• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 18:55 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik beet op mijn lip en verplichtte mijn lichaam te ontspannen. Ik duwde de gedachten uit mijn hoofd en liet het leeg achter. Gewoon even aan niets denken.
    Ik ontspande me helemaal en zuchtte zachtjes. Ik ging helemaal tegen Josh aanliggen en steunde met mijn hoofd tegen zijn schouder.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nychta schreef:
    ( doe maar van wel.. hebben ze trouwens wat nee eh? )


    {Hmm.. Geen idee, Amare had hem gezoent toen ze dronken was toch? Dus ik denk het niet.. Would be nice trough}


    Don't be like the rest of them, darling

    Joshua
    'Je bent prachtig.' zeg ik zachtjes en sla mijn armen om haar middel. Ik laat mijn kin op haar schouder leunen.
    Ik plaats zachtjes een kusje of vijf in haar hals of op haar schouderblaren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik glimlachte en liet me ontspannen helemaal onderuit zakken.
    "Hmm, jij bent mooier." glimlachte ik, terwijl ik zijn hand nam en een beetje met zijn vingers speelde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jonathan Fields
    Als ik mijn haar gedaan heb werp ik nog een laatste blik op mezelf in de spiegel. Mijn haar zit goed, dat vind ik wel belangrijk. Er goed verzorgd uitzien. Ik pak de handdoek van mijn middel en begin mezelf voor de rest af te drogen, hoewel ik nagenoeg al opgedroogd ben. Als ik droog ben trek ik een boxer aan en doe mijn haar nog iets beter. Ik loop terug naar de slaapkamer en zie dan dat Rachelle wakker is, een glimlach verschijnt op mijn gezicht. Ze heeft een oversized sweater aan en heeft een kopje thee in haar handen. Ik loop naar haar toe en druk een kus op haar voorhoofd. Het ziet er naar uit dat ze in gedachten is. 'Goedemorgen Rachelle,' zeg ik tegen haar. De damp komt van haar kopje thee af. 'Hoe voel je je?' Vraag ik aan haar, ze kan soms nogal misselijk zijn, ondanks dat ze dat niet met me wil delen. Dat idee krijg ik tenminste van haar. Ik loop richting de kast om kleding te pakken. Ik pak een trui en een jeans en trek die aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hahaha ja en daarna zijn ze samen naar het bal gegaan. Alleen amare voelt nog veel voor Timo dus jaa hoe is het met mijn andere engel el? Haha zijn hij en chara nog steeds in het muziek lokaal?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lliizzzlll, ga je nog reageren met Jake? :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nychta schreef:
    Hahaha ja en daarna zijn ze samen naar het bal gegaan. Alleen amare voelt nog veel voor Timo dus jaa hoe is het met mijn andere engel el? Haha zijn hij en chara nog steeds in het muziek lokaal?


    {Lol, als dat wel zo is is die al lang in slaap gevallen XD
    Mischien moeten we bij hun maar even opnieuw beginnen ofzo.}


    Don't be like the rest of them, darling

    |Ook nooit goed. Lieveling. Gollem gollem |
    Vanessa Elenore Woods
    Vans nam plaats naast Samuels bed en nam zijn hand vast tussen haar beide handen. Ze haalde haar schouders op. "Waarom zou ik? We mogen of beter gezegd mochten niet eens samen zijn. Niet dat ik je niet vertrouw, Alexia," Vans glimlachte waterig naar het andere meisje,"Maar de directeur mocht het nooit te weten komen want dan zou Sam ontslagen worden en ik geschorst of geschrapt als hoofd van het feestcomité."

    |Héhé.|
    Xavier Jonathan Devinson
    Xav wilde net vragen wat er met Amare was toen hij haar blik ving en zijn wenkte de twee meisjes, want Rosali liep naast haar. Amare glimlachte naar Xav maar ze leek Timo te negeren. Terwijl Rosali de twee jongens een knuffel gaf zocht Amare een plekje uit. "How ya doin' ladies?" vroeg Xav glimlachend en klikte even met een lipje van zijn blikje cola terwijl hij een subtiele blik wierp op Timo.

