• Vijf normale jongens die leven in het Wilde Westen zijn het zat dat hun dorpje steeds wordt geplunderd door drie meiden die een groep vormen. Als de sheriff van het dorp dan ook nog eens neergeschoten wordt zetten ze hun cowboyhoed op en gaan ze in het zadel zitten. Het wordt tijd om af te rekenen met die bende, goedschiks of kwaadschiks. Kunnen de jongens deze meiden stoppen voordat hun dorpje met hun families en vrienden nog wordt platgebrand? Overleven ze deze opdracht wel? Al deze vragen worden beantwoord door het lot, het lot dat vele ruzie’s, relaties en doden heeft veroorzaakt.
    (Dit idee is bedacht door xAmore en SerpentsKiss.)

Regels:
    -Geen one-liners.
    -16+ mag.
    -Als je na drie dagen niet reageert mag je personage gedood worden of door iemand anders bestuurd worden.
    -Heb je een reden om niet te reageren geldt dit niet. ^^ Maar geef het wel even door.
    -Off-topic tussen haakjes.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Maximaal twee personages per persoon en dan wel van het verschillende geslacht.
    -In deze tijd waren er geen mobieltjes, computers of moderne kleding. Wees realistisch en ga dus niemand opbellen of de auto raadplegen.
    -Alleen xAmore en SerpentsKiss maken en beheren de topics.

Naam:
    Leeftijd (minimaal 18, tenzij het een bijpersoon is.) :
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Paard (uiterlijk en naam, bijpersonen hoeven dit niet per se in te vullen) :
    Slecht in/zwakte:

Jongens.
    -Niall James Horan. Curlies
    -Harry Edward Styles. Depay
    -Zayn Jawaad Malik. Amoria.
    -Louis William Tomlinson. SerpentsKiss.
    -Liam James Payne. Crudelis.

Meisjes (max 3)
    - Catherine Elenor Dawson. Amoria.
    - Zora Arwen Johnson. Brookie
    - Xari Amilia Jarrett. LexLover.

Overige personages (familie, dorpsbewoners enz.)
    - Evelynn "Eve" Lauren Tomlinson. Crudelis.
    -Melody Eliza Payne, SerpentsKiss
    -Brady Sam Horan. Brookie

Het is vandaag zoals altijd broeierig warm. Water wordt in het dorp bij de put gehaald en het dorpje is meteen in volle zaken. Hoefgekletter, gerinkel van glazen en rijdende koetsen.
    De groep criminelen/plunderaars wonen samen in een klein vertrek met een waterput in de buurt. Deze plek ligt verscholen, maar dicht in de buurt van het dorp. De vlaktes zijn woestijnachtig en water zal schaars zijn op paardenritten. Zorg dat je voldoende water en proviand meeneemt, want het enige water wat je zal vinden is bij het dorp, een oase of bij het verscholen vertrek bij de meiden.

[ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:04 ]

Reading a good book is like taking a journey.

Louis William Tomlinson
    Ik bijt op me lip en knik dan. 'Het is lief dat je de schuld op je neemt en me best doen om het te geloven, maar het betekent toch niet dat Eve er zo makkelijk mee weg komt' zeg ik. Het is dan wel een opluchting dat ze in goede handen was, maar alsnog...Wat ik niet snap is dat Eve altijd iemand vind die het voor haar op neemt.
    'Dankjewel' zeg ik en luister dan naar wat er gebeurd is. 'Dus met dit verhaal heb jullie je wel mooi beide verraden, want het verhaal begint bij de waterput. dus dat betekent dat jullie elkaar daar pas tegen zijn gekomen. Maar ben wel blij om te zien dat jullie Korzo hebben gevonden, en hoe gaat het eigenlijk met Brady afgezien van zijn knie?'
    Ik glimlach weer en knik dan nogmaals. 'Ben blij dat je me wel snapt en dat je ervoor zorgt dat het ook niet meer zal gebeuren' zeg ik dan en langzaam verandert mijn blik naar verbaasd. 'Die meiden zijn weer in het dorp geweest? We moeten daar echt een keer iets aandoen' zeg ik tegen Zayn. Die meiden zetten echt het hele dorp op zijn kop en het is echt niet veilig meer.

