Apocalyptic schreef:
(...)
Beterschap nog een keertje, maar gelukkig gaat het dus de goede kant op. (: En ohh is goed, ik zal die hier nog wel eens laten zien! Because its aaaawesum ^^ En ik heb een erg tof huisgenootje dat morgen ook voor mij, mijn vriend en een klasgenootje die langskomt gaat koken. :9 Gewoon, omdat hij dat leuk vindt.
En wat heb je allemaal gekregen dan? Ik wou dat wij ook cadeautjes deden! :c
Hahahaha, awesoooooome. Dan zal die in ieder geval vast wel goed kunnen koken, denk ik? Echt waar, je zou mij nooit als kamergenoot willen hebben dan, lol. Ik ruim nooit op, kan werkelijk niets koken op vlees en tosti's na, hahaha. Zo slecht!
Ehhh, ik heb een kettinkje gekregen met een ankertje eraan, wilde ik echt al heel erg lang, gewoon om de betekenis dat een anker heeft, jaj. En ik heb the Hunger Games dus eindelijk op dvd gehad, een shirtje nog, een leesboek en een Sims spel omdat ik daar weer eens behoefte aan had. Wij doen altijd cadeautjes met kerst, hihi, maar met Sinterklaas doen we het echt heel klein houden. Gewoon een chocoladeletter en twee kleine dingetjes, bijvoorbeeld een armbandje of zo en een zo'n setje voor onder de douche. (:
Her heart was a secret garden and the walls were very high.