• Vijf normale jongens die leven in het Wilde Westen zijn het zat dat hun dorpje steeds wordt geplunderd door drie meiden die een groep vormen. Als de sheriff van het dorp dan ook nog eens neergeschoten wordt zetten ze hun cowboyhoed op en gaan ze in het zadel zitten. Het wordt tijd om af te rekenen met die bende, goedschiks of kwaadschiks. Kunnen de jongens deze meiden stoppen voordat hun dorpje met hun families en vrienden nog wordt platgebrand? Overleven ze deze opdracht wel? Al deze vragen worden beantwoord door het lot, het lot dat vele ruzie’s, relaties en doden heeft veroorzaakt.
    (Dit idee is bedacht door xAmore en SerpentsKiss.)

Regels:
    -Geen one-liners.
    -16+ mag.
    -Als je na drie dagen niet reageert mag je personage gedood worden of door iemand anders bestuurd worden.
    -Heb je een reden om niet te reageren geldt dit niet. ^^ Maar geef het wel even door.
    -Off-topic tussen haakjes.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Maximaal twee personages per persoon en dan wel van het verschillende geslacht.
    -In deze tijd waren er geen mobieltjes, computers of moderne kleding. Wees realistisch en ga dus niemand opbellen of de auto raadplegen.
    -Alleen xAmore en SerpentsKiss maken en beheren de topics.

Naam:
    Leeftijd (minimaal 18, tenzij het een bijpersoon is.) :
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Paard (uiterlijk en naam, bijpersonen hoeven dit niet per se in te vullen) :
    Slecht in/zwakte:

Jongens.
    -Niall James Horan. Curlies
    -Harry Edward Styles. Depay
    -Zayn Jawaad Malik. Amoria.
    -Louis William Tomlinson. SerpentsKiss.
    -Liam James Payne. Crudelis.

Meisjes (max 3)
    - Catherine Elenor Dawson. Amoria.
    - Zora Arwen Johnson. Brookie
    - Xari Amilia Jarrett. LexLover.

Overige personages (familie, dorpsbewoners enz.)
    - Evelynn "Eve" Lauren Tomlinson. Crudelis.
    -Melody Eliza Payne, SerpentsKiss
    -Brady Sam Horan. Brookie

Het is vandaag zoals altijd broeierig warm. Water wordt in het dorp bij de put gehaald en het dorpje is meteen in volle zaken. Hoefgekletter, gerinkel van glazen en rijdende koetsen.
    De groep criminelen/plunderaars wonen samen in een klein vertrek met een waterput in de buurt. Deze plek ligt verscholen, maar dicht in de buurt van het dorp. De vlaktes zijn woestijnachtig en water zal schaars zijn op paardenritten. Zorg dat je voldoende water en proviand meeneemt, want het enige water wat je zal vinden is bij het dorp, een oase of bij het verscholen vertrek bij de meiden.

[ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:04 ]

Reading a good book is like taking a journey.

(Als je op andere RPG's kunt reageren alsof je een sneltrein bent en hier alles loopt te verwaarlozen vind ik het een vreemd excuus, dat moet je zelf toch ook wel inzien... In ieder geval, ik heb geen zin om weer ruzie te gaan maken. Zij gaf een goede reden omdat ze niet kon reageren omdat wij iedereen een bericht hadden gestuurd. Punt.)

[Ik probeer zo veel mogelijk te reageren op alle RPG's. Het nadeel van Quizlet is dat er zulke leuke RPG's komen, waarbij deze er één van is. Hier wordt niet zo heel veel gereageerd, dus dit komt steeds verder in Mijn Topics. Zo lees ik erover heen en reageer ik minder]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

