• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 18:55 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Hm, in Vans post stond Alexi of Leslie. En aangezien Alexi er al is had ik niet gepost dat Les ook gebeld wordt :3]


    She's right, Lisl.


    kindness is never a burden.

    [alexi én leslie was het toch? xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    5TYLE5 schreef:
    Vanessa Elenore Woods
    Vans snikte en veegde de tranen weg. Ze wierp een blik op het uurwerk en merkte dat het al laat in de namiddag was. Nog even, dacht ze maar net op dat moment ging haar gsm af. Vanessa prutste het ding onhandig uit haar broekzak en zag dat Dave haar probeerde te bellen. Vanessa stond snel op, veegde haar neus af aan de rug van haar hand en verliet de kamer. Zachtjes sloot ze de deur achter zich dicht en drukte op het groene telefoontje. "Dave?" fluisterde Vans hees. "Vanessa?!" klonk Dave's stem door de telefoon,"O god! Alles goed? Ben je aan het huilen?" Vans knikte, maar besefte zich toen dan Dave dat niet kon zien,"Ja, alles is goed."-"Hoe is het met je vriend? Is alles oké met hem?" Vans haalde haar schouders op,"Hij ligt in een coma en de dokters hebben geen idee wanneer hij wakker zal worden." Vans snikte alweer,"Wil je aan Leslie of Alexi vragen of één van hen hierheen kan komen?" vroeg Vans aan Dave en ze hoorde hem bijna knikken. "Ja tuurlijk, ik zal zien wat ik kan doen. Ik hou van je." Vans glimlachte flauwtjes, maar zei niks terug. In plaats daarvan legde ze neer en ging terug de kamer binnen.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 15:34 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Braxlin
    "Nee, laten we het niet uitstellen. Bij mij draait uitstel altijd uit op afstel." mompelde ik en ging op zijn schoot zitten in het water. Ik ging tegen hem aan liggen en beet op mijn lip.
    "Vinden je ouders het niet erg dat ik een mens ben?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vanessa Elenore Woods
    Vans knikte en keek toen naar Alexi's shirt. "Er zit wat mascara op je shirt," snikte ze onschuldig en nam nog een slok van haar koffie. Een sigaret zou op dit moment deugd doen, maar binnen mocht niet gerookt worden en Vans wilde liever binnenblijven bij Samuel.


    kindness is never a burden.

    Joshua
    'Het is enkel mijn moeder...' zeg ik zachtjes. Mijn vader is al een tijdje dood maar toch praat ik liever niet over hem.
    'En mijn broertje en zusje natuurlijk.'

    Alexi
    Ik glimlach. 'Is niets, ik heb nog andere shirts.' Ik kijk even naar mijn Never lose hope shirt en dan weer naar haar. Ik drink wat van mijn koffie en mijn handen trillen lichtjes door de angst die ik nog steeds voel maar het is niet het juiste moment om daar nu over te klagen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nychta schreef:
    Rachelle Lemmons.

    Ik schrok op, eigenlijk mocht ik niet schrikken maar het gebeurde toch. Ik beet op mijn lip en keek de kamer rond. Alles was even wazig, maar helderde weer op. John was al wakker en ik hoorde de douche net uitgaan ik had een nachtmerrie gehad. Alweer. Ik had het de laatste tijd extreem veel. Ik voelde over mijn buik. Ik was bang. Ik voelde me zwakker en ik zuchtte. Deze maand zou het kind er zijn. Ik weet nog steeds niet wat het is of zal zijn en hoe het zal aflopen. Een goed nieuws heb ik. Mijn broertje van 17 gaat me helpen. Hij vergeeft het me en mag hoe dan ook dst John een engel is hem toch. Evan gaat erbij zjn. Ik voelde over mijn buik en voelde de baby keren. Het maakte me soms een beetje misselijk maar ik kon soms wel lachen erom.
    Mijn blik had ik op de deur van ee badkamer gericht en ik gaapte even. Ik wou dat ik soms net als John 'lang kon gaan douchen. ' alleen kon ik dat niet. Het was moeilijk om over deze buik heen te kijken.
    Ik ging recht op zitten en keek maar om me heen ik rekte me uit en deed mijn haar in een warrige knot en trok een oversized sweater aan. Ik kon de truien van John niet meer aantrekken zelfs die werden te klein. Ik maakte voor mezelf een kopje thee en dacht na terwijl ik het opdronk ik was moe. Uitgeput en op. Ik was angstig en bang. Onzeker en vooral soms moedeloos. Hoewel ik alles zo positief mogelijk in probeerde te zien was het zelfs voor mij moeilijk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Vanessa Elenore Woods
    Vanessa dronk haar koffie in één teug op en wachtte tot ook Alexi's koffie op was voor ze terug naar Samuel liepen.

    ONE LINE! Happy now? :D


    kindness is never a burden.

    Amare en Rosali

    Beide meisjes liepen naar de kantine en waren wat aan het lachen en dollen. Ze zochten een plekje op tot Amares ogen Timo en Xav zagen zitten. Ze glimlachte naar Xav en negeerde Timo terwijl Rose ze beide een knuffel gaf en Amare alvast een plekje uitzocht.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik ben trots op dat stukje.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Braxlin
    Moest hij mijn moeder ooit ontmoet hebben, zou hij misschien begrijpen dat ik niet echt werd gerustgesteld door die gedachte.
    Ik wou het graag gewoon nog even vergeten en genieten van het bad, maar dat ging niet. Ik bleef er maar aan denken. Bovendien had hij alleen gezegd over wie het ging, niet hoe ze zouden reageren op mijn menszijn.
    "Moet je ze niet eerst waarschuwen dat je iemand meeneemt? En vooral, vragen of ze dat niet erg vinden?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [You're lazy --' just 2 or 3 lines no 15 or 1 xd]

    Alexi
    Ik loop met haar mee en duw zachtjes de deur open. Ik zorg dat ze neerzit op de stoel naast zijn bed en laat me dan op de grond zakken. 'Waarom heb je het nooit verteld?' vraag ik haar zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Huaso schreef:
    Braxlin
    Moest hij mijn moeder ooit ontmoet hebben, zou hij misschien begrijpen dat ik niet echt werd gerustgesteld door die gedachte.
    Ik wou het graag gewoon nog even vergeten en genieten van het bad, maar dat ging niet. Ik bleef er maar aan denken. Bovendien had hij alleen gezegd over wie het ging, niet hoe ze zouden reageren op mijn menszijn.
    "Moet je ze niet eerst waarschuwen dat je iemand meeneemt? En vooral, vragen of ze dat niet erg vinden?"


    Joshua
    Ik glimlach. 'Doe ik zo wel.' en druk mijn gezicht zachtjes tegen haar schouder aan.
    'En mam zal vast dol op je zijn.' glimlach ik en denk eracher: te hopen dat ze niets genant over me zegt of ik durf Brax niet meer onder ogen komen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Zijn Nathan en Amare trouwens samen naar het bal geweest?}


    Don't be like the rest of them, darling

    ( doe maar van wel.. hebben ze trouwens wat nee eh? )


    The duty of youth, is to challenge corruption.