• Vijf normale jongens die leven in het Wilde Westen zijn het zat dat hun dorpje steeds wordt geplunderd door drie meiden die een groep vormen. Als de sheriff van het dorp dan ook nog eens neergeschoten wordt zetten ze hun cowboyhoed op en gaan ze in het zadel zitten. Het wordt tijd om af te rekenen met die bende, goedschiks of kwaadschiks. Kunnen de jongens deze meiden stoppen voordat hun dorpje met hun families en vrienden nog wordt platgebrand? Overleven ze deze opdracht wel? Al deze vragen worden beantwoord door het lot, het lot dat vele ruzie’s, relaties en doden heeft veroorzaakt.
    (Dit idee is bedacht door xAmore en SerpentsKiss.)


    Regels:
    -Geen one-liners.
    -16+ mag.
    -Als je na drie dagen niet reageert mag je personage gedood worden of door iemand anders bestuurd worden.
    -Heb je een reden om niet te reageren geldt dit niet. ^^ Maar geef het wel even door.
    -Off-topic tussen haakjes.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Maximaal twee personages per persoon en dan wel van het verschillende geslacht.
    -In deze tijd waren er geen mobieltjes, computers of moderne kleding. Wees realistisch en ga dus niemand opbellen of de auto raadplegen.
    -Alleen xAmore en SerpentsKiss maken en beheren de topics.


    Naam:
    Leeftijd (minimaal 18, tenzij het een bijpersoon is.) :
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Paard (uiterlijk en naam, bijpersonen hoeven dit niet per se in te vullen) :
    Slecht in/zwakte:


    Jongens.
    -Niall James Horan. Curlies
    -Harry Edward Styles. Depay
    -Zayn Jawaad Malik. Amoria.
    -Louis William Tomlinson. SerpentsKiss.
    -Liam James Payne. Crudelis.

    Meisjes (max 3)
    - Catherine Elenor Dawson. Amoria.
    - Zora Arwen Johnson. Brookie
    - Xari Amilia Jarrett. LexLover.

    Overige personages (familie, dorpsbewoners enz.)
    - Evelynn "Eve" Lauren Tomlinson. Crudelis.
    -Melody Eliza Payne, SerpentsKiss
    -Brady Sam Horan. Brookie

    Het is vandaag zoals altijd broeierig warm. Water wordt in het dorp bij de put gehaald en het dorpje is meteen in volle zaken. Hoefgekletter, gerinkel van glazen en rijdende koetsen.
    De groep criminelen/plunderaars wonen samen in een klein vertrek met een waterput in de buurt. Deze plek ligt verscholen, maar dicht in de buurt van het dorp. De vlaktes zijn woestijnachtig en water zal schaars zijn op paardenritten. Zorg dat je voldoende water en proviand meeneemt, want het enige water wat je zal vinden is bij het dorp, een oase of bij het verscholen vertrek bij de meiden.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:04 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Catherine Elenor Dawson
    Ik kon aan alles merken dat hij me niet helemaal geloofde. Ik was ook echt niet goed in verhalen verzinnen. En al helemaal niet als het me eigenlijk niks boeide, ik wilde gewoon Zora vinden en weer weg uit dit domme dorp. Gelukkig liet hij het hierbij en vroeg hij niet door.
    Ik knik even. 'Als het even moeilijk wordt, wordt het al gauw ieder voor zich,' zeg ik tegen hem. Bij Zora, Xari en mij, was dat gelukkig niet zo. Hoe moeilijk we het soms ook hadden, we bleven altijd bij elkaar, en we steunde elkaar ook altijd. Natuurlijk hadden we wel eens ruzie, dat was normaal, maar we zouden elkaar nooit laten vallen.
    Ik kijk even rond en zie nu pas dat ik in de rij sta samen met deze jongen. Fijn, het kon niet beter. Ik zou wel gewoon wat water drinken ofzo. Oh kwamen Zora en Xari nu maar, gewoon om iemand dood te schieten of om mij te halen, het maakte me eigenlijk niet zo veel uit, als er aar chaos kwam zodat ik weg kon.