SerpentsKiss schreef:
    Louis William Tomlinson

Ondanks de vragen en dingen die nog te wachten stonden, kon ik toch niets anders dan glimlachen en voelde hoe Liam met mijn vingers speelde. Mijn blik ging naar Liam en een vreemd geluidje verliet mijn mond. 'Als het gebeurd dan gebeurd het, maar heb jou, Liam, en dan is het belangrijkste. Daarbij ben ik anders oud genoeg om dan voor mezelf te zorgen en de juiste beslissingen te nemen.' zei ik zachtjes. Het zou gewoon nog even afwachten zijn, al zou het wel handig zijn om erop voorbereid te zijn. Het was bij ons thuis zo veranderlijk als het weer...Oké misschien niet het weer hier, omdat het hier altijd warm was. Ik wilde Liam in zijn buik porren, maar dat leek me niet handig aangezien we nog op Snowwhite zaten. 'Negeer mij niet' waren de woorden die ik wel nog kon zeggen. 'Dat pruillipje helpt altijd, dus dat blijft' zei ik en trok expres nog een pruillipje voor er weer een grijns op mijn gezicht verscheen door de kus op mijn wang. 'En dat bedoel ik dus.'

Liam James Payne.

Ik slaakte een moedeloze zucht. "Zonder huis kom je niet ver, Lou Lou." zei ik tegen hem om vervolgens wat dieper te gaan zitten zodat ik extra mee schommelde op het paard. Ik had Louis vast, dus zo snel zou ik nu niet gaan vallen. Louis zou desnoods bij mij op de kamer kunnen, maar ik had het gevoel dat mijn ouders dat weer een beetje teveel van het goeie zouden vinden. Melody zou vast en zeker commentaar gaan leveren dan, natuurlijk... Ik giechelde zachtjes om Louis zijn woorden en keek weer strak voor me uit zodat ik hem niet weer kusjes ging geven, want nu wilde ik echt mezelf concentreren op die meiden hun onderkomen. Daarna konden we nog genoeg knuffelen en zoenen, wat we maar wilden. Tenzij we bij Louis' thuis zaten...
    "Dat pruillipje gaat weg, en dat is een bevel." commandeerde ik Louis op een lachende toon. "Nu, Boo."

Louis William Tomlinson

Ik kon het toch niet laten om heel te grinniken door zijn moedeloze zucht. Ja, ik was soms echt onmogelijk. 'Wie heeft het over zonder huis? Maar maak je geen zorgen om mij, Li.' Ik richtte mijn blik weer naar voren terwijl ik Liam zijn hand nog steeds vast had. Het was op dit moment niet het gene waar ik me zorgen over maakte. Het zou allemaal wel eer goed komen en we zouden eerst maar wachten op een reactie.
    Ik besloot om even niet meer achter om te kijken aangezien Liam gelijk had en het handig was om me ook op die meiden te concentreren. Als ik nu over mijn schouder zou kijken, zou dat helemaal niet meer gaan en dat betekende dat we nog langer moesten zoeken. 'Liam..weet dat je straks nog niet van me af bent.' zei ik zacht, maar zo serieus mogelijk.
    'Ik neem geen bevelen aan, dat moet je nu wel, toch?' vroeg ik lachend waarna mijn pruillipje toch in een glimlach veranderde. 'Maar omdat jij het bent...'

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

xAmore schreef:
    Evelynn Lauren Tomlinson.

Ik knikte goedkeurend en maakte een instemmend geluidje. Zelf at ik ook vrijwel alles, behalve bonen. Nee, met die waterige dingen moest je niet bij mij komen aanzetten... Ik haalde uiteindelijk mijn witte cowboyhoed van mijn hoofd af en schudde met mijn hoofd zodat mijn haren een beetje beter zouden vallen. Moeder hield er niet van als we hier nog met een cowboyhoed rondliepen.
    Ik vroeg me af waaraan Zayn dacht nu hij een hele tijd niks zei. "Waar dacht je aan?" vroeg ik dan ook, veel te nieuwsgierig natuurlijk. Ik hield mijn hoofd een tikkeltje schuin en keek hem onschuldig aan. Mijn handen omklemden de lakens stevig en ik waagde het om hem in zijn ogen te kijken, niet-wetend welke impact dit nu eigenlijk op mezelf zou hebben. Eerlijk gezegd had het dat nu al, want de vlinders in mijn buik begonnen hevig te fladderen.

(Ik quote hem nog eens, ik doe liever mijn reacties in één keer, dat is voor mij een stuk fijner.)

