• Lovely WAG's
    Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo



    NOG 9 TOPICS TOT DE 100, OMG.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 20:53 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Haha dit dus. Ik dacht dat ons Footie Clubje meer een soort vriendinnenclubje op Q was geworden. <3 Dan gaat het niet eens meer om het voetbal zelf. Ik vind jullie in elk geval stuk voor stuk awesome motherfuckers. :9~


    Ja ik vind dus precies hetzelfde. We hebben elkaar ontmoet door onze liefde voor voetbal en vanuit daar is een mooie vriendschap ontstaan. Ik ben blij dat ik jullie heb ontmoet en vind het vooral prettig dat we elkaar alles kunnen vertellen en dat we elkaar begrijpen en er voor elkaar zijn.

    Love you all girls(wedding)


    ~

    Aislinn schreef:
    (...)
    Jij kan het tenminste nog op een redelijk vriendelijke manier verwoorden, hahahaha.


    Met wat moeite. Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Haha dit dus. Ik dacht dat ons Footie Clubje meer een soort vriendinnenclubje op Q was geworden. <3 Dan gaat het niet eens meer om het voetbal zelf. Ik vind jullie in elk geval stuk voor stuk awesome motherfuckers. :9~

    Jaaa inderdaad en zoveel meer!!! Hahahaha, I have some fucking awesome memories about you guys.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Haha dit dus. Ik dacht dat ons Footie Clubje meer een soort vriendinnenclubje op Q was geworden. <3 Dan gaat het niet eens meer om het voetbal zelf. Ik vind jullie in elk geval stuk voor stuk awesome motherfuckers. :9~

    Same here
    Ik vind jullie allemaal geweldig (:

    Aislinn schreef:
    (...)
    Jaaa inderdaad en zoveel meer!!! Hahahaha, I have some fucking awesome memories about you guys.

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Ja ik vind dus precies hetzelfde. We hebben elkaar ontmoet door onze liefde voor voetbal en vanuit daar is een mooie vriendschap ontstaan. Ik ben blij dat ik jullie heb ontmoet en vind het vooral prettig dat we elkaar alles kunnen vertellen en dat we elkaar begrijpen en er voor elkaar zijn.

    Love you all girls(wedding)

    Aaaahwww u guuuuuuuys!


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Aaaahwww u guuuuuuuys!



    Yeaaaa, selfmade, AHAHAHA.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    (...)


    Yeaaaa, selfmade, AHAHAHA.


    Amy, je hebt talent! Haha

    Maar ik kan me hier alleen maar bij aansluiten. Jullie hebben me met veel dingen geholpen en daar ben ik dankbaar voor.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    Amy, je hebt talent! Haha

    Maar ik kan me hier alleen maar bij aansluiten. Jullie hebben me met veel dingen geholpen en daar ben ik dankbaar voor.

    Dat vind ik oprecht heel fijn om te horen (: <3


    ars moriendi

    Jullie accepteren me tenminste zoals ik ben <3
    Dat kan ik van sommige mensen in real life niet zeggen

    Hee,

    Ik wou nog even zeggen dat ik het echt altijd heel leuk met jullie heb gehad en dat ik het praten met jullie ook altijd fantastisch vond. Maar de passie voor voetbal is gewoon volledig weg bij mij. En dat heeft echt niks met jullie persoonlijk te maken, echt niet, want ik weet dat we ook heel vaak over andere onderwerpen praten maar ik heb nauwelijks nog tijd voor dit topic. Ik ben druk bezig met schrijven en ben veel actiever op andere sites. Daarbij komt ook nog eens school, waarvoor ik bergen huiswerk heb. En daarom is het beter als ik uit de groep ga.


    Chaos is a ladder.

    Eindeluk tijd gehad om de gif te editen, woeoeoe.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    Eindeluk tijd gehad om de gif te editen, woeoeoe.

    Hij is leuk geworden (:

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 21:00 ]

    Aislinn schreef:
    Eindeluk tijd gehad om de gif te editen, woeoeoe.


    Me likey!!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hybrids schreef:
    Hee,

    Ik wou nog even zeggen dat ik het echt altijd heel leuk met jullie heb gehad en dat ik het praten met jullie ook altijd fantastisch vond. Maar de passie voor voetbal is gewoon volledig weg bij mij. En dat heeft echt niks met jullie persoonlijk te maken, echt niet, want ik weet dat we ook heel vaak over andere onderwerpen praten maar ik heb nauwelijks nog tijd voor dit topic. Ik ben druk bezig met schrijven en ben veel actiever op andere sites. Daarbij komt ook nog eens school, waarvoor ik bergen huiswerk heb. En daarom is het beter als ik uit de groep ga.

    Kim, no offence, maar we hebben het allemaal hartstikke druk met school. Het HBO is echt geen piece of cake, maak elke dag dagen die rustig doorgaan tot 's avonds laat waarna ik ook nog opnamedagen, tentamens en montageopdrachten heb. Vind dat dus niet echt een een excuus, maarja. -3- Jammer dat je weggaat, vond het altijd gezellig met je.


    ars moriendi

    Aislinn schreef:
    Eindeluk tijd gehad om de gif te editen, woeoeoe.

    Oehhhh meer Klaasss! <33 :9~ Wat is het toch ook een beertje, he? :9~


    ars moriendi