    I've become so numb

    Louis William Tomlinson
    ik keek met een vragende blik over mijn schouder naar Liam. Eerst wilde ik weten of hij het er ook mee eens was, want door mij was hij wel hier beland. Al snel richtte ik mijn blik weer op Zayn. 'Wij volgen die meiden om te zien waar hun schuilplaats en te kijken wat we te weten kunnen komen' antwoordde ik. 'Misschien wel, maar zolang we niet gezien worden is er niets aan de hand en zover ik weet zijn ze met drie...tenminste dat word gezegd' zei ik toen tegen Zayn. 'Gevaarlijk? ik ga liever het gevaar aan dan dat er iets met een van jullie of mijn familie gebeurd, maar je hebt wel gelijk' zei ik. Bang was ik niet, want dat is iets wat je niet kan zijn als je iedereen probeert te beschermen. Er waren genoeg slachtoffers geloven en eigenlijk al teveel, dus het word tijd dat er iets aangedaan word.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Kan iemand me een samenvatting geven en zeggen hoe ik met Eve of Liam kan reageren? ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( *Doet vrolijk dansje aangezien je terug bent dus het niet zo stil meer is* Uhhh er valt heel weinig samen te vatten, maar Zayn had aan Louis vertelt wat er was gebeurd en is er dus achtergekomen dat Eve zo is weggelopen zonder zijn hulp. Met Liam kan je reageren op de laatste reactie van louis....en het ging over de meiden dat ze daar wat aan moesten doen. Verder staan Harry en Catherine samen in de rij bij de waterput sinds Catherine tegen hem was opgebotst.....en dat was het volgens mij zo aangezien ik er ook net ben :Y) )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik
    Ik knik even. 'Klopt,' zeg ik. Zolang we niet gezien werden was er ook niks aan de hand. En als ze ons zagen, dan zouden we gewoon simpelweg weer wegrijden met onze paarden.
    'Daarom zeg ik ook dat het gevaarlijk is. Ik denk er precies zo over als jij. Het maakt me niet uit als er iets met mezelf gebeurt, maar wel met jullie,' leg ik Louis uit. Ik was echt zo klaar met die meiden. Ze hadden ons lang genoeg geterroriseerd, en daar ging snel een einde aan komen. Tenminste als het aan mij lag.
    'Er moet echt iets gebeuren, en als de sheriff niks doet, dan doen wij het maar,' zeg ik vastberaden tegen Louis.
    Ik kijk even naar Korzo. 'Je gaat zo weer terug naar Brady,' zeg ik tegen Korzo en ik aai hem een paar keer.


    I've become so numb

    Liam James Payne.

    Ik volgde het gesprek van de jongens maar half terwijl ik wat ongemakkelijk op Louis zijn paard bleef wiebelen. Eve zelf stond met grote ogen mee te luisteren totdat ze haar mond opentrok, iets wat me een beetje bang maakte om de een of andere reden.
    "Ik help mee!" riep ze uit, waarna ze Louis demonstratief aankeek en het standje wat hij haar had gegeven ijskoud negeerde. Zelf wilde ik me er ook mee bemoeien, maar ik moest eerst nog eens van dit beest af zien te komen. Waarom zat ik hier nou ook alweer op?!
    "Ik wil ook wel helpen... denk ik." zei ik aarzelend. "Ik wil niet dat mijn familie nog eens in gevaar komt door die meiden... Ik stop ze liever nu dan dat het straks te laat is."