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Xari Amilia Jarrett
    Ineens hoorde ik het geluid van rennende paardenhoeven achter me. Cheryl kwam aanrennen, met Zora op haar rug. 'Lekker bezig, Zora?' vroeg ik toen ik zag dat ze een emmer vulde en in haar gezicht gooide. Ik zelf liep terug naar het hooi, en pakte twee mooie, groene appels. Eén gooide ik naar Zora, ging naast haar staan bij de put, en steunde met mijn ellebogen op de put terwijl ik een grote hap uit de appel nam. 'Zat de sheriff achter je aan of zo? Je kwam zo snel aangalopperen,' zeg ik genietend van de appel en de stilte.

"Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

Zora Arwen Johnson

'Nee. Mens, wat denk jij wel niet? Ik had die man anders allang vermoord' mompelde ik toen ik een hap van de appel nam. Ik vulde dit keer een bakje met water, aangezien we geen bekers hadden, en dronk het op. 'Een jongen met pikzwart haar had me door. Ben weggerend en heb Catherine niet meer gezien. Dat kind moet echt beter oppassen' zuchtte ik en ik liet me achterover vallen. 'Die mannen in het dorp zijn niet lelijk. Ugh, waar heb ik het over? Ik moet kokhalzen van liefde' prevelde ik verveeld.

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Xari Amilia Jarrett
    'Nee. Mens, wat denk jij wel niet? Ik had die man anders allang vermoord,' reageerde Zora. Ik staarde in de verte. 'Toch raar dat we na al die plunderingen hem nog geen enkele keer hebben gezien,' mompelde ik en nam nog een hap. Zora mompelde intussen door over een jongen met pikzwart haar en de liefde waar ze van moet kokhalzen. 'Pas maar op, jij. Straks word je nog verliefd,' grinnik ik. Zora was een hard meisje, voor zover ik weet heeft ze nog nooit echte liefde gekend, alleen haar broer die haar sloeg. Toch was ik blij dat ik haar kende. Zonder Zora en Catherine had ik het waarschijnlijk niet gered.

"Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

Zora Arwen Johnson

'Echt niet. Nog nooit geweest, ben ik niet en nooit van plan' antwoordde ik simpel. 'Jij bent nog jong. Jij hebt sneller een jongen mee naar huis dan ik, moet ik toegeven' lachte ik. Ik was dan niet echt zoveel ouder dan Xari. Hooguit twee jaar, maar Xari zag er jonger uit. 'Gaan we het nu over bloemetjes en bijtjes hebben, of gaan we wat doen?' vroeg ik met opgetrokken wenkbrauwen. Soepel stond ik op en sierlijk liep ik een paar meter verder. 'Zin om vanavond op pad te gaan, naar het dorp? Dan ligt toch iedereen in hun bed. Kunnen we makkelijker inbreken en alles meenemen, om het vervolgens plat te branden' vertelde ik met een grijns.

Melody Eliza Payne

Met nog een laatste blik naar achter spoorde ik Neera aan naar rengalop om terug naar huis te keren. Ik was mijn broer dankbaar dat hij me nu toch naar alleen huis stuurde. Het was voor hem al een grote stap naar verantwoordelijkheid. Neera rende rustig door en volgens mij had mijn broer toch wel gelijk dat ze alleen reageerde op een vrouwelijke hand, want ze luister beter naar een achtjarig meisje dan naar een jongen van negentien. Ik keek naar rechts en zag toch wel een paar mensen verbaasd naar me kijken. Ach het was ook niet echt heel gebruikelijke dat een klein meisje op een paard reed en dan nog wel alleen ook. Daarbij herkende veel mensen Neera als een paard waar je lastig op kon rijden en dan ook vaak niet luisterde...