    Timothy Rhine
    Timo keek Amare na terwijl zij hem volkomen negeerde en plaats nam aan hun tafel. Rosali gaf hem wel een knuffel maar dat deerde Timo niet want de enige waar hij oog voor had was Amare. Hij miste haar en wilde dat het nooit uit was gegaan tussen hem. Dat was de domste fout die hij ooit kon maken.


    kindness is never a burden.

    ( hahahaha ell is goedd wat dacht je van Nathan ook naar ee kantinr te brengen? XD )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Joshua
    'Hm dat is onmogelijk.' grinnik ik zachtjes en sluit mijn ogen. Ik geniet van het warme water.
    En van haar aanwezigheid natuurlijk.

    Jake
    Ik schud mijn hoofd en grinnik. Ik kijk haar aan. 'Ik weet het nog wel hoor.' zeg ik en blijf rechtdoor vliegen.
    Na een tijdje begin ik te dalen.

    Alexi
    Ik knik begrijpend. 'Ik ben niet zoals je andere vriendinnen die alles doorvertellen als ze kwaad zijn, no offence .' zeg ik zachtjes. Ik laat mijn hoofd tegen het bed leunen en kijk haar aan. 'Alles komt terug goed, dat moet wel.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nychta schreef:
    ( hahahaha ell is goedd wat dacht je van Nathan ook naar ee kantinr te brengen? XD )


    {Ohhh drama :3 Timo is er toch nogsteeds niet achter hoe hij plots genezen is toen Nathan hem -ook nog eens heel erg hard duwde- Ik laat Nathan wel komen..}


    Don't be like the rest of them, darling

    MadEyeMoody schreef:
    (...)

    {Ohhh drama :3 Timo is er toch nogsteeds niet achter hoe hij plots genezen is toen Nathan hem -ook nog eens heel erg hard duwde- Ik laat Nathan wel komen..}


    |Right! Bijna vergeten. Ik laat Timo wel even wat theorieën bedenken. :D |


    kindness is never a burden.

    Braxlin
    Ik sloot mijn ogen en bleef nog even genietend liggen. Na een tijd opende ik mijn ogen weer.
    Ik had gister nog maar mijn haren gewassen en zo, dus dat kon er nog wel even mee door. Ik draaide me om, om een kusje op zijn lippen te drukken en glimlachte.
    "Ik ga eruit voor ik helemaal in een oud vrouwtje verander." grijnsde ik en keek naar mijn vingers die al een beetje verrimpeld waren door het water. Ik stond op en nam een handdoek van de verwarming. Ik sloeg hem om me heen en hmmde blij, omdat hij zo warm was.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Rachelle lemmons.

    Ik krijg een kus van John en glimlach. 'Het gaat. ' glimlach ik dan. Het was nirt gelogen het ging wel. 'Wil je ook? ' vroeg ik toen en doelde op de thee ik zuchtte en beet op mijn lip. Ik had ook niks meer van Ray gemerkt. 'Wat heb je eigenlijk met Ray gedaan?' Vroeg ik toen uit het niets en keek John aan. Nadat hij me had bezocht en had bedreigd wmas John er natuurlijk achteraan gegaan. Ik beet op mijn lip en had eigenlijk trek in mcdonalds. Ik zuchtte en wreef over mijn buik 'Meeh. Heb honger. ' mompelde ik toen en keek naar John. Ik liep naar de mini koelkast, maat zuchtte. Ik pakte brood en weet ik het allemaal maakte een broodje voor mezelf. Dit kind liet me misselijk eten. Ik grinnikte even toen ik 'het' weer voelde bewegen het voelde vreemd aan, deed een beetje pijn maar deze keer kietelde het op een vreemde manier.
    'Ook wat?' Vroeg ik toen en wees naar het brood.


    The duty of youth, is to challenge corruption.