    (Even kort, ik moet er weer inkomen. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    'Dan zijn we het daarover eens en dan kan er weinig gebeuren' zei ik. Zolang we samen zouden blijven en wisten wat we deden zou er toch niet veel kunnen gebeuren. Zouden we wel gezien worden dan zijn er genoeg manieren om toch nog veilig weg te komen.
    'Daar denken we dan inderdaad precies hetzelfde over. Jullie zijn het belangrijkste en zoals je zegt ik zou het ook niet erg vinden als er wat met me gebeurd zolang jullie veilig zijn.' Ik wist waar Zayn met zijn gedachten en over dit waren we het dus met elkaar eens en viel nog weinig over te zeggen.
    'Daar valt niet veel aan toe te voegen' zei ik tegen Zayn en keek toen naar Eve. 'Jij gaat mooi niet mee, want het is veel te gevaarlijk en je weet wat ik net gezegd heb. Voor ons is het al niet veilig' zei ik en had moeite om kalm te blijven en niet wat verkeerds te zeggen, dus keek naar Liam. Volgens mij vond hij het niet zo leuk meer om op Snowwhite te zitten.
    'Weet je het zeker?' vroeg ik, want de aarzeling in zijn stem was niet te missen. 'Wat je zegt is wel waar en alle hulp is welkom, dat weet je net zo goed als wij.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik
    Ik knik even. We moesten wel eerst goed en duidelijk overleggen, want fouten maken, kon gewoon een dodelijke afloop hebben.
    Ook ik kijk streng naar Eve. 'Het is inderdaad beter als je niet mee gaat Eve, het is te gevaarlijk,' hielp ik Louis. Eve zou mooi niet meegaan. Ik hield haar persoonlijk tegen. Als er iets met Eve zou gebeuren, zou ik het mezelf nooit vergeven, en ik wist dat Louis dat ook niet zou doen. Het was tenslotte zijn zusje. Het was dan wel niet mijn zusje, maar toch gaf ik veel om Eve.
    Ik knik naar Liam. Alle hulp was inderdaad welkom. En hoewel iedereen wist dat Liam niet de beste was met paardrijden, kon hij altijd nog bij iemand achterop. Of hij kon zelfs misschien wel ergens hoog, op een huis gaan zitten om ons allemaal te seinen. Er waren genoeg dingen die we ook nodig hadden zonder dat daar een paard bij aan te pas kwam. Maar als Liam heel erg graag mee wilde op een paard, zou ik hem moeilijk kunnen tegenhouden.


    I've become so numb

    Amoria schreef:
    Catherine Elenor Dawson
    Ik kon aan alles merken dat hij me niet helemaal geloofde. Ik was ook echt niet goed in verhalen verzinnen. En al helemaal niet als het me eigenlijk niks boeide, ik wilde gewoon Zora vinden en weer weg uit dit domme dorp. Gelukkig liet hij het hierbij en vroeg hij niet door.
    Ik knik even. 'Als het even moeilijk wordt, wordt het al gauw ieder voor zich,' zeg ik tegen hem. Bij Zora, Xari en mij, was dat gelukkig niet zo. Hoe moeilijk we het soms ook hadden, we bleven altijd bij elkaar, en we steunde elkaar ook altijd. Natuurlijk hadden we wel eens ruzie, dat was normaal, maar we zouden elkaar nooit laten vallen.
    Ik kijk even rond en zie nu pas dat ik in de rij sta samen met deze jongen. Fijn, het kon niet beter. Ik zou wel gewoon wat water drinken ofzo. Oh kwamen Zora en Xari nu maar, gewoon om iemand dood te schieten of om mij te halen, het maakte me eigenlijk niet zo veel uit, als er aar chaos kwam zodat ik weg kon.


    Harry Styles
    'Als het even moeilijk wordt, wordt het al gauw ieder voor zich.' zegt ze knikkend. Ik zuchtte, ja inderdaad, ze had gelijk. Ook al gebeurde dat hier niet vaak, we hadden een heel vriendelijk dorpje zo met zijn allen.
    'Ach, dat is overal zo he.' zei ik glimlachend. We moesten maar roeien met de riemen die we hadden toch. Zuchtend zette ik nog een stap naar voren, de waterput kwam steeds dichterbij, en hoe dichter de waterput bij me kwam, hoe ongeduldiger en dorstiger ik werd. Toen drong het pas tot me door dat ik me nog helemaal niet had voorgesteld aan het meisje met de mooie jurk. Ik stak mijn hand voorzichtig naar haar uit en wachtte tot ze hem aan nam.
    'Sorry, ik heb me nog helemaal niet voorgesteld.. Harry.' zei ik grijnzend toen ze mijn hand vastpakte.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Zal ik Zora erop afsturen? ^-^]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Catherine Elenor Dawson
    Ik knik. 'Klopt,' zei ik. Ik had geen idee of dat overal zo was, maar dat zou wel. Dat was meer als vanzelfsprekend. Dat zat gewoon in d aard van de mens. Mensen dachten alleen maar aan zichzelf al puntje bij paaltje kwam.
    Langzaam kwamen we dichter bij de waterput. De jongen stak zijn hand uit en ik nam hem voorzichtig aan. Wat moest ik nu doen? Zeker niet mijn eigen naam zeggen. Maar wat was een naam die ik zou onthouden?
    'Aangenaam Harry,' zei ik terwijl ik zijn hand schudde. 'Cath,' zei ik. Dat was niet mijn eigen naam. Dat was een deel. Zora en Xari noemde me ook wel eens zo, dus dat zou ik wel onthouden. En zo niet, maakte het me ook niet uit. Ik zou na vandaag toch nooit meer in een jurk dit dorpje betreden.
    We kwamen dichterbij de waterput en stonden eindelijk vooraan. 'Eindelijk,' mompelde ik dan ook. Ik had helemaal geen dorst, maar goed. Ik maakte een kommetje met mijn handen en dronk er wat water uit.


    I've become so numb

    (Ja doe maar haha ^^)


    I've become so numb

    Zora Arwen Johnson

    'Waar hangt dat kind uit?' siste ik en ik liep alvast aan. Met paard zou ik teveel op vallen, alhoewel vele mijn zwarte hoed en zwarte laarzen al herkenden. Jammer dan. Ik kwam na een paar minuten aan bij het dorpje en besloot maar om naar de waterput te gaan en daar te zoeken. Mijn revolver had ik opgeborgen onder het shirt dat ik droeg. Met kleine tikjes kwam ik aangelopen, en al snel zag ik Catherine. 'Catherine? Waar was je? Ik heb de hele tijd naar je gezocht' zei ik met een gespeelde glimlach. Mijn blonde haren verborgen mijn linkeroog en ik ging naast Catherine staan. 'Wie is deze man? Valt ie je lastig?' vroeg ik terwijl ik de jongen aankeek. Ik was ouder, dat zag je zo. Hij zag er redelijk jong uit, ik schatte hem rond de zeventien, achttien.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Evelynn Lauren Tomlinson.

    Ik keek de jongens verontwaardigt aan. "Dat is niet eerlijk! Ik kan net zo goed paardrijden als jullie en ik ben kleiner, dus ik kan makkelijker luistervink spelen." zei ik om vervolgens een norse blik op te zetten. Waarom mocht ik nou nooit eens iets leuks doen? Zelfs Liam mocht helpen en die reed paard als een zak aardappels! Niks tegen Liam verder, maar het was gewoon oneerlijk.
    "Zeer zeker." hoorde ik Liam zeggen. "Zolang jullie me maar niet op Neera mee laten gaan, want dan vallen we denk ik een beetje op... Als ik de bestemming al bereik zonder kleerscheuren." zei hij, waarna hij ongemakkelijk naar beneden gleed en zichzelf met moeite van het paard wist af te glijden, ook al struikelde hij half en viel hij nog tegen Louis aan.
    "Ik kan op Neera mee." zei ik koppig. "Dan vervoer ik jullie spullen wel en neem ik Liam achterop."
    En ondertussen kon ik nog mijn eigen plannen trekken, maar dat liet ik maar even achterwege.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    'Dankjewel voor je hulp Zayn' zei ik met een glimlach nadat ik hoorde wat hij tegen Eve zijn en wist dat hij het zichzelf ook nooit zou vergeven als er wat met haar zou gebeuren. Net als dat ik mezelf niet kon vergeten. Daarna keek ik weer naar Eve en schudde mijn hoofd. 'Jij gaat niet mee en het maak me niet uit met welke redenen je komt. Nee is nee en niets dat dat kan veranderen' zei ik. Ze was net zo eigenwijs als dat ik ben, maar ja wat verwacht je dan ook.
    'Dan is het goed' zei ik tegen Liam en knikte toen. 'We laten je niet meegaan met Neera, want misschien heb je dan toch wel gelijk en dat is niet gemeen bedoelt...Maar natuurlijk haal je de bestemming zond kleerscheuren' vervolgde ik en keek toe hoe hij van Snowwhite afgleed, maar alsnog tegen me aanviel doordat hij struikelde. Voor ik wat kon vragen of zeggen hoorde ik Eve alweer wat zeggen.
    'Nee, dat kan je niet en die is trouwens bij Melody dus dat gaat niet' zei ik. 'Daar komt niets van in, want je gaat niet mee.'
    En zou er alles aandoen om te zorgen dat ze niet meeging, maar ons ook niet zou volgen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer