• Lovely WAG's
    Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo



    NOG 9 TOPICS TOT DE 100, OMG.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 20:53 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jezus, ben 1 dag thuis en kan al niet wachten om weer te gaan. Mijn vriend was hier vanochtend en een deel van de middag, en nu is hij weg. Net aan tafel kreeg ik alweer ruzie met mijn moeder. Screw haar, echt.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Jezus, ben 1 dag thuis en kan al niet wachten om weer te gaan. Mijn vriend was hier vanochtend en een deel van de middag, en nu is hij weg. Net aan tafel kreeg ik alweer ruzie met mijn moeder. Screw haar, echt.

    Ah, Claire, hoezo dat?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Ah, Claire, hoezo dat?

    Geen idee, misschien lag het ook een beetje aan mezelf omdat ik de afgelopen week geen avond eerder dan 3 uur in bed lag en dus nogal snel aangebrand ben. Maar toch, mijn moeder zat de hele avond lang zogenaamd heel grappig te doen aan tafel en op een bepaald moment kon ik er even helemaal niet meer tegen. Dus ja, ruzie, en dan krijg je direct weer naar je hoofd van "dan blijf je toch lekker in Utrecht" ablablabla..


    ars moriendi

    En sorry schatjes, een heel fijn gelukkig nieuwjaar voor jullie allemaal met heel veel liefde, lol en overwinningen <3 ^^ Ook namens mijn topper, haha

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 20:45 ]


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Geen idee, misschien lag het ook een beetje aan mezelf omdat ik de afgelopen week geen avond eerder dan 3 uur in bed lag en dus nogal snel aangebrand ben. Maar toch, mijn moeder zat de hele avond lang zogenaamd heel grappig te doen aan tafel en op een bepaald moment kon ik er even helemaal niet meer tegen. Dus ja, ruzie, en dan krijg je direct weer naar je hoofd van "dan blijf je toch lekker in Utrecht" ablablabla..

    Ah jeetje, maar ik ken het wel hoor! Mijn ouders zeuren ook echt de oren van mijn kop of continu omdat ik voor hun doen laat naar bed ga en zo, dat ik te weinig in het huishouden doe en alles, en uuuuugh. asdfghjkl; so frustrating.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Geen idee, misschien lag het ook een beetje aan mezelf omdat ik de afgelopen week geen avond eerder dan 3 uur in bed lag en dus nogal snel aangebrand ben. Maar toch, mijn moeder zat de hele avond lang zogenaamd heel grappig te doen aan tafel en op een bepaald moment kon ik er even helemaal niet meer tegen. Dus ja, ruzie, en dan krijg je direct weer naar je hoofd van "dan blijf je toch lekker in Utrecht" ablablabla..


    Ja ik ken een gedeelte van het verhaal, alleen dan een beetje op een andere manier:S Is niet leuk zulke dingen en vooral niet nu:(


    ~

    Thanks, girls. Blehhh ik moest het gewoon even hier droppen! Maarrrr hoe was jullie nieuwjaar? =D


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Thanks, girls. Blehhh ik moest het gewoon even hier droppen! Maarrrr hoe was jullie nieuwjaar? =D


    Ik heb een super gezellige avond gehad met mijn broertjes, pap en zijn vriendin:) We hebben lekker gegeten en daarna spelletjes gedaan. En om 12 uur vuurwerk afgestoken enzo:) Helaas regende het wel best erg bij ons, dus dat was jammer:) En hoe was jouwe verder?


    ~

    Apocalyptic schreef:
    Thanks, girls. Blehhh ik moest het gewoon even hier droppen! Maarrrr hoe was jullie nieuwjaar? =D

    Rustig, ben niet eens naar buiten geweest, want er was niemand
    Saai hoor, en van jou/jullie ??

    Kijken jullie dat vier handen op één buik? Sommige mensen, ik snap ze gewoon niet. Steeds als ik dat kijk verbaas ik me over hen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    Kijken jullie dat vier handen op één buik? Sommige mensen, ik snap ze gewoon niet. Steeds als ik dat kijk verbaas ik me over hen.