Amoria schreef:
    Catherine Elenor Dawson
    Op mijn gemak rijd ik door het dorpje. De jurk werkt, niemand herkent me. Geen klein stom jongetje, geen klein stom meisje, niemand. Maar ik moest Zora nog steeds vinden. Als ik dicht bij de waterput kom stijg ik van Thunder af en neem hem mee aan zijn teugels. Ik bind zijn teugels vast zodat hij niet wegloopt en ik besluit wat rond te lopen. Het is werkelijk een gekkenhuis bij de waterput en er lijkt geen einde aan te komen. Domme mensen, als ze toch eens wisten dat er bij ons gewoon nog een stond. Ik draai me om en wil weglopen maar ik bots tegen een jongen aan met bruine krulletjes. Fijn, altijd als ik in gedachten was kon ik opeens niet meer uitkijken waar ik liep. 'Sorry,' verontschuldig ik me. 'Ik heb je toch niet pijn gedaan?' vraag ik. Ugh dit wilde ik niet eens vragen, maar om zo weg te lopen -zoals ik eigenlijk had willen doen, was heel onbeleefd geweest en dan zou ik alleen maar meer opvallen. En dat was nu juist hetgeen wat ik niet wilde.

(There you go Depay :3)

Harry Edward Styles
    Ik was maar naar het dorpje gelopen, aangezien Evelynn Dusty nog niet teruggebracht had.. Ik stond bij de waterput te wachten, aangezien ik nu echt wat drinken nodig had. Ik was zowat uitgedroogd van dat stuk lopen, en ik moest snel wat vocht binnen krijgen. De drukte bij de waterput was gigantisch, en ik keek naar de jurk van het meisje voor me, het was een nette en mooie jurk. Ineens draait ze zich om en botst ze tegen me op. 'Sorry. Ik heb je toch niet pijn gedaan?' vraagt ze vriendelijk en ik schud netjes mijn hoofd.
    'Nee hoor, ik kan wel tegen een stootje.' zei ik met een knipoog.

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Zayn Jawaad Malik
    Ik zucht even. Oeps. De volgende keer moest ik mijn verhaal wat beter voorbereiden. 'Misschien had je toch gelijk,' zeg ik maar. Ik was echt lekker bezig vandaag, maar niet heus.
    'Ik heb geen idee hoe het nu met Brady gaat, we hebben hem bij Niall achtergelaten. Anders moeten we straks maar eens langs gaan om te kijken hoe het gaat. We moeten Korzo toch nog terug brengen,' zeg ik tegen Louis. Ik was ook wel benieuwd hoe het et Bradly ging. Zijn knie was er niet geweldig aan toe, maar hij zou er zeker weer bovenop komen.
    Ik knik instemmend. 'Inderdaad, alleen kunnen we niet zo heel veel doen, we weten nooit wanneer ze weer zullen toeslaan. We weten niet eens waar ze vandaan komen. Als we ze een keer kunnen volgen naar hun schuilplaats, dan kwamen we een stuk verder,' zeg ik tegen Louis. Ik was zeker bereid om wat tegen die meiden te doen. Het werd als maar erger en er gingen steeds meer gewonden vallen.

Catherine Elenor Dawson
    Ik glimlach even naar de jongen, ookal zou ik liever heel overdreven met mijn ogen willen draaien. Het verbaast me nog hoe goed ik me kan inhouden. 'Gelukkig wel ja,' zeg ik en ik kijk hem even aan. Hmm, ongeveer mijn leeftijd schat ik zo. Hij zag er niet verkeerd uit moest ik toegeven, maar verder dan dat ging het niet. De jongens in dit dorp waren allemaal stuk voor stuk onbruikbaar. Ik had wel eens rondgekeken voor een jongen om zich misschien bij ons aan te sluiten. Maar stuk voor stuk deden de jongens goed hier. Er was er niet één die ook maar iets stal.
    'Het is wel echt een gekkenhuis hier bij de waterput,' zei ik onschuldig, maar eigenlijk wilde ik het er nog eens inwrijven. Ik zou helemaal gek worden als ik dag in dag uit tientallen minuten moet wachten op een beetje water. Nee, dat ging mooi niet gebeuren.

I've become so numb

Harry Edward Styles
    'Gelukkig wel ja.' zegt ze als ze me even glimlachend aankijkt. Ik kijk nogmaals zuchtend naar de rij die zich gevormd heeft voor de waterput, het dorp hier was zo netjes. Niemand drong voor, of duwde de anderen aan de kant om eerder water te hebben, nee, iedereen wachtte netjes op zijn beurt in de brandende zon.
    'Het is wel echt een gekkenhuis hier bij de waterput.' zegt ze met een onschuldig glimlachje en ik kijk haar ook even glimlachend aan.
    'Ben je dat ondertussen niet gewend dan?' vroeg ik. Ik stond hier vrijwel elke dag om water te halen voor te koken, en om uberhaupt iets drinkbaars in huis te hebben. Het viel me wel op dat ik haar hier nog nooit eerder had gezien. Haar gezicht kwam me helemaal niet bekend voor, en iets daaraan beviel me niet zo.

Catherine Elenor Dawson
    Fuck. Ik had gewoon na de botsing sorry moeten zeggen, en weg moeten lopen. Natuurlijk was het geen goed idee geweest om meer tegen hem te praten. Niemand herkende me hier, maar dat was gelijk ook een nadeel. Nu moest ik wel iets verzinnen.
    'Niet echt, ik ben vandaag in dit dorpje aangekomen,' zeg ik tegen hem. 'Ik reis van dorpje, naar dorpje,' plak ik er dan nog snel achteraan. Ik was echt niet van plan om hier lang in een jurk rond te gaan lopen. Nee, gewoon Zora zoeken en dan weer wegwezen.
    'Maar bij andere dorpjes is het net zo erg hoor,' zeg ik even. Anders zou het misschien nog ongeloofwaardiger klinken dan dat het nu al deed naar mijn mening. Nouja als hij me niet zou geloven zou ik gewoon vluchten, en als dat niet zo werken, had ik altijd nog een pistool onder deze jurk.

I've become so numb

Xari Amilia Jarrett
    Ik strekte mijn rug en mijn armen. 'Platbranden? Ik weet niet of dat nou zo slim is. Dan vlucht iedereen, en moeten we een nieuwe verblijfplaats, en een nieuw dorp zoeken. We kunnen het beter leegroven en vernielen, dan kunnen ze het weer opbouwen, en verdwijnen ze niet,' beantwoordde ik Zora's vraag. Even keek ik om me heen en floot. Meteen kwam Otello aanlopen. 'Hey jochie,' mompelde ik en aaide hem over zijn zachte neus. 'Trouwens, om een dorp te kunnen plunderen, moeten we met drie zijn. Waar is Catherine?' Ik had Catherine de hele ochtend nog niet gezien. Nu, ik was wel laat wakker geworden, maar vaak doen we niks voor het avond is.

Louis William Tomlinson
    Ik keek Zayn aan en haalde mijn schouders op. 'Misschien, maar ken jullie langer dan vandaag, dus weet wel hoe of wat. Maar het blijft lief dat de schuld op je probeerde te nemen' zeg ik en knikte bij zijn volgende woorden.
    'Dat is begrijpelijk en toch het beste ook. Het lijkt me wel een goed plan, want ben toch wel benieuwd hoe het met Brady is en zoals je net al zei moeten jullie Korzo toch nog terugbrengen' zeg ik tegen Zayn. Waarschijnlijk zou Brady er wel weer bovenop komen, maar toch wilde ik wel weten hoe het met hem ging.
    Ik knikte langzaam en dacht even na. 'Er moet wat zijn wat ons kan helpen of wat we kunnen doen, maar je hebt wel gelijk dat weten we inderdaad niet. Waar ze vandaan komen kan zo achterhaalt zijn. Het is een goed idee, maar het probleem is dat we zo onopvallend mogelijk moeten doen en met niet teveel daar naartoe kunnen' zeg ik dan. Ik had er alles voor over om wat tegen die meiden te doen, want wilde niet dat er nog meer verkeerd zou gaan en het weer veiligheid weer terug zou keren. Ik zou het mezelf niet kunnen vergeven als er wat met mijn vrienden of familie zou gebeuren, maar als er nog meer mensen gewond zouden raken.

Zora Arwen Johnson

'Dat naïef gedoe bevalt me niet, Xari' siste ik. 'Wil je ineens dat de mensen blijven leven? Als de mensen vermoordt worden, blijven er minder over. Hoe minder hoe beter, is het niet?' mompelde ik en ik liep naar een plekje wat onder het hooi zat, waar ik mijn revolver uit haalde. 'Dus, wat zeg je er van? Ga je dalijk mee om huizen plat te branden en mensen neer te schieten, als eerst de sheriff, of blijf je hier zitten kniezen in 't hooi met die pruiloogjes van je' spuwde ik haar toe, wanneer ik een keer net voor haar op de grond spuugde. Met spleetoogjes keek ik haar aan en haalde mijn neus op. 'Dat dacht ik al' gromde ik en ik liep naar Cheryl, om haar zacht te aaien over haar hoofd.

[ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 15:11 ]

Amoria schreef:
    Catherine Elenor Dawson
    Fuck. Ik had gewoon na de botsing sorry moeten zeggen, en weg moeten lopen. Natuurlijk was het geen goed idee geweest om meer tegen hem te praten. Niemand herkende me hier, maar dat was gelijk ook een nadeel. Nu moest ik wel iets verzinnen.
    'Niet echt, ik ben vandaag in dit dorpje aangekomen,' zeg ik tegen hem. 'Ik reis van dorpje, naar dorpje,' plak ik er dan nog snel achteraan. Ik was echt niet van plan om hier lang in een jurk rond te gaan lopen. Nee, gewoon Zora zoeken en dan weer wegwezen.
    'Maar bij andere dorpjes is het net zo erg hoor,' zeg ik even. Anders zou het misschien nog ongeloofwaardiger klinken dan dat het nu al deed naar mijn mening. Nouja als hij me niet zou geloven zou ik gewoon vluchten, en als dat niet zo werken, had ik altijd nog een pistool onder deze jurk.

Harry Edward Styles
    'Niet echt, ik ben vandaag in dit dorpje aangekomen. Ik reis van dorpje naar dorpje.' legt ze me uit. 'Maar bij andere dorpjes is het net zo erg hoor.' plakt ze er nog achteraan. Ik keek haar even met opgetrokken wenkbrauwen aan. Het klonk nogal vaag dat ze van dorpje naar dorpje reisde, en de drukte bij de waterput niet gewend was. Maar goed, ik liet het maar voor wat het was, ze had vast geen reden om daarover te liegen.
    'Ja, die hitte maakt iedereen kapot hier.' zuchtte ik toen ik een stukje naar voren liep, omdat de mensen wat sneller klaar waren bij de waterput. Ik keek even achterom. De rij achter me werd steeds langer, en ik was blij als ik hier weg kon, maar gelukkig had ik nu iemand om mee te praten, zodat ik hier niet zo lang alleen hoefde te staan.

Zayn Jawaad Malik
    Ik knik even. 'Oke dan,' zeg ik. We zouden zo dus naar Brady gaan. Hopelijk was alles goed en was het niet gaan ontsteken ofzo. Dan zou Brady nog verder van huis zijn, dan dat hij al was.
    Ik luister naar wat Louis allemaal zegt. 'Dus stel wij volgen die meiden naar waar ze ook vandaan komen, en dan?' vraag ik aan Louis. 'Bij hun schuilplaats hebben ze waarschijnlijk nog meer wapens en misschien zijn ze wel met meer als dat wij weten,' zeg ik tegen Louis. 'Het kan best gevaarlijk zijn dus ik stel voor dat als we ze echt gaan volgen, we daarna terug gaan om de sheriff te vertellen waar ze verblijven,' zeg ik tegen hem. Ik was niet bang, ik wilde gewoon niet dat er ook maar iets met Louis of andere mensen zou gebeuren, want die meiden hadden al genoeg slachtoffers gemaakt.

(Catherine komt eraan)

I've become so numb