• Hey girls,
    Ik wil graag solliciteren bij de Bristol, maar daarvoor moet ik eerst een motivatie brief schrijven. Ik heb eigenlijk alleen een keer bij de McDonald's gewerkt maar daarvoor hoefde ik geen brief te schrijven dus ik heb er eigenlijk helemaal geen ervaring mee. Nu wil ik dus aan jullie vragen hoe ik dit het beste kan aanpakken. Hoe moet ik beginnen, wat kan ik het beste in de brief zetten en hoe zal ik het eindigen?

    Kusjes,

    -K


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Op google vind je hele goede voorbeeld brieven.=)
    Nou ik zou het sowieso beschaafd houden, met mevrouw/meneer en u enzo.
    Verder zou ik beginnen met geachte mevrouw/meneer 'achternaam'-indien achternaam bekend anders gewoon meneer/mevrouw'
    en eindigen met "Ik hoop snel iets van u te horen" of "Ik kijk uit naar u antwoord."
    Een motivatie is gewoon om meer werkervaring op te doen en dat het je gezellig lijkt in die winkel.
    Verder zou je je goede kwaliteiten kunnen opnoemen zoals dat je klantvriendelijk bent, een harde werker.....als je goed bent in wiskunde/economie kun je dit ook vermelden en als je goed bent in Engels ook omdat dit handig zou kunnen zijn voor eventuele buitenlandse klanten.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Op google vind je hele goede voorbeeld brieven.=)
    Nou ik zou het sowieso beschaafd houden, met mevrouw/meneer en u enzo.
    Verder zou ik beginnen met geachte mevrouw/meneer 'achternaam'-indien achternaam bekend anders gewoon meneer/mevrouw'
    en eindigen met "Ik hoop snel iets van u te horen" of "Ik kijk uit naar u antwoord."
    Een motivatie is gewoon om meer werkervaring op te doen en dat het je gezellig lijkt in die winkel.
    Verder zou je je goede kwaliteiten kunnen opnoemen zoals dat je klantvriendelijk bent, een harde werker.....als je goed bent in wiskunde/economie kun je dit ook vermelden en als je goed bent in Engels ook omdat dit handig zou kunnen zijn voor eventuele buitenlandse klanten.


    Dat zijn hele goede tips, ik ga ze zeker gebruiken, dankjewel!


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    WaltDisney schreef:
    (...)

    Dat zijn hele goede tips, ik ga ze zeker gebruiken, dankjewel!


    Graaggedaan hoor.:)


    You were born original, don't die as a copy.

    Motivatie: geld. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wasp schreef:
    Motivatie: geld. (cat)


    Ja dat gaat hem worden.:')


    You were born original, don't die as a copy.

    Wasp schreef:
    Motivatie: geld. (cat)


    Haha het is wel de enige reden waarom ik wil werken, alleen gaat dit hem niet worden x'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”