook geen ideeën. Iets wat ook niet heel vaak voorkwam.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Purrfect schreef:
    [Ik ga slapen. Nightnight!]


    (slaap lekker )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Purrfect schreef:
    Zora Arwen Johnson

    'Dat naïef gedoe bevalt me niet, Xari' siste ik. 'Wil je ineens dat de mensen blijven leven? Als de mensen vermoordt worden, blijven er minder over. Hoe minder hoe beter, is het niet?' mompelde ik en ik liep naar een plekje wat onder het hooi zat, waar ik mijn revolver uit haalde. 'Dus, wat zeg je er van? Ga je dalijk mee om huizen plat te branden en mensen neer te schieten, als eerst de sheriff, of blijf je hier zitten kniezen in 't hooi met die pruiloogjes van je' spuwde ik haar toe, wanneer ik een keer net voor haar op de grond spuugde. Met spleetoogjes keek ik haar aan en haalde mijn neus op. 'Dat dacht ik al' gromde ik en ik liep naar Cheryl, om haar zacht te aaien over haar hoofd.


    Xari Amilia Jarrett
    Snel sla ik mijn ogen neer. Ze kon me zo makkelijk kleineren, en ze deed het ook nog expres volgens mij. Ze liep weg, en pakte haar revolver uit het hooi. 'Dus, wat zeg je er van? Ga je dalijk mee om huizen plat te branden en mensen neer te schieten, als eerst de sheriff, of blijf je hier zitten kniezen in 't hooi met die pruiloogjes van je,' zei ze en spugde voor mijn voeten op de grond. Ik zei niks. 'Dat dacht ik al,' zei ze en liep naar Cheryl. 'Het was maar een suggestie,' mompelde ik zachtjes zodra ze weg was. Ik trok mijn knieën op, sloeg mijn armen eromheen en leunde met mijn voorhoofd op mijn knieën. Langzaam kwamen de tranen. Waarom kon ik nou niet voor mezelf opkomen? Zora vindt me zwak, schoot het telkens weer door mijn hoofd. Zora vindt me zwak. Zora vindt me zwak. Ik ben zwak.


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    Liam James Payne.

    Ik knikte begrijpend. "Eve lijkt gewoon teveel op jou. Maar jij draait ook altijd bij, dus Eve ook." zei ik geruststellend, waarna ik mijn ogen neersloeg toen hij mijn blik had opgevangen. Hij wilde het niet, het mocht niet... Mijn ouders zouden een hekel aan me krijgen en Louis net zo goed.
    "Dan moeten we die meiden eerst even vinden." zei ik snel, waarna ik naar Snowwhite keek en aarzelde. "Stap jij maar eerst op, denk ik." Ik wilde eigenlijk niet meer te paard zoeken, maar we moesten snel zijn. Anders waren we hun sporen allang kwijt of waren die gewist. Ik zuchtte en beet op mijn lip.
    "Het valt wel op als ze twee jongens op een paard achter zich aan zien lopen, niet?" vroeg ik aan Louis, waarna ik zachtjes grinnikte.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Eerlijk gezegd zit ik te wachten tot Harry reageert, haha]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles
    We waren eindelijk bij de waterput en gretig dronk ik van het koude, verse water. Ineens was er nog een meisje die nogal dreigend overkwam op Cath en mij. Ze had een donkere hoed op, en haar laarzen waren ook dingen die me bekend voorkwamen. Ik kon alleen niet plaatsen waarvan. Ze sprak Cath, die dus blijkbaar Catherine heette, streng toe, en Cath legde uit dat ze de hele tijd hier was, en dat ik haar niet lastig viel. Daarna pakte ze het meisje bij haar arm vast en trok haar mee weg. 'Sorry Harry, maar ik moet er weer vandoor.' zei ze en ik knikte als afscheid. 'Wacht even. Ik heb de kans niet gehad om Harry te ontmoeten.' zei het meisje met de hoed, en voor het eerst kon ik haar ogen zien. 'Zora.' zei ze en glimlachend nam ik haar hand aan. 'Harry, aangenaam.' antwoord ik. 'Catherine? Mag ik trouwens vragen waarom je weg ging?' vroeg Zora boos aan Cath, en volgens mij wist ze niet dat ik er nog stond. Ze glimlachtte weer, en knikte even, waardoor de hoed weer voor haar ogen gleed en ik haar niet in haar ogen aan kon kijken.
    'Reis jij ook van dorpje naar dorpje?' vroeg ik toen ik weg stapte van de waterput omdat mensen gefrustreerde geluiden begonnen te maken achter me. Dit beviel me niet. Catherine had me aardig en oprecht geleken, maar die Zora.. Ik wist niet wat ik er van moest denken.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Zayn Jawaad Malik
    Ik zucht even. Natuurlijk was Eve nu boos, zou ik ook zijn, maar er mocht gewoon niets met haar gebeuren. 'Niall mag mee als hij wilt ja,' mompel ik en ik wist dat ze dat ook niet leuk zou vinden.
    Aan haar bewegingen zag ik dat ze echt boos was, maar dat maakte me niet uit. Liever een boze Eve, dan een dooie Eve. 'Eve, we willen je alleen maar beschermen,' probeer ik haar uit te leggen. Al zou ze me denk ik niet geloven. 'We geven gewoon te veel om je, en we willen niet dat er iets met je gebeurt,' dik ik het nog even aan. Ik glimlach even naar haar.
    Na een tijdje zijn we bij het huis van Niall. Ik bind Korzo vast met zijn teugels. 'Zouden Niall en Brady al weer terug zijn?' vraag ik mezelf hardop af.


