• Tja, je hoort het al. Ik kijk er naar uit om aan mijn OP-story te beginnen en hopelijk hou ik het zo uit, maar ik heb geen inspiratie voor een fatsoenlijke titel. Tot nu toe is de titel The Search of Her Soul, maar dat spreekt me niet aan. Dus ja...
    Eerst ga ik, spijtig genoeg, een beschrijving plaatsen zodat je weet waarover het gaat.

    Hoe voelt het om één van de knapste meisjes van de school te zijn?
    De vraag naar jou is dan ongelooflijk.
    Alle jongens vallen als een blok voor jou, alle meisjes zijn jaloers op jouw stijl van leven.
    Iedereen wil jouw vriend zijn, er bestaat waarschijnlijk niets mooiers dan dat.

    Tarah Gardyner, het meisje dat tot de populaire vriendengroep van High School Sunderland behoort, geeft vreemd genoeg niet om de adorerende roem. Haar tweelingzus, Tanisha, is haar oogappel. Alleen weet niet iedereen het en dat is zonder reden. Tanisha is namelijk minder geliefd.
    Of sterker gezegd: helemaal niet geliefd.


    De titel mag niet te kort zijn, maar overdreven lang mag het ook niet zijn. Engels of Nederlands, maar deze keer maakt de taal me niet echt uit.

    Alvast bedankt om me te helpen!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Alter ego?
    Pff eigenlijk heb ik echt geen idee. Sorry.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hetzelfde.Van binnenin.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28