@Charissa & Naomi: Sorry, girls, maar er is ook gewoon te weinig animo voor enzo. ):
Hybrids schreef:
(...)
Ik vind het echt zo rot voor je. Hopelijk vind je snel weer nieuw en goed werk!
En heb inderdaad maar even wat tijd met je vriend en familie. Zeker in deze Kerst periode.
En ik zie het ook even niet meer zitten. Ik moet bekennen dat mijn interesse in voetbal flink gedaald is. Ik kijk geen eens wedstrijden meer. En ik dacht dat het tijdelijk zou zijn maar het is echt volledig weg...
Dankje, meid. Het kwam echt als een klap. Mijn baas vertelde het vandaag, na mijn dienst. Ongeveer twee uurtjes geleden dus.
Verder heb ik het ontzettend druk met school, zie ik mijn vriendengroep hier in Brabant amper nog. En ik wil gewoon even qualitytime met de mensen, zoals familie, om wie ik geef, vooral omdat ik veel van hen gewoon nog zo weinig zie..
Hmm, dat is het bij mij niet. Het is een diepgewortelde passie van mij en dus volg ik mijn clubje FC Bayern op de voet. Ik heb er alle vertrouwen in dat ze in de finale van de CL komen te staan, en ik ben onwijs trots op ze. (: Mijn vriend en ik hadden het er pas nog over een keer een weekendje naar ofwel Manchester (United, zijn clubje
) te gaan ofwel naar München (mijn clubje) te gaan en dan de stadions te bezoeken.
Misschien ben je meer into voetbal tijdens grote toernooien?
ars moriendi