Amoria schreef:
    Catherine Elenor Dawson
    Mijn houding werd weer een beetje meer relaxed toen ik merkte dat Zora meespeelde. Maar toch maakte ze het me expres moeilijk, wat weer typisch Zora was. Ik beet even op mijn lip, want ik kon het natuurlijk allemaal weer gaan oplossen. Ik keek haar met opgetrokken wenkbrauw aan en keek even naar Harry. Hij keek anders naar Zora dan naar mij. Begrijpelijk ook aangezien Zora niet eens probeerde aardig te doen. Ik vond het ook niet bepaald leuk ofzo, maar ik had er geen zin in dat mensen me herkende. Iets wat Zora blijkbaar niets uitmaakte.
    'Waarom ga jij niet naar Xari? Een café is niks voor jou,' beet ik haar toe. Een café was echt iets voor Zora, maar het zou alleen maar voor problemen zorgen en ik wilde haar hier niet alleen laten. Zora was echt goed in alles wat ze deed, maar stel dat het een keer fout ging, dan wilde ik haar wel helpen. Ik kon Xari natuurlijk ook halen en dan zouden we samen kunnen gaan.
    'Ik ga wel naar Xari,' zeg ik vervolgens en ik kijk nog even naar Harry. Hij zou er wel helemaal niks van snappen.

Zora Arwen Johnson

Ik keek Catherine even waarschuwend aan en kneep mijn ogen tot spleetjes. 'Xari was jóú aan het zoeken, dus ik ben je maar gaan halen. Aangezien je ook even kon zeggen dat je weg zou zijn. Plus we maakten ons zorgen, omdat je al zo lang weg was. Je moet echt niet steeds bij een jongen blijven hangen' zuchtte ik, en ik schudde mijn hoofd. Ik schrok me dood toen het jongetje achter Harry kroop, en zei dat hij me herkende. 'Je haalt me vast door de war. Ik ben hier nog nooit geweest' En ik glimlachte onschuldig. Het jongetje kroop nog verder achter Harry en bleef maar zeggen dat ik één van de drie meisjes was. 'Ik snap echt niet waar je het over hebt' hield ik gelovig vol. 'Wel waar. Jij bent degene die mij wilde ontvoeren' zei hij, en ik was betrapt. Gelijk verborg ik mijn gezicht achter mijn haren.

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Zayn Jawaad Malik
    Eve deed haar cowboyhoed af en schudde haar haren uit. Wauw, ze was echt heel mooi. 'Je haar is echt mooi,' zeg ik dan ook voor dat ik het zelf door heb. Goedzo Zayn, lekker bezig. Ik bijt even op mijn lip. Ik had haar niet vaak zonder cowboyhoed gezien, maar het viel me nu pas op.
    'Aan Louis en Liam,' verzon ik snel. Ik ging niet zeggen dat ik aan haar dacht. Ze zou me waarschijnlijk uitlachen en dan het huis uitzetten ofzo. Maar ze was zo lief en mooi, en uhg houd op met zo denken Zayn! Ik werd echt gek van mezelf en mijn stomme gevoelens voor het zusje van m'n vriend.
    'Alles zal vast wel goed gaan, maar toch maak ik me zorgen,' zeg ik eerlijk. Nu we wisten wat we gingen doen leek de tijd echt langzaam te gaan. Straks waren ze nu in een gevecht met die meiden, en ik zat hier. Ik kan hun nu gewoon helpen, maar op Eve passen was ook belangrijk want anders zou ze zelf nog in haar eentje naar die meiden gaan.