    I've become so numb

    Zora Arwen Johnson

    'Ja. Ik reis met Catherine mee' zei ik. Hoe dan ook, ik ging het moeilijk voor Catherine maken. Ik had geen zin om Harry dalijk neer te schieten, ze mocht het zelf maar oplossen. 'Jij woont zeker hier, is het niet? Typisch, een dorpsjongen' zei ik toen ik zijn hand losliet. 'Weet jij toevallig of hier ergens nog een goed café zit?' vroeg ik aan Harry en ik zette mijn hoed af, om mijn haren voor mijn gezicht weg te vegen. Het maakte eigenlijk niks uit of ie mijn gezicht wel of niet kon zien. Hij kon mij dan wel herkennen, maar ik hem niet. Ik was niet bang voor vreemdelingen. 'Ga jij maar naar Xari, Catherine. Ze heeft wat hulp nodig. Als je het niet erg vindt ga ik even wat drinken, in een café' glimlachte ik naar Catherine, met een vernietigende blik in mijn ogen. 'Of wil jij ook nog mee?' vroeg ik aan haar, waarna ik mijn blik naar Harry wendde. Nog even keek ik diep in zijn ogen, opzoek naar ook maar een sprankeltje verraad of herkenning.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson

    Ik kon er niet tegen als mensen teveel op mijn lijken, want dat brengt alleen maar problemen met zich mee. 'Een beetje teveel, jammer genoeg. Maar waarschijnlijk heb je wel gelijk.' zei ik zacht en beet op mijn lip. Dit was niet een van de makkelijkste moment, want een verkeerde woord of iets...En ik zou mijn beste vriend verliezen, mijn moeder zou geen woord meer tegen me zeggen en mijn vader zou me op straat zetten. Kortom mocht niet en niemand mocht het weten.
    'Dan word het tijd dat we opzoek gaan' zei ik met een zwakke glimlach. Na zijn volgende woorden stapte ik weer op Snowwhite en stak mijn hand weer naar Liam uit. De aarzeling was me niet ontgaan, maar dit zou toch de enige en snelste manier zijn om de meiden te zoeken.
    'Als je het zo zegt wel, maar met een beetje geluk valt het niet op en kunnen we ze ongezien volgen' antwoordde ik en, waarna een glimlach op mijn gezicht verscheen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer