• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 18:55 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua
    Ik bijt op mijn lip. 'Ik denk niet dat je dat wil weten.' zeg ik zachtjes. Waarom die leeftijdvraag? Het is zo irritant om daar antwoord op te geven.
    Gewoon omdat ik nog steeds wacht op het moment dat ze niet weet hoe snel ze bij me uit de buurt moet komen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik keek naar hem op en zag dat hij het serieus niet wou zeggen. Misschien dacht hij dat ik hem een oude creep zou vinden of dat ik hem niet meer zou willen. Niets was minder waar, maar als hij zich er echt zo over voelde...
    "Goed dan... voorlopig." zei ik zacht en ging toen met mijn rug naar hem zitten. Ik hield het kettinkje aan mijn hals en keek met een knipoog naar hem om.
    "Help je me even?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik pak het kettinkje over en maak het vast, ik druk dan een kusje in haar hals en strijk haar haar terug . Ik speel even met haar haar. 'Waarom verlopig? Kan je het niet laten rusten? Het is zo noodzakelijk toch niet?' fluister ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik haalde zachtjes mijn schouders op. "We zien wel, Josh. Misschien denk ik er niet eens meer aan." zei ik, terwijl ik me weer naar hem om draaide en mijn lippen op de zijne drukte.
    "Maar ik zou niet teveel gaan hopen." grinnikte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik zucht 'Oke maar niet schrikken ok?' fluister ik zachtjes. 'Ik ben 248 jaar oud.' fluister ik verder hopend dat ze het niet hoort maar wat waarschijnlijk wel zo is. Ik kijk naar mijn handen en wacht een reactie af.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    248?! Wow, dus ik date met een opa... Een heel aantrekkelijke, lieve, mooie opa.
    "Nou... wat is... euhm... 231 jaar verschil nou?" glimlachte ik en ging toen met mijn vingers over zijn wang. "Je bent trouwens heel goed geconserveerd gebleven." grinnikte ik erna.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik kijk haar met een glimlachje aan en druk een zacht kusje op haar lippen. 'Hoe komt het dat je dit allemaal niet erg vind? Als ik jouw was zou ik... nou ja niet gillend wegrennen maar toch even alleen willen zijn om na te denken.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    "Nou je hebt families waar ze de kinderen afschermen voor alle erge dingen. Dat hebben ze bij mij nooit gedaan. Ik moest maar toekijken hoe mijn moeder veranderde in een dronklap, mijn vader zijn aandacht en liefde voor het gezin verloor, mijn lievelingsneef drugs nam tot een overdosis hem van zijn leven beroofde en hoe mijn nanny in de keuken aan een touwtje hing te bungelen... Dat was nu niet onze schuld, ze had thuis blijkbaar problemen, maar goed... Ik ben het dus gewend om schokkende dingen mee te maken en ik ben gewoon blij dat het eens iets positiefs schokkend is."
    Ik drukte een kus op zijn kaak en legde mijn hoofd toen tegen zijn schouder.
    "En liefst iets blijvends ook, want ik weet nu al niet meer wat zonder jou te doen." zei ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vanessa Elenore Woods
    Toen de deur openging en Alexi binnenkwam wachtte Vans niet en stortte zich in haar armen. Ze begon onophoudelijk te huilen en merkte al snel dat haar mascara over Alexi's shirt gesmeerd was.


    kindness is never a burden.

    Joshua
    Ik glimlach en druk mijn lippen op haar slaap. 'Ik blijf bij je, zolang het je gelukkig maakt.' fluister ik zachtjes.
    Ik trek haar zachtjes dichter tegen me aan.

    [waarom doet die zin me aan twilight denken?]

    Alexi
    Vanessa laat zich in mijn armen vallen en begint te huilen. Ik houd haar stevig vast en leid haar terug naar de stoel. 'Wat is er gebeurt?' vraag ik zachtjes en kijk even naar mijn leraar die in koma ligt. Wat heeft Vans hiermee te maken?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    "Hmm, ik kan me geen tijd voorstellen wanneer het anders zou zijn." glimlachte ik en genoot van de knuffel.
    "Ik heb zin in een bad." zei ik toen na een tijdje daar gewoon gezeten te hebben.

    }Straks denkt hij nog dat het haar niet meer gelukkig maakt, of dat het gevaarlijk zou zijn voor haar, en vertrekt hij :P
    dan is zij maanden depressief, begint eindelijk met een andere jongen beter overweg te komen. Begint haar hart te openen en krijgt dan het nieuws dat ze hem moet gaan redden xD
    dan pas zou je echt aan twilight moeten denken ;){


    “To live will be an awfully big adventure.”

    HALLO MIJN TOPICS


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Vanessa Elenore Woods
    "Hij kreeg een ongeluk en ligt nu in coma en-" Vans stopte abrupt toen het haar terug inviel dat Alexi niet wist over Sam en zij. Níémand wist het. Shit! "Euh-" Vans raakte alweer in paniek. "Lexi? Kunnen we even een koffie gaan drinken. Ik moet je wat vertellen." Ze beet op haar lip en keek naar Samuel die bewegingsloos in het grote ziekenhuisbed lag.


    kindness is never a burden.

    Aeras schreef:
    HALLO MIJN TOPICS


    |Maartjuh! Ik dacht al dat je dood was. ): |


    kindness is never a burden.

    Telefoon schat was een post aan het schrijven voor een ander topic maar bedankt voor de link!


    The duty of youth, is to challenge corruption.