[Sorry dat het zo lang duurde maar ik had een beetje veel aan m'n hoofd :s ]

I've become so numb

Catherine Elenor Dawson
    'Ik kan heel goed voor mezelf zorgen,' beet ik haar toe. Wat was dit nu? Ik was haar verdomme aan het zoeken. Door haar zat ik in deze stomme jurk en nu was het allemaal mijn schuld? Dat ging ik natuurlijk niet zeggen omdat Harry erbij was, maar dan nog. 'Het is lief dat jullie je zorgen maakte maar dat was dus niet nodig,' zeg ik tegen haar maar nu wat rustiger. Dat van die jongens negeerde ik maar, al had ze wel gelijk. Het zit nu eenmaal in mijn genen om een beetje te flirten zo nu en dan, en dat wist Zora ook.
    Ik kijk geschrokken naar het jongetje. Ik wist dat Zora problemen zou krijgen als ze zo in haar normale kleren hier naar toe kwam. 'Nee joh, ze is mijn vriendin maar,' probeerde ik ook nog tegen het jongetje, maar hij had ons door. Fijn dit. Ik keek Zora aan en greep alvast naar mijn pistool onder mijn jurk, voor het geval dat. Ik liet hem nog niet zien, en ik zou denk ik ook niet gaan schieten. Een klein jongetje was goed als gijzelaar, Harry mocht gewoon mee omdat hij wel leuk was om naar te kijken. Voor mij in ieder geval dan.

I've become so numb

[Wait a sec. Even een post maken ;3 ]

I don't want you to die, I want you to suffer.

Niall James Horan

Brady liep van me weg en ik leunde tegen de waterput aan. Het was weer eens een stikhete dag met een snufje verveling erop. Ach ja, ik verveelde me tenminste dood hier. Je kon hier nauwelijks iets doen. Ik mompelde wat en liep ergens heen, een willekeurige richting op. Gewoon omdat ik me verveelde.

[Iemand voor Niall?]

I don't want you to die, I want you to suffer.

Liam James Payne.

Ik zuchtte eventjes. "Desnoods kom je bij mij thuis. Ik maak wel plaats voor je." zei ik grinnikend, waarna ik ophield over deze discussie. We zouden dan nog lang door kunnen gaan en dan kregen we misschien nog wel ruzie, iets waar ik totaal geen zin in had en ook niet op zat te wachten. Ik keek even naar beneden, beet op mijn lip en ging toen weer rechtop zitten waardoor ik Louis' hand losliet. Ik moest klaarzitten als ik iets moest ondernemen en handje vasthouden had geen baat daarbij.
    "Louis, ik kan niet wachten." zei ik grijnzend, waarna ik even met mijn wenkbrauwen wiebelde en uiteindelijk zachtjes lachte. Ik was dat type niet, daarvoor moest je bij Harry zijn. Ik slaakte een zachte zucht en wilde iets zeggen, maar Louis hield al op met zijn pruillipje. Ik knikte tevreden en keek rond, maar er viel me iets vreemds op.
    "Waar zou jij je verstoppen op een open plek? Tussen verscholen planten of een open oase?" vroeg ik met opgetrokken wenkbrauwen, waarna ik naar een plekje schuin naast ons wees.

Zayn's complimentje zorgde ervoor dat het bloed naar mijn wangen schoot en ik keek weg met een zwakke glimlach. Dat was wat ik zo leuk vond aan Zayn, hij kon me verlegen krijgen terwijl ik daar totaal niet het type voor was. Zou dat niet opvallen? Ik slikte en mijn glimlach vaagde weg, waarna ik terugkeek naar Zayn en afwezig knikte. Logisch dat hij aan zijn vrienden dacht, die waren nu hun leven aan het riskeren om een stom huisje te vinden... Snel kwam ik overeind zodat ik mezelf uit een lastig pakket kon redden en pakte de hoed op, waarna ik naar de andere kant van de kamer liep en die netjes op een van de planken legde. Het zag er vreemd uit, een rommelige kamer en een hoed die heel netjes op een plank lag.
    "Dat begrijp ik, maar onthou dat Liam wel weet wat hij doet." zei ik tegen hem. Over Louis zweeg ik, die was toch zo koppig als een ezel en deed juist niet wat hij moest doen... Ik draaide me weer langzaam terug naar Zayn en opende mijn mond om iets te zeggen, maar klapte die ook vrijwel meteen weer dicht.

