• Lovely WAG's
    Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo

NOG 9 TOPICS TOT DE 100, OMG.

[ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 20:53 ]

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

@Amy: Hoezo niet? Lijkt niemand em leuk? Want ik had niks met LOTR (zelfs nog nooit gezien en dat als filkmstudent zijnde, shoot me) maar ik vond hem prachtig!

ars moriendi

Ik heb LOTR ook nog nooit gezien, maar deze omy, hij ziet er gewoon echt leuk uit en alles en japp, niemand wilt hem zien, alleen m'n zusje maar die is zo slecht in lezen dat ze ondertiteling nooit volgt en daar heb ik dus echt geen zin in, omdat ik heel de film dan terwijl ik hem zelf zit te kijken, moet gaan uitleggen.

Aislinn schreef:
    Ik heb LOTR ook nog nooit gezien, maar deze omy, hij ziet er gewoon echt leuk uit en alles en japp, niemand wilt hem zien, alleen m'n zusje maar die is zo slecht in lezen dat ze ondertiteling nooit volgt en daar heb ik dus echt geen zin in, omdat ik heel de film dan terwijl ik hem zelf zit te kijken, moet gaan uitleggen.

Hij is zooo mooi, echt, je wordt helemaal ondergedompeld in die wereld en de film is zo snel ook weer afgelopen voor je gevoel! En kun je geen vriendin overhalen ofzo?

ars moriendi

Nee, hahaha. Ik heb al zoveel gesmeekt of mensen meegaan, maar het lukt me niet!!!
    En daaaamn gurls, Fernando Torres gaat waarschijnlijk naar één of andere voetbalclub in Rusland als hij eind dit seizoen niet beter gaat spelen, fck this man. Ik heb al niets met de Engelse clubs, maar uuuugh, Rusland ... Hopen dan maar dat hij vlug beter gaat spelen, HAHA.

Aislinn schreef:
    Nee, hahaha. Ik heb al zoveel gesmeekt of mensen meegaan, maar het lukt me niet!!!
    En daaaamn gurls, Fernando Torres gaat waarschijnlijk naar één of andere voetbalclub in Rusland als hij eind dit seizoen niet beter gaat spelen, fck this man. Ik heb al niets met de Engelse clubs, maar uuuugh, Rusland ... Hopen dan maar dat hij vlug beter gaat spelen, HAHA.

Aaahww je moet, gappie! =O Hij is echt tof! En deze man, die Kili speelt, is zo.. damn.. :9~

En tsja, Rusland heeft het grote geld.. ik vrees dat de Russische competitie de komende jaren zwaar naar de top gaat stijgen omdat ze zoveel dure spelers kunnen kopen.

ars moriendi

Hola girlies! Hoe is het met jullie? Haha.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Maandag heb ik Kerstontbijt op school. (:

Chaos is a ladder.

Boira schreef:
    Hola girlies! Hoe is het met jullie? Haha.

Yup, goed. Met jou?

ars moriendi

Stagedag weer overleefd
    Ik kan niet wachten om te stoppen

Apocalyptic schreef:
    (...)
    Yup, goed. Met jou?

Mooi zo. Hahah. Met mij ook hoor.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Lyon schreef:
    Stagedag weer overleefd
    Ik kan niet wachten om te stoppen

Waar liep je ook al weer precies stage?

ars moriendi

Apocalyptic schreef:
    (...)
    Waar liep je ook al weer precies stage?

Kinderdagverblijf

Lyon schreef:
    (...)
    Kinderdagverblijf

Is dat zo kut ja? =O

ars moriendi

Lyon schreef:
    (...)
    Kinderdagverblijf

Je wilt niet weten hoe graag ik met je wil ruilen.

Apocalyptic schreef:
    (...)
    Is dat zo kut ja? =O

Nou, het is opzich best leuk, maar mijn motivatie is gewoon weg
    En ik heb gewoon het gevoel dat ik niet over ga ik februari
    @Amy: Zullen we dan ruilen ?? (: