• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Dinaggo
    Liam Payne - songwriter - Brookie
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 14:16 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mijn topics.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Ik heb geen idee' lachte ik en ik dacht na. 'Als ik muziek was.. Waar zou ik dan zitten?' mompelde ik. 'Lach me niet uit, ik probeer te denken' lachte ik en ik liet me achterover vallen. 'Misschien kunnen we... Oh god, ik word gek. Ik verveel me dood. Hm, ik denk dat ik maar een op internet ga kijken voor die beats' zuchtte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte en liep alvast naar mijn werkkamer. ''Liam! Kom je nog?!'' Ik deed mijn laptop aan en liep een rondje door de kamer. Met mijn vingertoppen streek ik over de muur heen. Het was een beetje beige-achtig. Ik zong vrolijk mee met 'Soul Sister' van Train. Snel deed ik ook mijn twitterpagina open en bekeek het even. Ik tikte mijn naam in op Google en er waren tientallen links naar sites van Britse kranten. Ik lachte het hard uit. Mensen kunnen ook heel erg overdrijven.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik liep Mackenzie achterna en ik zong ook mee met Soul Sister. Het was één van mijn favoriete liedjes. 'Hoe komen ze erbij?! "Mackenzie Arretez gaat vreemd" las ik bij een krantenkop voor. Ik fronste even. 'Het is gewoon lachwekkend dat mensen zoiets kunnen verzinnen' lachte ik. Na Soul Sister legde ik mijn hand op die van Mackenzie en schoof de muis zo zodat ik een liedje kon intypen. Ik zette The Man Who Can't Be Moved van The Script op en klikte de krantenkoppen weer aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik snoof verontwaardigd. ''Ik kan nog geen eens vreemdgaan. Pf. We zitten hier opgesloten.'' lachte ik. ''Going back to the corner, where I first saw you.'' zong ik mee. ''Mackenzie Arretez tóch zwanger?'' las ik weer voor. ''Ughm. Dat ging snel.'' mompelde ik. ''Danielle Peazer wilt Liam Payne terug.'' las ik hardop voor. ''Dat kan wel eens kloppen.'' grinnikte ik. Ik zuchtte en grinnikte weer. Het is gewoon lachwekkend hoe mensen rare dingen kunnen verzinnen. Dat ik vreemd ga. Bleh. Zou ik nooit durven bij Liam, nee nooit niet.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Ze weten geen eens of je zwanger bent. Hallelujah' zuchtte ik. 'Ik ben dood moe, om eerlijk te zijn' gaapte ik na het liedje. 'Ik ga vroeg naar bed' deelde ik mee en ik slenterde naar de slaapkamer, waar ik mijn shirt en mijn allstars uittrok. Moe ging ik in mijn bed liggen en ik kreeg geen eens de tijd om de deken over me heen te slaan omdat ik al in slaap viel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte en liet Liam zijn gang gaan. Ik drukte nog op wat krantenkoppen en las ze even door. Belachelijk gewoon, dat mensen zulke dingen konden verzinnen. Ik gaapte en rekte me uit. Vervolgens klikte ik even op mijn twitterpagina en tweette iets. Mackenzie_LArretez : It was a long day.. Time to sleep! x Ik liep naar de slaapkamer en deed mijn pyjama aan. Schuin keek ik toe hoe Liam al sliep en glimlachte. Ik ging naast hem liggen en trok het deken over ons heen. ''Slaap lekker.'' Ik drukte nog een kleine kus op zijn voorhoofd en ging weer liggen. Mijn ademhaling werd regelmatiger en voordat ik het wist, sliep ik.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 15:35 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Wat heb ik gemist?

    (Mijn topics.)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Mackenzie is misschien zwanger van Liam, oh god dat klonk in mijn hoofd toch veel beter. Harry en Louis zijn samen, Penelope en Nathaniel zijn aan het zwemmen en voor de rest geen idee]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Laatste reactie van Harry. ^.^]
    Harry Styles.
    Ik maak een pruillipje. 'Vind je het me niet mooi staan, dan?' Ik glimlach als Louis zijn arm om mijn schouder heen slaat en loop vrolijk met hem mee naar beneden. 'Wat zullen we eens doen, boo?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Penelope Charlotte Stone.
    Ik had er een beetje genoeg van om te zwemmen. 'Ik ga douchen en daarna wat eten,' zei ik tegen Nathaniel, voordat ik uit het zwembad stapte en mijn grote badlaken om me heen sloeg. Mijn voeten schoten in mijn slippers en ik droogde me vlug wat af, zodat ik niet heel het huis nat zou maken. 'Ik zie je dadelijk nog wel.' Daarna vertok ik naar boven, waar ik een vlugge douche nam en een wit shortje aantrok met een roze hempje, mijn haren liet ik over een schouder hangen, ze waren nog nat, maar ik had geen zin om ze te drogen. Ik verwisselde mijn slippers voor een paar zilverkleurige ballerina's en liep de gezamelijke kamer uit. Onderweg naar beneden hoorde ik een stem uit een van de kantoortjes komen, en toen ik keek, zag ik Douglas staan. Hij had een pak papier in zijn handen. Ik liep ernaartoe en klopte even op de deur. 'Hoi,' bracht ik uit. 'Stoor ik?'

    [zo goed?]

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 19:36 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    (Humpf. Ik verveel me.. )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Dan maar de volgende dag? Tenzij de anderen nog willen verdergaan met die dag]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Het is toch al een nieuwe dag?]


    stay safe because I like being alive at the same time as you