Zayn Jawaad Malik
    Ik grinnik even als ze begint te blozen. Ze is echt schattig.
    Ik knik. Dan moest ik dus maar vertrouwen op Liam. Ik had heus wel door dat ze Louis oversloeg, maar ik vertrouwde hem ook wel. Hij kon af en toe wel vier lijken, maar in situaties als deze was hij hopelijk een stuk serieuzer. En hij had Liam, die zou hem er vast wel van weerhouden om opeens gek te doen op het verkeerde moment ofzo.
    Als ze haar mond even open doet om iets te zeggen, maar hem daarna meteen weer dichtklapt grinnik ik even. 'Wat wilde je zeggen?' vraag ik. 'Je weet dat je altijd alles tegen me kan zeggen toch?' zeg ik vervolgens. Eigenlijk weet ik niet of ze dat wel weet. We hadden hiervoor niet echt heel vaak met elkaar afgesproken ofzo, al zou ik dat nu echt wel willen.

I've become so numb

Ik hoorde Zayn grinniken en ik trok een grimas, terwijl ik op mijn lip beet. Ik schaamde me kapot als ik bloosde, het zag er verschrikkelijk generend uit. Mijn ogen schoten weer naar Zayn toe na zijn woorden en eerlijk schudde ik mijn hoofd. "Nee, dat weet ik niet." zei ik zachtjes, waarna ik kleintjes glimlachte. "Maar nu wel."
    Ik slaakte een zachte zucht en schudde uiteindelijk toch mijn hoofd. Nee, ik wilde niet zeggen wat ik dacht en ook niet wat ik van hem vond. Als ik dat zou moeten zeggen zou hij me zeker weten nooit meer willen zien, laat staan praten. Wat wil je ook met zo'n klein kind zoals ik? Ik sloot mijn ogen eventjes. "Vergeet maar dat ik iets wilde zeggen." zei ik, waarna ik waterig glimlachte en eventjes op mijn lip beet. Ik leunde tegen de muur aan en dacht na over wat ik zou kunnen doen, maar er was niks hoe ik het zou kunnen vertellen. De afwijzing zou er toch zijn, op welke manier dan ook.

Louis William Tomlinson.

Ik glimlachte en schudde toen mijn hoofd. 'Dat is echt heel erg lief van je, maar dat is echt niet nodig' waren de laatste woorden die ik aan deze discussie besteedde. Ik had geen zin in ruzie en daarbij waren er leukere dingen om het over te hebben. Ik trok een pruillipje toen Liam weer rechtop ging ging zitten waardoor hij mijn hand losliet. Het was natuurlijk meer dan begrijpelijk, maar dat betekende niet dat het leuk was.
    'Liam, je bent echt gek, maar wel heel erg leuk' zei ik met dezelfde grijns en drukte nog een kusje op zijn neus voor ik me opdraaide en met beide handen het touw van Snowwhite weer vastpakte.
    'Zeg maar wat je wilde zeggen als ik niet was gestopt met dat pruillipje' zei ik voor hij tevreden knikte en wat wilde zeggen.
    'Hoezo die vraag?' vroeg ik en trok een bedenkelijk gezicht. Al snel werd het me duidelijk toen ik zag waar hij naartoe wees. 'Liam, je bent echt geweldig.'

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Zayn Jawaad Malik
    Ik glimlachte naar Eve. Ze zou altijd alles bij me kwijt kunnen. Ik zou haar toch wel altijd helpen, maakt niet uit met wat. Dat had ze vandaag wel gemerkt, hopelijk.
    Ik grinnik even en kijk haar aan. 'Nu kan ik het toch echt moeilijk vergeten,' zeg ik tegen haar. Als iemand eenmaal iets wilde zeggen en als ze het dan niet deden, dan waren ze bij mij toch echt verkeerd. Ik ben nu eenmaal gewoon een beetje nieuwsgierig. En daarbij kon Eve me gewoon alles zeggen, ookal zou ze bang zijn dat het misschien dom over zou komen ofzo. Dat hebben we allemaal wel eens, onze domme opmerkingen, die heb ik ook zo vaak. 'Je hoeft je voor mij echt niet te schamen hoor,' zeg ik er nog achteraan. Nu ik wist dat Eve iets wilde zeggen, moest ik ook echt weten wat ze wilde zeggen. Straks was het wel heel belangrijk, en durfde ze gewoon niet.

I've become so numb