• Hey iedereen ik was laatst een story aan het lezen en ik was stom om alles te sluiten en nu vind ik hem niet meer zouden jullie mijn mischien willen helpen?
    Het ging over harry die jury lid word van x factor en verliefd word op een kanidate ofzo iets ongeveer. Als je iets gelijkaardigs vind drop het dan hier al vast bedankt XD

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Succes, daar zijn er ongeveer 100 van. (cat) Weet je nog andere namen?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Succes, daar zijn er ongeveer 100 van. (cat) Weet je nog andere namen?


    Nou niet echt.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Potter of Styles

    En ik weet welke je bedoeld volgens mij stond die in de spothlight maar ik lees hem niet.

    Kijk hier eens


    Queer zijn is gewoon alles

    Martenvilijn schreef:
    Potter of Styles

    En ik weet welke je bedoeld volgens mij stond die in de spothlight maar ik lees hem niet.

    Kijk hier eens

    Styles en bedankt ik zal is kijken XD


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Martenvilijn schreef:
    Potter of Styles

    En ik weet welke je bedoeld volgens mij stond die in de spothlight maar ik lees hem niet.

    Kijk hier eens


    Ha, ik dacht ook dat het over Harry Potter ging. Ik dacht al. X-factor, whut?


    Tijd voor koffie.

    JustLovegood schreef:
    (...)
    Styles en bedankt ik zal is kijken XD


    Heel erg bedankt maar hij staat er niet tussen.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    JustLovegood schreef:
    (...)

    Heel erg bedankt maar hij staat er niet tussen.


    Hmmm dan weet ik het ook niet.


    Queer zijn is gewoon alles

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Hmmm dan weet ik het ook niet.

    Nou toch heel erg bedankt.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Was dat niet die story die 'gestolen' werd door iemand anders waardoor hij nu van Q is afgehaald?
    I could be wrong though. :')

    Ook mijn gedachten sprongen in eerste instantie naar HP. Zou nog best wel interessante crackfic kunnen worden. :'D

    Anyway, via Google vond ik deze story en deze. Maar Assassin heeft waarschijnlijk gelijk dat dit plot niet bepaald zeldzaam is, dus als het niet een van deze twee is wordt het waarschijnlijk lastig dat verhaal terug te vinden. Heb je al eens geprobeerd om hem in je browser history op te zoeken?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ook mijn gedachten sprongen in eerste instantie naar HP. Zou nog best wel interessante crackfic kunnen worden. :'D

    Anyway, via Google vond ik deze story en deze. Maar Assassin heeft waarschijnlijk gelijk dat dit plot niet bepaald zeldzaam is, dus als het niet een van deze twee is wordt het waarschijnlijk lastig dat verhaal terug te vinden. Heb je al eens geprobeerd om hem in je browser history op te zoeken?


    Omg jeej jeej jeej love you woehoe het was de tweede XD (yeah)(yeah)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    JustLovegood schreef:
    (...)

    Omg jeej jeej jeej love you woehoe het was de tweede XD (yeah)(yeah)

    Even serieus, was het serieus zo moeilijk om te vinden? Die story staat altijd op nummer één van de echte top. Wauw.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 13:31 ]


    Some people are art and do art at the same time

    JustLovegood schreef:
    (...)

    Omg jeej jeej jeej love you woehoe het was de tweede XD (yeah)(yeah)


    Haha, graag gedaan? ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Moore schreef:
    (...)
    Even serieus, was het serieus zo moeilijk om te vinden? Die story staat altijd op nummer één van de echte top. Wauw.


    Nou ja ik wist niet meer hoe die noemde dus ja ik ben al blij dat ik hem terug heb


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Moore schreef:
    (...)
    Even serieus, was het serieus zo moeilijk om te vinden? Die story staat altijd op nummer één van de echte top. Wauw.


    Eerlijk, als ik op zoek ben naar een story die ik al eens ergens had gezien zou ik er echt niet aan denken om in de top te kijken. Als je de titel ook niet meer weet moet je hem dan maar toevallig zien, zeker nu het helemaal niet meer gegarandeerd is dat de story die qua kudo's op één staat ook echt in de top onder aan de pagina voorkomt. Dunno, maar ik kan me wel voorstellen dat je hem op die manier niet onmiddellijk vindt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan