• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

[ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 18:55 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Jake
    Ik grinnik en trek haar iets dichter naar me toe om een kus op haar wang te drukken. Ik knijp zachtjes in haar hand en denk dan na.
    Ik moet zorgen dat we niet afdwalen van de weg.

Leslie Day
    Ik word lichtelijk opzij getrokken in de richting van Jake en ik kijk naar hem en glimlach. Hij drukt een kus op mijn wang. Daarna zie ik hem nadenken, 'Weet je de weg nog?' Vraag ik dan aan hem. 'We kunnen anders ook wel lager vliegen zodat je de omgeving goed kan zien?' Want dat is vanaf hier niet echt duidelijk.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Axton
    "Oh, oh, tuurlijk." ik had geluk dat ik nog geen stijve had van het hele gedoe hier net.
    "Kleed je dan wel aan, we willen niet halfnaakt in het ziekenhuis aankomen." grinnikte ik en liep naar de woonkamer om mijn shirt aan te doen. Ik vroeg me af wat er aan de hand was...

Braxlin
    Ik opende langzaam mijn ogen en keek knipperend naar hem op. Ik glimlachte toen ik zag dat hij al wakker was.
    "Goeiemorgen." zei ik zacht, waarschijnlijk klonk het meer als 'gqeeismorsdfqzen' of zoiets.
    Ik rekte me uit, terwijl ik op mijn rug draaide. Het deken was daardoor tot mijn middel afgezakt en ik had niet door dat ik nog naakt was.

“To live will be an awfully big adventure.”

Jonathan Fields
    Het eerste wat ik merk als ik de volgende ochtend wakker wordt is een gigantische hoofdpijn. Ik slaak een vermoeide zucht en wrijf een keer in mijn ogen, ik ben nog niet helemaal wakker. Naast me ligt Rachelle nog te slapen en ik kijk even naar haar. Haar buik is redelijk dik nu, het kindje groeit snel. Elke dag vraag ik mezelf wel minstens vijf keer af hoe ik hierin verzeild kan zijn geraakt. Het begon gewoon met een onschuldig avondje stappen. En nu is het geëindigd dat ze zwanger is. Oké, toegegeven, het was sowieso stom van me om met een demon om te gaan, maar Rachelle is niet zoals alle andere demonen. Zij is, of eigenlijk kan zijn, veel liever. Vaak genoeg geeft ze me ook een uitbrander, maar dat schrijf ik af aan de zwangerschap. Ik word er zelf ook niet meer boos om, ik negeer het dan gewoon. Ik voel Rachelle's warmte en ze is erg warm, aangezien ze zo warm is voel ik even zachtjes aan haar voorhoofd. Die is wel lichtelijk warm, maar geen koorts ofzo. Ik zorg wel voor Rachelle, dat vind ik mijn taak. Bijna alle dagen ben ik bij haar, soms dan ga ik weer even langs mijn ouders. Ze weten het nog steeds niet, maar ik vertel ook niets over Rachelle. Want Rachelle en ik hebben wel een relatie, maar in mijn ogen is die niet heel natuurlijk. Voortgekomen uit geplaag en uitdagend gedrag, ten gevolge een kind wat nooit gebeurd had mogen zijn. Een engel en een demon, het komt bijna nooit voor. Ik vraag me af of Rachelle de zwangerschap wel aan kan, niet persoonlijk, want zoiets is heel erg zwaar. Misschien nog wel zwaarder, omdat het een mix is van twee krachtige wezens. Ik weet het allemaal niet meer, ik wacht gewoon af. Is er iets anders dat ik kan doen? Waarschijnlijk niet, behalve er gewoon te zijn voor Rachelle. Ik kijk weer even naast me naar Rachelle, die redt zich wel. Voorzichtig ga ik uit bed, zodat ik haar niet wakker maak, en loop dan richting de douche. Nagenoeg altijd ben ik eerder wakker dan Rachelle. In de badkamer zet ik de douche heet en trek mijn boxer uit. Ik stap eronder en wordt langzamerhand iets meer wakker. Als Rachelle wakker is en iets nodig heeft zal ze waarschijnlijk in gedachten tegen me praten, ondanks dat ze weet dat ik dat haat en ze het niet moet doen. Toen ze dat vertelde, dat ze dat kon, heb ik haar gelijk duidelijk gemaakt dat ze uit mijn gedachten moet blijven en er ook niet tegen moet praten. En een tijd heeft dat gewerkt, maar alsnog doet ze het nu af en toe. Ik pak een fles shampoo en wrijf het goed in mijn haar. Ik spoel het uit en sop daarna nog heel mijn lijf in. Ik douche nooit heel erg lang tenzij ik even wil ontsnappen aan heel die zwangerschap. Soms dan wordt het me gewoon teveel en dan is mijn standaard zin; ik ga lang douchen. Als Rachelle dat hoort kan ze wel weten wat ik echt bedoel, maar ik probeer de echte betekenis ervan te verbergen. Ik kán er namelijk heel even aan ontsnappen, zij nooit. Zij heeft het kindje in haar buik. Ik zet de douche uit en pak een handdoek, die sla ik om mijn middel. Ik pak er nog een handdoek bij en droog daarmee mijn haar. Snel pak ik wat gel erbij en doe mijn haar dan goed, zo perfect.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Huaso schreef:
    Axton
    "Oh, oh, tuurlijk." ik had geluk dat ik nog geen stijve had van het hele gedoe hier net.
    "Kleed je dan wel aan, we willen niet halfnaakt in het ziekenhuis aankomen." grinnikte ik en liep naar de woonkamer om mijn shirt aan te doen. Ik vroeg me af wat er aan de hand was...

Braxlin
    Ik opende langzaam mijn ogen en keek knipperend naar hem op. Ik glimlachte toen ik zag dat hij al wakker was.
    "Goeiemorgen." zei ik zacht, waarschijnlijk klonk het meer als 'gqeeismorsdfqzen' of zoiets.
    Ik rekte me uit, terwijl ik op mijn rug draaide. Het deken was daardoor tot mijn middel afgezakt en ik had niet door dat ik nog naakt was.

Alexi
    Ik knoop mijn jeans terug dicht en zoek mijn bh maar herinner dat die nog in de woonkamer is. Ik volg hem naar de woonkamer en zoek mijn bh en shirt die ik dan vind. Ik kleed me terug aan. Ik ga zitten en knoop mijn sneakers weer.

Joshua
    Ik glimlach 'Goeiemorgen.' en trek het deken terug mooi over haar heen. Ik sta op en pak het dienblad.
    Ik zet het dienblad voorzichtig op haar schoot neer en glimlach. 'Ontbijt.'

Axton
    "Is het goed als ik je er gewoon heen flits en dan terug kom? Want ik wil de kindjes niet lang alleen laten en zo... Als je me nodig hebt dan bel je maar." stelde ik voor, terwijl ik op haar af stapte.

Braxlin
    Pas toen hij het deken opnieuw over me heen legde, besefte ik dat ik nog naakt was. Ah, alsof hij het niet allemaal al gezien had. Toch moest ik nog licht blozen, dat was iets waar ik altijd mee zou blijven zitten waarschijnlijk.
    "Aaw, hoe lief." glimlachte ik. Ik ging rechtop zitten en hield nu wel het deken vast. Al was dat wel lomp. Zo kon ik toch niet eten! Ah, hij zou vast niet geobsedeerd naar mijn borsten gaan staren. Ik liet het deken los en nam toen zijn hand vast om hem weer naast me te trekken.
    "Ik hou van je." zei ik zacht, waarna ik een kusje op zijn lippen drukte.

Alexi
    Ik knik en grijp zijn arm vast. 'Ik hoop maar dat het niets ernstigs is.' zeg ik zachtjes. Bezorgd.
    Waarom belde Vans zelf niet? In plaats van die Dave?

Joshua
    'Ik ook van jouw.' fluister ik zachtjes terug. Ik ga naast haar zitten en pik een bananeschijfje van het bordje. Er ligt echt van alles op. Eitjes, fruit, pistoletjes...
    Ik glimlach naar haar en houd een stukje appel voor haar mond. 'Mondje open.'