    Nee ik kijk dat niet, om eerlijk te zijn ken ik het ook niet:$


    ~

    @Naomi: Ohh gezellig! (: Dat zijn de mooie familiemomentjes, haha
    @Char: Was er niemand buiten nee? Hoe kan dat?? =O
    @Demi: Nee ken ik ook niet..? Waar gaat dat over?

    Mijn Oud en Nieuw was erg leuk. Heb mijn vriend voor het eerst voorgesteld aan mijn vriendengroep en het klikte goed. Daarna hebben we met zijn twaalven ons zelfgemaakte diner gegeten, wensbalonnen opgelaten en keihard meegezongen met Bohemian Rhapsody, haha. ^^ Had een geweldige avond.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 21:15 ]


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Geen idee, misschien lag het ook een beetje aan mezelf omdat ik de afgelopen week geen avond eerder dan 3 uur in bed lag en dus nogal snel aangebrand ben. Maar toch, mijn moeder zat de hele avond lang zogenaamd heel grappig te doen aan tafel en op een bepaald moment kon ik er even helemaal niet meer tegen. Dus ja, ruzie, en dan krijg je direct weer naar je hoofd van "dan blijf je toch lekker in Utrecht" ablablabla..


    Hmm, vervelend. Ik denk dat, dat bij elke ouder-kind relatie wel eens voorkomt, maar sterkte. Ik hoop dat je een leuk oud en nieuw heb gehad. Haha.

    @Naomi; dat zijn van die tienersmoeders van 16/17/18 uit een nogal onvast gezin met eventueel schulden en de vader van de baby is bij 90% weg. Echt serieus, die meiden kennen bij wijze van spreken het woord verantwoording niet eens. En mama zorgt voor de baby, en mama betaalt. Ze wist niet eens hoe ze curriculum vitae moest schrijven. Zo simpel. Echt niet normaal.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Apocalyptic schreef:
    @Naomi: Ohh gezellig! (: Dat zijn de mooie familiemomentjes, haha
    @Char: Was er niemand buiten nee? Hoe kan dat?? =O
    @Demi: Nee ken ik ook niet..? Waar gaat dat over?

    Mijn Oud en Nieuw was erg leuk. Heb mijn vriend voor het eerst voorgesteld aan mijn vriendengroep en het klikte goed. Daarna hebben we met zijn twaalven ons zelfgemaakte diner gegeten, wensbalonnen opgelaten en keihard meegezongen met Bohemian Rhapsody, haha. ^^ Had een geweldige avond.

    Tegenwoordig komt er echt niemand meer, geen kinderen, geen volwassenen
    Normaal was ik altijd buiten met mijn buurmeisjes, ik vroeg gisteren of ze nog naar buiten gingen om 12 uur, maar ze zei dat ze het niet zeker wist omdat hun katten van 1 jaar nogal onrustig waren door het vuurwerk, wat ik niet snap want vorig jaar hadden ze die katten ook al en toen kwamen ze wel buiten
    Maar aan de andere kant was het lekker rustig, want dat rotjochie uit de straat was ook binnen (denk dat zijn vuurwerk al op was xD)
    Maarja, ik heb gewoon Ik Hou Van Holland gekeken ;p en lekker champagne gedronken (:

    Boira schreef:
    (...)

    Hmm, vervelend. Ik denk dat, dat bij elke ouder-kind relatie wel eens voorkomt, maar sterkte. Ik hoop dat je een leuk oud en nieuw heb gehad. Haha.

    @Naomi; dat zijn van die tienersmoeders van 16/17/18 uit een nogal onvast gezin met eventueel schulden en de vader van de baby is bij 90% weg. Echt serieus, die meiden kennen bij wijze van spreken het woord verantwoording niet eens. En mama zorgt voor de baby, en mama betaalt. Ze wist niet eens hoe ze curriculum vitae moest schrijven. Zo simpel. Echt niet normaal.


    Omg verschrikkelijk als je z'n leven hebt:S Het is dus net zoiets als 16 and pregnant of teen mom?;)


    ~