• Aankomende zaterdag gaan we met scouting een dagje strand doen. Nu vroeg ik me af, wat moet er allemaal mee?

    Ik heb tot nu toe het volgende al:
    5 emmers groot
    Schepjes
    Bekertjes
    4 vliegers
    Voetbal
    Zachte bal
    Flessen
    Snoepjes en drinken uit estabak
    Flessen ranja
    Ehbo koffer
    Nummer huisartsenpost in de buurt, in geval nood


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zonnebrand, aftersun, strandlakens, eten drinken?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Zonnebrand, aftersun, strandlakens, eten drinken?
    Deze dingen nemen de kinderen zelf mee. Het gaat betreft wat de leiding mee moet nemen. Dat had ik even moeten melden in deraad


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) Deze dingen nemen de kinderen zelf mee. Het gaat betreft wat de leiding mee moet nemen. Dat had ik even moeten melden in deraad


    Oh zo, sorry.:'D Nou ja ik neem aan dat het druk is op het strand zaterdag dus misschien een opvallende parasol of iets waar jullie plekje duidelijk aan is te herkennen?


    You were born original, don't die as a copy.

    Toen ik 7/8 was zat ik ook op de scouting :P
    Misschien mobiel ofzo naar ga er niet opkijken alleen voor noodgeval want kindjes vinden het denk ik niet zo leuk als je de hele tijd zit te chatten ofzo haha, wat is de leeftijd eigenlijk ban jou groep?


    tiptoe through the tulips...

    Hahha parasol zitten we aan te denken ook ivm schaduw te creëren. Zelf zit ik een draaiboek te maken met ook gegevens, diploma's enz. Mobiels gaan sowieso mee voor noodgevallen en mochten er iets zijn met het vervoer aangezien ouders brengen en halen. Maar ik heb het idee dat ik van de simpele dingen vergeet XD

    De kinderen zijn tussen de 6 en 11 jaar oud. Ze krijgen een eigen lunchpakket en drinken van thuis en eigen zwemkledij, zonnebrand en handdoek enz. Wij nemen ook lekkere dingen mee, drinken enz


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Een koelbox voor het drinken in te bewaren? Petjes misschien voor de wat jongere kindjes? Ik zou het eigenlijk verder niet weten wat je nog mee zou moeten nemen want volgens mij heb je het meeste al. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Het wordt zaterdag echt heel erg warm, dus een parasol is geen slecht idee. Ik zou genoeg flessen water meenemen voor de kinderen, en zo nodig shirtjes, zodat ze niet meteen verbranden. Verder is in de zee spelen natuurlijk heel leuk, dus misschien een opplaas luchtbed, of zoiets?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Chandler schreef:
    Het wordt zaterdag echt heel erg warm, dus een parasol is geen slecht idee. Ik zou genoeg flessen water meenemen voor de kinderen, en zo nodig shirtjes, zodat ze niet meteen verbranden. Verder is in de zee spelen natuurlijk heel leuk, dus misschien een opplaas luchtbed, of zoiets?
    Luchtbedden gaan we niet doen. Op 1 na heeft iedereen wel zijn zwemdiploma en die ene zwemt morgen af maar daarmee kun je snel ver raken. En aangezien er qua lengte oo verschillen zijn. We gaan niet alleen zwemmen we gaan voornamelijk spellen doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sowieso iets waarmee iedereen de groep makkelijk kan terug vinden, dus inderdaad een felle parasol of zo. Jerrycans om water in te doen is ook geen gek idee denk ik. En er zal vast wel een strandtentje ofzo zijn waar je ze bij kan vullen.
    Ik weet niet of het bij jullie standaard in de ehbo zit, maar een insectenkitje kan ook geen kwaad.
    Oh, en qua eten is het misschien een idee om als leiding in ieder geval iets van chips mee te nemen, dat is zout en houd enigszins vocht vast bij de kinderen.
    Verder weet ik zo ook even niets, veel plezier :Y)


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.