Axton
    "Ik hoop het ook, schat. Je weet dat je me altijd kan bellen. Desnoods neem ik de kindjes wel mee." zei ik dan nog en verscheen met haar vlak bij het ziekenhuis, maar niet teveel in het zicht. Ik wees haar de ingang aan voor de zekerheid en drukte dan nog een kusje op haar lippen.
    "Tot zo, schat."

Braxlin
    Ik grinnikte en opende mijn mond. Ik hapte ernaar en beet expres een stukje in zijn vingers, maar niet te hard natuurlijk.
    Met een speelse twinkeling in mijn ogen liet ik zijn vingers weer gaan en at het stukje appel op.
    Ik nam een pistoletje en legde mijn hoofd tegen zijn schouder, terwijl ik er langzaam van begon te eten.

Alexi
    Ik kijk hem aan en kus hem zachtjes terug. 'Hou van je.' fluister ik zachtjes en laat hem dan los. Ik loop richting de ingang en schraap mijn keel. 'Ik ben hier voor Vanessa Woods... iemand zei dat ik naar hier moest komen.' De man fronst en denk na. 'Ow, ja, ze is bij meneer Gaisford. kamer 317.' zegt hij en nu is het mijn buurt om te fronsen. Wat doet ze bij een leerkracht, ik loop naar de kamer en klop zachtjes op de deur. 'Vans?' vraag ik.

Joshua
    Ik streel zachtjes over haar arm en steel af en toe iets van het plateau aangezien ik ook wel honger heb. Ik trek haar iets dichter tegen me aan.
    Ik druk mijn lippen teder op haar wang.

Axton
    Ik flitste terug naar huis en ging eerst even bij de kindjes kijken. Daar was alles nog goed.
    Met een kleine glimlach om mijn lippen liep ik terug naar de woonkamer en zette de tv aan.

Braxlin
    Er verscheen kippenvel op mijn arm, doordat hij er zo over streelde en ik genoot van zijn kleine liefdevolle gebaren.
    Dit was zo geweldig. Hij was zo geweldig. Waar had ik het toch allemaal aan verdiend?
    Ik at het pistoletje nog op en leunde toen tegen hem aan. Zo kon hij nog wat dingen nemen als hij wou.

Joshua
    Ik zet het plateau op het nachtkastje. Ik kus haar zachtjes en bijt even op haar onderlip.
    'Nu nog vragen?' vraag ik dan grinnikend terugdenkend aan gisterenavond.

Braxlin
    Ik grinnikte zachtjes.
    "Hmm, wat waren mijn vragen nu weer. Oh, ja. Hoe oud je nu werkelijk bent. Of je familie dan ook engelen zijn. Wat je het leukste vind aan het engel zijn... En kan je nog een cool voorbeeld geven van je magische krachten." zei ik er achterna met een wenkbrauwwiebel erbij.

Joshua
    'Ja mijn familie zijn engelen, het leukste... hm het vliegen.' zeg ik eerlijk 'En een cool voorbeeld?' Ik frons en grinnik dan. Ik steek mijn hand uit en pak een flesje water. IK giet het over mijn hand en concentreer me op het water. Ik laat het de vorm van een hartje aannemen, bevries het dan met een soort spreuk zodat het eeuwig bevroren blijft en hangt het aan een koortje. Ik weet niet of jij dit cool vind maar alsjeblief.' glimlach ik en geef haar de ketting.

Braxlin
    "Wauw." zei ik zacht en nam met een brede grijns het kettinkje over. Ik liet het hartje vlak voor mijn gezicht bungelen, zodat ik het eens goed kon bekijken. Het was echt mooi hoe de lichtinval kleine regenboogjes liet ontstaan.
    "Het is mooi." fluisterde ik zacht en keek toen naar hem op.
    "Je hebt nog niet gezegd hoe oud je bent." Misschien was hij het gewoon vergeten. Of misschien expres. Maakt niet uit, hij komt er niet vanonder.