• Lovely WAG's
    Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo



    NOG 9 TOPICS TOT DE 100, OMG.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 20:53 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Stuttgart schreef:
    Ik vind het idd ook een leuk idee, maar ik heb totaal niks met fantasy verhalen en onbekende personen:$

    Ik juist wel, hahahaha. Het genre ligt me volledig en ik heb al een half verhaal, maar je moet dus een heel nieuw en ander verhaal beginnen, en daar heb ik gewoon niet het uithoudingsvermogen en tijd voor op dit moment, dus ja. Hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Ik juist wel, hahahaha. Het genre ligt me volledig en ik heb al een half verhaal, maar je moet dus een heel nieuw en ander verhaal beginnen, en daar heb ik gewoon niet het uithoudingsvermogen en tijd voor op dit moment, dus ja. Hihi.


    Geef mij maar mijn overheerlijke übersexie geile voetballers:9~, eigenlijk is dat ook fantasyxD


    ~

    Mits mijn broertje niet allergisch is, krijgen we waarschijnlijk van de zomer een kat!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    Mits mijn broertje niet allergisch is, krijgen we waarschijnlijk van de zomer een kat!

    Super! Hoop het echt voor je. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Boira schreef:
    Mits mijn broertje niet allergisch is, krijgen we waarschijnlijk van de zomer een kat!

    Woooop awesome, girl! =D


    ars moriendi

    Everdeen schreef:
    (...)
    Super! Hoop het echt voor je. (:


    Haha, ja hè. De kans is groot dat hij niet allergisch is, maar toch het zekere. Mijn andere broertje wil hem Bertje noemen, maar mijn moeder en ik zijn voor Johan. Het wordt sowieso een mannennaam :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    Haha, ja hè. De kans is groot dat hij niet allergisch is, maar toch het zekere. Mijn andere broertje wil hem Bertje noemen, maar mijn moeder en ik zijn voor Johan. Het wordt sowieso een mannennaam :'D

    Nu wel al meer een idee over wat voor kat? Of gaan jullie er gewoon random een uitzoeken in een asiel als het doorgaat? (:


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Nu wel al meer een idee over wat voor kat? Of gaan jullie er gewoon random een uitzoeken in een asiel als het doorgaat? (:


    Waarschijnlijk inderdaad een uit het asiel met korte haren. Verder hebben we nog geen idee.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk inderdaad een uit het asiel met korte haren. Verder hebben we nog geen idee.


    Is het al zeker dat jullie een kat krijgen?:)


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Is het al zeker dat jullie een kat krijgen?:)


    Als mijn broertje niet allergisch is, dan wel ja (:


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    Als mijn broertje niet allergisch is, dan wel ja (:


    Niceee:) Wanneer weet je het zeker dan? Over hoeveel weken of maanden:$

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 15:45 ]


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Niceee:) Wanneer weet je het zeker dan? Over hoeveel weken of maanden:$


    Als we weer naar mijn tante gaan, want die heeft twee katten, maar eigenlijk is dat alleen een dubbel-check. Een vriend van hem heeft ook een kitten en als hij daarmee speelt, heeft hij er geen last van.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Doen jullie mee aan veel RPG's hier? (:


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Doen jullie mee aan veel RPG's hier? (:

    Ik doe daar niet aan mee (:

    Apocalyptic schreef:
    Doen jullie mee aan veel RPG's hier? (:


    Momenteel doe ik er aan twee mee, maar veel ideeën hier zijn niet echt mijn smaak.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."