• Lovely WAG's
    Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo



    NOG 9 TOPICS TOT DE 100, OMG.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 20:53 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jongens, ik zie dat meer dan de helft niet kan/wil en dus zie ik de meeting niet meer zo zitten. Zit er zelf een beetje doorheen. Ben net mijn baan kwijtgeraakt omdat een of ander wijf ipv mij geplaatst moet worden van het hoofdkantoor terwijl ik er met plezier werkte en mijn baas me helemaal niet kwijt wilde. En dat terwijl ik het geld fucking hard nodig heb. Daarnaast wil ik gewoon even tijd inhalen met mijn lieve vriend en familie, sorry guys. Misschien in de toekomst, maar dan wil ik wel een meeting met meerdere mensen, anders vind ik het niet zoveel zin hebben eerlijk gezegd.


    ars moriendi

    Aww, jammer dat het niet doorgaat, maar ik begrijp het wel (;

    Apocalyptic schreef:
    Jongens, ik zie dat meer dan de helft niet kan/wil en dus zie ik de meeting niet meer zo zitten. Zit er zelf een beetje doorheen. Ben net mijn baan kwijtgeraakt omdat een of ander wijf ipv mij geplaatst moet worden van het hoofdkantoor terwijl ik er met plezier werkte en mijn baas me helemaal niet kwijt wilde. En dat terwijl ik het geld fucking hard nodig heb. Daarnaast wil ik gewoon even tijd inhalen met mijn lieve vriend en familie, sorry guys. Misschien in de toekomst, maar dan wil ik wel een meeting met meerdere mensen, anders vind ik het niet zoveel zin hebben eerlijk gezegd.


    Jammer, had er wel heel veel zin in. Mja dan kijken we in de toekomst wel(flower) Hopelijk mogen er dan idd ook meer mensen enzo:)


    ~

    Apocalyptic schreef:
    Jongens, ik zie dat meer dan de helft niet kan/wil en dus zie ik de meeting niet meer zo zitten. Zit er zelf een beetje doorheen. Ben net mijn baan kwijtgeraakt omdat een of ander wijf ipv mij geplaatst moet worden van het hoofdkantoor terwijl ik er met plezier werkte en mijn baas me helemaal niet kwijt wilde. En dat terwijl ik het geld fucking hard nodig heb. Daarnaast wil ik gewoon even tijd inhalen met mijn lieve vriend en familie, sorry guys. Misschien in de toekomst, maar dan wil ik wel een meeting met meerdere mensen, anders vind ik het niet zoveel zin hebben eerlijk gezegd.

    Ik vind het echt zo rot voor je. Hopelijk vind je snel weer nieuw en goed werk!
    En heb inderdaad maar even wat tijd met je vriend en familie. Zeker in deze Kerst periode.

    En ik zie het ook even niet meer zitten. Ik moet bekennen dat mijn interesse in voetbal flink gedaald is. Ik kijk geen eens wedstrijden meer. En ik dacht dat het tijdelijk zou zijn maar het is echt volledig weg...


    Chaos is a ladder.

    @Charissa & Naomi: Sorry, girls, maar er is ook gewoon te weinig animo voor enzo. ):

    Hybrids schreef:
    (...)
    Ik vind het echt zo rot voor je. Hopelijk vind je snel weer nieuw en goed werk!
    En heb inderdaad maar even wat tijd met je vriend en familie. Zeker in deze Kerst periode.

    En ik zie het ook even niet meer zitten. Ik moet bekennen dat mijn interesse in voetbal flink gedaald is. Ik kijk geen eens wedstrijden meer. En ik dacht dat het tijdelijk zou zijn maar het is echt volledig weg...

    Dankje, meid. Het kwam echt als een klap. Mijn baas vertelde het vandaag, na mijn dienst. Ongeveer twee uurtjes geleden dus.
    Verder heb ik het ontzettend druk met school, zie ik mijn vriendengroep hier in Brabant amper nog. En ik wil gewoon even qualitytime met de mensen, zoals familie, om wie ik geef, vooral omdat ik veel van hen gewoon nog zo weinig zie..

    Hmm, dat is het bij mij niet. Het is een diepgewortelde passie van mij en dus volg ik mijn clubje FC Bayern op de voet. Ik heb er alle vertrouwen in dat ze in de finale van de CL komen te staan, en ik ben onwijs trots op ze. (: Mijn vriend en ik hadden het er pas nog over een keer een weekendje naar ofwel Manchester (United, zijn clubje ;D) te gaan ofwel naar München (mijn clubje) te gaan en dan de stadions te bezoeken.

    Misschien ben je meer into voetbal tijdens grote toernooien?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    @Charissa & Naomi: Sorry, girls, maar er is ook gewoon te weinig animo voor enzo. ):

    (...)
    Dankje, meid. Het kwam echt als een klap. Mijn baas vertelde het vandaag, na mijn dienst. Ongeveer twee uurtjes geleden dus.
    Verder heb ik het ontzettend druk met school, zie ik mijn vriendengroep hier in Brabant amper nog. En ik wil gewoon even qualitytime met de mensen, zoals familie, om wie ik geef, vooral omdat ik veel van hen gewoon nog zo weinig zie..

    Hmm, dat is het bij mij niet. Het is een diepgewortelde passie van mij en dus volg ik mijn clubje FC Bayern op de voet. Ik heb er alle vertrouwen in dat ze in de finale van de CL komen te staan, en ik ben onwijs trots op ze. (: Mijn vriend en ik hadden het er pas nog over een keer een weekendje naar ofwel Manchester (United, zijn clubje ;D) te gaan ofwel naar München (mijn clubje) te gaan en dan de stadions te bezoeken.

