• Ik moet tegen vrijdag een klein tekstje schrijven waarin ik de zintuigelijke waarnemingen beschrijf van een sprookjesfiguur die zich bevindt in één van de scènes die in het sprookje voorkomen.
    Ik zou nu eigenlijk iemand willen vragen om het is te willen nalezen of er geen spellingsfouten of andere ingen inzitten. Misschien kan je ook raden welke sprookje het is en welke scène. (:
    Hier is het:
    Hoe sneller ik loop, hoe sneller de smaak van plezier als een zoetig cakeje mijn mond verlaat en plaatsmaakt voor de smaak van angst. Ik hoor mijn gejaagde ademhaling een paar maten sneller gaan. Maar het is bijna niet te horen bij de klokken die het late uur luiden. Kippenvel verspreidt zich over mijn hele lichaam door de kilte buiten, treden verdwijnen één voor één achter me de duisternis in. Tot ik het ijskoude marmer op één van mijn voeten voel tintelen. Dan blijven ze even stilstaan. Ik draai me om en zie het wit schitteren in de donkerte. Een diamant die weigert zich van haar schoonheid te laten beroven en blijft schijnen in haar bijna zwarte omgeving. De klokken deden me weer aan mijn haast denken. Ik ren nu nóg sneller de scherpe dennengeur tegemoet. Ik laat de diamant achter in de nacht en maak plaats in mijn gedachten voor een herinnering aan de zoete smaak van het cakeje die er was voor die nacht aanbrak.

    Als dankjj!


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Assepoester. 8D


    Your make-up is terrible