    Misschien ben je meer into voetbal tijdens grote toernooien?

    Ik vind het niet erg hoor (:
    Het is jammer, maar ik begrijpt het hoor (:
    Gewoon lekker tijd doorbrengen met je vriend en je familie en dan kijken we wel voor een andere keer (:

    Apocalyptic schreef:
    @Charissa & Naomi: Sorry, girls, maar er is ook gewoon te weinig animo voor enzo. ):

    (...)
    Dankje, meid. Het kwam echt als een klap. Mijn baas vertelde het vandaag, na mijn dienst. Ongeveer twee uurtjes geleden dus.
    Verder heb ik het ontzettend druk met school, zie ik mijn vriendengroep hier in Brabant amper nog. En ik wil gewoon even qualitytime met de mensen, zoals familie, om wie ik geef, vooral omdat ik veel van hen gewoon nog zo weinig zie..

    Hmm, dat is het bij mij niet. Het is een diepgewortelde passie van mij en dus volg ik mijn clubje FC Bayern op de voet. Ik heb er alle vertrouwen in dat ze in de finale van de CL komen te staan, en ik ben onwijs trots op ze. (: Mijn vriend en ik hadden het er pas nog over een keer een weekendje naar ofwel Manchester (United, zijn clubje ;D) te gaan ofwel naar München (mijn clubje) te gaan en dan de stadions te bezoeken.

    Misschien ben je meer into voetbal tijdens grote toernooien?


    Het geeft niks honey, we begrijpen het beide wel. Misschien kunnen we eens kijken tijdens een andere vakantie ofzo:D

    Best kut als je het na je dienst op z'n manier te horen krijgt:(

    @Kim: Misschien ben je inderdaad meer fan van voetbal tijdens het EK en WK?;)


    ~

    Thanks girls (:


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Thanks girls (:


    (K)


    ~

    Apocalyptic schreef:
    @Charissa & Naomi: Sorry, girls, maar er is ook gewoon te weinig animo voor enzo. ):

    (...)
    Dankje, meid. Het kwam echt als een klap. Mijn baas vertelde het vandaag, na mijn dienst. Ongeveer twee uurtjes geleden dus.
    Verder heb ik het ontzettend druk met school, zie ik mijn vriendengroep hier in Brabant amper nog. En ik wil gewoon even qualitytime met de mensen, zoals familie, om wie ik geef, vooral omdat ik veel van hen gewoon nog zo weinig zie..

    Hmm, dat is het bij mij niet. Het is een diepgewortelde passie van mij en dus volg ik mijn clubje FC Bayern op de voet. Ik heb er alle vertrouwen in dat ze in de finale van de CL komen te staan, en ik ben onwijs trots op ze. (: Mijn vriend en ik hadden het er pas nog over een keer een weekendje naar ofwel Manchester (United, zijn clubje ;D) te gaan ofwel naar München (mijn clubje) te gaan en dan de stadions te bezoeken.

    Misschien ben je meer into voetbal tijdens grote toernooien?

    Voetbal is niet echt mijn passie. Ik vind/vond het echt super leuk maar een passie was het zeker niet. Het enige wat bij een passie is, zijn kostuumdrama's en dan met name degene die verfilmingen zijn van Jane Austen. En mythes zoals vampieren. Ik ben het met voetbal even kwijt. Misschien bij een EK of WK dat weer aanslaat, maar toch... Toch jammer want ik heb het idee dat ik ook niet echt weet wat ik in dit topic moet neerzetten elke keer. Iedereen verschilt zoveel met mij.


    Chaos is a ladder.

    Hybrids schreef:
    (...)
    Voetbal is niet echt mijn passie. Ik vind/vond het echt super leuk maar een passie was het zeker niet. Het enige wat bij een passie is, zijn kostuumdrama's en dan met name degene die verfilmingen zijn van Jane Austen. En mythes zoals vampieren. Ik ben het met voetbal even kwijt. Misschien bij een EK of WK dat weer aanslaat, maar toch... Toch jammer want ik heb het idee dat ik ook niet echt weet wat ik in dit topic moet neerzetten elke keer. Iedereen verschilt zoveel met mij.

    Mwa, valt wel mee toch? Over voetbal gaat het al tijden niet meer.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Mwa, valt wel mee toch? Over voetbal gaat het al tijden niet meer.

    Das waar, maar toch...


    Chaos is a ladder.

    Hybrids schreef:
    (...)
    Voetbal is niet echt mijn passie. Ik vind/vond het echt super leuk maar een passie was het zeker niet. Het enige wat bij een passie is, zijn kostuumdrama's en dan met name degene die verfilmingen zijn van Jane Austen. En mythes zoals vampieren. Ik ben het met voetbal even kwijt. Misschien bij een EK of WK dat weer aanslaat, maar toch... Toch jammer want ik heb het idee dat ik ook niet echt weet wat ik in dit topic moet neerzetten elke keer. Iedereen verschilt zoveel met mij.

    Ik weet de laatste tijd ook niet meer wat ik hier neer moet zetten hoor (:

    Ik vind het hier nog altijd even gezellig en leuk als voorheen. En vaak is er genoeg om over te praten:)


    ~

    Lyon schreef:
    (...)
    Ik weet de laatste tijd ook niet meer wat ik hier neer moet zetten hoor (:

    Precies. Ik ben met andere mensen van de site ook heel druk en met de lezers van mijn verhaal. Voor dit forum weet ik eigenlijk niet zo goed wat te zeggen...


    Chaos is a ladder.